19 martie 2012

planul perceptiei intelectuale II

Afirmam ca "numele sau denumirea" nu reprezinta faptul si il distinge de alt fapt. "Numele " nostru nu ne reprezinta ci ne distinge de ceea ce cred si suntem in mintea celorlalti.
Acest fapt are ca samanta exclusivismul sau freagmentarea eu si altul. Spiritul exclusivismului eminamente violent conduce  obligatoriu la abordarea "altului" de pozitia de forta si superioritate. Astfel consideratiile mele despre altul sunt violente si minimalizatoare. Din acesta evidenta "numele' condenseza ca "zip", totalitatea consideratiilor minimalizatoare la adresa mea, sau totalitatea calomniilor si contestarilor existentei mele. "Altul" trebuie dominat si controlat pentru ca doar 'eu' sunt important. Acesta "importanta de sine" este atitudinea tacuta prin care ne exprimam, un filtru complet al exprimarilor noastre, iar limbajul este alcatuit cu acesta functionalitate. Importanta de sine este o inutilitate faptica din moment ce consecintele acestei abordari a exprimarilor si comportamentului in realatiile dintre noi sunt izolare, instrainare si durere, boli psihologice sau modelari gresite ale energiei proprii prin acest comportament. Tot ce am re-elevat pana acum este cunoscut, dar aceasta cunoastere este tinuta ascunsa de creatorii ei. Dovada ca este cunoscuta, o constituie acele ritualuri oculte prin care in diferite institutii care se autoconsidera unicele detinatoare a secretelor(din moment ce ei le-au facut), se dau nume noi initiatilor sau se redenumesc. Redenumirea respectiva are,  sau comprima ca 'zip",  un alt tip de consideratii, sau memorie externa si de lucru atasata respectivului individ, presiunile exterioare sunt altele si alta functionarea individualitatii respective; practic este reprogramat conform altor exigente, sau dedicat (aservit) altor interese exterioare lui, interese ale unor comunitati restranse sau privilegiate. Tot acesta cunoastere se manifesta in aceleasi institutii ca obsesia lor de a cunoaste "numele lui Dumnezeu". Pe internet am descoperit afirmatiile diferitelor nume ale divinitatii cauzale promovate de diferite oculte organizatii (netransparente, neclare). Dar cum Dumnezeu nu este un nume, numele fiind in ordinea creatiei 'dupa" s-au hotarat sa-l "denumeasca ei" si sa promoveze denumirea respectiva din aceeasi exclusiva si violenta atitudine si comportament dominator al importantei castigate prin faptul ca doar ei cunoasc numele adevarat si nu ceilalti care evident sunt epigoni si ignorati vulgari, inferiori. Importanta de sine este o atitudine tacuta (nerecunoscuta sau ignorata), iar orgoliul este rutina prin care cerem recunoasterea importantei proprii si implicit a inferioritatii interlocutorului. Manifestarea importantei de sine este plansul de mila, mila propriului eu, autocompatimirea si autoalintul, actuni tacute, rutine ale importantei de sine. Cum se exteriorizeaza ca manifestari obiective aceste rutine? Cand planegm de mila altuia, in propria minte plangem tacut si pe ascuns de mila noastra. Plansul de mila cuiva ne argumenteaza importanta proprie si superioritatea fata de. Astfel cercul vicios al importantei se sine se inchide si autogenereaza ca un aparent mecanism independent. Dar fara sustinerea individuala acest mecanism pierde benzina la un moment dat. Ca sa nu mai dam benzina mecanismului este obligatoriu sa vedem ca el nu functioneaza pro-bono, nu conuce in mod obligatoriu la  binele sustinatorului si aparatorului sau.Vanzatorii sau hotii de vise exalta importanta persoanei si persoana este aservita intereselor lor. Cand sperantele se disipeaza persoana ramane cu dezamagirea. Da vina pe vanzatori sau hoti; "Spuneau ca sunt important, dar nu au specificat pentru cine si cui fofloseste  importanta mea ca mie nu', este exprimarea iertarii naivitatii proprii. Complacerea in importanta in cazul relevat ar fi ceva de genul: "vai mie" (ce am pierdut, ce am muncit..., hotii, justitia, etc.). Exista "prea tarziu intotdeauna" cand ne pozitionan la coada evenimentelor, si exista "nu este prea tarziu niciodata" cand meditam sau relevam ceea ce este minciuna in pomul laudat iluzoriu, inainte de a actiona.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu