09 aprilie 2015

asentiment

Asentimentul meu de sarbatori si de zi de zi.
Sunt in Asentiment cu propria-mi existenta si cu existenta tuturor fiintelor indiferent de gandirea si comportamentul lor. Asentimentul meu anuleaza autodevarorarea si devorarea consumatorului de orice fel. Institui antivirusul gandului- intr-o triada filtru a intelepciunii stravechi, a oricaror informatii inainte de a fi respinse, acceptate sau date mai departe:
-1/ proba adevarului-  in raport cu informatia gandita auzita, citita, sau imagistica, am sau exista vreun reper-indiciu personal al adevarului ei?
-2/ proba binelui- informatia respectiva imi face bine sau face bine cuiva, reflecta binele?
-3. proba utilitatii- informatia respectiva imi foloseste ?
Trec prin acest filtru intrega informatie aflata in memorie prin rememorare si curat magazia memoriei, eliberandu-i spatiile pentru noile infoenergii ale adevarului, binelui si utilului.


Asentimentul meu releva inconsistenta, degradarea, si inutlitatea gandirii apocaltice in patru pasi : 'Vanatoare de vtajitoare" , "Autopromovarea", " Dominarea", "Conservarea dominatiei". 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu