15 februarie 2017

localizarea

Am făcut un talmes balmeș în loc  sa facem un balmos.

"Talmes balmesul" se refera la cantitatea informationala neorganizata care produce confuzia si determina indecenta comportamentala.  si irationalitatea ca atitudine. "Balmosul" se refera la informatia organizata intr-un sistem pragmatic de actvititati cu rezultat concret intr-o  functionalitatea mai ampla.

Traim intr-un mediul invizibil de informatii , de ganduri , de reactii emotionale, etc.Noi percepem toate aceste incredibil de diversificate informatii si tindem sa le memoram, sa le folosim, etc. Insa evidenta releva ca informatia sau o structura informativa este spatiu este forma corp sau miscare si ca in percetia noastra este "localizata" foarte precis. Cand incercam sa le memoram acest noian informational exterior isi pierde localizarea spatiala coexistatand intr-un talmes balmes asurzitor care tinde sa se transforme in asa zisa cunoastere de sine, se subiectiveaza. La fel de evident este faptul ca informatiile memorate se suprapun infoenegiilor in miscare care sunt functional constientizate ca fiziologie corporala tacuta.si corp uman., infoenergii care nu ne tulbura atentia  si ne fac functionali ca indivizi. Este ca si cand  "locul' sau  domeniul unor infoenergii de o anumita natura si functionalitate localizata spatial drept corp si fiziologie corporala, este invadat cu tendinta de exploatare a resurselor acestui "loc" sau corp de infoenergii care-si au locul si functionalitatea in domenii spatiale complet diferite; Sunt foarte clar relevate aceste 'alte locuri" in percetia obiectiva. Acest amestec il putem constientiza ca amestecul subiectivului cu obiectivul, amestec care formeaza  un sistem entropic a carei functionalitate este destramarea sa pentru separarea elementelor incongruente ale sistemului entropic si eliberarea lor pentru a-si regasi "locul de drept" al sistemelor localizate, empatice din care au fost "luate". Nu degeaba avem impresia nevoii de regasire de sine. 

Mi-este greu sa pun in cuvinte ceea ce vad intr-o armonica exaustiva a exprimarii si voi da un exemplu metaforic a circumstantei in miscare pe care o percep asemanandu-0 cu "piatra din pantof". Amestecul in memorie si subiectivarea  unor informatii de natura si localizare sau corp al exprimarii lor diferite, este asemenea celui pe care desi piatra din pantof il deranjeaza merge mai departe cu ea in pantof pana cand rana produsa il face sa se opreasca si sa arunce piatra.Asemenea, in memoria noastra (asociata pantofului) sunt stocate infoenergii care nu -si gasesc acolo corpul sau spatiul forma al functionarii lor, sau ratiunea existentei lor,(asocieate cu piatra in metafora) . Acest gen de infoenergii o putem denumi "cunoastere psihologica" sau "de sine" Dar evident ca nu are functionalitate in sine alta decat  perturbarea  sinelui fiziologic si corporal sau a spiritualui. Un astfel de individ infoenergetic perturbat nu mai functioneaza armonic cu sine insusi asemenea mersului celui cu piatra in pantof. Functioneaza sau merge impreuna cu durerea si acet fapt ii limiteaza calitatea functionarii sau mersului.

Informatia este spatiu, este corp sau miscare localizata spatial. O floare nu creste pe piatra si nici o piatra nu sta "pe aer"Aceasta evidenta din percetia a ceea ce este asa cum este, releva o armonica a organizarii spatiilor informatii- forma- corp in structuri empatice si ordonate simpatic sau rezonant intr-un spatiu continator mai amplu in care gasesc functionalitatea ca intregimi corporale si ratiunea existentei lor in plenitudinea si frumusetea planetei.  In perceptie toate acestea sunt evidente si faptul ca nu striga la noi ne face sa ignoram ordinea desavarsita si functionala a ansamblului. Nu auzim aceasta ordine dar o putem auzi cand galagia din memorie generata de incongruenta sau nesimpatia infoenergiilor stocate acolo si constranse a fi o cunoastere care determina un sine identificat ca intregime. Aceasta stare de fapt din memorie in care se amesteca infoenergii care-si au ratiunea existentei in alte spatii decat cele "personale" formeaza un haos informatinoal perturbator fiziologic si comportamental; Comportamentul indecent

Cand "vedem" informatia stocata ca forma spatiu in care este aranjata armonic si functional ca ordine naturala si miscare ecosistemica ne vom pierde indecenta de a memora ceea ce "nu se memoreaza" pentru ca este memorie deja , o memorie nepersonala ,un patrimoniu informational colecvtiv.Un profesor "parca din alta lume decat ceilalti" ne indemna sa nu scriem, sa nu memoram, ci doar sa intelegem, sa sinetizam, sa organizam, sa nu asociem ci sa percepem ceea ce este asociat functional; 

Intr-un cuvant a intelege este baza activitatii umane ,nu a sti . El ne spunea sa nu memoram pentru ca informatiile respective sunt memorate in carti, sau in natura, etc si nu avem nevoie decat sa stim "locul lor" sau unde sa le gasim cand avem nevoie sa le folosim Mintea ramane libera de greutatile cartilor sau corpurilor informatie si va lucra cu ele precum copii care se joaca in nisip. Bucuria jocului este bucuria mintii sanatoase, libere. Cursurile acestui om pe care-l poreclisem  rautacios "mos Tăgârța" pentru cei dornici de cunoastere erau o incantare; nu va ascund ca era cel mai iubit si respectat profesor; nu facea ordine in clasa afirmand ca nu poti pazi o clasa de studenti precum nu poti pazi un sac cu purici. Avea pentru fiecare de remarcat o calitate individuala si nu l-au auzit criticand pe cineva. Unei fete foarte bine facute si cu fusta scurta ii spunea sa scrie mai sus pe tabla ca sa-i putem admira cu totii desavarsitele picioare. Faptul ca nu era o admiratoare a disciplinei  profesorului nu era un motiv sa o pice la examen pentru ca nu era domeniul in care functioneaza ea in viata si era bucuros  ca efortul facut de ea merita nota de trecere chiar daca nu rezolvase nici o problema din subiectele respective.El indemna pe fiecare sa gaseasca "locul" in care functioneaza cel mai bine si atunci nu intelegeam ce vroia sa spuna. Acum inteleg ca exista un loc in percetia noastra sau in constiinta noastra sau o stare a noastra de fapt;  nedorita tocmai pentru ca nu este o facere a dorintei, nu este o efemeritate.Este un centru fluid , o granita intre cunoscut si necunoscut, o tarie care releva si eleveaza propriile fiinte si ca in acel loc toate cele ce sunt, sub orice forma ar fi,  isi gasesc ordinea proprie  si functionalitatea.intr-o ordine mai cuprinzatoare. Imi amintesc afirmatia stocata in biblie ca dumenezeu a separat apele printr-o tarie. Locul "tariei" este locul in care functionam ireproșabil in cea mai buna stare mintala si corporala. Cand incerci sa-ti faci propria ordine nu faci decat sa o perturbi pe "Aceea", ordinea ordinii, in creatie la vedere.

Invatam memorand denumirile lucrurilor cand ar trebui sa invatam semnificatia sau povestea lor, semantica sau fiziologia cuvantului, ratiunea lui de a fi. Denumirea e haina cuvantului in schimb semnatica este viata  din cuvant.Fiintele nu le putem cunoaste fara a le perturba existenta in schimb putem cunoaste lucrurile sau ceea ce a fost gandit deja si a miscarilor interactive ale acestora. Sau fizica. Nu putem cunoste biologia ci doar comportamentul biologic, sau ecologic,adica. ego-ecologia..Nu putem cunoaste ce este un copac ci doar comportamentul si functia  in mediul sau, si aceasta cunoastere valorizeaza existenta faptului. Fiecare fiinta imbogateste mediul sau existential de sine statator. A fi constient inseamana a intelege interactiunea si consecintele ei dintre fiintele si lucrurile din perceptia noastra, este la vedere, nu trebuie memorata. 

Nu "vad"(ceea ce vad cu ochii imi apartien de drept) ce este in mine ci doar stiu ce "am bagat" si asta se refera si la cunoastere memorata despre sine si la corporalitate sau substantialitate. Cand localizam prin asocieri gresite cunoastere inlauntru, sau in atentie sau in corp, acea informatie produce excrescente sau implozii in corp care sunt false expresii corporale ca si falsele infolocalizrile respective Infolocalizarea este extrem de functionala determinand mediul firesc de functionare a infoenergiilor. Localizarea informatiilor in alta parte decat le este locul in creatie si ordinea ei, este distructiva, calomnioasa la nivel fiziologic, anatomic si social si in natura . Calomnia distruge. Limbajul nostru este inert , stereotipuri verbale si nu e de mirare ca nu are impact asupra mediului sau a noastra, Raman afirmatii fara substanta si lipsa aceasta consuma din substantialitatea corpurilor noastre. Folosim cuvinte al caror inteles ne scapa, sau in limbi straine interlocutorilor ca sa fim interesanti in ochii lor; este o masura a indecentei si exclusivismului egocentric al haosului infoenergetic din memoriile noastre.. Omul puternic este in cea mai mare parte tacut , atent si cand vorbeste  are un angajament si un rost, o responsabilitate ; nu-si varsa indecent slabiciunile ca la o lada de gunoi spre interlocutorii lor; nu se autocalomiaza.Comunizarea slabiciunilor este colectivitatea  indecentei, nu este o comunitate umana. Cand intelegi fiziologia cuvantului sau viata si ratiunea sa de a fi , nu mai poti infolocaliza gresit sau asocia nepotrivit infoenergia sa. Limbajul de  semnificatie este relevat de stiinta in legile fizicii semnatice sau fizica nivelurilor cuantice creative ale existentei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu