10 decembrie 2013

uite diversitatea... nu e diversitate

Noi concepem omul ca pe o masa de indivizi diversificata traditional prin  cutume culturale, religiose, lingvistice,  stiintifice, etc.
Sau cel putin asa este tratat in nivelul oficialitatilor conducatoare (care se autoexclud din aceasta masa) premeditat superioare in rapot cu ea (nevoiasii, flamazii, dependentii, bolnavii, clientii lor stupizi, inconstienti, etnii, popoare, etc). Premeditarea superioritatii claselor conducatoare (leaderilor) este consfintita de acumularile inaintasilor lor carora li se atribuie meritele istorice ale oricaror realizari in domeniile expresive ale comunitatilor. Parvenitismul este dezavuat pentru ca se aleg intre ei. Daca se intampla ca unul din afara cardasiei conducatoare sa fie ales leader, el este controlat si folosit ca instrument, sau demonizat si exclus. Tragedia este ca de-a lungul timpului aparteneta la clasele privilegiului de a dispune arbitrar de "masele de oameni" s-a mentinut schimband doar formele si argumentele aparentelor "democratice" Inainte nu puteai ocupa o functie de responsabilitate sociala daca nu erai din clasa "nobililor" care a decazut , astazi a fost inlocuita de clasa politica care se autoconserva;  (dar "nobilii" erau coruptii pricipiilor ca si politicienii astazi). Tendinta acestei stratificari rigide pe fata, (brahmani, plebei), s-a mentinut prin schimbarea aparentelor organizatorice asa zis garante ale libertatii individuale. Orice stratificare sociala este reflectarea structurii de gandire si se autoconserva temporal prin mijloace adaptate epocilor respective ca modalitati ale timpului, forme diferite ale aceleasi stratificari.Stratificarea sociala este oglinda stratificarii constiintei pe 8 nivele. Ceea ce este mai greu de constientizat este faptul ca nu este naturala ci conceputa si concretizata ca mijloace ale privilegiului personal in raport cu semenii."Masa de indivizi" este conditionata sa creada ca aceasta stratificare este natura omului, obiectivitatea existentiala, a ajuns "tabu" , credinta prin supravietuirea ei istorica. Promisiunea inselatoare este ca fiecare individ poate sa se miste pe diferite straturi ale privilegiilor sociale, sa parvina sau devina, prin efort creativ sau lucrativ; dar prin inselaciune sau talharia violentei este calea "rapida a parvenirii" pentru ca rezoneaza cu vibratia structurii, este natura ei vibrationala si asta arata inca odata ca scopul este mijlocul, nu telul ideatic cu care se justifica. Indiferent de calea parvenirii rezultatul este iluzoriu, accesul la elita conducatoare este interzis precum orasul chinez pentru ca acesta este necunoscuta, oculta, ascunsa  sub forma organizatiilor nepublice, secrete, care prin ritualuri macabre la nivelurile grosolane sau inteligenta telepatie si subliminal la nivelurile rafinate, reimpulsioneaza sistemul starnind conflicte. Este evident ca daca o organizatie devine publica ea nu mai este conducatoare ci doar un instrument al "elitei conducatoare"(masoneria de ex, grupul Bildenberg, etc).  De privilegiile stratificarii sociale si a constiintei pot beneficia doar "facatorii" ei si garantia inviolabilitatii lor este anonimatul, secretul, adica lipsa lor din constienta socilala a masei manipulate sau "inconstientul acesteia". Aceasta structura este ceea ce denumim inconstient (nu se afla in constiinta sau cunoasterea noastra) si care se pozitioneaza deasupra constientului prin manipularea lui conceptuala, imagistica si a actiunilor sale, intr-un cuvant manipulare psihologica prin teama si promisiunile maimultului). Toata acesta stratificare sociala sub forma piramidei 1-9-90 (un sef, 9 instrumente, 90 de manipulati exemple ale succesului iluzoriu) a carei varf "nu se vede", nu este transparent impunand transparenta si predictibilitate celorlalti., adica fidelitate structurii facute de ei, sau regelui, leaderului, etc, radiaza in constieta sociala nevoia de leader, de cunoastrea secretelor, de a li se spune 'ce si cum trebuie si este bine, in norma si la moda zilei sau modalitatea facuta de comportament considerat social, uman al platitorului de taxe dar care dupa cum vedem limpede are putine legaturi cu "umanul" din moment ce leaderii inconstientului (ocultati) nu se considera oameni ci " o specie superioara de vrajitori , iluminati, dumnezei, etc). Vorbesc despre oameni de parca ei nu ar fi oameni, cu dispret si dezgust, distrandu-se de naivitatea lor. Misionarismul cultural, religios si  ideologic, economic,  se strucutreaza bipolar prin interese si cardasie si arata clar ca cei "9"- intrumentele cauta sa acapareze totalitatea miscarilor globale ,se le controleze si se lupta intre ei spre a ocupa locul lui"1".  Acest conflict este conform structurii concepute ca sa garanteze inviolabilitatea lui "1", dezbina si stapaneste se reverbereaza la toate nivelurile tiranului unic . Bipolaritatea  implicita conflictului face ca multimile de organizari partinice sa tinda sa se structure in doua mari curente, drapta si stanga,  iar la nivel global aceeasi miscare se contureaza, est si vest, "blocul euro-atlantic si cel euro-asiatic" vazute sau premeditate ca antagonice.  Cardasii care se confrunta pentru victoria finala asupra controlului globalitatii miscarilor  din societate. Daca acesta directie ar fi si concretizata s-ar ajunge la comunism global, totalitarism indiferent de modalitatea organizarii  economice de piata sau controlate. Aceasta directie arata ca economicul nu este determinant in politica lor ci doar un mijloc de conditionare a maselor; de fapt nu vor bani pentru ca pot face cati doresc de multi si pentru ei nu are  valoare altceva decat controlul  mijlocit de instrument,  puterea vazuta ca dominatie si control departe de sensul spiritual al ei de ratiune si asentiment. Puterea arbitrarului discretionar asupra fiintei planetare, a lui Dumenezeu si vietii . Daca nu pot controla viata ,santajeaza pe Dumnezeu cu moartea Fiului, ei gandesc ca ce pot omora controleaza sau domina, stapanesc. Pana aici nu am relevat vreo diversitate ci doar un curent psihologic degradant. Sa observam falsitatea acestor consideratii ale abordarilor oficiale in raport cu indivizii unici  considerati mase. Percetia ne releva evidenta faptului ca fiecare om este unic, chiar si gemenii. Comportamentul sau modelul comportamental poate fi acelasi si este acelasi dar evidenta unicitatii fiecarui individ uman este atat de clara pe oricine am privi. Stiinta spune ca nu exista doi fulgi de nea la fel, fiecare,  functie de straturile atmosferice parcurse si continutul lor termic sau material desi pornesc dintr-o structura cristalina teoretic aceeasi, ajung pe pamant in forme complet disticte. Aici prin presiune si temperatura se pot transforma in straturi omogene cum ar fi gheata si astfel sa-si piarda individualitatea formei sau "sa moara" ca forma minimizandu-si expresia in perceptie la elemente lor de inceput, adica 'arata' observatorului doar o mica parte din posibilitatea sa expresiva. Dinamica temperaturilor si presiunilor topeste gheata si astfel putem vedea ca si fulgul si gheata este o forma potentiala si exprimata a elementului apa in comunicare sau comuniune cu temperatura si presiunea mediului sau existential global. Intergralitatea sistemului planetar si calitatea lui "de sine stator", generaza in dinamica sa globala formele expresiei diversificate a fiecarui element in parte sau existenta dinamica naturala a elementului. Acum daca reflectam existenta sociala reflectata la randul ei in dinamica naturaii planetare si viceversa, care este presiunea si temperatura care genereaza "masele populare" sau ghiata, fulgii de nea sau individualitatile unice ale fiintelor umane si apa ca element distinct in dinamica structurii planetare? Aceasta corespondenta care se afla in subconstientul planetar prin perceptia ei (care este complet diferit de inconstient  sau intunericul, noaptea planetara  care este suma interpretarilor din lipsa perceptiei directe si constiente, sau umbra istorica a fiecaruia), este exprimata prin sincronicitatea apa-emotie. ('Te-a luat apa bade?"se spune unui individ prins in efervescenta emotiilor, a reactiei) Zodiacele pe tot cuprinsul terei indiferent de limbaj si reprezentari  releva corespondenta asta, fiecare sentiment, sau comportament reactiv emotional este asociat cu arborii, cu florile, cu apa, cu fluiditatea formei si stabilitatea volumului. Emotiile sunt fluide dar cu volum stabil si iata de ce obsesia "x-treem" in plan emotional conduce la a rapi energie altor elemente in favoarea cresterii emotiilor dar aceasta imposibilitate generata de volumul constant al lor genreaza senzatia inutilitatii sau efemeritatii acestor senzatii emotionale extreme care dispar odata cu incetarea excitatiei excesive sexuale sau prin teama si adrenalina, si revenim mereu la emotia obisnuita si stabila a nemultumirii de sine. Aceasta stabilitate corespunde cu stabilitatea ghetii sau pierderii individualitatii si dinamicii individuale a fulgului de nea si individului uman. Presiunea care ingheata dinamica emotionala  in 'nemultumirea de sine', este nevoia psihologica, care este intretinuta si intretine senzatia insuficientei propriei persoane, nu ne ajungem noua insine. Acesta teribila presiune a nevoii pe care inconstientul (controlor) o exercita asupra individului este neperceputa senzorial ca atare ci prin consecinte, de apoi, dar daca nu meditam asupra consecintelor nu receptionam mesajul lor. Avem trei denumiri care contin trei perceptii a ceea ce este, constient, subconstient , inconstient si la nivel superficial le reflectam  corespondenta, fulg, apa, gheta, daca reflectam doar nivelul psiholoigc interpretativ si superficial. Subconstientul contine sistemele de prelucrare subliminala a informatiilor care sustin viata si diversitatea fiziologiei functionale a corpului corespondent informatiilor functionale ale adn-ului si inconstientul ca bagaj al interpretarilor si banuielilor sau parerilor si superstitiilor in lipsa perceptiei directe si constiente sau inteligente bine cunoscut prin tirania obisnuintelor este corespondent pseudoinformatiilor din adn. Inconstientul ca sa revenim la aspectele lui sociale este de fapt suma manipularilor constiintei vietii prin interese straine de ea care de fapt sunt constienta sau stiinta manipulatorilor."Papusarii' sunt constienti de manipularea papusilor dar papusa este inconstienta de manipulare ca sa fac un fel de metafora relevanta situatiei complexe si complicate a situatiei 'cetateanului" acestei structuri. Sa vedem care ar putea fi temperatura care topeste gheata si cum scadem presiunea nevoii!  Sa incepem cu presiunea nevoii;  daca privim necesitatea (pentru ca nevoia nu o putem privi deocamdata si daca am vedea-o ne-am speria asa de tare ca am fugi de groteasca aratare), constatam ca ea apartine ca domeniu rationalului si constientului si ca atare nevoia invizibila este inchipuita si apartine domeniului irational, supersitiilor si nebuniei "care creeaza monstri", teama. Presiunea nevoii poate fi redusa prin rationalitatea necesitatii obiective si concrete, punctuale. Acesta abordare ne conduce obligatoriu la a realiza ca "acum' toate conditiile ' necesare propriei existente sunt onorate sau prezente. Ceea ce genereaza presiunea nevoii este 'ziua de maine", clipa de dupa acum, si se naste din premodelarea viitorului propriu care are exigentele nevoii de mai mult si mai bine. Evidenta subconstienta este ca mai mult si mai bine este raul multului si binelui rational , sursa nemultumirii si tristetii, pesimismului si fatalismului prin imposibilitatea sustinerii nevoii psihologice fara inceput si final, umbra intunecata care ca o lipitoare perturba intrega stare mentala si emotionala a individului  sugandu-i energia. Cate case si masini poti folosi mai mult decat una de persoana? Cate camere si ce spatiu ai nevoie mai mult de o camera individuala  ( restul spatiului este social , comunitar la orice nivel se manifesta)? Cati bani individuali ai necesar mai mult decat sa acopere regia personala in  sistemul societatii sau exigentele ei?(restul banilor sunt sociali, ai comunitatii, nu personali; democratia de fatada a permis catorva persoane sa privatizeze banii comunitatii si sa nationalizeze debitele generate de furtul lor producand mari deficite pe care "masele' trebuie sa le plateasca) Dar conditionarea actiunilor in societate prin bani sau resurse personale blocheaza orice initiativa si actiune punctuala in favoarea premeditatelor actiuni ale nevoilor inconstiente care constituie sistemul manipularii individuale si controlului activitatii sale. Este evident ca in acest sistem nu exista alternativa sau solutie alta decat cea premeditata. De aceea este necesar sa 'o luam de la inceput" sa recreem module sociale ale unui altfel de sistem si asta implica prezenta omului eliberat de presiunea nevoii si fericit in libertatea sa. Fara om nimic nu e, orice struvturi sunt goale de continut, ambalaje stralucitoare ale subumanitatii irationale.Temperatura vie care topeste gheta insuficientei pentru a elibera dinamica naturala a circulatiei energiei in corp si natura care sa sustina 'intregimile' formale si functionale este evident subconstienta nu inconstienta; nu avem perceptia temperaturii ca atare dar este o stare de o caldura aparte care o manifestam in delicate, blandete, compasiune, optimism si lipsa nevoii care ne permita sa vedem si stelele si norii si florile si fascinata imagistica dinamica planetara a frumusetii si impecabilitatii mediului natural uman in intregul lui, sau putem spune fascinanta perceptie a intregimii si unicitatii planetare ca totalitate in dinamica recreativa, casa noastra a tuturor si aceasta perceptie ne elibereaza de obsesia de a ne creea mediii artificiale care sa copieze natura. Aceasta stare de comuniune si liniste sufleteasca , intensitate a trairii, delicatete a exprimarii, etc,  cum o denumim, cum suntem in ea?. Pe tema diversitatii reale si colectivitatii conceptualizate putem releva corespondente multiple ale manifestarii ei in perceptie,  reflectare fidela si diferita formal a modului in care gandim si actionam ca indivizi, sau a conceptelor acceptate ca si cunoastere descriptiva a tot ce este, ignorand evidenta faptului ca descrierea este incompleta si ca nu este insusi faptul descris. Din aceasta evidenta neconstientizata se naste senzatia insuficientiei proprii; identificarea cu cunoasterea psihologica (cu sinele descris) incompleta prin natura sa este firesc sa nu ne multumeasca. Ideea de identitate este periculoasa prin faptul ca blocheaza accesul la completitudinea propriei fiinte, la constiinta elevata a fiintei sau libertatea mintii care se misca  atentie si intentie dupa dorinta astfel putem constientiza dorinta obsesiva si sa ne eliberam de ea. Mintea se "obsedeza" foarte usor dar in obsesie nu exista diversitate nici concretetea universalului in dinamica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu