04 aprilie 2015

de la fizica la metafizica si inapoi

Altfel spus studiul fizicii foloseste obiectivul care exclude influenta si interferenta subiectivului;
astfel sau stabilit criterii de valabilitate a concluziilor pe baza carora sunt exprimate teoriile explorarii stiintifice in care 'repetabilitatea fenomenelor" este unul esential. Dar relatia obiectiv-subiectiv nu pote fi evitata precum relatia dintre experienta si experimentator ca intregime monadica. "Obiectivul" este domeniul stiintei fizicii si 'subiectivul" domeniul stiintei metafizicului. Impreuna formeaza intregimea stiintei in care observatorul este observatia, o determina si se influenteaza reciproc. Aceata 'intelegere' l-a facut pe Einstein sa exprime metaforic relatia prin "acestea-s zarurile cu care arunca Dumnezeu". Fara sa negam cuceririle intelegerii stiintifice a omenirii prin exploatorii sau pionierii sai in necunoscut putem releva corespondente intre comportamentul stiintific obiectiv al fenomenelor fizice si comportamentul subiectiv determinat de atitudinea subiectului care exploreaza si releva aspecte noi din necunoscut
Oamenii din stiinta  astrofizicii au relevat si confirmat prin repetitia fenomenului studiat al luminii ca radiatie universala obiectiva, ca aceasta cand datorita proprietatilor ei de a se deplasa fara un mediu de deplasare, -transformarile eletromagnetismului sau fiind propriul mediu de propragare- , au constatat ca atunci cand lumina  parcurge distante cosmice incomensurabile, radiatia ei se deplaseza spre spectrul rosului ca urmare a 'alungirii undei sale' ' datorita acestui comportament obiectiv si prin folosirea unor stele ca reper sau candele de referinta, au masurat distanta dintre stele si au descoperit ca universul se dilata accelerat, ca o forta necunoscuta produce aceasta accelerare de dicolo de accelerarea impluslui initial al 'Big Bang"-ului care l-a generat. Metafizicienii sau vizionarii subiectivului ca actiune au realizat studiind frecventele culorilor din aura umana sau radiatia luminoasa obiectiva a fiintei sale, ca banda a spectrului culorilor denumite "subtile" (ca sa le delimteze de culorile utile sau fizice din perceptia obiectiva) ale rosului, sau "rosul subtil" este caracteristic comportamentului instinctului sau inglobeaza si reflecta "Vibratia Instinctului" sau energia si informatia care determina comportamentele  instinctive ale fiintelor. Rosul subtil pur si radiant placut la vedere este energia vigorii, sanatatii si vitalitatii exprimate prin libido puternic, iar culorile rosii 'urate" din acest spectru sunt corespondente atavismului violent al perversiunilor si abuzurilor manifeste ale vigorii instinctului in directii opuse ratiunii sale existentiale , adica prin obsesia placerii dominante a maimultului sau lipsei de discernamant in folosirea instinctelor de constientele incomplet dezvoltate  sau prin ignorarea ratiunii sale. Omul nu este stupid dar poate folosi in directie opuse ratiunii sale existentiale propria forta si vigoare, fapt care are consecinte "negative, diminuante" ale propriei vigori naturale si obiective , asa numita " risipire", de unde si metafora acestui tip comportamental pervertit de ignoranta ca "fiul risipitor sau fiul durerii" Aici, evidenta raspunsului corpului, -si in fata placerii si a durerii corpul geme-, ne releva ca vibratiile placerii si durerii sunt aceleasi vibratii cu aceleasi efect corporal. Placerea si durerea sunt senzatii diferite ale contactului cu vibratiile respective,  ceea ce face ca placerea sa se transforme in durere este" masura" proportiei contactului corporal cu ele. Placerea ne face sa vrem mai mult contact cu aceste vibratii producandu-le si maimultul duce la durere prin depasirea masurii ratiunii existentei lor. Eu nu judec si nu consider buna sau rea durerea sau placerea ci incerc sa relev discernamatul inteligentei existentei vibratiilor obiective care le genereaza si pe care le amplificam individual, prin subiectivismul nostru ignorant care le perverteste expresiile naturale si suportam consecintele acestor interferente si imixtiuni in natura instinctului,  prin comportament obsesiv si inconstienta a ceea ce este,  exploatarea lui pe o singura directie, risipirea fortelor corporale ale instinctului.
Acum, sa ne intoarcem la titlul si tema conversatiei, de la fizica la metafixica , de la experientele obiectivului la comportamentul subiectivului  reflectate in obiectiv, pentru intelegerea propiului comportament si conceptii  prin autoreflectare sau meditatie.  "Sa vedem ce iese" din reflectarea in obiectivitatea fizica  stiintific reflectata in gandire sau cunoastere, si comportametul subiectiv sau metafizic.
Prima observatie de facut este ca din marea masa a omenirii , pe curba lui Gauss in zona sa de varf si in banda probalistica considerata relevanta pentru comportamentul multimilor, gasim evident comportamentul instinctiv. Marea majoritate a multimii are comportament instinctiv, care atunci cand circumstantele impun, se da la o parte spoiala de educatie si politeturi sub care este ascuns si se evidentiaza violent prin exclusivism. Nu ati vazut oameni diplomati la inalte scoli cand este vorba de ei insisi devin brusc atavici, isi bat neveste, copii, sau ii tiranizeaza emotional in numele inaltelor sale aspiratii de imagine publica, sau care in relatiile sexualitatii lor sunt violenti si perversi? Ipocrizia este caracteristica ascunderii instictului interpretat copilareste "negativ" si reprimat in numele unor false valori morale sau etice nascute ca repere chiar in "urma' manifestarilor reprimarii Instinctului .Toate pervertirile datorate utilizarii aiurea a instinctului sunt generate de reprimarea lui , manifestarile reprimarii sunt dezgustatoare si urate si drept urmare le ascundem, ca apoi sa instituim norme de etica  reprimarii sale, care in fapt "este  indrumare spre a ne  intoarcere la natura sa pura" pe care am parasit-o. Acest compertament pur si pervertit al instinctului si reflectarilor sale este in banda Marelui Rosu subtil. A doua observatie necesara este confirmarea stiintifica obiectiva a relatiei profunde de intimitate dintre Lumina si Fiinta umana; tot ce stim prin revelarea necunoscutului si imenistatii "datoram ' la propiu fara exceptie radiatiei electromagnetice ca vehicol informational folosit de noi si la dispozitia noastra fara de care conceptul si faptul perceptiei nici de imaginat nu am putea. A nega relatia profunda -intrinseca insasi exitentei noastre- dintre lumina si ceea ce suntem asa cum suntem ar insemna sa negam radacina si ratiunea existentei proprii. Cunoatem din exprimarea afirmativa a "maestrilor" ca suntem fii luminii si  stiinta iata, confirma obiectivitatea afirmatiilor lor stavechi.
 A treia observatie porneste de la om ca lumina., relatia biunivoca exitentiala om=lumina. si comportamentul luminii ca lumina si a omului ca om prin separarea lor fictiva din perceptia de sine sau a edificiului luminii ca esenta. Comprtamentul instinctiv dominant in omenire releva ca radiatia luminoasa a omenirii este preponderent in "spectrul rosului" , de unde si denumirea de 'marele rosu subtil" Daca initial radiatia electromagnetica este Alb pur perceput prin reflectarea lui de corpuri, parcurgand spatiile infinite se alugeste ca unda si este perceputa in spectrul rosului ca unda alungita.  Din acesta constiinta fizica obiectiva a transformarilor luminii in miscare raportata la o referinta a deplasarii sale ne punem intrebarea daca om ca lumina initiala alba pura a ajuns in starea de rosu actuala tot obiectiv constatata, inseamana ca a parcurs in evolutia sa pana aici spatii incomensurabile? ca radacina sa existentiala este la miriarde de ani lumina?. Aceasta intrebare imi aminteste o strofa dintr-o inregistrare in cristale oe care am mai amintit-o: "Omule,omule, unde tie coroana?; si raspunsul venea dupa: "in infinit si mai departe";Aceasta strofa am considerat-o metafora poetica, un fel de psihoterapie poetica, si acum sunt consternat sa inteleg ca poate sa nu fie metafora, caci fum fara foc.... Ce ar insemna o astfel de relevare, fie ea si scolastica? Ar insemna evident asa cum oamenii stiintelor obiective confirma, ca orice exista, poarta in sinele formei sale intreaga sa istorie, din momentul generarii pana in momentul intalnirii cu exploratorul a acelei existente formale - explorator care in fapt este sursa  acelei existente ca experienta completa.. Ca exemplu , un mar poarta in insasi structura sa forma, informatia incepand cu pregatirea pamantului pentru plantare de catre bunic si nepot ca predare de stafeta a cunoasterii celui dintai, informatia relatiilor dintre acestia exprimate in conversatia lor, a informatiilor legate de vreme si curgerea sa de felul anotimpurilor si starilor acestora meteorologice, a evolutiei temperaturii, radiatiilor solare, etc, pe intraga durata  a existentei a carei expresie punctuala formala este marul studiat de observator sau mancat de ignorantul care ii da doar  "valoare nutritiva sau a placerii sale". De asemenea, o "fleica" poarta in forma sinelui ei obiectiv intreaga informatie de la nasterea purcelusului, mancarea cu care a fost hranit , a cocinii in care a stat, a relatiei lor cu sobolanii care veneau la furtisagurile hranei lor, a tratamentului atitudinal si comnceptual al oamenilor cu care a venit in contact, informatia injungheirii si spaimelor mortii, apoi al celor ce transau ca gandruri si palcere, a focului ca intensitate si durata arderii sau prajelii, etc , informatia sirului de evenimente ale circumstantelor existentei formei respective pana in puntul contactului cu un explorator sau cu un consumator.Totul este Sirit si informatie , informatia forma si istoria formei. este complet irelevanta analiza de adevar si minciuna cand ne referim la informatie, indiferent de natura sa fidela sau infidela unui fapt natural sau ratiuni functionale , informatia lucreaza la formarea sau deformarea si anihilarea formelor. Spiritul nu poate fi creat, format sau deformat si anihilat , "subiectivul este superiorul" intr-o exprimare grobiana, primitiva, comparativa, a gandirii fragmentate, irelevanta oricarui spirit inteligent.
Acum ma intreb de unde vine "omul ca lumina" de s-a alungit asa de tare in spectru rosu al comportamentului sau? Radiatia cosmica de fond s-a relevat stiintei ca lumina impulsului initial al generarii universului ,care s-a alungit atat de mult ajungand la noi in punctul intalnirii constiente a exploratorului omenire , ca a devenit invizibila ca lumina dar nu a disparut si am perceput-o in spectrul undelor radio,  ca unde fara sursa pana cand s-a constientizat sursa lor ca Big bang-ul si prezenta lui in simultaneitatea noastra existentiala in care radiatia cosmica de fond este  "urma" momentului zero. Prezenta urmei impulsului inital in spectrul radio care este corespondent vorbirii imi starneste o serie de intrebari referitoare la arhicunoscuta expresie "la inceput este cuvantul' (sau a fost) si ca "inceputul si sfarsitul unul este". Mai mult decat atat , evolutia  frecventelor cuvantului pana la radiatia rosului subtil si a celelalte radiatii lucrative infoenergetice ale  radiatiei electromagnetice , unda si corpuscul simultan , (dincolo de pervertirile rosului subtil ca informatie si energie ), imi apare ca o extraordinara evolutie creativa si-mi deschide un entuziasm extraordinar prin intelegerea perspectivei firesti a subiectivului spre "galbenul auriu" al contiintei sale creatoare si a constiintei perceptiei creatoare; Nu e vorba de sperante proiective ci de ratiunea subiectiva si reflecatrea ei in stiinta si manifestarile obiective din univers precum si a reflecatrii lor in comportamentul dominant statistic in omenire.
 Corespondentele si congruentele sunt acorduri si muzica sferelor este un acord sublim. Mai imi pun o intrebare legata de expansiunea accelerata a spatiului universului; Oare nu reflecta acest comportament al universului, propriul comportament al omenirii obsedate de mai mult spatiu si mai mult timp si mai mult din orice? Dilatarea accelerata face mai mutl spatiu si mai mutl timp pana ce s-ar departa galaxiile asa de mult ca nu vom mai vedea direct decat stelele din propria galaxie! daca acesta corespondenta evidenta mie se confirma,   atunci ,    constienta ei nu va produce schimbarea perspectivei actuale a expansiunii care-si pierde la un moment ratiunea umflarii ca a unui balon pana dispare, iar schimabarea va produce noi surprize minunate exploratorilor astrofizicii universului , explorare prin care au ajuns sa modeleze informatic o "Imagine- chip al universului ca plenitudine"? Cat de privilegiati suntem prin pozitia noastra fizica  in univers care ne-a permis sa avem acesta "imagine a plenitudinii formale si structurale in miscare" a universului inconjurator cunoscut si a imensitatii necunoscute inca dar existente!!!. Contactul direct cu imensitatea imi releva natura ei ca "spatiul/etern" lal ibertatii si iubirii dintre Dumnezeu si Om. Cand doi se iubesc intotdeauna sunt impreuna si iubirea lor umple imensitatea iar omul ii da chip asemenea. Iubirea "poate" miracolul reciprocitatii in adevar ca adevar..

13 comentarii:

  1. Meden Agan

    Nu caut pete în lumină, dar am un fel de contraexemplu. 'Un fel de', pentru că e doar o 'întâmplare' care mi-a dat de gândit şi meditat. Trebuia să merg cu partenerul meu la o întâlnire cu un posibil finanţator şi deja începusem să rulez în minte filmul cu intrarea în biroul respectivului om ce dispunea de fonduri care ar fi putut fi direcţionate către proiectul nostru. În astfel de momente de întâlniri cu persoane mai mult sau mai puţin simandicoase (în greceşte 'simandicos' înseamnă 'important', în română are o uşoară nuanţă peiorativă, în sensul de preţiozitate cumva închipuită a subiectului), întotdeauna mă bazasem pe impresia pe care prezenţa, hai să zic şi înfăţişarea mea, o fac asupra celorlalţi. Mă flatase întotdeauna, chiar mă amuza lucrul ăsta, dar aveam să descopăr cu uimire că era şi un punct de mare susţinere, pe care mă sprijineam şi cu care îmi alungam temerile în faţa grijilor pentru viitor.
    În fine, aşa eram atunci, de atunci am trecut la altele. Ceea ce voiam să spun era că am intrat în panică în momentul când am aflat că virtualul finanţator era orb, nu vedea nimic şi prin urmare atuul ce îl aveam în astfel de împrejurări fusese complet anulat. Astfel am ajuns unde intenţionam, la întrebarea: ce se întâmplă cu orbii, cei care nu pot vedea lumina (fizică?) şi nici lucrurile substanţializate din lumină. Clar că nu o percep cu senzorii (fizici?) dar sunt compensaţi prin alte percepţii presupun. Nu ştiu, poate visează culorile şi lumina albă pură, totuşi în starea de veghe ei nu pot percepe sau atribui o denumire de culoare lucrurilor ce îi înconjoară. Nu pot participa la co-creaţie cu cei care văd fizic, cel puţin nu la modul cunoscut, tradiţional, etc.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Anonim /Meden Agan: Un punct de vedere - al meu :) : Percepem 'lumea' prin toate cele cinci... sau sase... simturi. Ce percepem printr-un simt poate fi confirmat, ori infirmat, de catre celelalte. Si ajungem la o 'perceptie' clara sau neclara in functie de coerenta ori neconcordanta dintre ceea ce percepem prin fiecare dintre ele si, in plus, de efectul sinergic al perceptiilor partiale. Se spune ca orbii isi 'ascut' celelalte simturi.. in afara vazului. Asadar... au, inca, modalitati de a relationa cu lumea din exteriorul lor. Lumina este energie, este dinamica, este informatie - te poti 'intalni' cu ea dincolo de simtul vazului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am cunoscut un om considerat orb dar care se deplasa liber si din marea masa de oameni prezenti care-i solicitau atentia nu a vrut sa adreseze un cuvant si sa dea mana decat cu d.na rodia. Am aflat mai tarziu ca este considerat un 'mare clarvazator'. Dupa intamplarea asta m-am interesat ce semnifica cuvintele respective si am decoperit ca exista oameni care isi transforma simturile in imagini, creierul lor decodifica ceea ce simt in imagini si acele imagini sunt mult mai ample ca informatii cuprinzand si imaginile din campul auric al indivizilor perceputi. Mai tarziu am aflat si mi s-a confirmat prin trairea faptului ca noi putem vedea si distinc si impreuna, energiile ca energii, corpurile ca si corpuri . Altfel spus energia umana percepe energia ca energie si corpul uman al perceptiilor senzoriale percepe lucrurile ca si corpuri; Este posibila si perceptia simultana. Din proprie experienta perceptiva , pot vedea si cu ochii inchisi ce este in jurul meu in anumite conditii de lipsa a violentelor infoenergetice din mediu. deasemeneaq perceptia radiatiei luminoase a propriului corp a fost cea mai traumatizanta din experiente prin socul produs asupra constientului si a circumstantelor exterioare in care s-a produs. De atunci evit orice negare a experientelor incredibile povestite care-mi atesta nelimitatul potentialului fiintei umane dar si modurile ciudate in care poate fi canalizat de constiente doritoare de spectaculos , de circ si painea puterii care corupe. Degeaba cineva cauta puteri dand le foloseste deja autodistructiv, orice alta varianta va fi la fel folosita.

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru Meden Agan
    Intotdeauna sa cauti "pete in lumina" sau in Soare pentru ca astfel vei descoperi cele mai profunde si uimitoare informatii despre propriul pot. De altfel se afirma ca in spatele fricilor si sperietorilor, sau petelor neatractive la vedere au ascuns strabunii marile secrete ca sa se apropie de ele fricosii sau "fitzosii- simandicosi' si de asemnea reciproca poate fi valabila in spatele usilor de aur sa SE ASCUNDA un babau-mincinos, asezat pe tronul sperantelor lui de afi prin ceilalti (politicieni, si tot felul de vanatori de atribute simandicoase!) Imi place limba greaca si filosofia exprimata in cea veche si te rog daca cunosti aceasta limba sa-mi scrii daca urmatoarele cuvinte au Vreo semnificatie ; Celides Dimexiposoulos

    RăspundețiȘtergere
  5. Meden Agan
    Mulţumesc pentru răspunsurile edificatoare şi mai ales calde.

    Acum ca să închei povestea, întâlnirea nu a avut loc aşa că nu pot să spun dacă am luat sau nu examenul de percepţie extrasenzorială în faţa unui "nevăzător". Motivul a fost că nu am mai primit viză pentru ţara în care se afla personajul aşa că nici nu am avut ocazia să întreb dacă se născuse aşa sau se întâmplase pe parcurs. Trebuie să fie ceva deosebit aici din moment ce există două sărbători creştine care amintesc de această situaţie: 'Duminica orbului' şi 'Duminica orbului din naştere'. Ambii au fost vindecaţi (prin tehnici diferite?) de fiul lui Dumnezeu sau de fiul omului; apare ceva cu dublu sens atât la vindecaţi cât şi la vindecător, posibil şi la tehnica folosită.

    Că tot a venit vorba de 'fiul omului' sau, ca să rămânem în temă, 'al luminii', mi-a venit imaginea copiilor sălbăticiţi, cei crescuţi de animale, care reveniţi în societatea umană nu au mai putut să recupereze handicapul dacă depăşiseră vârsta de 7 ani iar cei 'salvaţi' mai devreme au evoluat foarte puţin spre nesemnificativ. Au rămas undeva la mijloc între animalitate şi umanitate. Un astfel de copil nu este uman ci doar un poteţial uman. Asta arată cât de importanţi sunt primii ani de viaţă dar mai demonstrează ceva: că e artificial să întrebăm dacă omul este un aparat fizic sau un aparat psihic. Este complet artificial pentru că nu poţi avea un individ psihic fără o societate şi nu poţi avea o societate fără tehnică. Concluzia, bazată pe înregistrarea şi studierea cazurilor cunoscute de copii sălbatici, poate fi considerată empirică şi astfel atacată cu diverse argumente dar acestea rămân la stadiul de teorie până când va apărea un contraexemplu. Ah, şi încă ceva! E într-adevăr tragic ca mii de ani de evoluţie să fie pierduţi în 7 ani sau chiar mai puţini. Să fii om e lucru mare sau mic.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Meden Agan
    Pentru VI O
    Huston, we have a problem în legătură cu Celides Dimexiposoulos şi ea se numeşte transliteraţie.

    Ar mai fi încă o problemă ce ţine de triada limbii greceşti care poate fi: 1. dimotiki - populară 2. katharevousa - limba curată 3. archeia - antică, dar aceasta e minoră, se poate rezolva relativ simplu.

    Rămâne transliteraţia adică transpunerea literelor unui alfabet în alt alfabet. Primo, în greacă nu există litera 'C' aşa că 'c' se poate referi la 'kappa' sau 'sigma'.
    Dacă e vorba de 'sigma', celides devine selides şi s-ar traduce prin pagini dar este doar o speculaţie bazată pe o supoziţie. Mai departe nu pot merge. Cel de-al doilea cuvât chiar nu ştiu cum să-l sucesc să dea un sens. Concluzia: avem nevoie de scrierea celor 2 cuvinte cu litere greceşti.

    RăspundețiȘtergere
  8. Iti multumesc pentru efortul analizai si te asigur ca m-am edificat
    Referitor la consideratiile analitice pe tema copiilor si calitatii umane circumstantiale dependente de societate si tehnologie , ceea ce tu relevi este evidenta dependentei sau conditionarii constiintei de sine de mediul obiectiv in care isi incepe existenta, importanta celor 7 ani de acasa in care cunostintele impregnate in memoria corporala devin rutina reactiilor coportamentale pe restul existentei. Conditionarea constiintei este realizata primar de ADN care reflectat in gandire prin descrerea formei proprii si a abilitatilor formei formeaza o constiinta de sine a cum arat, a ce stiu si ce pot sa fac. Daca observam ca nici unui copil la adolescenta , dupa 'pubertate', nu-i place cum arata in totalitatea sa (fie nu-i place parul, fie nasul, etc) si doreste sa-si schimbe sau sa copieze alte forme partiale sau totale (ca inaltimea si greutatea de ex), sa aiba calitati fizice si abilitati lucrative imbogatite fata de cele naturale asa cum crede el ca este, sau conform imaginii sale de sine formate in experientelor traite, este evident ca aceasta "stare de nemultumire de sine" , de insuficienta a propriei persoane are "o radacina adanca" in intutia conditionarii propriei constiinte si in intuitia potentilului sau de a se modela singur, sau autodeterminare existentiala. Inocenta este starea "mintii odihnite", a claritatii interioare, fara "probleme existentiale legate de expresia proprie, cea sociala si mai ales, cea viitoare si acesta stare face ca copiii sa absoarba ca buretii informatii si sa devina foarte receptivi mai ales la cele referitoare la ei insisi care se acumuleaza ca si cunoastere psihologica, personalitate. Educatorii adevarati stiu ca a evita evaluri personale la adresa copiilor si potentialului lor este o responsabilitate incomensurabila pentru ca acestia "leaga" respectivele consideratii de identitatea lor, deformadu-le si ingradindu-le constiinta sinelui al carui potential va reflecta doar acele cunoasteri sau consideratii despre sine din exteriorul lor; Consideratiile despre sinele celorlalti intiotdeauna sunt iresponsabile si interesate mai ales de autoevidentirea superioritatii sau propriei importante prin comparatie cu inferioritatea proiectata asupra celorlaslti (de ex se considera copii naivi confundand inocenta cu lipsa de programare informatica a comportamentului lor)

    RăspundețiȘtergere
  9. Acelasi lucru se intampla cu copii crescuti in 'salbaticie" sau in "libertatea naturala a instictului" ,in lipsa ingradirilor conceptule si regulilor constrangatoare legate de stiinta altora de cum se face si ce trebuie,etc.Si acolo se stabilesc conditionari ale constiintei de factura factura potentialului sau corporal. Toate aceste evidente neexhaustiv descrise de tine si de mine, releva ce valoare are presiune externa asupra constiintei si comportamentului , presiune la care prin adaptare nu mai este resimtita sau constientizata , suntem actiunea ei. Aceasta evidenta situatie genereaza "formarea sau deformarea" fiintei sub actiunea lor. Orice formare este o deformare si orice deformare este o formare. Nu se stie ce se intampla cand un copil nu este deformat constrangator de mediul in care se naste, ceea ce se stie este ca are o incomesurabila abilitate de a procesa si prelucra la viteze f. mari informatiile receptionate din mediul sau , informatii mult mai ample si chiar de natura psihologica si comportament 'istoric' al parintilor.Este evident ca acesta situatie ne pozitioneaza ca fiinte reactive sau traind prin feedbck biologic asemenea animalelor. Dar acesta este o descriere obiectiva, reflexiva. Gandirea constienta obiectiva a 'produs situatia descrisa asa" si conditioneaza in continuare experientele trairilor sociale, in orice forma de colectivitate. Dar la fel de evident este ca omul redus la vizibil sau corp si manifestari, cu o gandire greoie de tip- ratiunea obiectivului, obiectelor si obiectivitate ca fidelitate a reflectarii nu are nimic de a face cu aspiratia sa inexplicabuila in acest context legata de "Libertate" si "Fericire". Aspiratie care releva dimensiuni nevazute , nepercepute sau subtile, subspatiale, subformale, dimensiuni care nu-s reactii , fara opozitii exterioare. Nu exista forte care sa inabuse aspiratia libertatii si fericirii ; acestea nu-s reactii la dependente caci raman vii in om in orice circumstante exterioare ale unei libertati si fericiri obtinute circumstantil ca pozitii in circumstantele considerate ale libertatii sau fericirii, banii si dominatia sexuala..

    RăspundețiȘtergere
  10. la fel de evident este ca dezvoltarea corporala inregistrata in adn nu se pierde si se imbogateste prin experiente, se" infrumuseteaza", copii sunt din ce in ce mai frumosi si mai puternici decat parintii, exista evolutie corporala pura, evident a adn-ului. Asta releva ca Adn -ul in aceleasi coordonate forma umana , prin exprimarile sale "O desavarseste" ca expresie evolutiva a formei, nu este fix si fara fluiditate evolutiva. Dar de ce credem noi ca adn-ul este sursa corpului uman si nu un simplu instrument saqu tehnologie biologica extraordinara intradevar si desavarsita prin evolutia sa? ADN -ul ca structura biochimica si lucrativ hormonala, se releva ca o atotprezenta sau mediu in care corpul este exprimat, se regaseste in aproape toate aspectele corporale. orice aspect corporal la orice dimensiune si structura exprimat, are evident o radiatie energetica (nu exista corp in univers care sa nu radieze energie). Stim cu certitudine ca energia si substanta se transforma simultan una in cealalta si acesta transformare le releva in perceptie ca dualitate a aceleiasi "forte unice" sau "minte unica" sau "Spirit" denumita asa datorita evidentei de necontestat a esentei sale inteligente, UNICA Inteligenta forta, din care s-au dezvoltat cele 4 (atomica , nucleara , gravitatia si electromagnetica) care sunt la baza tuturor manifestarilor ordonate si inteligente din cosmosul imensitatii inconjuratoare. Corpul omenesc a evoluat pe calea evolutiei naturale a oricarei specii de animale dar are capacitatea de a simboliza si acumula prin condensarea informatiilor in simboluri cunostintele acumulate din experientele individuale si ale speciei repective, ceea ce a facut pe multi sa-l denumeasca un animal care gandeste calitate care nu este evident neaparat in vafoarea sa si a mediului sau existential

    RăspundețiȘtergere
  11. Tot cunoscut este ca 60% din informatiile continutre in adn nu sunt cunoscute sau, mai bine zis se manifesta fara sa-i descoperim si constioentizam manifestarile, pentru ca "orice exista, face' ceva" ; daca vedem ce face , putem intelege ratiunea si functiunea intr-un context mai larg. Asta ne releva faptic nivelul constient al gandirii obiective este "minimal" drastic redus, prin gandirea constienta obiectiva cu mare putere hipnotica a confirmarilor ei din perceptie, nu putem descrie nici face o afirmatie ferma nici macar la intrebarea ce este si care este potentialul corpului uman ; din potentialul sau in manifestare constientizam f. putin; stiintific 20% in cel mai fericit din cazuri.; celelalte 20% statistice sunt pseudoadn, informastii care degradeaza corpul , i se opune functionarii . Am putea spune ca ceea ce cunoastem ca si 'corp omenesc" este varful unui imens aisberg, adanc scufundat in inteligenta universala a unice forte. Exista in evolutie etape si ceea ce cunoastem din punct de vedere obiectiv despre om prin corpul si abilitatile lui, cunostinte relevate si de tine, pun in evidenta o etapa, etapa corporala in evolutie care sustine si conditioneaza orice constiinta de sine omeneasca. Desigur ca nu multumeste pe nimeni si ca aspiram la altceva mai ales ca prin reactie am copiat legile junglei si le-am adaptat social spunandu-i "civilizatie umana", ca apoi sa ne justificam cu comportamentul legiferat de jungla orice facem sub spoiala politeturilor sau familiarismelor si ipocriziilor evidente la fiecare dintre noi care a condus la asocierea cuvatului de om cu suma slabiciunilor posibile ceea ce nu este confirmata corporal vorbimd ci doar abstract si comportamental. In universul in evolutie exploziva in urma impulsului care l-a generat este identificat un moment denumit impragnarea cu constiinta a substantei sau materiei exprimate.Momentul in care devine universul constient de propria existenta corporala pe care nu o avea pana atunci. Dar intram in alta dimensiune a fiintei umane dimensiunea in care necunoscutul ne atrage si scoate din noi tot ce avem mai bun; dimensiunea gandirii pure ca substantialitate, subiective superioare ca frecvente si viteze. prin "constiinta atotprezentei" emana inteligenta fericirii creative. este domeniul unde fiecare are acces neconditionat prin indrazneala si prin responsabilitatea-har al iubirii comuniunii existentiale. Nu exista Templu mai maret decat templul corpului uman si nici stiinta mai cuprinzatoare si atot prezenta decat a constiintei divinitatii sale si a percetiei creatoare. Tot celebram Hristosul invierii, cred ca acest mesaj ne tranmite de 2000 de ani si ceva,.CE a fost a fost regretele sunt intotdeauna inutile dar niciodata nu este inutila o prezenta umana corporala ca certitutine a existentei plenitudinii sferosferei universului ,a "uniunii cerurilor cu pamanturile", mult laudata si binecuvantata binecuvantare a inteleptilor de pretutindeni. Schimbarea de atitudine care este mijlocul transformarilor in existenta este aceea de a inceta sa incercam sa ducem "pamanturile in ceruri" prin a lasa cerurile sa coboare pe pamant, incetarea autoreprimarii Cum sunt copiii crescuti in salbaticie, este pe pamant, dar din ceruri alti copii coboara si nu sunt dinainte programati conf norme si prejudecati pamantesti sau obiective.Forta lor, este forta libertatii noastre, a fiecaruia, ne iubesc si ne asculta dar daca incetam sa-i invatam legile obietivismuluiexclusivist traditional , ne vor invata ei sa traim asa cum nici in visurile cele mai indraznete nu am reusit sa vedem ca putem. Copii salveaza parintii daca sunt lasati sa o faca, ;nu fac dragoste cu dea sila precum acestia inteleg dragostea fata de copiii , ca ai ambitiilor lor..

    RăspundețiȘtergere
  12. Copiii pot fi educati numai de cei fericiti, educatia fericirii creative Sunt educatorii fericiti, parinti sau invatatori? Sunt cel putin relaxati psihologic? educatia nu se face in masa ca productiile de massa industriala!
    Imi cer iertare ca am acaparat si comentariile dar am fost starnit de gandirea greoaie constienta obiectiva ca proces rational de comparare si interpretare, din urma a orice manifestare si ca atare nonactionala in existenta, in urma oricaror evenimente; Primitivismul din gandire este insasi meschinaria si mediocritatea ei.Evolutia gandirii nu o poate face gandirea ci constiinta a ceea ce este asa cum este. Meden Agan este "muza" a inspiratiei si impartim impreuna desfasurarea informatiilor si acaparea comentariilor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Bine cuvantez existenta "Inelului Luminii Aurii" a condonilor din Adn si fie ca in acest moment al celebrrarii 'invierii de dinainte de a fi' sa se activeze in intreaga omenire si lumina sa, sa iasa la vedere intregind constiinta perceptiei creatoare !!!???

    RăspundețiȘtergere