30 iulie 2014

alege!

In articolul anterior am teoretizat explorand mijloacele sistemului manipularii constiintelor si activitatilor sale; acum sa exemplificam desfasurarea acestor tehnici, sa le spunem povestea;
 Un tip isi freaca mainile cu speranta ca masina sa sa pormesca si atinge un picior de iepure agatat de oglinda retrovizoare; o voce   metalica, dura se aude: "mai crezi in miracole? Alege Turbo Power"; apare imaginea unei baterii auto radiind de energie.
Cat de simpla si firesca ne apare situatia si cat de rationala alegerea! Dar daca exploram povestea si ii intelegem semnificatiile axiomatice nerostite, intelegem ca omul respectiv este imagistic axiomatic prezentat ca dependent de energiile exterioare. "Miracolul asteptat" ne arata ca in subconstientul omului exista imaginea de sine ca sursa de energie, sursa care in mod inexplicabil si nevazut, miraculos, poate alimenta bateria si mai departe sa  porneasca masina; Alegearea indicata contesta acesta 'imagine a omului ca energie, unica sursa de energie', contesta  afirmatia 'totul este aici", afirmatie subconstienta in manifestarea "copilareasca" a omului respectiv, si o ia in deradere considerand-o irationala. Daca intelegem (vedem cu ochii mintii) ca fiecare om este un "miracol intre miracole" intelegere ce sustine simtamantul libertatii sale si nu il modeleaza conceptual sau intermediaza tehnologic, (ca atitudine, "Increderea in Sine"), intelegem ca alegerea indicata sau sugestionata este a "tradarii de sine" si a intermedierii tehnologice conditionale. Sa vedem  ce este de fapt aceasta sugestie  si unde conduce ea. Ca omul din poveste sa-si permita sa alega tehnologia mai intai trebuia sa accepte o "datorie" fie la banca , fie fata de o firma la care sa-si amaneteze viitorul si munca in folosul ei pentru un salariu. Apoi la finalul lunii de munca sa-si cumpere bateria necesara. Asa functioneaza tehnologia auto si nu poate fara un element component , fara baterie. Este logic in logica mecanismului respectiv denumit automobil. Este logic in logica mecanismului ca acea baterie sa se epuizeze in timp si sa impuna schimbarea ei prin aceeleasi mecanisme ale "Indatoririi, ca bani sau munca". Sistemul mecanicii datoriei este in armonie cu mecanismele tehnologice. Unde sunt beneficile ? evident beneficiile sunt de natura psihologica prin  imaginea 'realizarii' sociale a individului prin etalarea a ceea ce are si comoditatea realizarii datoriilor viitoare de bani sau de munca. Care este sursa energiei bateriei respective? Este omul , inclusiv energia muncii sle; El este sursa oricaror surse de energie. Acesta banalitate este structura de gandire care se constituie ca mediu mental si psihologic existential artificial care este reflectarea fidela a modului in care ne concepem pe noi insine ca existenta. Argumentul "artificialitatii" mediului si "artificialitatii" constiintei de sine care se comporta astfel, sunt faptele.  Cand faptele produc lucruri si medii artificiale, constiinta ca sursa a lor este artificiala sau nenaturala, irationala in raport cu natura sa . Se va comenta automat ca nu ati vazut pe nimeni producand miracole prin care sa emita direct energie care sa incarce bateria si care la randul ei sa porneasca masina. Evident ca cereti demonstratia posibilitatii! Nu veti crede in posibilitate pana nu o veti manifesta singuri, (oricat as povesti despre manifestarile ei nu se produce increderea in tine insuti), ea nu exista in structura gandirii tehnologice si pe 'calea" tehnologica;( pentru a o manifesta este necesara transformarea imaginii de sine sau viziunii launtrice a sinelui propriu prin renuntarea intermedierii oricaror actiuni ale sale). "Miraculul" este cea mai inalta  Stiinta; nu are nimic de a face cu superstitia sau autoinductia irationala, este natura si calea biologicului prin incredere si indrazneala. Tot ce s-a realizat  sau poate fi realizat "tehnologic" a fost mai inainte realizat "biologic"; respectul ordinii sau ratiunii  sinelui viu  este respectul intaietatii.  Consideratiile mele nu se constituie intr-o judecata si condamnare a tehnologiei ci doar releva  evidente si ordinea lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu