16 decembrie 2013

esecul conceptului gresit

De ce este atat de important pentru oameni trecutul?
Trecutul vazut ca istorie personala si colectiva trebuie sa fie foarte important  din moment ce ocupa atat de mare parte din atentia omenirii dezvoltand stiinte si institutii dedicate cercetarii si analizei , conservarii probelor si studiilor .Trebuie sa fie in trecut ceva extrem de important. De asemenea 'originea' ca samanta a  arborelui trecutului este subiect stiintific, filosofic si religios pe tema careia se dau lupte pentru recunoastere si revendicare. Daca intelegem, avem claritatea faptului ca cine nu cunoaste trecutul e condamnat sa-l repete si ca cine-l cunoaste gresit e condamnat pur si simplu, avem o argumentatie pragmatica a incrancenarii in acest efort al studiului si conservarii istoriei personale si colective.Vizionarii vazuti ca cei ce au capacitatea sa vada omul ca energie, informatie si manifestare, adica intreaga istorie a persoanelor si colectivitatilor, ca de altfel si oamenii de stiinta care vad cu mintea rationala si prin intermediul instrumentelor, cautand originea fie a universului , fie a manifestarilor sale, vorbesc despre o forta unica din care s-au polarizat functional fortele manifestarii a carei exitenta este mereu prezenta si sustine manifestarile prezentului nediscretionar sau neselectiv adica o forta impersonala si inteligenta intuita prin actiunile sale. Initial aceasta forta unica era atribuita de stiinta trecutului in sensul ca ea disparuse in urma polarizarii ei functionale in cele 4 forte cunoscute prin activitatea lor, de asemenea si filosofic si religios se afirma fie ca "dumnezeu a murit" , fie ca  nu mai este prezent in actiunile oamenilor si ca trebuie acestia sa-l reinstaleze in viata si activitatea lor prin diferite ritualuri si modele comportamentale. Si vizionarii din studiul carora au luat nastere conceptele denaturate ca dogme si ritualuri  religioase si oamenii de stiinta, sunt in acord cu prezenta sursei sau fortei unice in prezenta universala si individuala in orice manifestare materiala sau fiintiala a carei sursa este. Si in studiul materiei  punctual spatio-temporal (deci prezent) si in studiul universului ca intreg (deci dilatare temporala, trecut), cercetartorii au "dat peste"  aceeasi imposibilitate descriptiva si de conceptualizare matematica a unicei forte.  Noii vizionarii nu se exclud din propia cercetare, fac parte din ea, acorda atentiei si reflectarii ei perceptive aceeasi semnificatie de unica forta prezenta in fiecare manifestare individuala si universala, adica prezenta sau extinsa temporal. "Misterul" ca domeniu al cercetarii, este abordarea rationala in cercetarea de orice natura , fie de sine, fie a manifestarii obiectivate, stabilizate. Identificare personala sau colectiva adica istorica, nu ne poate conduce la intelegerea cautata. Ne aflam in fata unui paradox , cunoasterea imperioasa a trecutului istoric si exigenta abordarii neistorice a ei (sau impersonale).Atasamentul 'istoric" deformeaza istoria si astfel ceea ce cunoastem este o istorie deformata, gresita ca atare si astfel suntem condamnati pur si simplu la repetarea falsului.
(recreatie explicativa:)
 Iissus Cristos intreba "poti tu sa lasi totul ca sa te poti urma?" Gresit inteles (sau interpretat istoric ca acumulare) conceptul de "totul",  a dus la tot felul de manifestari ale reprimarii si renuntarii cu scopul de a castiga (tot rutina maimultului in sens invers ca mai putin), un razboi launtric si cu propria fiinta individuala si sociala, cand in fond se referea la "identificarea istorica" care pentru individ este" totul" la care se raporteza si se identifica, cunoasterea psihologica despre sine sau eu. Renuntarea la acest "tip de tot" implica a nu raspunde raului cu rau, crimei prin crima, minciunii prin minciuna, orgoliului prin orgoliu, manipularii prin manipulare, exploatarii prin exploatare, etc, sau mai general exprimat, la reactie prin reactie, la teama prin teama. Este extrem de dificil "a lasa acest tip de tot" atat timp cat ne identificam cu el sau ca pe al meu. Altfel de raspuns este din libertate cu iubire, compasiunea si ratiunea inteligentei si claritatii launtrice. Acest tip de raspuns aflat in puterea fiecaruia gresit inteles si abordat materialist sau pishologic prin atasament dependenta psihologica, mila si pomeni a condus in alta parte decat se sconta. Parca e un blestem ca oamenii sa faca exact pe dos in fata unei "indicatii corecte" prin interpretarea ei istorica (modelul de cum se face si s-a mai facut , dar mai ales al "de ce"-ului, interesului), refuzand impulsul launtric relevant si sincer, punctual, spontan in situatie  al unei "atentii subconstiente si complete"  neprezente in perceptie.(Aici dau exemplul unei circumstante cu care m-am confruntat si care mi-a dat multa bataie de cap legat de modalitatea optima de comportament si anume situatia in care  un cersator ma abordeaza. Parca sunt 'ciuca' lor de bataie din moment ce nu ma rateaza niciunul din parcurs.  Impulsul launtric este "nu", apoi gandurile apar si ma conving sa "da" pentru ca...; apoi tot gandurile ma conving ca am facut rau ca am dat pentru ca... . Pana nu am ascultat impulsul launtric spontan, nu mi-am gasit linistea si mi-am gasit-o cand in anumite circumstante a fost 'da". Astfel rigiditatea indispoibilitatii sau disponibilitatii a fost spulberata de fluiditatea ratiunii nemecanice, punctuale). Drumul 'indicatiei corecte" - sau a adevarului a ceea ce este punctual oportun ( nu  conform unui model istoric) nascut din extraordinarul sistem de prelucrare informational subconstient al carui 'container' este corpul uman in integralitatea sa pe verticala miscarii (al carui volum de activitate a fost relevat stiintific la peste 10 la puterea 17 procese simultane)- este complet diferit. Impulsurile launtrice sunt raspunsul acestor prelucrari imposibil de controlat constient dar care raspund punctual si impecabil oricaror exigente constiente ale unei circumstante exterioare sau launtrice corpului , conduce elegant corpul in manifestarile lui exterioare si interioare printr-o impecabila repartitie a energiei si substantei sau auto-intretinere-autovidecare. ce perturba perfectiunea lui vizibila sau 'simtim-ila" ? Insasi propria perfectiune impersonala,  perfectiunea receptivitatii si onorarii oricaror 'solicitari" chiar si a celor autodistructive la un anumit nivel superficial si iluzoriu, efemer si instabil. Iubirea si neconditionarea este garantul libertatii deciziilor, iar "fara greseala nu exista certitudini" sau 'pamantul" la care putem ancora dupa parcurgerea tumultoaselor furtuni ale oceanului reactiilor emotionale in intunecata fara stele  noapte a apararii violente de fantomele imaginate in intuneric.  (am facut o pauza explicativa cam mare si ma intorc la subiect)
Un alt paradox il constituie faptul ca pe de o parte cercetarea istorica este importanta la nivel colectiv, este institutionalizata; dar individul nu-si exploreaza propria istorie-nici colectivitatea nu-si exploreaza propria istorie reala ca atare . Se multumeste colectivitatea si individul cu povestile istorice " ale specialistilor" sau cu cele parintesti ambele mai mult sau mai putin conforme cu adevarul evenimentelor punctuale, mai mult sau mai putin 'prelucrate interesat" Importanta VIZIUNILOR istorice colective si individuale cunoscuta, a determinat grupuri de interese sa le manipuleze prin prelucre, refacere, dar mai ales prin schimbarea originii istorice si prezente si inlocuirea ei cu neghina interesului ingust al mediocritatii si meschinariei rapace. "In gradina Tatalui (originea, adevarul, actiunea) a fost sadita o buruiana (ale carei seminte s-au raspandit) care va fi smulsa din radacini" (parafrazand textul original).
Rememorarea individuala a propriei existente in scris  pana ce timpul istoric personal va fi completat in continuitatea sa cu reflexia fiecarui moment ca fapt,   va genera "o copie" , o multiplicare sau oglindire in memorie a sirul incomprehensibil de evenimemte a carui traire am parcurs si astfel macar o zi "sa umplem" cu constienta faptelor in continuitatea lor. Aceasta "copie" sau "haina" a rememorarii o vom ceda proprietarului de drept si vom scapa cu viata intorcandu-ne in concretetea  a ceea ce suntem. "Haina"  grea a rutinei traite fara constienta ei (sau coconul ) in care suntem inchisi si ne tine legati cu lantul mizeriei va fi parasita si vom lua corpul cu noi oriunde am merge dupa dorinta, simultan cu ea. Este un corp respiritualizat caci spiritual este din inceputul sau in spirit   sau minte. Cresterea vibratiilor corporale sau cresterea energiei sale , concentrarea energiei  propriei prezente va fi contientizata prin incetarea risipirii ei in directii lucrative virtuale si fara finalitate; " cu timpul vei invata ca toate caile se opresc la jumatate", este expresia directiilor gresite lipsite de concretete si finalitate a promisiunilor iresponsabile manipulatoare a energiei umane in interese straine individului uman si societatii sale. Rememorarea ca proces necesar existentei in libertate si autocorectia care conduce la cunosterea istoriei asa cum a fost ea, nu poate fi facuta pentru altcineva sau colectivitati exterioare , este un proces interior de autoreflectare si nu poti patrunde in mintea altuia sau altora fara sa copiezi mijloacele care au dus la pervertirea istorica prin interpretare  a carei consecinte dezastruoase perturba atat de tare fiintele umane. Hipnoza si manipularea mentala prin educatie si implementarea unor modele 'a cum trebuie si este corect sa gandesti" sunt abuzuri ale libertatii individului prin atac direct sau indirect la autoconducerea impulsului divin launtric denumit ingust intuitie. Intuitia este derivat de la Intentie sau actiunea Intentiei si a pasului ce trebuie facut in edificiul maret al perceptiei creat  de intentia intentiei.  Sensibilitatea receptivitatii nu inseamna supunere oarba oricaror informatii sau impulsuri emotionale prin reactie , ci doar claritatea circumstantelor in care intuitia ne indruma pasii ce trebuiesc facuti punctual dar care sunt relevanti doar in raport cu propria intentie. Mesajul meu si al tuturor povestilor este unul singur; Nu va dati batuti niciodata! aceasta nu este o informatie sau gand este o atitudine A-ti cazut, ridicati-va, a-ti gresit, nu repetati aceeasi greseala,, nu cedati in fata oricaror dureri, temeri si manipulari , nu exista putere mai mare ca a fiintei umane in orice circumstante! Daca nu stiti sau aveti habar de resursele propriei fiinte nu are nici o importanta, nu este necesar sa stiti sau credeti, ele vor functiona cand este punctual necesar in ceasul al 12- lea, exact cand sunt necesare nu mai devreme nu mai tarziu daca si numai daca intentia voastra este sa nu renuntati sau va dati batut in fata circumstantelor senzoriale, imagistice sau emotionale potrivnice indiferent de natura lor; nu va lasati convinsi ca suntei nebuni sau neputinciosi, nevoiasi sau dependenti. Senzatia durerii concentrate organic va sperie cel mai mult ; "ca a-ti fi bolnavi sau demolati definitiv de degradarea corporala", ' ca nu mai puteti face ceva, sa mai salvati pe voi sau comunitatea voastra', " ca aveti nevoie de medicamente sau doctorul minune", toti acesti 'racheti' ai gandului curat si increderii in voi insiva si Dumnezeul launtric sunt proiectii ale viitorului pentru voi care nu are nici o legatura cu voi si prezentul vostru, decat daca abandonati atitudinea de mai sus si capitulati prin credinta in fatalitate, necredinta in voi insiva. Fatalitatea e un concept care nu are relevanta in atentia si intentia fiintei voastre. Orice concept e o modelare ingusta si irelevanta, nu este concretul, concretul a ceea ce sunteti, e o descriere irelevanta a faptului. Descrierea nu este faptul dar poate fi un mijloc rezonator cu el daca o acceptati ca adevar fatal, de neevitat. Viteza de deplasare a voastra este cu mult peste nivelul vitezei luminii, va deplasati in viitorul nemodelat unde il modelati ca invingatori ai oricaror circumstante. Nu este important "cum?" ci posibilitatea evidenta si certificata prin experientele noilor vizionari ai umanitatii. Daca ar fi sa gasesc un verb care sa exprime libertatea de miscare si actiune a omului si sa-i dau acel nume le-as redenumi "POT'; "ce pot?" este la alegerea lui. Conceptul timpului pervertit de interese dusmanoase speciei si societatii omenesti a esuat. Stiti anii, dar nu stiti zilele voastre, stiti zilele, dar nu stiti minutele, etc.; ce stiti despre timpul si actiunile voastre in el, 3-4%? va numarati inutil anii si pierdeti zilele, numarati zilele si pierdeti imensitatea clipei de libertate si iubire! Comunicati-mi in comentarii cate zile ati trait launtric diferit  si cate la fel? Ce fel era acela si care era felul diferit? Curaj!indrazneala poarta in sine geniu, putere si magie, acea putere si acea magie care apare in momentele de tensiune si neinduplecare in fata dusmanoaselor si obisnuitelor circumstante, cand nu te dai batut si nu abdici de la comanda propriei existente viitoare. Omul este pre-ocupat de trecut ca sa i se fure viitorul in prezent; aceasta constienta este dovada esecului conceptului gresit. Oricand si oriunde ati trai tot acum este. Spre satisfactia budistilor voi crie ca daca din acum scot pe "c",  ramane AUM! ; unde "c" reprezinta viteza luminii din formula E= MC2  :)  :)    -In 'spatele" lui Aum, "sta" 'c'-viteza luminii ,dinamica si creatia luminii.

2 comentarii:

  1. majoritatea zilelor le-am trait "la fel", si cateva, diferit (de "la fel"). Diferit de majoritatea zilelor e atunci cand am trait in armonie cu mine insumi. Majoritatea zilelor le-am trait, prefacandu-ma ca traiesc in armonie cu mine,cautand sa fac asta. Intr-un fel am trait real cateva zile adunate, in atatia ani. Nici trist nu pot spune ca e. In acest caz varsta(numarul de ani in buletin) isi pierde din relevanta.

    RăspundețiȘtergere