10 ianuarie 2012

natural-contra naturii II

Mai binele este raul binelui!
Gandirea care lucreaza in slujba comunitatii este un instrument minunat, fermecator. Aceeasi gandire cand lucreza in slujba maririi sale, autoevidentierii si a celorlalte interese proprii, este cel mai periculos dusman al sau si cel mai distructiv instrument cu putere mai mare si mai perfida decat bombele cele mai performante facute tot de ea in slujba intereselor sale. Spuneam ca noi toti locuitorii acestei planete, iar sfera comunitatii se extinde la intrega creatie universala suntem NATURAL interconectati prin natura a ceea ce suntem. Mai spuneam ca noi negam acesta naturala expresie a ceea ce suntem prin LEGATURI nenaturale, conceptuale dogmatice, ideatice, emotionale sau psihlogice, cutumice sau sociale, morale. Mai spunem ca existenta noastra nu este "o proba de moralitate" dupa cum este evident imoralii au succes social. Aceste legaturi nenaturale vor sa dubleze naturala interconectare iar consecinta acestei vointe este starea de irationalitate ce se manifesta la scara globala in activitatile sociale, de orice natura ar fi ele tot irationale sunt. Daca vorbim in procente (ceea ce mie imi displace profund fiind expresia acceptarii fragmentarii-ruperii a ceea ce nu poate fi fragmentat) evidenta arata ca acea stare de interconectare naturala- starea de a fi indragostit in care esti una cu intregul inconjurator descoperit in fiinta iubita ( poetii nu au reusit inca sa descrie farmecul si sa elucideze misterul de aceia ii rog sa continue ca sa ma scape de stangacii descriptive) din totalul nr. de zile ale unei existente si totalul nr. de ore aferent ei se ridica la max3 procente pentru individ.(fiecare poate sa recunoasca si determine procentul sau). In rest intreb, ce traim? Verificati, doar exigentele legaturilor contra naturii. Cu alte cuvinte considerand ca media rezistentei corpului in planul social al exigentelor acestor legaturi este de70 imultit cu 360 de zile si imultit cu 24 ore  egal 604 800  ore din care 3% reprezinta 2016 ore sau 84 de zile sau aproximativ 3 luni cu indulgenta.

3 comentarii:

  1. Mi-ai adus aminte despre fractii. Eram in clasa a 5-a, la scoala si din manual nu prea pricepeam la matematica, asa ca parintii m-au dat la meditatii. Si intr-o seara (faceam meditatiile dupa scoala) ne-a explicat meditatorul (eram vreo trei-patru la meditatie) despre fractii. Toata lumea a inteles ca din 1 daca scadem 3/4 ramane 1/4, eu nu si nu. Spuneam: "cum poti sa scazi ceva din 1" ? S-a chinuit omul sa imi explice o buna bucata de timp (trecuse si timpul alocat meditatiei), eu tot nu pricepeam. La un moment dat imi spune: "1 se poate scrie si 4/4, se poate scrie cum vrei tu (3/3, 10/10, 99/99, etc.) in functie de ce vrei sa scazi din el". Atunci am spus: "asa inteleg" si nu mai stiu daca am spus in continuare cu voce tare sau doar in mine "ca din 4/4 pot sa scad 3/4, dar din 1 cum sa scad ceva ?!" :))

    GyL
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. minunata observatie; in matematica viului, activa in constiinta copilului, 1 plus 1 fac 3. Dorinta fragmenteaza fara sa fie constienta de consecintele fragmentarii gandirii. Naivii le suporta cautand vinovati inexistenti in afara sa. Inocentii cred in perceptia lor asa cum tu nu ai tradat propria perceptie. Ce este intreg nu poate fi fragmentat si ce este fragmentat nu poate fi intregit prin insumare,lipire, etc.

    RăspundețiȘtergere
  3. "1" traieste in timp prin multiplicare indiferent de nivelul sau de rafinare sau condensare. la un nivel de multiplicitate ,"multimea de 1' se diferentiaza functional si se asociaza tot intr-un intreg ca expresie a multimii mentinandu-si esenta care a nascut "multimea". Intregul generat prin multiplicare si asociere functionala a diferentierilor functionale organizate este efemerul sustinut de existenta esentei sale "1" si formeaza " sfera lui de manifestare potentiala si efectiva ca miscare si inteligenta" Daca inteligenta este "1", diferitele grade de organizare ca potential de exprimare ne pot apare ca perceptia unor grade diferite de prostie tocmai pentru ca diferentierea functionala insemna 'pierdere sau fragmentare a inteligentei daca le privim separate din contextul unitatii lor' ;orice expresie obiectiva ca nivel de organizare a inteligentei nu poate fi inteleasa daca o separam de plenitudinea organica a intregimii exprimate ,asa cum omul nu poate fi inteles privit si studiat separat de plenitudinea planetara si universala a intregimii de nefragmentat a constiintei..

    RăspundețiȘtergere