27 ianuarie 2018

disparitia

Este consecinta miscarii gandirii reprezentata prin aceasta substantivare. Mai cunoastem misarea respectiva si prin termenul dematerializare.
Un sir de evenimente circumstantializate in perceptie care  au drept efect disolutia, disiparea si stergerea corporalizarii lor din campul perceptiei. Caracteristica bipolara sau duala a oricarei miscari  -energie-materie, flux/corp-  ne releva rational ca aceaste miscari care au efect o transformare a corporalitatii in flux energetic. Flux care se gaseste continut in domeniul care excede limitele senzorilor corporalizati. Dar aceasta transformare ne releva relativitatea semnificatiei cuvantului disparitie- miscarea se afla in campul unor senzori de unde "dispare" corporalitatea ei , dar apare in campul altor senzori,  intra in campul unor  miscari nedetectabile prin senzorii fizici, dar  pot fi rceptate prin instrumentarea unor senzori  subtili (senzori energetici- matrici energetice )

 Gandul ca si radiatia electromagnetica este o matrice energetica, El poate infasura continand astfel, un flux infoenegetic al unor miscari aflate in afara campului senzorial - devine senzor energetic astfel  si apoi le desfasurate in campul senzorilor corporalizati evidentiindu-le in plenitudinea percetiei existentei.

 Evidenta este o simplitate, in cazul de fata simplitatea este relevata de semnificatiile diferite aflate in perceptie ale aceluiasi gand/ cuvant. Semnificatia cuvantului/gandului  se releva ca flux infoenergetic al miscarilor infasurate de cuvantul/gand . Acelasi cuvant /gand poate infasura diferite miscari infonergetice  din afara campului senzorial relevandu-le astfel existenta. Fenomenul simplitatii este denumit "descoperire'.- dam la o parte ceea ce ascunde ca ceea ce contine sa se releve senzorilor perceptiei la orice nivel al existentei lor. Astfel forma cuvant/gand- si ascunde infasurand in ea si releva desfasurand continutul sau ,pulseaza, vibreaza. Mintea care judeca  ascunde continutul ei si dispare, iar mintea care percepe releva, descopera. Aceste miscari sunt in campul mintii si releva comportamentul continatorului/ minte ca sistem omogen. Calitatuile unui continator sunt date de calitatile continutului sau. Astfel ajungem sa vorbim despre mai multe minti, minti mai limitate sau mai luminate. Calitatea mintii este calitatea gandurilor de acelasi fel diversificate si distribuite functional in continutul ei. Se spune ca "idiot' este cel care are o singura idee si aia fixa (obsesie) Dar mai fidel am reprezenta situatia - "mintea poate fi un singur gand-imagine/idee" caz in care este rigida, fixa / rutiniera, bucla , bula fara continut.

Unde regasim teoretizate aceste miscari functionale ale gandului din perceptia umana altundeva decat in stiinta fizicii; ele sunt detaliate la capitolul holograme, holografie, insa cu adevarat relevate in holonomie. Ce este miscarea denumita holonomie? Ceea ce se intampla la observarea fenomenului holografic a fost tradus ca miscare continua fara excluderea vreunei evidente- Lumina proiectata asupra unei imagini in procesul holografic,  se comporta ca si cum ar infasura in sine acea imagine, apoi o transporta si desfasoara pe fundalul generat tot de ea prin caracteristica  difractiei si defazarii. Aceasta miscare de infasurare transport si defasurare proiectare in campul propriilor reflexii din potentialul undei/corp electromagnetice este holonomia. Extindeti prin asemanare functionala aceast potential si comportament al undei electromagnetice la gand. Cat poate infasura transporta si desfasura gandul uman? Dupa perceptia mea, intregul univers, universul cunoasterii si necunosterii, mai putin un element, omul ca potential sursa si continator al sau. Evidenta este relevata de stiinta care afirma ca cunoasterea exprimata in gandirea poate face un univers asemenea celui explorat,  dar nu ar contine omul. Omul ca ceea ce este nu poate fi cuprins definit si facut prin gand. El este sau nu,  cuvantul/gandul sau. Aceasta caracteristica functionala punctuala si universala este relevata dintotdeauna ca umana: "onoreaza-ti cuvantul ca pe tine insuti".

Corporalizarea gandului din inceput creator este trupul. Calitatea trupului este calitatea miscarilor infasurate ca semnificatie a sa. In constienta individului care este semnificatia propriului trup? Raspunsul este o individualizare a fenomenului natural al gandului /enrgie umana si se desfasora in perceptie ca fapt corporal.

 Evolutia si involutia corpului releva dinamica acestor raspunsuri tacute , fie ca sugestii implanturi in gandul uman, fie ca forma gand expresie/ adevar primordial al constientei sale, adica adevarul ascuns/continut in trup ca plenitudine.

 Exista si astazi gandul inceputului om si reflexia sa in energia universului  Aceasta este la randul ei reflecata  de constienta inconjuratorului  inceputului ca uimire si intrebarea "cine esti?'  Exista si astazi gandul inceputului tacut ca raspuns in sine si raspunsul sau rostit in inconjurator la intrebarea uimirii acestuia. Exista si astazi simtamantul (senzor) tacut al gandului primordial desavarsit in sine si raspunsul zambet tacut la intrebare.

Ce vroiam sa reelevez si iata unde am ajuns purtat fara carma vointei,  de carma fluxului gandului cercetator.!!!

Aceste caracterustici relevate ale potentialului gandului uman ne conduc la intelegerea semnificatiilor gresite date cuvantului disparitie, dematerializare. Prima intelegere este aceea ca semnficatia gresita functioneaza ca atare in continutul respectiv  adica produce disparitie.. Aceasta semnificatie ne determina teama de cuvant, de disparitie si dematerializare proprie sau teama de personificarea cuvantului ca atare.

Efortul de a ne permanentiza existential este efortul risipirii in inutilitati comportamentale in relatie cu fiintarea proprie. Promisiunea tehnologizarii corporale prin implanturi care sa faca corpul mai rezistent si mai puternic, sau prin control si manipulare ADN, transplanturi organice sau  tehnologice etc,  ascunde in fapt imensaul efort al cercetarilor stiintifice ascunse publicului, Cei care detin resursele stiintei vor sa obtina pentru ei nemurirea. Accesul la tehnologie este controlat si conditionat ca urmare nu este al tuturor. Teama de disparitie este amplificata si domina emotionalul existenta. Ne opunem disparitiei si aceasta opozitie constientizata sau nu, transparenta sau ascunsa  ne canalizeaza energia, vitatlitatea.

 In epocile trecute, mai putin sau deloc tehnologice, acest efort al supravietuirii din teama de disparitie se intrumenta psihologic prin ritualurile "vesnicei pomeniri" Adica pastrarea in memorie a exisistentei individuale si a povestii ei. Un ex :"-cine moare mielule? -Si noi mieii si voi domnii, domnule. - ce ramane mielule? - acest cantec domunule (povestea)  Poetul si muzicianul a relevat stiinta instrumentelor permanentizarii psihologice. Ce efect are aceasta stiinta?

 Fiecare individ vrea sa faca istorie, sa ramana in istorie, sa se eviidentieze in asa fel incat  sa ajunga in constiinta si memoria intregii lumi, sau macar a unei parti sau colectivitati nationale, sa lase urme pe pmant. Obsesia arborelui genealogic acelasi efort releva, macar in memoria colectivitatii familiale sa ramai, sa-ti ramana povestea..Lupta surda a individului cu ceilalti indivizi pentru aceasta este, pentru memorie, pentru un loc  memorie.. Nu toti indivizii pot face istorie , nu toti pot ramane in memoria colectiva . Nu toti pot obtine statui sau edificii , monumente sau strazi care sa le poarte numele. Daca ar fi posibil tuturor ce rost ar mai avea sistemul acesta al imortalizarii psihologice? Nu ar mai avea nici un rost si de aceea astazi este instrumentat tehnologic, memorie tehnologizata capabila sa contina pe toti, si toate povestile lor, sau memorie depozite adn al tuturor pentru clonare. Nimic nou sub soare! Credem ca aceste tehnologii si instrumentari ale memoriei, fie  psihologice sau tehnologice sunt ceva nou ?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu