11 ianuarie 2011

primitivismul in gandire+completari

A explora acest domeniu este necesar pentru curatarea gandirii de barbaria sa.

(o abordare sintetica, mai putin explicita)
Un aspect este premeditarea: gandirea care gandeste comunicarea, faptele, blocheaza relatia. Alt aspect este banuiala: interpretarea perceptiei, anuleaza perceptia implicit inteligenta ca actiune in situatie. Primitivismul acut, endemic, este amintirea placerii sau durerii in asociere cu o imagine vizuala, olfactila, auditiva evocata de o situatie; adica gandirea reflexiva a felului in care orice, este de tip descriptiv. Intrucat gandirea este procesul prin care cunoasterea isi are existenta ei reala si concreta, iar intrega cunoastere este produsa, evidentiata, comunicata si aplicata prin gandire, domeniul ei de actiune este campul memoriei, domeniul a ceea ce este cunoscut, mediul circumstantial al nostru. Raspunsurile memoriei: intelectuale, emotionale, senzoriale si fizice imbogatesc la randul lor  memoria, conditionand raspunsurile viitoare. O astfel de gandire, vazuta ca raspuns mechanic al memoriei, ne duce la intelegerea faptului ca nu exista nici un motiv, nici o ratiune ca sa consideram gandurile ce apar, ca relevante pentru situatia reala pe care o evoca sau invoca. Acest comportament rigid al gandirii nu permite o miscare reala a ei. ci doar una aparenta, superficiala. De aceea este extrem de important ca nici o parte care isi are originea in memorie sa nu fie lasata in afara constientizarii ca atare, ca apartinand memoriei. Altfel, ceea ce este un proces intreg, un singur process de gandire, este tratat ca fiind despicat in doua (cunoscuta asimilare a gandirii unui receptor radio, channeling-ul), iar aceasta tratare produce distorsionarea oricarei perceptii. Perceptia distorsionata blocheza accesul la inteligenta.(partea din memorie neconstientizata ca atare, este presupusa ca exterioara ei, aparând o bucla, un cerc vicios conflictual, o iluzie interioara memoriei, o falsa informatie.). Orice idée aplicata totalitatii, face ca distinctia intre gandire si realitate ca independenta de gandire, sa dispara. Gandirea este o forma de arta a carei functiune este sa dea nastere in primul rand unei noi perceptii. Cunostintele mele sunt praful  din ochii unui copil. Interpretarile noastre sunt cele ce se interpun intre noi si claritatea perceptiei de care avem nevoie pentru a ne infaptui intelligent lucrarea. Tot ceea ce cunoastem nu are semnificatie eterna. Credinta in propria cunoastere nu este credinta in Dumnezeu (creatoare). Folosim eronat capacitatile creatoare si puterea lor, prin exclusiva lor orientare spre trecut sau viitor, generand necesitate (ahriman)si evitand astfel intelepciunea sau miracolul prezent, libertatea (existenta). Inductia  nevoii de a demonstra (moartea) este o bucla a falsului informational psihologic din interiorul memoriei (te razboiesti cu tine insuti).
*( in acest moment "eu mor" din "nevoia de a demonstra" falsul si a vedea greseala de a bordare, falsul fragmentarii, falsitatea schizofreniei, iluzia, cenuşa).

 Inteligenta este expresia perceptiei si reciproca este valabila. Perceptia este inteligenta-actiune, o actiune coerenta si omogenă, in profunzime si claritate, este catalogata in memorie sub denumirea de cunoastere directa. Greseala orientarilor conduce la ordine (sincronicitatea plenitudinii); din ordine (claritate) se nasc actiunile si miscarile reale ale gandiri (generate din inteligenta perceptiei), prin expresiile sale de mediu si sociale. Gandirea ca proces intreg este "lutul" prin care Inteligenta imensitatii creatoare se exprima pe sine in sincronicitate, in perfectiune.  Continutul a ceea ce inteligenta creaza, trece continuu in memorie ( inregistrarea impulsurilor creatoare),  iar ceea ce este in memorie trece continuu in mediu, devenind lucru sau realitate (numita "minte de pe urmă). Acest proces intreg si perfect in curgerea sa plenara si lucrativa, este perturbat, apoi rupt in doua, de ceea ce numim interpretarea perceptiei ("descrierea" "adevarului"), atat de cunoscutul, familiarul, neprietenosul "dialog interior", dialogul memoriei cu ea insasi, intorcand spatele inteligentei si perceptiei in acelasi timp, un comportament autoconsumator si risipitor de energie in directiile mortii (demonstratia-intelectul) si nevoilor (ahriman-psihicul). "Phoenix"este codul acestui proces ascuns de cei ce l-au uitat si ei. Plenitudinea-"phoenix" apare, cand dialogul interior-"vulturul" incetează, ori una, ori alta. "Porumbelul"/inocenta este mama lor.Vulturul mănâcă porumbelul, pheonix-ul il reinvie. Copiii, sunt unul cu phoenix, pana educatia vulturului nu-i remodelează. Dialogul interior se instaleaza la conducere  la pubertate, dupa o lunga rezistenta a phoenix-ului, care se simte vinovat si neputincios ca a pierdut copilul de sub protectia sa. Nu phoenix este de vina si neputincios, ci faptul ca iubesc parintii considerandu-i porumbei; dar dragostea curata a pheonix-ului fata de vulturii mascati in porumbei îi va transforma in porumbei. Hapy end !!?.

Intrebari pentru tine:      (ele pot fi postate pentru imbogatirea fiecarui raspuns in parte)
-Care este viziunea asupra lumii si persoanei dumneavoastre de la care ati pornit in acesta explorare a blogului?
-Ce s-a modificat in viziunea proprie in urma lecturarii de pana acum?
-Care ar fi viziunea noua pe care ati dori sa o aveti; ce viziune ati creea constienti de importanta pe care aceasta o are pentru dumneavoastra personal si existenta in lume si viata; cum ar suna in cuvinte?
-Ce rol are gandirea si modul de abordare a ei in sfera comunicarii?
-Care este rolul inteligentei in gandire?
-Care este functia de baza a memoriei?
-Ce genereaza necesitatea?
-Ce genereaza libertatea?
-Care este functia de baza a ratiunii?
- Care este consecinta abordarii unei fiinte umane (fara a ne exclude pe noi insine) ca energie si care sunt mijloacele prin care fiintele umane isi modeleaza propria energie (comportament)?
-Care sunt consecintele lipsei de constienta asupra modului in care fiintele umane isi modeleaza energia?
-Cum ati dori sa va modelati energia proprie? (dupa ce modele comportamentale sau de interactiune cu semenii dumneavoastra alegeti sa o faceti? Cum o faceti in mod obisnuit?)

Reflexii:
-Egologia este ecologia sufletului.
-Cine confunda ceea ce este la fel cu diferitul si ceea ce este diferit cu asemenea, confunda totul.
-Respingerea si acceptarea sunt continuitati ale aceleiasi suferinte
-Modelele- lipsa bunului simt al gustului
-Legile- imposibilitatea demnitatii
-Istoria-povestea lui Nupot
-Judecatorii- victimele care judeca
-Dominatia- posibilitatea slabiciunii
-Leaderul- calauza pentru orbi
-Condamnarea- neputinta vindecarii
-Politica- scenariul interesului personal
-Interesul- neputinta prezentului
-Sclavia- necesitatea fricosilor
-Idealul-mobilul suferinzilor
-Soacra- realizarea de varf a artelor martiale.
-Autoritatea-suplinitorul bunului simt
-Bir-ocratia- mormantul demo-cratiei
-Democratia-existenta sclaviei
-Visul-marturia neputintei
-Puterea-neputinta  creatiei
-Inocenta-puterea creatorului
-Slabiciunea-masca pradatorului

2 comentarii:

  1. Aveam raspuns la unele dintre intrebari, dar m-ai luat prea repede si nu poci pentru ca sa ma joc la capitolul cuvant scris. Mai bine imi umflu galcile de atata meditatie inainte de a spune oaresice, decat sa fiu nevoit ulterior sa retractez. Le am in vedere si-ntr-o zi-doua aduce baiatul si raspunsurile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Prieten drag
    sa nu omiti ca raspunsurile sunt pentru tine.:)!

    RăspundețiȘtergere