18 martie 2011

sunt ceea ce gândesc

Gândirea ca totalitate este liberă, ea conţine toate elementele care ar putea sa o condiţioneze, este proprietara oricaror condiţii. Dar conştienţa gândirii este liberă?
Se vede treaba că nu. Eu sunt ceea ce gandesc este constienta gândirii. Gândirea ca totalitate este tăcuta si când gândeste (se miscă) face galagie. Când gândirea este tacută, ia contact cu inteligenţa si inteligenţa curge in ea ca un aer curat si-o improspătează. Altfel s-ar plictisi de ea insasi si mereu la fel. Eu sunt ce gandesc si trăiesc in spirit. Spiritul intelligent este aerul pe care-l respir, claritatea care mă luminează si inima care ma ţine in viaţă. Altfel aş ramane o simpla informatie moarta, piatră. Dacă vreau să respir trebuie să nu mă misc, să nu fac gălăgie in spirit perturbandu-l. Eu sunt un singur gând, gândul, sunt liber.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu