Am demarat la cererea voastra o explorare impreuna a unui domeniu al existentei. Observati ca daca cititi ultima postare nu intelegeti mare lucru fara parcurgerea celor anterioare. Este firesc, 
24 iulie 2010
23 iulie 2010
"ceea ce avem"- Dezbinarea.
La linia de start sta “cel care are”si “cel care a primit”. Care este relatia “celui care are” cu prima poarta, “izvorul”, din parcursul sau in campul a ceea ce avem?. 
22 iulie 2010
"ceea ce avem"- izvorul
Primul reper determinat de relatia evidenta dintre “ceea ce avem” si constiinta dinamicii sale, “l-am desfsurat”, adica i-am dat forma si continut semantic si urmeaza sa-l “infasuram” la loc, numindu-l, reprezentandu-l abstract “Izvorul”. 
21 iulie 2010
recapitularea primului reper din campul a "ceea ce avem"
Desigur, in educatia noastra, elementara,  bazica,  este lenevia. Primim de-a gata informatii, stiintifice si tehnologice practice pentru folosirea si eventual imbunatatirea instrumentelor tehnologice existente, dar si informatii de-a gata istorice, culturale si despre ce suntem si cum suntem noi si lumea noastra ingusta a intereselor luptei pentru supravietuirea, structurilor sociale si nu a individului continut, aservit lor. 
20 iulie 2010
"ceea ce avem"-c. expl. repereII
Campul “a ceea ce nu dorim” este campul unde gasim radacina, izvorul, a “ceea ce avem”.
"ceea ce avem"- c. ex. repere I
Primul reper: Cand nu mă doreşti, dar îţi sunt necesar, eu sunt cu tine; când mă doreşti dar nu îţi sunt necesar, eşti singur. 
Abonați-vă la:
Comentarii (Atom)
 
 
 Postări
Postări
 
