01 decembrie 2012

imensitate

" Luati si mancati este trupul meu, luati si beti este sangele meu" Isus.

Daca am mari dimensiunile unui atom imultindu-o cu raportul dintre dimensiunea pamantului si dimensiunea sa noi l-am percepe la dimensiunea unei cirese. Daca am face aceeasi multiplicare dimensionala cu un nucleu, l-am percepe la dimensiunea urmei unui varf de ac pe hartie. Cata imensutate este in noi si cata imensitate in jurul nostru!!! Cine poate descrie ce este omul? Cine poate spune ce insemna sa fii om? Ce forta a adunat la un loc atata imensitate in imensitate? Cum ne putem raporta la acesta fapta altfel decat prin smerenie? Cum putem valoriza acesta fapta altfel decat iubind-o?  Ce semnificatie poate avea toata cunoastrea noastra raportata la acesta fapta? De ce oare cel mai mult ne place sa ne bucuram, sa cantam, sa dansam, sa radem, sa ne distram intr-un cuvant, din entuziasm sau incredre in viata, in starea de bine prezenta si viitoare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu