01 februarie 2018

interferente

Fenomenul interferentei il cunostem prin manifestarile sale studiate si descrise.
Nu urmaresc sa repet ceea ce gasiti in cartile de fizica ci sa relev manifestarile sale in domeniul psihologic al perceptiei. Cand invatam la scoala ceva , asociem invatatura respectiva unor fenomene si circumstante exterioare fata de care ne consideram axiomatic separati si neimplicati , fara legatura cu noi insine, fara consecinte asupra noastra.

In domeniul perceptiei corporalizate denumim miscarile dintre corpuri interactiuni sau relatii. Percepem corpurile si relatiile dintre ele din perceptie prin senzori corporali. Insa in timp ce dormim se intampla adesea sa percepem tot felul de figuri si miscari, evenimente si dinamici; sa spunem ca asemenea "privitului la televizor" si de multe ori activi in acele imagini si evenimente. Schimbam destul de des canalale cu o telecomanda inexistenta  si ne trezim cand implicati in acele evenimente ne speriem.

As considera ca teama in acele circumstante este sanatoasa; ne scoate din a acorda atentie sau energie cosmarurilor si ne refugiem "acasa' IN PERCEPTIA OBIECTIVATA CA PLENITUDINE. sau corporala.  Ce bine ca avem unde sa ne refugiem din circumstantele cosmarurilor. Intrebarea mea este unde ne refugiem cand in perceptie corporala fiind privim filme de groaza sausuntem  implicati personal in circumstante de groza? Nu mai avem unde sa fugim si trebuie sa ne construim cetati sau adaposturi, refugii, ne ascundem, etc, insa ce ne facem cand acestea refugii nu sunt invulnerabile, ascunzatorile  sunt provizorii?  Ne refugiem in inchipuiri, ne inchipuim invulnerabili si in siguranta sau ne inchipuim altfel decat suntem?

Evidentele releva ca atat timp cat suntem vii suntem vulnerabili, a fi viu inseamana a fi vulnerabil. Vulnerabilitatea simtamintelor relevata de reactiile emotionale exagerate; vulnerabilitate  intelectuala relevata de puterea sugestiilor conceptiilor hipnotice asupra comportamentului, vulnerabilitate corporala.Suntem constransi sa invatam sa traim cu aceasta vulnerabilitate. Dorinta invulnerabilitatii o releva ca stare de fapt, credinta. Avem credinta vulnerabilitatii.

Revenind la perceptia din timpul somnului cand senzorii fizici sunt in repaos, se regenereaza, se evidentiaza un alt fel de senzori care evident au un corp  de acelasi fel. Este cunoscut sub denumirea de corpul din vis. Fluiditatea lui este evidenta ; tot ce corporal ca miscari, comportamente si performante este ingradit , limitat, conditionat,  pentru acest corp este complet diferit; Poate zbura , sau deplasa instantaneu cu intentia, poate trece prin pereti, etc. Este prezentat prin filmele de un anumit gen parasind corpul fizic la moarte sau in alte situatii de suferinta a acestuia, asa numitele perioade de coma sau parasire a constientei si perceptiei senzoriale corporale.

Dar nu acesta este subiectul ci interferenta. Interferenta simplu trebuie privita ca fenomenul interactiumilor fluxurilor sau campurilor de energie, asemenator  intaractiunii corpurilor. ( cand spun "asemenea" ma refer la esenta dar ca manifestare formala sunt complet diferite :asemenea este complet diferitul formal, comportamental)
Corpul din vis se releva ca o structura- fluxuri energetice sau matrici energie capabile sa absoarba contina si proceseze informatii asemanator corpului biologic. insa posibilitatile sale asemnator celor biologice nu pot fi folosite la capacitate ; visele pot fi confuze, irationale sau inutile.

 Daca  in perceptia biologica amestecul de credinte si conceptualizari si interactiunea violenta dintre ele  pentru dominatie si control  genereaza confuzii si incertitudini, comportamente irationale si degradari corporale, razboaie , este evident ca toate acestea sunt miscari energetice , energii in miscare , interactiunea corpurilor reflecta interferenta energiilor. Comportamentul social al corpului biologic refecta comportamentul corpului energetic.

Am putea afirma ca traim de doua ori aceleasi evenimente, constienti sau nu, odata in corpul energetic sau subiectiv din vis si odata in percetia obiectiva  Este  relevat de  asa numitele capacitati premonitorii sau anticipatia. De ce traim evenimentele mai intai cu corpul din vis? Simplu , este mai rapid, ajuge primul sa intalneasca sirul incomprehensibil al evenimentelor  ce vin, bineinteles daca il folosim pentru asta

 Nu putem afirma ca nu ne cunoastem viitorul individual din moment ce este o structura comportamentala cu acelasi efect. Care este aceasta structura din moment ce structurile biologice si cele energetice sunt afectate si capacitatile lor, fie neutilizate, fie ingradite, limitate. Dim moment ce pot percepe aceste diferente si asemanari evident sunt pozitionat in afara lor . Unde? In afara poate fi si in interior dar, detasat de miscarea lor, in repaos relativ la miscarile respective.

Se releva inca o dimensiune existentiala , structura sau corpul constiintei. Dualitatea este o linearitate a miscarii in doua sensuri posibile ca rutina si oscilatie, vibratie. Ceea ce da stabilitate este triunitatea care implica relatia si decizia. Nu vorbesc despre o separare de trei corpuri intr-unul singur care mi se pare o exprimare nefericita a unei perceptii, ci de trei distributii functionale, trei forte executive, ale potentialului fiintei umane, sau corpului uman ca plenitudine functionala.

Cand aceste trei forte se lupta intre ele pentru separare, dominatie si control, vorbim de coruptia si degradarea fortelor. Aceasta coruptie se refelcta in structura si comportamentul societatii.

 "Cand ati fost unul ati vrut sa fiti doi; cand veti fi doi ce veti face?" Aceasta afirmatie celebra releva irationalitatea separarii conceptuale sau personificarii fortelor din corpul constiintei, decidentului.

Evident cand percepi doi, un al treilea percepe. Cand constiinta este fragmentata interpretarea perceptiei este fragmentata. Pot reflecta perceptia prin gandire fara sa o fragmentez? Fara sa remodelez definind plenitudinea perceptiei prin fragmentarea ei?

 Nu fragmentarea din perceptie este limitarea ci abordarea ei ca fragmentata care ascunde misterul .Misterul la randul sau se manifesta miraculos, plenitudinea perceptiei si frumusetea ei indescriptibila este miracolul exitentei de care beneficiem cu totii fara exceptie si fara sa apreciem. Se afirma ca totul este interconectat dar ne incapatanam sa ne consideram separati de acest tot.. Abordarea axiomatica a fragmentarii existentei si perceptiei este relevata drept irationala, moartea ratiunii de afi din constiinta planetara, sau imboldul pamantului.

Corpul uman ca intregime , diversificat functional ca energie si ca  biologie releva natura universului  drept manifestare a biologicului.. Capacitatile corpului uman sunt desavarsite si potentialul lui complet exprimat Insa ce folos daca constienta acestui potential desvarsit corporal ignora desavarsirea lui ( "desavarsire" pentru mine are semnificatia de completitudine- nu" perfectiune' care este o abstractizare comparativa). "Mielul nevinovat" se releva o metafora pentru corp, iar cel care-l omoara ca sa-l manace se releva a fi o referire la constiinta sau utilizator,  personificata ca "EU"

Evidenta din experienta tuturor este conforma cu natura faptului mai intai ne nastem corporal iar constiinta se naste dupa asta- sau nu se naste caz in care este denumita avorton, fantoma."A doua nastere' este metafora nasterii constiintei  sau sinelui adevarului existential. Orice nastere e dureroasa, 'o trecere', ' o apocalipsa = transformare.

 Cum ne identificam ca constiinte? Prin aspectele corporale si comportamente sau actiuni. Ne putem naste ca si constiinte fara corp? Nu inseamana ca propriul corp are o constiinta a sinelui sau corporalizata care precede constienta noastra interpretativa si comparativa, atributiva, asociata corpului prin judecare/ gandire si comparatii/nemultumire.? Este mai degraba o constiinta a nemultumirii decat a corpului asa cum el este - necunoscut majoritatilor multimilor de judecatori nemilosi.

Nu existenta este o problema umana ci refuzul contiintei de a iesi la suprafata , de a se inalta, de a se naste! Oare de ce se intampla asta ? Noi de ce ne ascundem, de ce jucam un teatru si onoram ceea ce nu ne onoreaza, spunem ce place altora sa auda, cat de frumosi, destepti  si mareti sunt ei?Ne gadilim reciproc pe burta aparentelor si ipocriziilor? Ce se intampla cand constiinta sinelui adevarat iese la suprafata ? Doar fiecare poate sti si stie de fapt, dar ignora faptul.

 Aceasta forta triunitar distribuita in existenta biologica are ratiunea existentiala a folosiri ei de om prin existenta empatica cu ea. Nu poti empatiza cu ceva ce nu percepi sau ignori ca existenta si asta implica credinta in existenta. Aceasta credinta este reprezentata de cuvantul "Sunt" Corpul este si constienta eu se poate naste si implini.  Sunt dinainte de a fi eu si ma recunosc ca ceea ce sunt- este un proces psihiologic al atentiei  Corporalizarea procesului psihologic , energei sale in miscare,  este determinata de recunoasterea lui. Timpul sau modalitatea comportamentala si atitudinala hotaraste cand.

Interferenta energiilor psihosomatice este procesul coruperii fortelor prin amestec nefunctional sau prezenta lor in locul nepotrivit lor. Cand fiecare psihoenergie somatica se pozitioneaza la locul potrivit ,
(ex, gandurile nu au locul potrivit in cap ci in mediu perceput, lucreaza in societate.Din mediu putem absorbi un gand si corporaliza dar asta implica discernamat, ratiune, responsabilitate si mai ales Atentie, vigilenta)
nterferenta este transformata in rezonanta.

Rezonanta amplifica, interferenta diminueaza energiile., le fragmenteaza. (multa gandire inseamna putina actiune in mediu sau actiune incompleta,nedesavarsita, neterminata). Un gand insemna o actiune completa in sine. Cand nu ne gandim, sau nu ne dorim altfel, nu ne afectam corporal si lasam stiinta corpului sa functioneze fara interferenta dorintei devenirii.

Aceasta perceptie a interferentei si consecintelor ei precum si a calitatii ei denumite rezonanta ne releva ca intre corpul fizic si cel energetic nu exista interferente ci rezonante. Este intotdeauna de evitat interferenta lor si natura releva ordinea functionala- in stare de veghe functioneaza fara interferente (astrale denumite) actiunile utile- in starea de somn  functioneaza actiunile subtile. Actiunile lor sunt denumite fizice si metafizice( din launtrul fizicii)

Cand dormim fara vise suntem intregi si se regenreaza toti senzorii indiferent de natura lor. Daca visam prea mult ne putem trezi obositi Visarea e condusa de dorinte si asta releva efortul si consumul la care suntem supusi lasandu-ne condusi de nemultumire si credintele in lipsuri personale. Dar daca totusi visam sa visam cu toata energia sau constiinta faptului si percetia visului se va intregi iar orizontul se va extinde. Putem explora cu mai mare dinamica si libertate modelarile realitatilor noastre colective, sau modalitatile timpului.

In nici un caz nu este de ignorat rezonanta sau vibratia emanatiilor corporale individuale. Prin rezonanta exploram ceea ce este asemenea si diferit si visul nu este separat de starea psihosomatica sau mentala a fiecaruia, de obsesii sau ambitii, de dorinte sau nevoi. Numai constiinta eliberata de limitarile ambitiilor devenirii si blocajele nevoilor si dependentelor psihologice, se poate bucura de calitatea si potentialul corpului uman la orice nivel de vibratie a ordinii sale desavarsite

Interferenta este si consecinta /efect al fragmentarii aparente a atentiei. In fapt evidentiat fiecaruia, atentia nu poate fi simultan in doua locuri ci doar corpul senzorilor. Concentrata atentia, localizeaza punctual,  ingusteaza campul perceptiei, neconcentrata sau neselectiva se relaxeaxa si extinde prizontul percetiei relevand miscari, fluxuri, interactiuni si interferente

Noi suntem mai degraba atentie decat credinte, miscarea atentiei activeaza credinte, perceptie. Punctul in care se afla atentia fiecaruia este un centru relativ la perceptie, centrul sau punctul perceptiei sale. Perceptia nu se misca, ci atentia noastra asambleaza activand , energizand, vibrand, dand ebergie  anumitor emanatii intersectate sau radiatii universale,  relevandu-le in perceptia punctuala sau in orizontul ei, adica facandu-le vizibile corporal sau ca miscare..  Punctul din care percepem ca atentie si calitatea atentiei determina calitatea perceptiei si comportamentului reactiv la aceasta.

Se releva ca orice conflict in comunicare este stupid; nu fiecare se afla in acelasi punct cu atentia sa si evident percepe diferit;  este in alt film ; asta nu inseamna ca greseste si nu are dreptate ci ca particularizeaza perceptia de un anumit fel diferit de tine insuti. A asculta este esential procesului comunicarii; fiecare releva aspecte functionale care pot fi folosite de catre toti cu mai mare eficienta in proiectele lor Nu poti asculta sau auzi daca reactionezi constant la orice se spune, respingi aprioric posibilitatea ca acelalt sa-ti comunice ceva util- asta este premeditarea unei superioritati inexistente.

Reactiile emotionale si verbalizarea lor in conversatii este manifestarea interferentei, a modului deficitar in care functioneaza individul launtric. Daca ar rezona ascultand orizontul lui s-ar extinde si eficienta faptelor ar creste. In orice imfaptuire exista si cele ce se vad si cele ce nu se vad ,nu poti ignora pe cele ce nu vezi personal si sa revendici o implinire sau stabilitate psihologica.

Se afirma ca este legitate universala interzicerea interferentelor intre civilizatii aflate pe diferite planuri, nivele ale dezvoltarii lor , sau intre fortele functionale corporale , intre morti si vii, intre diferite nivele de constiinta si cunoastere. Mai pe romaneste, este sanctionat amestecul in treburile interne ale altora. Pentru cei mai de dinainte suna prea comunist fiind foarte des invocata de Ceausescu legitatea asta?

O.K. observati manifestarea interferentelor si consecintele lor in procesele si fenomenele sociale si decideti singuri daca mai slujiti hranind interferenta propriilor fluxuri  corporale,  constiinta, energie, biologie. Intrebarea folositoare este cum hranim interferentele fluxurilor existentei corporale proprii degradand-o?

Ce gasim in mintea/energia noastra explorandu-i continutul? Doar ce ducem cu noi interferand.  Prin rezonanta ne ducem doar pe noi insine si mintea e "gola" de interferente, de confuziile identitare., spiritul unicului in expresie corporala.

Experienta propriilor interferente prin consecintelor lor am platit cu varf si indesat cum se spune si platesc chiar interferenta asta, prin scris. Dar daca nu-mi apar bunastarea personala  inteleg ca exista o rezonanta care ne salveaza pe amandoi , scriitor si cititor. Daca este recunoscuta de "ambii amandoi",  :),  poate plata se micsoreaza si mi se va permite fara sustinere sa mai matur prin desertul rutinelor moarte si epuizate de mult ca modalitate timp.

Daca imi permiteti o personalizare a perceptiei , vad societatea ca pe un cadavru si ce se intapla in ea, se intapla in cadavre, descompunerea cadavrului. Insa vad si oaze in desert si ratiunea desertului este sa puna in evidenta incontestabila  frumusete a curmalului - simbol al optimismului- care umbreste oaza de arderea focului . Fiecare om este oaza spiritului sau si al pamantului  Odihniti-va seara, regenerati-va dormind profund si fara vise, strabateti desertul pentru a intalni oazele optimismului, lumina de aur, adica fiti asa cum suntei deja, chair daca ati uitat. Desertul mai are o calitate , aceea ca oamenii desertului sunt constransi sa fie  puternici, adevarati. Cei care s-au oprit in " fetele morgane" ale comoditatilor si placerilor exacerbate sau vedetismului de mucava,  se molesesc, se deformeaza , se flescaiesc; ei au totul la indemana dar isi refuza utilitatea fiintei, nu pot sa planga nici sa rada din tot sufletul, zambesc  profesional stambandu-se.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu