21 octombrie 2014

eu

Eu-l este punctul de refletare al intregii creatii. Fiecare cetatean planetar cand se refera la sine spune eu, referire definita apoi prin nivelul de oglindire a perceptiei si inteligentei din perceptie ca reflectare descriptiva a nivelului de profunzime si sferei perceptiei sale, autodefinindu-se ca potential perceptiv si lucrativ in circumstantele mediului sau natural si social.
Acest eu care se releva ca sursa a emanatiilor gandirii individualizate prin reflectarea stiintei si inteligentei perceptiei pe nivele diferite de profunzime si claritate este constiinta individualizata conceptual prin nivelul sau de reflectare a stiintei universului exprimata faptic si interactiv prin formele create si interactiunile lor  care se constituie in ceea ce denumim realitate sau natura, fizica. Incercam sa ajut un copil sa inteleaga lectiile de fizica si ii spuneam ca le cunoaste pentru ca le vede si le traieste , iar lectiile sunt doar exprimarea a ceea ce este in perceptia sa intr-un limbaj specializat prin claritatea conceptelor, simbolurilor si ratiunea ordonata a insiruirii lor descriptive in asa fel incat sa insemne acelasi lucru si aceiasi imagine a dinamicii lor pentru toti. Ca mai intai trebuie sa "invete' limba si simbolurile ca sa poata citi lectia si lectura sa fie revelatoare pentru el si ca sa faca asta, trebuie sa vada corespondenta intre ceea ce percepe in natura si simbolul respectiv; mai intai era necesar sa vada fenomenul natural ca apoi sa-i inteleaga semnificatia simbolisticii folosite in lectiile de fizica. Copilul se straduia sa memoreze lectia fara sa reusesca si ii parea complicata si grea; dar dupa ce am lasat lectia de o parte si am  inceput sa descriem fenomenele percepute de el la care facea referire lectia respectiva , el intelegea foarte usor transformarile si intaractiunile respective dupa care i-am spus ca stie lectia, ca in lectie despre ce el stie deja este vorba. Ceea ce trebuia sa realizeze era faptul ca in lectie procesele se exprimau intr-un alt limbaj, cel al fizicii ca stiinta, limbaj mult mai fidel decat descrierile lui pentru reflectarea fenomenologiei respective care apoi este transpus prin simbolistica semnelor  intr-un cadru matematic care implica calcule si prelucrarile proceselor, rational si in folosul omului in proportii stabile ale interactiunii omului asupra fenomenelor prin instrumentarea sau captarea desfasurarii lor in interiorul unor mecanisme in care acestea sa lucreze si produca efectele dorite. In scola masonica (masonii au pus bazele educatiei stiintifice si institutionale), prima invatatura era cea a limbajului; un filosof trebuia sa invete limba in care au fost srise lucrarile de filosofie valoaroase , sa le citeasca in original si era declarat absolvent al scolii de filosofie si filosof cand el insusi crea un cuvant-simbol , concept nou filosofic, adica practica stiinta inaintasilor sai in domeniul stiintei respective, aceea de a crea prin simboluri, semnificatii si miscari noi in energia mintii , procese, ineractiuni si noi structuri in constienta perceptiei care 'deveneau' circumstantele urmasilor lor, de fapt erau creatori de viitor pentruca in viitor ceea ce ei faceau era studiat, patruns si inteles sau luminat si devenea actiune in mintea urmasilor, actiune-teorie care devenea prin faptele lor practica. Asemanator "Natura" este fapta creatorului ei care peste veacuri este studiata si inteleasa, sau ignorata, distrusa sau desavarsita prin faptele urmasilor lui. Un exemplu de bun 'fizician' sunt inventatorii, de exemplu printre cei mai cunoscuti si apreciati Edison si  Stevenson (inv locomotivei), iar caracteristica bazica a lor este ca "nu aveau scola" si de mici copii exploatau lucrativ calitatea inteligentei perceptiei lor iar teoriile le studiau ulterior inventiilor lor prime pentru a-si extinde pe acesta cale memoria inaintasilor lor cu aceeasi directie lucrativa in natura. Inventatorii cunosc secretele perceptiei dupa care le aplica; ei invata din practica acestor secrete si apoi  'teoretizeaza" imbogatind domeniul practicii cu noi structuri ale intrumentarii fenomenelor fizice. Acesti inventatori facuti de ceilati "genii" de catre calitatea perceptiei lor inteligente, neteoretice sau abstracte, adica naturale, ne releva calea gresita pe care educatia a luat-o prin memorarea trecutului cunoasterii stiintifice si imposibilitatea practicarii constiente a acesteia din motivul simplu ca se inverseaza procesul invatarii si se neglijeaza prin asta inteligenta, sursa  perceptiei. Toate informatiile-stiinta universului sunt la vedere in formele expreiilor sale, in plante si toate celelalte, si in fiziologia lor interna si de interactiune. Daca cautam in abstractizarea lor, sau teoriile interpretative si modelarea intepretativa, vom pierde contactul cu realitatea lor concreta si vom "coti gresit" pe drumul cunoasterii , inlocuind concretul cu virtualul, stabilul cu instabilul si fluiditatea lui fara corespondenta in perceptie cum este de exemplul cunoasterea psihologica, o virtualitate instabila si fara forma dar care poate modela negativ forma umana care se autoafirma prin acesta cunoastere. Astfel avem situatia in care educatia deformeaza perceptia intermediind-o si filtrand-o prin cunoasterea trecuta , fapt care ne conduce la viciosul cerc, invartire pe loc , al ideii care confirma experienta si experienta care confirma ideea si care devine inchisoarea eu-lui in propriile emanatii despre sine, lume si natura. Aceasta "inchisoare" se reflecta in diferitele autodefiniri sau multitudinea de eu-ri, eu-ri  atributive , eu regal, eu razboinic, eu justitiar, eu muncitor si eu creativ, eu conducator si eu executant, eu stiintific si eu copiator, eu sursa si eu beneficiar-profitor, etc. Autodefinirea este rezultatul educatiei si pozitiei in societatea eu-rilor pe care aceasta o realizeaza inca din copilarie prin stafeta cunoasterii familiale ca nivel de reflecatre si intelegere a cunoasterii psihologice dupa care prin educatia stiintifica programativa a societatii a instrumentelor sale biologice individuale , in fapt a programarii energiei tineretii in scopurile societatii. Dupa cum percetia ne releva acesta directie educativa si atutidine fata de propriii copii carora le dam stafete- datorii-greutati de purtat in existenta,asa numita 'demonstratie", conduce inevitabil la revolta noilor generatii in fata celor vechi; revolta ca boicot, revolta sau autointoxicare care sa-i faca nefolositori societatii acestor datorii din nastere si prin nasterea programativa in sensul datoriilor familiale si sociale de carat si a demonstratiilor de capacitate de facut. 'Spatele ' are simbolistica trecutului, caram in spate greutatile si disfunctiile trecutului aruncandu-le in fata ca directii de urmat sau modele de evolutie si realizari in societatea datornicilor. EU-l oricum s-ar autodefini, nu are decat o datorie , cea fata de sine sau realitatea sa naturala si nepervertita de disfunctiile experientelor trecute perpetuete emotinal sau prin memoria afectiunilor din pseudoadn-ul sau. Cuvantul afectiune are semnificatia disfunctiei nu a dragostei, fapt relevat prin faptul ca "indragostitul" este eliberat elibereat de povara trecutului,  iubeste si exprima iubirea indiferent de barierele sociale sau familiale legate de fiinta iubita. Se spune ca "iubirea e oarba" tocmai ca ignora aceste bariere istorice sau afectiuni aflate in spatele indragostitilor. Insa instrumentarea sociala a dragostei prin cutumele trecutului ii trage pe indragostiti in afectiunile acestuia si relatia lor se geradeaza pana la ura reciproca si dependenta psihologica a insuficientei lor. Ne casatorim din dragoste sau din interes cutumic psihologic, unim doua tarii sau doua slabiciuni ; doua slabiciuni unite fac una mai mare si nici un partener nu-i face fata, sau doua tarii fac una mai mare si ea devine tinta atacurilor lacomiei de putere, tinta pentru jefuitorii ei-afectiunile trecutului celor doi care se hranesc din energia tariei respective devenite pentru ele vizibila , constienta, vor sa o acapareze. Acesti jefuitori sunt denumiti spiritele personalitatii sau afectiunilor-consecinte ale faptelor trecute (pana la a7a generatie spun unii.), formand 7 straturi sau ceruri abstracte, valuri ale constiintei pe care Cristul universal le-a strapuns si a renascut , a reinviat in spiritul adevarului universal a ceea ce este, spiritul unicului dupa care l-a relevat omenirii ceea ce i-a atras atacurile ei si crucificarea.  Lectia ascunsa de poveste este cea a faptului ca rastignirea nu se putea realiza fara  nonopozitia sa. Daca s-ar fi opus nu cunostem ce s-ar fi intamplat, dar propria constiinta imi releva ca opozitia lui ar fi condus la dizolvarea societatii respective.ceea ce ar fi insemnat controlul ei impotriva structurii dorintelor indivizilor sau credintelor lor, conrolul constiintei lor si ar fi atras Cristul in afectiunile trecutului ca emanatii ale acestei atitudini si si-ar fi contrazis propria existenta afirmata. Mai se releva si calea iesirii, parasirii  afectiunilor, sau disfunctiilor psihologice reflectate fiziologic si corporal in faptele individului , calea integritatii propriei constiinte care vede falsul ca fals , nu reactioneaza la fals si emana radiatia constiintei sale vecinice si recreative, adica reinvierea corporala si libertatea corporala in fata oricator de violente circumstante prin nonopozitie. Aceeasi atitudine este relevata de poveste lui Buda cand in meditatia iluminarii sale, nereactionand in fata atacurilor violente (ferm in sinele sau) si ispitirilor placerii, Mara sau reflectarea antisimetrica a emenatiilor gandirii constiintei prime a fost invins si vecinicia templului uman revelata prin "inchinarea- recunoasterea meritelor" in fata celor dinaintea sa si celor care vor veni dupa, expresia smereniei-recunostinta in fata veciniciei fiintei umane. Toate povestile depre viata si invataturile maestrilor existentei si veciniciei ei ne releva calea eliberarii din umbra trecutului, sau a exteriorului conceptualizat de lacomia de putere personala, strucutra sociala  contemporana, sens si directie a trezirii si imbogatirii constiintei unice si a unicului sau corp-templu viu creat (nefacut-neconceptualizat prin ganirea lui)- eu. Astfel suntem in fata doiului, un eu natural si unul conceptualizat, abstract, cel natural e unic, cel conceptualizat atributiv, diversificat psihologic si lucrativ ca distributie a muncii in societate prin nivelul cunosterii sale aplicative. Unicitatea eu-lui natural este reflectata in diversitatea aspectelor elementelor corporale nascute pe calea naturii care-l defineste ca unic (nu exista doua corpuri ca imagine corporala obiectiva la fel, dar fiziologia corpului e unica, aceeasi spirit functie creativa sau miscare launtrica-viata care genereaza organul sau, corpul uman ) si  diversitatea eu-lui  conceptualizat-descris din exterorul sau  este reflectata ca unicitatea relativa in esalonarea lor, a disfunctiilor si urmelor lor corporale (fiecare are la un moment dat o boala, ea lasa o urma corporala, cute, cicatrici, semnele operatiilor, lipsuri corporale, etc- dar temporal desfasurarea disfunctiilor infasurate emotinal in spihologia individului vor lasa toate urmele posibile acestor disfuinctiuni, urme exterioare si urme interioare corpului).  Eu-l natural este tineretea ca expresie a desfasurarii sau procesului creativ a potentialului sau exprimat pe calea naturala, si eu-l conceptualizat si memorat emotional este procesul memorarii disfunctiilor desfasurate ca proces prin inregistrare corporala, degradare si consumul energiei vitale a tineretii. Evidenta ca aceste consideratii de separare a proceselor celor "doi"  sau vietii lor launtrice,  sunt didactice si nu reale in percetie unde, ele se intrepatrund ca aparenta simultaneitate a actiei si reactiei comportamentale sau individual exprimate dupa specificitatile divesitatii combinatiilor lor care face ca existenta umna sa fie extrem de complicata. De la simplitatea ordinii naturale am ajuns in fundatura max de complicatii ale conceptualizarilor abstracte care ne modeleaza perceptia si energia vitala. Acum sa relevam faptul ca un eu eliberat din disfunctionalitatile trecutului si revenit la natura sa (locul potrivit lui in constienta universala si propria sa constiinta- omul potrivit in locul potrivit din spiritul sau unic al creatiei sale ) are abilitati perceptive si de actiune care pentru cel conceptualizat sau aflat in locul nepotrivit sau prost(s)ituat in spiritul sau natural sunt considerate paranormale pentru ca,  normalitatea sa este cea a slabiciunii si dependentei de circustante sociale create in trecutul sau istoric, din afara sa  si a sferei sale creative, sau a slabiciuni in fata circumstantelor naturii lor. Bariera sau hotarul celor doua sfere de actiune si posibilitati este chiar perceptia modelata conceptual si reflecata emotional ca slabiciunea si insuficienta individului care a devenit credinta si fatalitatea sa, zidul memoriei .  Nu memoria este problema ci informatiile false retinute ca definirea a eului , si orice depozit fie el si memoria trebuie din cand in cand golit de ceea ce este uzat fizic si moral, degradat temporal si inadecvat utilizarii in pasul evolutiei umanesi sociale.(semnificatia 'varsatorului' care goleste apa ca semnificatie a memoriei emotionale este tocmai semnificatia curatarii memoriei de infoenergia pseudoadn sau informatiei false despre ceea ce eul este, cunoastrea psihologica - vedeti cum psihologiii sunt folositi tot mai des pentru manipularea angajatilor exploatandu-le slabiciunile emotionale si distribuindu-i in activitati dupa modelarea emotionala afectiva, sau personalitatea lor?) Cand apar povesti-informatii despre alt tip de circumstante si relatiile din ele, sau alt tip de posibilitati de exprimare si actiune a unei fiinte umane, imediat e considerata  imaginatie si inchipuire, sau iluzie amagitoare; Bineinteles, protectia sistemului slabiciunii si credintei ei intra in fucntiune si denigreaza, calomniaza, ironizeaza, sau pedepsete imediat orice nu este dupa chipul si asemenea ei. Totusi oamenii aspira constant la aceasta stare individuala de expresie-tineretea neconditionata de circumstante- si de actiune libera dupa dorinta; oare de ce? Oare acesta aspiratie nu este respiratia eului lor natural pe care uitarea nu-l poate sterge din memoria lor profunda acoperita de galagia si zgomotele minciunilor violente si dominatoare, hipnotice? Experienta hipnotizatorilor releva faptul ca poti face pe cineva sa se creada altceva decat este(sa-l misti in pozitiile din constiinta sa in alta meandra sau bucla) si sa se comporte diferit , poti inlocui in memorie sa informatiile cu ceea ce el nu a trait vreodata, sau poti sterge din memorie amintirile sale istorice si sa le imlocuiesti cu altele programandu-i comportamentul, dar mai devreme sau mai tarziu omul respectiv isi aminteste si face distinctia dintre adevarul sau si adevarul indus siesi, hipnotic sau tehnologic.O dovada in acest sens este experienta traita de actorii proiectului "Manhaten" (nu cred ca am scris corect in limba engleza) de control mental si exploatare directa a mentalui uman , a caror memorie a fost stearsa (arse celulele din creier) pentru a ascunde consecintele dezastruoase si tintele proiectului, dar dupa multi ani, acestia si-au reamintit (celulele respective au renascut, sau refacut) si au povestit despre proiect. (asta releva ca sursa nasterii-renasterii celulelor respective nu este in creier si oricat ar incerca prin stutdii si experiente sa manipuleze creierul sau genele, controlul asupra lor este imposibil stiintei- ceea ce este posibil "stiintei aservite militarilor", este distrugerea fara rezultat al conservarii dominatiei lor prin puterea distrugerii- aici este de relevat conceptul utopic prin care daca poti distruge ceva,  insemna ca controlezi acel ceva si este credinta celor care ameninta pe dumnezeu la supunere fata de ei cu distrugerea fiului sau-santajul divinitatii umanului pentru aservirea lor intereselor nebuniei iresponsabilitatii  antiratiunii , anticristului, care pare a fi samanta raului lacomiei din prima structurare sociala a carei urmasi suntem din punct de vedere conceptual, surse si victime simultan, ceea ce ne obliga la autocorectie  renastere, redefinire a viziunii in care actionam- (o viziune statica este complacere in nemiscare, in rutina si ritual, in spirit sau minte ca totalitatea a ceea ce suntem, rutina  care se constituie in sursa involutiei si decaderii; "pe loc" si nemiscare nu exista nici macar in expresia materiei anorganice din univers; ori evoluam, ori involuam, ori desavrsim expresia sinelui ,ori o diminuam pana la degradre si abandonul expresiei sinelui natural.. Iubirea este energia pe care evidentele reflecatrii ei in constiinta si expresia noastra corporala este unica evolutie creativa. Cand iubire este, integritate este, delictete este, rabdare si tandrete este, atentia se extinde sferic spre plenitudinea inconjuratore si frumusetea ei si unde atentia noastra este , noi suntem. Acum daca revenim la manifestarile eu-lui care-i desconspira si releva natura si credintele realizam ca inteligenta este eul natural uman, inteligenta creativa care se reflecta corporal ca fericire creativa a individului in proces creator; inteligenta din perceptie sau creatia individului uman , este rflecatrea obiectivata a inteligenei sursa. Dar inteligenta cand isi exprima constiinta ca punct-virf al stiintei, dupa cum denumirea ei releva (conul -imaginea luminii unui reflector- stiintei universale si sfera reflecatrii sale) , instrumentul sau este gandul;  gandul ca expresie a reflecarii stiintei eu-lui este emanatia sa.  Gandul este miscare si miscarea actiune care modeleaza energia dupa natura sa, sau conform stiintei care este samanta sa ca sursa. Acum vedem imensitatea emnatiilor din univers sau a radiatiei universale. Toate corpurile forma create si de sine statatoare in transformarea lor launtrica si interactionala ale universului fizic radiaza, inclusiv ceea ce este denumit corp negru sau energie neagra(imperceptibila instrumental, nemasurabila, invizibila). Acum ma intreb, este posibil ca UN gand sa se reflecte in univers in atatea forme si radiatiile lor?evidenta spune ca nu, gandul reflexiv al stiintei nu poate contine intreaga stiinta si informatia lui la fel. Astfel evidenta spune ca orice gand cu adresa descriptiva al eului nu este relevant integritatii si plenitudinii sale;. Astfel gandirea vazuta ca suma tuturor informatiilor emanate nu poate contine plenitudinea eului; orice gand despre eu este irelevant naturii eului, nu-l poate descrie sau imbraca formal si informal. Orice idee despre mine insumi este o inchisore care nu ma inchide undeva, dar imi poate modela atitutidea si comportamentul; comportamentul repetitiv si ritualic conserva acea modalare informatica si o obiectiveaza in perceptie ca consecinta circumstantiala ingustata si sfera actionala; sfera perceptiei ingstate de idee la campul sau de actiune , este limita potentialuilui ca expresie . Astfel incetarea devenirii ca actiune individuala insemna eliberarea eului din propriile consideratii inguste despre sine, sau din cunosterea psihologica ca efect emotional reflexiv al actiuniilor devenirii sale. Asta nu insemna ca dispare eul asa cum credintele impun prin -gandesc deci exist-nu gandesc nu exist- ca urmare ca sa exist trebuie sa gandesc continuu ceea ce creierul face reflectand aceeasi pseudo-informatie ca dialog interior si adevar al falsului disfunctional.Cine tace-pandeste si nu este tacut,ci crispat; mintea facuta tacuta ca sa castige putere, este minte moarta, amintire, reverberatie.; reverbalizare inlociueste actiunea verbului; ceea ce este tacut ii relva actiunea inteligentei sale!!! reverbalizarea ascunde , verbalizarea releva.( papagalul nu e om.) Invocarea verbului este intarirea lui si a expresiei sale functionale originale. Toate informatiile functioneaza, este irelevanta consideratia de adevar sau minciuna referitoare la o informatie, dar sensul actiunii lor este diferit cu consecinte diferite reverberate corporal. Taote caile, rutinele, se opresc la jumatate, se diminueaza consumandu-si energia si se dizolva; Aceasta evidenta releva armonia si creatia ca singura evolutie. Caile sunt lineare si rutiniere, evolutia sferica si regenerativa, inoitoare. Sunt martorul unui fenomen a carui explicatie rationala nu gasec ;fara sa fac ceva care sa justifice faptul, "Parti" diin ceea ce scriu sa postez dispar pur si simplu din tex ca si cum eul natural se opune postarii acelor informatii; aceasta situatie m-a uimit asa de tare ca nu mai pot continua ramas cu gura cascata! S-au isi baga "dracul" Akata coada? 

2 comentarii:

  1. Proiectul Manhattan: http://ro.wikipedia.org/wiki/Proiectul_Manhattan

    Proiectul MKUltra: http://ro.wikipedia.org/wiki/Proiectul_MKUltra

    GyL
    :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. exista o singura retea cu mai multi paianjeni pe ea iar nodul retelei este eu-l

    RăspundețiȘtergere