12 ianuarie 2014

caramida

Fiecare constructie are ca baza o unitate asemanator faptului in care
fiecare corp creste dintr-o samanta. Difrenta este ca o constructie este materiala iar corpurile fiintelor spirituale. Constructiile necesita un liant al elementelor componente iar spiritul este liantul propriului edificiu. Banalitati ignorate care nu ne ignora. Tratarea fiintelor ca si constructii formate din elemente separate si asamblate  modeleaza structura corporala in sensul deformarii ei. Spiritul si corpul sau , fiinta intr-un cuvant, nu pot fi separate, impartite in elemente si tratarea lor ca si cum ar fi separate ca atitudine declasneseaza o serie de actiuni ale caror efecte sunt perturbatoare in functionarea sau fiziologia intregimii respective. Sistemul imunitar este actiunea de curatire de disfunctii si mentinerea fiziologiei firesti edificiului intregimii nepervertite de interpretarile sau descrierile ei din neintelegerea naturii sale. Asemanator gandire este tratata ca format din sume de ganduri, imagini si idei separate si fara legatura intre ele alta decat ordinea succesiunii lor. Perceptia fara interventia noastra nu contine decat intregimi iar sectionarea lor ca sa cunoastem din "ce si cum" sunt facute nu conduce la cunoasterea intregimii ci la distrugerea ei. Este greu de inteles ca atitudinea noastra in fata unei circumstante modeleza circumstanta, o modeleaza in sincronicitate si simultaneitate cu atitudinea si aceasta simultaneitate ne rapeste perceptia actiunii noastre prin atitudine sau perceptia cretivitatii proprii. Premeditarea este o atitudine si atitudinea premeditarii in acelasi timp; tratati pe cineva ca dusman pentru ca premeditati nesiguranta propriei fiinte si faptul ca vom fi tratati la randul nostru ca dusmani ne scapa mai ales ca disimularea adevarului premeditarii este talentul perfectionat in vederea obtinerii avantajului surprizei in confruntare. Dar daca o prezenta o premeditam ca dusmanoasa si suntem constienti ca premeditarea respectiva declanseaza un anumit tip de evenimente de care ne-am plictisit pur si simplu si indraznim sa schimbam atitudinea si tratam prietenos prezenta respectiva vom descoperi ca aceasta  altfel de atitudine declanseaza alt fel de evenimente si comunicarea transparenta si sincera posibila releva cu totul alta fata a prezentei respective. In acest proces nu este nevoie de reciprocitate ci de indrazneala si cel care indrazneste este in siguranta data de avansul temporal al pozitionarii sale. Clipa nu poate fi perturbata de una anterioara ei si pozitionarea cu o clipa mai inaintea premeditarii prin actiunile indraznelii de a nu onora disponobilitatea la rutinele premeditarilor comunizate social ne da siguranta faptica a integritatii. Caramida societatii este individul social si o caramida putreda genereaza structuri putrede in descompune rapida. Caramida gandirii este atitudinea si atitudinile putrede genereaza putreziciunea gandirii, conflicte interioare in caramida si constructiile generate pe baza lor. Fragmentarea gandirii este generata de tratarea ei ca suma de emanatii, ca obiectiva si instrumentata prin antene emitente si receptori separati iar acest "tratament" nu conduce nici la intelegerea de sine nici la vindecarea gandirii ci doar la conflict interior si demolarea edificului ei. Fara tratamentul premeditarii interpretative a fragmentarii gandirii ca suma  care ne da asa numita credinta ca este un instrument al nostru prin care putem face orice, credinta neconfirmata de experiente decat in planul tehnologiei instrumentale si nu al existentei ( nu-ti poti prelungi viata nici cu o zi prin gandurile tale) cum ar mai fi posibila manipularea constiintelor si tratarea lor prin ierarhizare si structuri ierarhice in care unii sunt varfuri si ceilalti mase. Piamida atat de adorata ce arata altceva\decat constructia ierarhiei cladite pe naivitate si ignoranta, teama si vinovatie inchipuita a unei false constiinte in care oameniisunt tratati ca instrumentele acestei structuri si ca instrumente sunt folositi prin control si dominatie asemanator oricaror alte instrumente banale. Tratarea ca instrument, ca atitutidine in fata fiintelor, conduce in mod obligatoriu la ruperea comunicarii, conflict, degradare. Se spune ca sursa evolutiei este lupta contrariilor si aceasta sfruntata minciuna este cunoscuta de toti cei ce au creat ceva in existeta lor fie si un instrument nou, o arma noua; nu poti crea din conflict ci din comuniune sau asentiment si uniune cu scopul tau. Poti crea o arma daca nu esti in acord cu arma si ratiunea existentei sale? Cine este in conflict cu ratiunea si existenta armelor proiecteaza arme? Eu nu ma inchin la piramida si nici nu vad in ea chintesenta intelepciunii si creatiei ci obsesia perpetuarii temporale a unei structuri false in constiinta a carei seminte este obtinuta prin modificare genetica si clonare , prin pervertirea adevarului a ceea ce constiinta si trupul , fiinta umana, este. Constiinta si trupul sau este fiinta intreaga, iar aceata intregime este confirmata, demonstrata de corpul sau ca unitate de sine statatoare chiar daca prin invataturile interesate de mici suntem facuti sa credem in ierarhia structurii facute . Chiar daca acesta structura ierarhica este in constiinta noastra si evident prin credinte obiectivata social constiinta nu poate fi fragmentata si  fragmentele ei sa le lipesti conform unui model ierarhic in societatea ierarhie.  Chiar daca un copil este facut sa creada in neputinta si nestiinta sa, adica sa creada in puterea si stiinta ascunsa lui (inconstienta) a ierarhie , poate juca o perioada rolul oferit de ierarhie dar, esenta naturii sale originale se revolta , lupta si in final isi releva falsitatea structurii si a informatiilor sale, isi releva "facaturile" interesate care-l consumau ignorandu-le. Risipirea energiilor biosului natural, vigoarii,  virilitatii si fecunditatii invidiate de toate facaturile clonate ale structurii ierarhice nu se poate produce fara acordul si asentimentul nostru. Nu ne poate domina decat ce aceptam ca eu, si ierarhia ca structura sociala este bazata pe atributele cu care constiinta se indentifica ca eu, copil, batran , sofer, patron, bogat, sarac, etc, dar nu uitati ca indiferent de forma acestor  atribute si statul oferit lor in ierarhie tot atribute sunt si au aceeasi soarta, se uzeaza si degradeaza fara sa-l puteti sustine fara risipa de vigoare a spiritului si templului sau. Este evidient asta in orice perceptie, evidenta degradarii eu-lui, (imbatranirea) indiferent de atributele sale prin sustinerea lor(conservare ). Energia cu care conservam un atribut pentru al eterniza ca pozitionare personala in societatea atributelor este direct proportionala cu cea pe care corpului o luam; iata de ce cu cat cei care acumuleaza mijloace sa-si intareasca atributul (bogat) se ingrasa repede, chelesc, se deformeaza corporal si cumpara tinerete pe bani de pe centurile capitalei sau cele de lux ale clubutilor de fitze, si ce este revoltator pentru mine este faptul ca epuizandu-si energia" angajeaza" tinerete in structura atributului sau sau firma propiului atribut ceea ce se numeste misionarism, racolare de energii proaspete care sa primesca roluri in structura ierarhica respectiva. Sunt suparati pe tinerii ce nu mai vor sa invete(deformeze profesional) sau sa munceasca(pe mosia cuiva) considerandu-i iresponsabili ceea ce si sunt in raport cu interesele straine lor. Cea mai perfida motivare a tinerilor pentru in rolare in structura ierarhica straina de natura lor libera este "spectacolul, distractia, aventura, sportul " conditionate de bani; Pentru putina distractie sau sport se inroleaza in armata atributelor. Adevarata dorinta a tinerilor se vede in ce fac cu banii nu cum fac banii. Si mafiotul si criminalul platit si miliardarul corporatist si muncitorul zilier si somerul cand are bani ii cheltuie pe distractie, sport, calatorii de explorare a frumusetilor planetei. Unsprezece luni de risipa pentru o luna de distractie, buna voie si libertate conditionata de inrolare. Nu promovez iresponsabilitatea, libertinajul, arbitrarul sau anarhia in societate ci demasc lipsa de masura corecta sau de bun simt in organizarea economica si sociala a acestor structuri perfide ale consumului si degradarii fiintelor . Nu s-ar putea 50\50% raportul distractie-acumulare energie si consum-risipa energie??? sau cel putin 40\60% sau macar 30\70% (prin comparatie cu 8 ore somn-16 veghe) ???Se poate cand obsesiile puterii si acumularii de putere personala pr sema natangilor carora nu le pasa de ei insisi pentru ca au fost conditionati sa se sacrifice pentru un bine viitor si necunoscut lor care ramane viitor si necunoscut, netrait vreodata. Cand traim acel bine real al intregimii propriei fiinte ii spunem intamplare sau gratiere, il justificam ca merit al altcuiva, dam vina pentru el partenerul sau pe Dumnezeu in nici unul din cazurile 'intamplarii respective" nu dam vina pe noi ca sursa si radiatie a naturii nostre originale si nepervertite, a eului  nostru adevarat. Daca am separat istoric eu-l de sunt si l-am identificat istoric cu istoria atributelor sale, ce mai putem face decat sa incercam fara rezutat al lipi la loc !!! Cum sa vedem ca nu trebuie lipit sau reparat din moment ce nu este fragmentat decat in conceptie si imaginatie, in inchipuirea careia ii dam credinta sau incerderea noastra. ! .  Incredrea in noi insine este adevarata credinta a integritatii in constiinta si fiinta, a unitatii indestructibile al vietii si existentei sale. Conceptiile istorice sunt in memorie, asemenea intregii informatii tehnologice sau istorice experimentale sau traite , mintea ca intregime nu este mai cunoscatoare sau mai putin cunoscatoare ,  ci atotcunoscatoare evident prin exprimarea sa completa sau universul perceptibil si  obiectivat de cunoasterea vazuta  ca intregime. Tot ce este cunoastere se afla in memoria fiecaruia si se reflecta in perceptie ca atare. Individualizarea mintii universale este un proces de amplificare prin diminuare a calitatii sale creative in nici un caz disparitia ei prin impartire in bucati. Reintregirea constiintei in constiinta (constienta iluziei fragmentarii sale) produce amplificarea indescriptibila si nemasurabila a calitatii mintii universale care  rescrie universul in splendori si potentialuri inimaginabile a frumusetii si tineretii sale perpetui. Mintea universala  (constienta, spiritul unicitatii, integritatii) este atotcunoscatoare si creatia ei mereu noua si niciodata la fel. Daca aflam ca pe pamant sunt oameni care daca pot imbatrani pot si intinerii prin atitudinea  si modalitatea folosirii propriei energii sau dupa intentie si dorinta, fie fara timp, sau temporal esalonat, vom spune ca sunt prostii si halucinatii, inchipuri sau dorintele neimpliniriilor acumulate. Nici nu putem spune astfel cand unica credinta este in sfarsit fara inceput (fruct fara seminta sau lucru-obiect) sau asa numita conceptie materialista in care cauza este mereu exterioara. Ca sa percepem aceste posibilitati de reversibilitate a fenomenelor universale si armonia lor dinamica calitativa dar si cantitativa fara sa debarcam informatiile degradate fizic si moral , sau imoralitatile si vechiturile istorice ale unei cunoasteri interpretative separate de sinele cunoasterii , din memoria individuala sau fara sa le mai acordam atentia prin concentrare si apararea lor este imposibil. Nu merge una cu alta (prefectura su ...) pentru ca sunt atitudini diferite si emanatii complet diferite asa cum este diferenta intre fapt si umbra sa, intre matrita si lucrul turnat in ea. Spargem matrita ca sa apara lucrul dorit si obiectivat formal ca functiune implicita formei sale. Asemanator spargem coaja groasa a falsului informational numit minciuni acumulate istoric despre noi insine sau coconul protector al transformarii omidei  ce vrea sa zboare liber chiar si pentru o zi, caci o zi este tot timpul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu