Acest tip de functionare prin repetarea
trecutelor informatii si experiente probabil a fost denumit in scrierile oculte
cum ete biblia denumit
“lutul”, caruia dupa ce I s-a dat forma umana (compactarea intregii stiinte, cunoasterii universului) I s-a dat si viata in finalul primei
etape a creatiei (etapa informationala sau stiintifica rationala ca emanatie a
inteligentei universale) dupa care sa urmeze etapa co-creatiei. Care ar fi
distinctia pe care cele doua cuvinte o introduce? Creatia este inconstienta,
nimeni nu cunoaste cum a fost creat si doar are ca functiune in aceasta etapa
sa se bucure de existenta sa. Nu ne bucuram ca existam pentru ca evident
incercam sa ne copiem pe noi insine copiind pe altii, ori evident ca acesta
activitate induce grija, suntem ingrijorati ca nu reusim sa ne facem
dublandu-ne prin dorinte. Dorinta nu poate decat sa fragmentize mintea, energia
,adica sa o risipeasca. In “Balada fiului risipitor “ (suntem ca loc si
activitate), ne risipim ca sa ne dublam dublandu-ne prin acumularea
informatiilor care suntem deja. Cand dezamagirea nereusitei se acutizeaza iar
consecintele activitatii noastre evidente sunt degradarea corporala, atunci
vrem sa devenim nimic; daca nu se poate totul atunci nimic(orgoliul). Acesta atitudine
indusa hypnotic de sarpele incalzit la piept, ignoranta (prostia, neatentia,
orbirea, obsesia, invidia, etc.) fiind numele sau , este sursa risipirii, si
motorul devenirii de nimic adica sa ne intoarcem in tarana din care am venit,
iar intreg acest spectacol la care stam in tribune ca observatori federali, il
interpretam sau consideram existenta, il justificam, teoretizam, explicam si il
copiem inconstienti de ce facem. Etapa creatiei inconstiente este etapa in care
lutului I se da forma si este firesc ca lutul sa nu fie constient. Forma data
lutului este plenitudinea intregii stiinte, sau Con-stiinta inteligentei
creatoare. Cand formei lutului I se da viata ca incununarea intregii creatii,
“bomboana de pe coliva” insemna ca I se da con-stiinta a ceea ce este, reflexia
intregii creatii sau punctual focal al intregii creatii, chipul si asemenea
creatorului tocmai prin complet diferita
sa expresie; ceea ce este complet diferit este asemenea; evident ca a creea nu
insemna a copia.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu