15 iulie 2014

vindecarea

Vindecarea este actiunea pe care o sustinem atunci cand ne constientizam perturbati in functionarea emotionala si fiziologica.
Cand suntem 'sanatosi' nu avem emotii si nici senzatii corporale launtrice, starea copilariei in care folosim emotiile si corpul pentru a ne manifesta ca mijloace fara 'sentimentul proprietatii" asupra lor. Cand dorim sa ne autoafirmam mai tarziu, incepem sa ne descriem emotiile si corpul ca patrimoniu sau "al meu"' sa le individualizam desi sunt patrimoniu colectiv. Comportamentului in strucutra sociala este o reflectare a structurii respective si a actiunilor ei, iar consecintele acestor activitati ale structurii respevtive le individualizam  sau corporalizam la toate nivelurile percepute ale perceptiei subiective.Aceste consecinte sunt evidente si in constienta fiecarui individ dar considera ca este o fatalitate a carei victima este ignorand propria participare la corporalizarea lor. Orice strucutra materiala sau sociala este relationala sau de interactiune; relatiile, interactiunile, legaturile dintre elementele sistemului respectiv il tin in existenta. cand aceste 'legaturi relatinale dinamice" se rup, sistemul se dizolva; fiecare element continut nu dispare ci isi stabileste noi relatii sau interactiuni cu alte elemente sau ramane  fara legaturi, "singur"!. In "singuratatea lui" descopera ca este continut  unui altfel de sistem mai cuprinzator, omogen si coeziv sau natural, imanent sau "nefacut", sistemul denumit univers, ca singuratatea nu exista ca fapt in acest sistem al universului inconjurator, ca intotdeauna suntem in relatie cu el si ca in acest "continator", fiecare element individual de sine statator denumit material sau materie poate interactiona functie de caracteristicile sale individuale sau firea sa, cu elemente asemenea sau diferite formand organe sau structuri in continatorului imanent , sisteme in fundatia carora elementul sustinator este relatia si interactiunea dintre elementele sistemului  angajat sau angajator. Aceasta "relatie", pentru elementele continatoare de constienta (sau insasi constienta in sine ca element) poate fi "aleasa" iar pentru elementele fara constienta in structura lor de sine statatoare," relatia" este gandita deja, impusa sau angajatoare.Putem reflecta afirmand ca ceea ce numim constienta angajeaza sau se angajeaza,  si ceea ce denumim substanta este angajata, dependenta in raport cu independenta data de posibilitatea alegerii a celelilalt element.Aceasta evidenta a observatiei este reflectata si in relationarea a ceea ce denumim structuri materiale si a ceea ce denumi structuri sociale. Tipul de relatie si interactiune in care este angajat elementul de sine statator in orice sistem determina viata interioara a sistemului si reflectarea ei in comportamentul sau interactiunile cu celelalte sisteme. Relatia intre elementele continatoare de constienta si sitemele agregate de acestea si elementele materiale este evidenta una de 'folosire' relatie care se reflecta si in viata interioara a sistemelor purtatoare de constienta si in comportamentul lor cu celelalte sisteme purtatoare sau nu de constienta ale universului. Astfel observam ca "o relatie' genereaza sisteme prin "angajarea" elementelor putatoare sau nu de constienta, este un 'angajator", este independent in raport cu elementele "legate intre ele de acest tip de relatie intr-o structura materiala sau sociala. Societatea ca idee are nivele restranse si generale pornind de la familie pana la ceea ce denumim civilizatie dar evidenta ne spune ca indiferent de nivelurile ei 'relatia " ca legatura si interactiune este aceeasi si aceasta unicitate independenta de elementele legate conduce la conceptul de "lume". Cum noi consideram ca percepem o diversitate de realatii posibile putem spune ca percepem o diversitate de lumi , mai multe lumi, dar daca exploram dincolo de manifestarea formala si structurala extrem de diversa si superficiala sau efemera aceste lumi posibile constatam ca percepem doar o lume ca realitate obiectivata colectiv. Restul de "lumi posibile si virtuale" raman in domeniul imaginatiei si posibilul necertificat de obiectivarea lor in perceptia colectiva si oficiala. Pot spune ca suntem "producatori de lumi" prin capacitatea imaginatiei si interpretarii oricaror posibilitati neprezente in perceptia obiectiva. Astfel facem prin inchipuiri 'realitatea  fluida", instabila,  mereu dispusa sa se imbogateasca prin obiectivarea proiectiilor imaginate ale  Posibilului. chiar consfintim constient acesta afirmand cu emfaza ca "nimic nu este imposibil sau imposibilul nu exista". Evidenta afirma imposibilitatea altei exprimari sau poiectii care sa fie de alta natura si calitate decat cea continuta de elementul sau structura de elemente ca natura a sa sau imanenta universala universalitatea sau ratiunea universala a existei lui de sine statatoare. Elementele din tabelul lui Mendeleev (care contine pe cele cunoscute si ale caror comportamente si fire relationala este constientizata, dar are si "casute" goale in care neunoscutul inca sa-si gasesca locul in ratiunea universala a existentei lor posibile si cu care ratiunea este in acord),sunt elemente care au calitatea "de sinelui statator ' sau independente existential aflate toate intr-o structura atotcuprinzatoare denumita univers in stare de completa armonie cu toate celelate elemente. Structura si forma, relatiile si interactiunile lor genreaza armonic fara excluderea vreunuia ceea ce denumim "Mama Natura" sau fizica, evidenta obiectiva. Starea, forma si miscarea armonica a tuturor elementelor din univers  precum si asistemului global structurat de acestea, este la vedere si denumim univers si natura sa, sau mediu existential comun, comuniune existentiala.Nici un element sau structura , purtatoare de constienta sau nu, nu poate fi exclus sau "in afara" relateiei ce este fundatia structurii existentei universului sau universal.Deci avem pe de o aprte o relatie ce edifica ca legatura si interactiune toate existentele cunoscute si posibile cu care ratiunea ca factor al constientei de sine universale este in acord (toti suntem in acord cu propria existenta, este cineva care nu vrea sa existe?) , de alta parte infinita diversitate de exprimare a acestei relatii in diversitatea formelor si structurilor naturale si a interactiunilor armonice dintre acestea care formeaza lumea naturala, iar pe de alta parte forme si structuri  si interactiuni nascute si generate de o relatie diferita de cea  prima sau naturala. Acest tip diferit de relatie in opozitie formala si comportamentala cu relatia universala care sustine existenta naturii sau tuturor elementelor si structurilor naturale nu-si gaseste alta ratiune decat in imaginatie, pentru ca nefiind naturala deci in percetiea obiectiva si observatia stiintifica a naturii, am inventat-o ca posibilitate care s-a obiectivat temporal. Acest altfel de tip de relatie care structureza un alt fel de tip de forme si comportamente este de asemenea in percetia noastra si o denumim "artificiala" iar structurile generate de acest tip de interactiune le denumim o "lume artificila" , un mediu existential artificial.Cineva se poate satura de truismele si banalitatile enumerate si suparat sa spuna ca stie toata lumea asta si de ce nu tac!. Are dreptate, din nefericire aceste truisme, banalitati constituie mediul nostru existential natural si artificial in care nu ne putem in care ne incurcam imbolnavindu-ne sau perturbandu-ne constienti sau nu fiziologia si emotionalitatea. Daca nu cunostem unde ne aflam si in ce relatii si interactiuni suntem riscam ca orice raspuns la circumstante sa fie confuz si inadecvat lor, intrand in conflict cu natura lor artificiala sau nu. Conflict denumim orice lipsa de acord cu circumstanta si opozitia evidenta la existenta ei , contestarea existentei circumstantei respective sau negarea evidentei. Orice exista artifiala sau nu cand are constienta existentei sale o va apara cu orice pret, iar propria contestare a realitatii ei existentiale va genera un suvoi de atacuri importiva, declansam razboiul.Am folosit de multe ori propriile cuvinte gresit,  afirmad ca ceva sau altceva ca forma si manifestare nu exista. In fapt vroiam sa spun ca apartine artificialului existenta respectiva , domeniu subordonat constientei, dependent de ea si ca aservirea constientei artificialului este o inutilitate care genereaza alta ordine potrivnica existentei artificiale respective, un opus si ca in ordinea naturii sau relatia sistemica naturala, acest tip de comportamenet de generare de opusuri nu se ragasete, in natura exista forme diferite in exprimare armonica nu opusa. Folosind gresit cuvintele am generat confuzii si conflicte inutile. Insa asa cum la matematica cand urmarim ordinea de neincalcat a sirurilor respective obosim si pierdem curgerea lor din atentie comitand greseli,  la fel sa reflecti sincron sirul evidentenlor naturale nu este facil din diferenta de viteza pe care gandul natural o are si incetineala reflectarii noastre prin simbolistica cuvintelor.Atentia este in pas cu gandul dar povestea miscarii lor este "inceata" motiv pentru care este mai usor sa faci decat sa explici si astfel doar putini dintre noi au calitatea pedagogica necesara si sunt invatatori. Putini suntem invatatori dar toti putem face invatatura.Cu totii putem iubi dar putini sa transmitem  iubirea ca invatatura, sa predam lectiile ei. Afirm si sustin ca tot ce ne este folositor in relatia de folosire si tot ce nu este folositor in relatia de folosire ca urmare a creerii de opusuri in functionarea acestui tip de relaztie, deci in conflict cu ea, folosirea ca evidenta a relatiei , a lumii sociale structurate ca civilizatie a folosirii (consumului), este in con-stiinta noastra, cunoscut si la vedere, nu este secret sau misterios, toti cunoastem . Cand ignoram aceasta cunoastre apare perturbarea launtrica si sistemica denumita boala, individuala sau sociala. Evidenta ne arata ca nu exista fiinta care in mod natural sa doreasca sa se imbolnaveasca ca atare ne intrebam 'cui folosete" acesasta ignoranta ca sa aflam cine a implementat-o ca "artificialitate", ca instrument social si in ce scop.Ceea ce este evident pentru toti este consecinta sau obiectivarea corporala sau sociala a rezultatului activitatii ignorantei, durerea corporala si suferinta sociala, pe om il doare si colectivitatea sufera. Dar la aceasta intrebare sa-si raspunda fiecare caci mai bine vezi cu ochii tai decat sa-ti povestesca cineva vazutul lui. Am sa ma opresc asupra cunoscutului ignorat si anume capacitatea videcarii in circumstanta bolii. Fiind o cunoastere colectiva nu va asteptati la ceva spectaculos si nemaiauzit. In cultura locului Domnul Iisus Cristos este lumina si calea, adevarul si sa reauzim pe cat posibil spusele lui si interpretarile noastre. Spusele lui sunt lumina si viata iar interpretarile noastre umbra luminii sale, fara lumina nu exista umbra. Noi afirmam ca domnul a venit pe lume si a luat pacatele oamenilor asupra sa mantuindu-ne de pacat. Dar cuvantul pacat este cuvantul pe care-l folosim pentru greseala care sta la baza imbolnavirii.  In conceptia noastra.greseala ca actiune exista doar in domeniul artificialului , in natura si universul sau nu exista greseli.Cum am traduce aceste consideratii despre fatele si actiunea domnului in lume? Ca a luat asupra lui sau la el toate greselile si consecintele lor, bolile si astfel nea lasat pe noi vindecati, sanatosi si frumosi, curati asa cum Tatal sau ne-a exprimat pe calea naturala prima, adica in structura si comportamentul original, nealterat de greseli. Mai spunem ca acest tip comportamental este iertare, gratiere caci gratierea nu afecteaza pe cel care gratiaza cu pacatele gratiate si ca urmare pacatele aducatoare de moarte gratiate nu l0a afectat pe gratiator reinviind prin refacerea termplului sau propiului corp.Numai ca acest corp reinviat nu era vazut de toata lumea ci doar cei ramasi puri ca si el dupa actiunea gratierii il puteau vedea. Astfel unii l-au vazut si altii nu si de aici o intreaga confrunatre istorica pe tema realitatii sau nu a povestirilor respective si o interminabila justificare si interpretare, explicare a respectivelor povestiri, a faptelor percepute si nepercepute. Dar sa lasam istoriei ce ii apartine si sa ne intorcem la cunoscut si sa-i patrundem senificatiile. O informatie daca exista are efecte iar discutiile pe tema sursei si realitatii ei sunt pierdere de timp, ea functioneaza  este de sine statatoare, adevarata sau nu. Folositor este sa-i intelegem semnificatia , viata launtrica, actiunea si functionarea ei Pana acum am inteles ca videcarea domunului este un proces de preluare asupra ta a 'poverii" apropapelui tau , eliberandu-l de ea, indiferent de forma poverii respective, psihologica sau fiziologica sau anatomica. Nu am sezizat sa fi luat si povara averilor sau proprietatilor materiale, si nu a cerut bani pentru vindecare.Ceea ce cerea  ca plata era sa "Nu mai repete greseala sau sa mai pacatuiasca", (pacatuirea vazuta ca actiune substantivata ca pacat a comportamentului sau interactiunilor ca legaturi gresite). Pana iaici este simpla cunoastrea vindecarii , iei aspra ta povara , pacatul si consecintele lui. Usor de zis si mai usor de facut; dar ce se intampla in acest caz ' ne imbolnavim noi insine; ce am realizat astfel altceva decat perpetuarea bolii indiferent de localizarea ei in aprope sau noi insine tot persita in percetie si nu o putem uita, deci reaminti si reface de catre cei vindecati la un moment dat.Cum o refac este simplu, o vad se sperie de posibilitatea individualizarii ei  si de ce se tem nu pot sa scape. Privit pana aici fenomenul nu arata solutie.De frica luam medicamente care doar amana perceptia ei prin efectul anestezic al lor (nu simtim) fara sa o forma sau alta de boala terminala sau nu. Imi amintesc ca am avut un profesor care s-a tratat intreaga viata la rinichi si a murit de cancer la cap. teama nu alege forma bolii ci doar boala , refuzi o forma si iti da alta de care nu re feresti. Aici este si o veste buna ca forma boala depinde de respingerea ta, nu poti muri de o boala pe care nu o accepti ca posibilitate individuala.ca urmare nu formle bolii trebuiesc respinse ci boala ca concept si toate manifestarile ei.daca respingi ideea de boala sau pacat- actiune-comportament de individualizaresau corporalizare, respingi toate formele cunoscute sau posibile sub care se manifesta. (ideea de boala este si actiunea ei, ideea ca sursa si actiunea ca experienta traita a ideii).constienta care hraneste ideea de boala hraneste si toate formele de manifestare la orice nivel, emotional sai psihologic fiziologic si anatomic pana la nivelul social ca perturbari ale functionarii sale armonice sau naturale, perturbari denumite conflicte. Deci procesul ideii de vindecare asa cum l-am prezentat pana acum ca semnificatie a informatiilor primite este incomplet si incompletul nu functioneaza, nu solutioneaza. Sa exploram in cunoasterea noastra si continuarea acestui proces natural; o cunoastem sub denumirea de "inaltarea in spirit' si 'pogorarea sfantului Duh" Ce semnificatie poat avea aceste cuvinte alta decat cele relevate de fapte. Domnul nostru, Cristosul nu se imbolnavea de pacate luate asupra lui pentru ca se inalta in spiritul Tatalui Sau si cu el inalta si pacate luate asupra lui,  iar Sfantul Duh se pogara asupra lui autovindecat prin inaltare. Imi imaginez, sau vad, revolta starnita de aceste consideratii si semnificatiile lor in multe constiente cititoare, pentru ca au deja propria lor consideratie si interpretare pe care si-o apara. Fara a-mi aroga personal vreun merit sau clarviziune din moment ce am afirmat ca aceste informatii chiar sub forma consideratiilor si interpretarilor facute sunt elemente ale cunoasterii colective , ca urmare au fost facute si adevarate sau nu functioneaza asa cum au fost facute, chiar fara sa le apar sau sustin neconditionat sau obsesiv, dreptul la exprimare este universal si le ofer mijlocul ei ca scriere si se scriu singure. Ce semnificatie pe intelesul tuturor poate avea acesta inaltare in spiritul tatatlui lata decat ca pacatele duse la tatal sau de catre acesta au fost sterse ca neexistente acolo si recunoscute ca artificiale si fara suport in natura originala a fiului sau. Acum se releva o alta fateta a procesului vindecarii , in trei etape; recunoasterea ca ceea ce este, iertarea sau stergerea a ceea ce nu este original sau in structura naturala ca manifestare corporala (nu in corp este locul acelei manifestari numite pacat, este un loc nepotrivit ratiunii existentiale a proceselor respective si prin distinctia creata "viul cu viul, mortul cu mortul' se reface ordinea naturala a existentelor si contextelor lor armonice , coezive si omogene cu ele insele.Socialmente spunem ca sursa dezordinilor sociale este incalcarea principiului "omului potrivit la locul potrivit". ( ex. politistul care fura nu este in locul potrivit adica in politie, preotul care inseala sau minte nu este in locul potrivit sau biserica, profesorul care nu cunoste disciplina sau este indisciplinat nu are ce cauta in locul numit scoala, politicianul obsedat doar de egocentrismul propriului bine , propria imagine in contrast cu fatele,  nu are ce cauta in politica,  etc.) totul este la vedere dar nu dorim sa nu ignoram sinceritatea faptelor. ce inteleg este ca boala este o 'ordine impotriva ordinii corpului nostru" care  este gresit localizata acolo de constiinta. Inaltata in spiritul adevarului si adevartului tata al fiului, acesta ordine este relocalizata in conformitate cu natura ordinii creatoare, adica militianul care fura, preotul care inseala, politicianul corupt este trimis unde ii este locul si se curata sistemul social de conflictele generate de nepotrivirile locului cu omul. Acest fapt denumim "justitie"  iar vindecarea este "justitia divina" Justitia nu pedepsete ci vindeca societatea si individul de pacate si boli. pe propria piele cum se spune, am trait stare de curatenie ,  starea  de "mens sano in copore sano"; (intre noi fie vorba nu am dat doi bani pe ea), apoi am trait stare de conflict si boala, toti senzorii imi transmiteau alarmati cele mai infricosatoare si neplacute senzatii( intre noi fie vorba ii ignoram prea preocupat de propriile ambiti si demonstratii), am  revenit la starea initiala ( fara senzatii launtrice sau corporalizate), apoi o idee a ambitiei si nu sfantul duh "m-a coborat" din nou in senzatiile individualizate sau in istoriea personala, dar de data aceasta constient fara a le putea evita vedeam artificialitaea lor "ca fiind de noi facute" prin interactiuni si relatii artificiale sau inchipuire, premeditare si teama. Desi "teama" nu mai era a mea ci a mediului social al interactiunilor, nu-i puteam evita impactul si consecintele presiunii ei asupra aspectului si functionarii emotionale. Ma simteam izolat nu de oameni ci de teama, teama ignorata ca izvor al artificialului sau falsitatii in relatii, inselaciunii si manipularii psihologice (escrocherie sentimentala si ideatica), suferintei- conflict social fara solutie. Teama ma ridica in ochii celorlalti si ma coboara , cand ma ridica am profit cand ma coboara il pierd si uite asa sunt dator temerilor si beneficiarul lipsei lor. Cand teama nu este,  ceilalti nu dau doi bani pe mine, cand apare ma cauta, si in spatele temei mama a societatii de folosire si consum (mancatoare) se releva o incomesurabila indiferenta fata de oameni , de cei vii, de mieii nevinovati sacrificati cu ironie si satisfactia inselaciunii in 'cinstea si cinstirea vietii si a celui viu" . Domnul spunea prin pilde ca inainte de a fi mancati trebuie sa fiti omorati , evidenta din manifestare este aceeasi cu cea din  constiinta sau cunosterea manifestata. Era evident o elevare a mortii in constiinta prin acceptarea artificialei  identitati atributive a calomniilor memorate-istorice si functiunilor intr-un sistem artificial. Ignoram cu gratie ca inaitea oricaror atribute familiale, nationale, sociale si civilizate, suntem om si asta schimba datele oricaror probleme prin ordinea naturala a ceea ce suntem. Cu totii luam problemele si greselile celorlalti asupra noastra perpetundu-le existenta dar am uitat ca apoi sa ne inaltam in spirit si sa le intoarcem in substanta pura din care au fost gresit modelate ca forme si interactiuni dupa un model gresit si din acea substanta pura a inteligentei si ordinii universale sa le readucem in manifestare conform acelei ordini, in forme nealterate, naturale, vii. Aceasta readucere in manifestare a energiilor in formle originale sau imanente si de sine statatoare, nedegradabile si autoregeneratoare sau autocorectoare si autovindecatoare ca functionare expresiva universala denumim reinviere sau cercul reincarbarilor cuvantului viu,  Con-Stiinta in corpul sau viu . Miracolul ca manifestare a acestei autovindecari sau reinvieri, renasteri, este expresia unei stiinte atotcuprinzatoare sau inteligente a carei sursa si este insasi punctul reflectarii  intregii sale cunosteri in sincronicitate cu ea insasi, punct care nu este localizat spatio temporal, si este centru si imensitate in acelasi timp (fiecare punct al imensitatii este cetrul ei afirmatie in acord cu conceptul si perceptia imensitatii, desi pare opus, este doar sincron) In procesul vindecarii se afirma ca 'rugaciunea' este actiunea esentiala. Dar acesta actiune poate fi o cerere sau milogeala in fata vreunei autoritati? Asa o cunostem dar vedem ca nu are prea mare rezultat in fata spitalelor si cimitirelor ce parca vor sa cucereasca spatiul planetar. Deci trebuie sa existe un inteles ocultat ca sa nu o folosim sau si mai grav sa o folosim in interese straine noua pentru ca produce efecte si efecteleproduse sa fie ale intereselor staine. Daca punem in oglinda termenul cu procesul vindecarii mai sus cercetat, rugaciunea trebuie sa-l produca; in caz contrar termenul ar fi lipsit de continut. Cineva imi povesta ca nefiind bisericos ajuns in concediu in leaganul ortodoxiei s-a conformat si el si s-a rufgat; cine stie poate functioneza ,...doar nu costa bani, zise el; desi i sa- spus ca cu cat mai multi bani donai acolo, rugaciunea va avea mai mare efect. Asa ca prietenul meu ca sa-si etalaze puterea a pus cateva sute de euro si s-a rugat cu mare sinceritate si putere. L-am intrebat pentru ce s-a rugat si mi-a spus ca pentru afacere; avand doua afaceri de naturi diferite, o cultura de plante medicinale si una de distributia de marfa, l-am intrebat pentru ce sa rugat pentru palnte sau pentru marfa (vanzarea ei)? Pentru marfa mi-a raspuns fara ezitare, apoi ... si pentru... dar mai mult pentru marfa. Amanunte , detalii fara importanta? Am incercat sa relev detaliul si il accentuez ca nici numele plantatiei nu a rostit. Omul este sincer in dorintele lui dar dorintele lui sunt sicere cu el? Rugaciunea este sinceritatea dorintei tale cu tine nu a ta cu dorinta. In structura ei dorinta are constienta? evident ca da altfel nu ar fi dorinta. Daca are constienta poate comunica cu noi? evident ca da! O face? evident ca nu! Apare aici o distinctie intre vointa si dorinta, vreau aia , vreau este aspiratie-actiune si aia dorinta; vreu una si fac alta, doresc una si patesc alta. mai pe romaneste vreau ceva si fac pe dos si doresc ceva si obtin inversul dorintei.Tocmai acesta dihotomie si evidenta functionarii ei releva ocultarea rugaciunii ca actiune si sifonarea energeiei ei in alte directii decat ale dorintei si vointei ca datotie a dorintei sau miscare dupa dorinta. cand ne miscam dupa dorinta nu putem obtine opusul ei nici ca stare nici ca fapt sau circumstanta. Indiferent de starea si circumstanta sociala la orice nivel al nteractiunii in care ne aflam este adevarul activitatii vointei noastre. Daca nu este in acord cu dorinta noastra ci complet pe dos, este evident ca ni se releva directia in care vointa noastra lucreaza (ce vrem de fapt) si astfel ni se releva dezacodul dintre ce facem ca vointa si zicem ipocrit ca vrem ca dorinta. Am transformat dorinta intr-o masca sub care ne ascundem faptele, un ambalaj frumos in care se afla balaurul, titanul sau fapta reala a vointei noastre. Evident ca ce se" intampla" in indivizi se intampla si in societate, intre indivizi, politicienii afirma cele mai frumoase dorinte ale lor si promite implinirea prin munca in directia lor in spatele caror ambalaje se ascunde cea mai feroce nepasare si egoism, coruptia, talharia intelectual rafinata.O boala sociala functioneaza la fel cu o boala individuala ca informatica si digi-telizarea ei digi-televizata. Rugaciunea functioneaza dar fara responsabilitate o folosim impotriva propriei naturi ceea ce insemna imbolnavire. De la sensul natural al ei de impuls initiator al vindecarii, autocorectiei si reordonarii in acord cu ordinea universala , a fost pervertita si folosita la imbolnavire, pe dos.Energia rugaciunii este curata dar directia in care este folosita este alta poveste. Cineva se revolta impotriva rugaciunilor prin constatrea faptului ca si criminalul se roaga 'ajuta-ma doamne sa-l nimeresc"dar ce vina are energia si natura nepervertita a rugaciunii daca directia in care o foloseste tanase este impotriva naturii ei si astfel ii da o rutina circulara a cercului vicios al confruntarii respectivei energii cu propria natura si ratiune existentiala, confruntare denumita boala. Am lungit-o , am sa inchei prin rememorarea unei rugaciuni constiente de natura si actiunea ei. "Intorc in substanta pura din care toate formele sunt create, formele gresit modelate dupa vechea lege si le reintorc in existenta dupa legea vietii, legea iubirii in infinitele ei forme manifestate ca natura planetara  si umana in acord cu ratiunea lor existentiala in Unicul Spirit Creator, Unica Inteligenta ca cea mai inalta frumusete si intelepciune in desavarsirea creatiei sale vii reflectata. Atingerea Ei ,  fie constienta si comuniunea  fiecarui frate-sora in Spiritul ei si existenta, adevarata Mama-Substantialite Universala prin gratia careia ne regasim cu totii implinrea. Sunt unicul fiu si frate cu toti prin atingerea Ei. Suntem din acea unica substanta si uniti cu ea" Putem folosi si alte cuvinte sau limbajuri de semnificatie dar le folosim pe cele relevante si miraculoase in folclorul local. Ne speriem de aceste cuvinte si teama ne izoleaza de trairea experientei lor existentiale si reflectate in intreg universul . Rugaciunea este afirmarea cu tarie si neinduplecare a constiintei tale , a impulsului primordial care nu se putea pierde sau estompa in paienjenisul confuziilor si intunericul temerilor noastre In lungul sir al afirmatiilor propriei constiinte despre sine si univers este una , prima de la care au evoluat sau involuat celelate. Fara acest prim verb sau miscare expresiva, toate celelate nu aveau ce sa contrazica sau sa interpeteze, sau despre ce sa -si dea cu parerea sau sa creada.Verbul a devenit corp in substantialitatea intregii stiinte universale a inteligentei atotcontinatoare, si il poate reface oricand la dorinta sau sincron cu propria existenta subnconstient. Exista rugaciunea continua, ea este izvor de existenta si vindecare, evident ca este rugaciunea nostra constienta, nu ne putem ruga continuu ceva fara sa ne plictisim si rugaciunea sa se degradeze in grosolanie si parodie. Oare care este rugaciunea continuua si a cui? Fum fara foc nu iese! O cunoastem si cum ii spunem, ce nume i-am dat? Premiul sanatatii continuee pe descoperitor asteapta!E bun promo-ul motivatioanal?(manipularea in directia unei actiuni a atentiei voastre?).

3 comentarii:

  1. Promo-ul: Spielberg. Pana la promo: Tarcovsky.

    Intrebarile m-au dus cu gandul la 'rugaciunea inimii' si respiratie.

    Gil
    :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Rugaciunea inimii isihasta sau aspiratia expiratiei, inspiratia exprimarii, hotarare neinduplecata "interioara."( activitate launtrica reflectata de circumstante- precum in cer asa si pe pamant. Cuvintele au capacitatea de a ascunde actiunea constiintei. este dificil sa vezi ca emanatiile con-stiintei reflecta propria stare naturala sau fire. hotararea launtrica nestramutata se reflecta in perceptie ca pozitie si stare obiectiva individuala . Fara neinduplecare, hotararea 'pare' irelevanta, neimportanta in fata circumstantelor starii in care ca reatie schimbam hotararea sau sensul actiunilor launtrice. lupta din constiinta este confruntarea diferitelor forme gand-decizii pentru 'ocuparea "inimiii" sau centrului ca sa se obiectiveze ca realitate sau sa se intrupeze corporal si social. "Centru" este radiant si magnetic in acelasi timp prin radiatia lui nu pot trece propriile hotarari-emanatii-porunci, fara recunoasterea lor. astfel omul nu poate fi afectat sau perturbat in esenta lui nici macar de propriile greseli nerecunoscute ceea ce explica lupta cu vinovatia si negarea ei. respinsa vinovatia devine un cerc vicios superficial exterior circumstantial pe care senzorial o confirmam ca realitate. astfel generem realitatea vinovatiei in care traim senzorial si in care comportamentul launtric sau mental, al simtirii, se reflecta in comportamentul gandirii exprimate prin "cine e de vina"" (eu nu, nisnaiul); sau "cineva sa faca ceva!", sau dezvinovatindu-ne. Daca ne-am simti nevinovati in circumstantele percepute nu ar avea nici un sens sa ne dezvinovatim cautand vinovatii in afara constiintei si percetiei noastre in care coexista cauza ei si vinovatia. Vinovatia este teama de greseala, de gresita exprimare a perfectiunii imanente a ceea ce suntem ca seminte de Dumnezeu, adica teama de greseala de a nu exprima ceea ce suntem si a exprima false identitati ceea ce probeaza aservirea noastra unor forte starine de natura noastra si astfel am incalca legea vietii sau Unicului ca esenta si expresie in diversitatea "unicilor" sau altfel spus am renuntat la unicitatea proprie in favoarea unicitatii altuia si astfel suntem sub influenta bigotismului sau doiului care ar fi semnul greselii sau tradarii de sine, 2 considerat semnul dracului. Si astfel tirania ia nastere ca Tiran

    RăspundețiȘtergere
  3. Ceea ce produce boala la orice nivel este gandirea inonstienta de natura sa de proces complet in sine si mereu schimbator formal,fluid. Toate formele gand sunt ale gandului nu ganduri diferite care insumate sa dea o intregime ! "gandul isi poate hotari singur forma expresiei sale complete si este toata frumusetea si armonia in spirit. Nu putem nici intelege cu atat mai putin percepe asta, daca galagia confruntarilor dintre formele gand emanate istoric, amintiri, pentru ocuarea inimii si corporalizare sau obiectivare nu inceteaza si nu poate inceta ,Dar este un loc in constiinta in care aceasta harmalaie circulara ca o banda de magnetofon nu era generata inca Acel 'loc" nu poate fi in exterior ci in profunzimea gandului,in radacina lui sau unicitatii sale In acel loc, claritatea constiintei, spunem ca daca pastram o singura forma gand in minte-constienta, el este circumstanta completa simultana cu el sau realitatea indescriptibila a gandului divin sau credinta obiectivata. Fluiditatea este a formelor gand in curgerea lor istorica si prezenta ca reverberatii amintiri dar gandul fara forma sau mai bine zis fara identitate este forma naturala sau vie a gandului reflectat in spirit ca realitate universala si perceptie ca realitate corporala obiectiva. Noi percepem realitatea dar o realitate modelata formal de cunostere. daca cunoasterea este incompleta si reflectarea ei in perceptie are Goluri sau lipsuri ,intunecimi, este incompleta sau limiteaza perceptia a ceea ce este nereflectand-o complet. Asta se numeste inselaciune prin omisiune. fragmentarea gandirii este confirmarea acestei inselaciuni si conduce la tratarea mintii ca fiind impartita in memorie personala si sursa exterioara de cunoastere. Corpul mi se prezinta al fluxului de energie si memorie a intregii creatii in care exista si fluxul creator reflectat ca expresia tineretii dar si fluxul informational generat de perturbarile acestuia, reflectat ca degradari si perturbari corporale. Cuvintele dau impresia unei staticitati rigide a desfasurarii procesului memoriei dar vedeti si amplificati in dinamica simultaneitatii lor aceste consideratii cu infinitul. Ordinea creatiei implica sucesiuni si intaietati ; dar percepute in simultaneitatea reflectarii lor in spirit si perceptie face ca sirul de evenimente pe care-l traim sa fie incomprehensibile la un moment dat complicand extrem situatia omului sau confuzia generalizandu-se. "Intoarcerea prin rememorare" sau nonreactie in fata starilor si evenimentelor, care este o altfel de actiune a atentiei, o altfel de atentie, una neselectiva,, in care reactia este raspuns anihilator al conflictului dintre noi si evenimente("te dai la o parte din fata lor cu o viteza incomensurabila si nu te mai percep in circumstanta lor ca prezenta, ca existenta" sau ' schimbi fata ca sa nu te perceapa ca diferit, ceea ce ar fi ca si cum te dai furtuna si nu cladirea din calea ei). . Bineinteles ca sunt doar glume aceste paranteze, ceea ce evidentiez este viteza incomensurabila a gandului viu care-l face de neatins; de formele lui pervertite sau impotriva sa, efemere, de confuziile constiitei reflectate in perceptie ca personalitate si psihism personal.' Paersona' are semnificatie de invelis, ambalaj, fata, mutra, etc si astfel intelegem la ce se referea Domnul cand spunea "spala fata ta si nu mai pacatui" Eu as zice nu mai fa fete, fete , fii ceea ce esti in spiritul tau, dar ar fi o inutila indicatie pretioasa din moment ce asa si suntem fiecare. Intrebati pe cineva cum este si-ti va raspunde ca bolnav si chair daca nu-l intrebi se lauda singur cu achizitiile lui ca boli si pozitii in ierarhia sociala. Facem fete-fete si asta credem ca este dinamica spirituala - este dinamica actorului in diferite roluri pana uita si el cine este si de unde vine.

    RăspundețiȘtergere