15 martie 2011

dorinţa- fragmentează gandirea

Dorinţa imparte gândirea in gândire divină şi gândire drăcească, in structuri ale gândirii superioare si structuri inferioare, etc. Imparte sinele in conştient, supraconştient şi inconştient, fragmentand fiinţa umană şi clasificând-o pe false criterii de importanţă.
Apoi clădeşte din fragmente o structură socială conflictuală bazată pe falsul ierarhiilor produse in gandire si constiinţă. Conflictul interior al acestei structuri ierarhice si exclusiviste este motorul demolarii ei, prin demolarea indivizilor umani a caror constiinţă este fragmentată si care se identifică cu fragmentul stabilit de dorinţă. (Doresti supraconstientul si de fapt te indentifici cu subconstientul dorintei) Din aceste fragmente inchipuite si reflectate in percepţie de cunoasterea si acceptarea lor ca realitate obiectivă, se incearcă să se clădeasca un intreg pe care-l numim civilizaţie si acest efort este inutil si imposibil. Din fragmente insumate nu se obţine un intreg, iar ceea ce este intreg nu poate fi fragmentat. Dorinţa nu poate rezova vreo problema umană reală. Este ca un copil care vrea, dar nu poate să ajute. De exemplu sănătatea cand o aveati, a-ţi dorit-o? A-ţi obţinut-o in urma dorinţei? Cand o pierdeti, da o doriti, că nu o mai aveţi. Dar dorinţa nu a produs sănătate, ca urmare cum a-ţi putea-o obţine prin dorinţă? Oricat a dorit cineva sănătate, a obtinut-o doar prin faptul că a dorit-o, sau bunul simţ al dreptăţii ne spune ca a revenit in urma schimbarii de atitudine si comportament faţă de noi inşine si inconjuratorul nostru? Sănătatea este un dat iniţial, nu este o diploma pe care o obţinem in urma eforturilor dorinţelor fragmentate la rândul lor. De la sănătate pornim si o abandonăm prin fragmentarea conştiinţei produsă si instrumentată, mentinută si conservată de dorinţă. Dorinta produce cunoaştere si este dependentă si conditionată de produsul sau. Cunoasterea produsă modelează perceptia si odata percepută ca exterioară nouă este considerată ca obiectivă. Aici cercul dorinţei este inchis. A devenit obiectivă sau obiect, independentă de noi si neschimbătoare. Schimbarea dorintei nu este altceva decat continuitate sub alta formă a aceleiasi dorinte. Astfel si-a atins scopul: a devenit nemuritoare prin continuitatea lipsei induse constiintelor indentificate formal si istoric cu fragmentele sale si ignorarea plenitudinii existentiale proprii. Acesta continuitate incetează astăzi. Fragmentarea constiintei in supra, sub sau simplu constient banal, este imaginară si falsă. Vedeti acest fals ca un simplu fals, sau informaţie falsă, că această inducţie hipnotică de 1000 de ani  incetează. Eliberaţi din bucla temporală creată de dorinţă transformată in obsesia nemuririi si continuităţii ca reper al ei, sa intrati in propria existenţă furată. Inductia lipsei si a exigentelor obţinerii a orice (sanatate, bogatie, libertate, constienta, etc), sunt instrumentele conservarii dorintei sau inchipuirii. Nu vă temeti, nu o să vă pierdeti chipul! Dimpotrivă, il veti vedea pentru prima oară aşa desăvârsit cum el este in spiritul vostru creator, asa cum va place cel mai tare sa fiti. Dorinta se transforma foarte usor in obsesie (boala a mintii), iar obsesia măretiei inchipuite (dorite) nu poate fi sustinută fară defaimarea a tot ce ne inconjoară. Este o măreţie falsă din moment ce adevarata măreţie nu defaimeaza pe nimeni, ci il recunoaste asa cum este, fara dorinta de a-l corecta. Dorinta de a corecta este inchipuirea defectului fără de care nu am avea nici o justificare de a ne răzbuna pe orice nu este asa cum dorim noi sa fie. Conflictul dintre ceea ce este asa cum este si cum ar trbui sa fie conform dorintelor noastre este calea spre cimitir a individului si societăţii care se bazează pe acest comportament. Ca spectacolul durerii provocate de dorintă să continue, teama de sfârsit trebuie activată continuu, teama de a nu fi. Dorinţa ştie că nu este fără acesta inducţie continuă. Ce s-ar intampla dacă dorinţa ar inceta, ar muri? Probabil a-ţi trăi aşa cum sunteţi fară dorinta de a deveni altceva, sau altcumva, murind pe altarul dorintelor neimplinite vreodată. Este prea comună si obisnuită barca dorintelor, desi aglomerată teama de singuratatea adevarului ne ţine la inghesuială deşi barca se scufundă in continuitate şi ea. Adevarul nu este continuu. Cand ştii cine esti nu mai eşti! Cand ştii ca esti bolnav, nu mai esti, cand ştii ca esti inconstient, nu mai esti, cand ştii ca esti mort, nu mai esti, cand stii ca esti,… Adevarul nu este aservit cunoasterii. Energia şi inteligenţa imensitatii nu poate fi aservită sau cuprinsă de masura ingustă a conceptelor si dorinţelor meschime, ale mediocrităţii oricarui sistem sclavagist al dorinţei.

3 comentarii:

  1. Cand stii cine esti nu mai esti! Cand stii ca esti bolnav, nu mai esti, cand stii ca esti inconstient, nu mai esti, cand stii ca esti mort, nu mai esti, cand stii ca esti,…

    completez cu bucurie..

    Cand stiu ca sunt fals, nu mai sunt !

    Sfarsitul, inceput este.

    RăspundețiȘtergere
  2. Devenirea inceteaza, cautarea adevarului (sau a orice altceva) inceteaza, lacomia de experiente inceteaza. Nu poti cunoaste ceea ce esti, doar sa traiesti in acord (asentiment) cu ceea ce esti in dragoste. Toti avem informatia ca fara dragoste nimic nu este, dar cati o traim exprimand/o, corporalizand/o prin exprimare? Dragostea este asentiment viata spiritului, ratiunea sa existentiala, inteligenta vie accesibil[ si numai PENTRU om. Dragostea naste actiunea iar cunoasterea psihologica-teama este reactia la dragoste. Exista intelegerea pura la care avem cu totii acces prin dragoste corporalizata. Corporalizarea este accesibila prin exprimarea faptului. Corporalizam cu nonsalanta violenta prin exprimarea ei, considerand aceasta putere si inteligenta; nimic mai fals, iar acest fals este risipire. Consecintele sunt evidente pentru cine nu le ignora. Viata spiritului este acordul coexistentei, nu ratiunea supravietuirii, care este justificarea ideologica a falsului, impotriva tuturor consecintelor dezastruoase evidente asupra fiintelor. Pacea inimilor din care dragostea rasare este medicamentul si pacea mintiilor, "mens sana in corpore sano". Nu trebuie facuta tacuta sau omorata gandirea ci ea este tacuta prin natura ei. Interpretarea gandirii este galagie si slabiciune. Simfonia universului este simfonia coexitentei in care fiecare sunet este in armonie cu toate celelalte, muzica sublima si inepuizabila din care isi are izvor orice simfonie pusa pe note. Chiar si dezacordurile sunt muzicale in armonia simfoniei exprimate. Viata nu este un spectacol grotesc al autoevidentierii si luptei pentru suprematie asupra celorlalti, ci o intima si delicata stare a universului iubire din care venim si in care ne intoarcem. Niciodata nu refuzam sa venim, dar intotdeauna refuzam sa ne intoarcem din inductia fricii de sfarsit, de nimic si tocmai acest proces de opozitie la intoarcere de teama disparitiei este refuzul vietii sau teama de viata. Este Ca Si Cand suntem bucurosi sa furam creatia vietii dar nu mai vrem sa o dam inapoi celui in drept. Nu putem exista luptandu/ne cu moartea mereu viitoare, cu proiectiile vinovatiei si fricilor inchipuite de dorinta refuzului vietii.

    RăspundețiȘtergere