26 octombrie 2012

vibratii III

    Aceata denumire cu conotatii dinamice in abordarea stiintifica a explorarii inconjuratorului are corespondentele formale si de miscare a acelorasi legitati in planul psiholgic pe care le percepem si denumim emotii, senzatii sau sentiment, simtamat.Observati ca am folosit pluralul cand ma refeream la un aspect si singularul referitor altui aspect al perceptiei si denumirii ei. Aceste doua aspecte sunt asemnatoare dar complet diferite ca sursa si comportament sau miscare temporala. Relevam aspectul dual al comportamentului luminii (radiatie electromagnetica) ca unda sau corpuscul, corespondent acestuia aspectul dual al trupului uman minte-corp , corespondente firesti ale dualitatii miscarii universale si anume aceea de miscare fara timp(miscarea neperceputa a unei totalitati) si miscarile temporale din interiorul si dintre ceea ce contine totalitatea sau plenitudinea, completitudinea respectiva. Miscarea temporala in plan psihologic o cunoastem sub denumirea de comportament care este miscarea  corpului in minte sau energie si a corpului in raport si interactiune cu corpurile percepute distict, separate.  Acesta miscare temporala  o percepem ca ciclica atat in corp cat si in interactiunea corpurilor. Ei ii este suprapusa o conceptie temporala lineara care in fapt nu se confirma, este abstracta. Acesta abstractie a linearitatii miscarilor temporale tinde mereu sa supuna si modeleze intr-o ordine a degradarii succesiunea rezultatelor corporale ale miscarii interioare ciclice in sine pure si sustinatoare a ordinii din corp. Astfel rezultatul acestei asocieri si suprapuneri din conceptia noastra interpretativa trecuta, justificate prin insasi rezultatele ei ne prezinta in fata perceptiilor individuale un spectacol al gegradarilor succesive numit imbatranire, uzura, atat ca dinamica formala a corpurilor cat si a interactiunii dintre ele numita societate. Degradarea sociala si corporala este rezultatul propriei modalitati de a concepe timpul in loc sa-l percepem asa cum este el. Daca insasi miscarile temporale ca succesiuni ale transformarilor miscarii nu-l percepem ci il interpretam  adica ii dam noi sensul nedorit din teama sau placut din speranta si ca sa intelegeti ca asa este va dau exemplul profetiilor de tot felul din domeniul vremii sau dezvoltarii sociale si individuale. Iata cum vibratiile joase ca frecventa implicit energie, teama si speranta sunt si conserva conceptia abstracta lineara a timpului ca succesiune de evenimente si forme din ce in ce mai degradante si degradate, desi timpul in natura este dintotdeauna un ciclu de generare-regenerare al unui anumit context corporal, de exemplu corpul numit natura (independenta de cum concepe omul, dar care suporta efectele conceptiilor). Aceasta miscare ciclica spiralata in energie (minte) si circulara in corpuscul (corp), ne ofera perceptiei sau atentiei o succesiune de evenimente mereu aceleasi sau in evolutie structurala spre ordinea desavarsirii sau implinirii sale. Acesta sucesiune impecabila si fara erori, noi o denumim timp ca perceptie , iar miscarea acesta temporala este o miscare conditionata  Transformarile energiei percepute ca etape, ca evenimente, nu pot avea o alta ordine a esalonarii lor, sau timp, alta decat cea naturala a generarii-regenerarii de sine. Fara perceptia ei sau constienta existentei ei ii putem interpreta faptele sau efectele acestei miscari adica ne dam cu parerea si consideram ca este asa si pe dincolo, far a fi macar constienti ca propriile inerpretari ne remodeleaza pe noi insine si pozitia noastra in comunitatea corpurilor altfel decat modul in care o face natura sau miscarea naturala a acestor cicluri. A fi impotriva naturii insemna a fi impotriva propriului corp natural si social. A remodela natura insemna a remodela propriul trup minte-corp. Cum si in ce directie facem asta este la vedere. Cum putem schimba directia sau transforma faptele nu este la vedere fara recunoastre si responsabilitate individuala. Nu insemna asta ca daca incetam sa mai remodelam natura, societatea si corpul conf conceptiilor noastre interpretative de pana acum (din memorie, ca si cunoastere desueta si vetusta, pseudo inf. sau glume proaste cu consecinte proaste daca le luam in serios) putem percepe si da o.k.-ul miscarilor naturale a timpului generator si regenerator in univers si corp care da stabilitate constiintei (corpului) si dinamica spiritului sau mintii umane (energiei) si acesta armonica existenta este inteligenta in manifestare? Dezumflati-va respirand ritmic nu exista greseala decat in noianul de interpretari ale stamosilor interesati de putere si dominatie personala (mastile care vor sa domine perceptia). Nu ne ascundem sub mastile justificarilor traditiilor? Nu actionam sa intrupam traditiile fara sa fim constienti de consecintele acestei actiuni? Consecintele sunt la vedere ne sperie pe toti, ne dezamagesc si scarbesc de cele mai multe ori dar noi continuam! Continuitatea este neschimbare , modificare formala, continuitate sub alta forma, justificam filosofic si spiritualist asta cu cercul reincarnarilor sub forme-nume diferite, batem pasul pe loc ignorand plenitudinea dumnezeiasca naturala in care ne jucam de-a raii, de-a victoriosii fata de viata murind, vrem sa invingem spiritul manifestat murind si apoi o luam de la capat pentru ca viata castiga in final si ne trimite inapoi sa mai meditam asupra a ceea ce vrem sa invingem. Astfel viata este discontinua, in acel moment de discontinuitate, moment de discontinuitate a abstractiilor nostre despre viata sau timpului linear, percepem altceva , perceptia nu este aservita tipului abstract nici naturalsau ciclic. Percepem vibratia naturii a ceea ce suntem. Cum denumim aceatsta vibratie? In domeniul energiei nu exista multimi, plural perceput, exista doar unicitate, perceptie unica. Sentimentul nu este dual nici formal nici ca actiune a sa, simtamantul. Dualiatea emotie-senzatie (o mare diversitate in succesiune si dinamica de la disperare la speranta, etc) este data la o parte si in perceptie apare vibratia unicitatii  , monada sentimentului-simtamant. Senzatia este aspectul corporal al emotiei si asemenea dar complet diferit simtamantul este acelasi aspect al sentimentului. Nu percepem decat un sentiment si efectul acestei perceptii este un singur simtamant. Iata fericirea de a fi singur este fericirea de a fi ce suntem in energia inteligenta si mintea universului, naturii sau plenitudinii care ne contine si sustine, o continem si sustinem, minunatul edificiu al perceptiei, universul in totalitatea sa. Nu este rea emotia si senzatia, rau sau defect este modul in care raspundem acestor vibratii. Daca traim in afara lor le continem si daca traim in ineriorul lor le sustinem. Si intr-un caz si in celalat sunt instrumente pentru noi si graesit este modul cum le folosim, ca sa distrugem fara rost, sau sa demolam ca sa reconstruim.  Daca nu ne place de noi insine vom demola ceea ce nu ne place- corpul- daca ne place, exploatam corpul. Acesta este demersul placerii-neplacerii care duce in final la acelasi rezultat din moment ce este  aceeasi miscare. Eu nu cad in capcana sa va spun cum trebuie ci vreau sa relev cum nu trebuie, sau ca nu exista legea lui trebuie decat in imaginatie si produce suferinta. Cand nu onorati aceasta lege stramba percepeti ce este in loc sa va suparti ca nu este cum ar trebui sa fie.Miracolul lui a fi este cu mult mai fascinant decat cum credeti ca ar trebui sa fie. Acum sa relevam pentru cei putini alesi pantru ca  s-au ales pe ei insisi si exploreaza comfirmarile  si comunicarea, sa vedem cum se manifesta existenta in durerea nerecunoasterii sinelui propriu. Evident cersim recunoastere si acceptare sau o impunem prin lauda faptelor trecute si maretia propriilor inchipuiri lamentabile in raport cu ceea ce suntem. Exista ca intotdeauna in planul dualitaii (fara stabilitatea planului data de constienta lui), doua tipologii comportamentale. Aspectul emotional-senzorial ca rezultat al gandirii abstracte (inconstiente de sine, GANDIREA CARE SE CREDE CREATOARE NU PERCEPE CA ESTE.implicit iresponsabila cu ceea ce este, denumita orgoliu)  este o micare ciclica perceputa prin dublu comportament. Prima varianta este aceea de binevointa, bunatate. Ne straduim sa fim buni. De ce ? Raspunsul implicit din intrebare este pentru ca nu suntem, dar acest raspuns este un cerc vicios. In fapt ne straduim sa fim acceptati pentru ca nu suntem acceptati neconditionat. Viata se straduie sa fie acceptata neconditionat pentru ca sa fim constienti de implinirea tuturor conditiilor  de care ne bucuram. Acest lucru este imposibil de acceptat de noi cei care suntem orgoliosi, egocentrati pe interese si meschinaria mediocritatii si scopuri, adica cei care avem credinta nevoii sau lipsei. Cand nu reusim sa fim acceptati opricat de buni ne-am stradui sa fim (si nu reusim pentru ca se schimba exigentele, cresc nivelurile de exigente puse in fata stradaniilor nostre) schimbam foia si incercam sa impunem acceptarea, sa dominam pe cei care nu ne accepta. Acesta a doua varianta comportamentala este denumita rautate. Ne straduim sa fim rai ca sa ne impunem, sa impunem acceptarea noastra prin dominatia si conservarea acesteia asupra celorlalti. Sa faci pe bunul este acelasi lucru ca si sa faci pe raul, are acelasi obiectiv dar mijloacele sunt diferite. Scopul nu scuza mijlocul ci este chiar mijlocul si astfel cei care fac pe bunii vor ajunge buni si cei care fac pe raii vor ajunge rai pentru ca aceste tipologii au fost sustinute de ei, dar ambele variante  vor suferi in tacere. Masca bunatatii si rautatii nu este bunate si rautate motiv pentru care toti intra in comflict cu ceea ce sunt si conflictul interior este suferinta.  Nu mastile sunt vinovate ci scopul, idealul nerecunoscut. Vibratiile emotionale ne dau impresia existentei, impresia maretiei ei a fi fara sa o percepem ca sa ne minunam. Vibratiile naturii sunt atemporale, sunt miscarea totalitatii, miscarea fara timp.  sursa oricarui miracol. Noi spunem ca am avut noroc miraulos cand ne intalnim cu ea. Cand vrem sa ramanem acolo (aici in momentul perceptiei) pierdem contactul constient prin nerecunoasterea a ceea ce suntem, prin bigotism spiritualist.) Toate cuvintele ce se termina cu ism, ist, se revefa la amintirea faptului nu la prezenta sa. Amintirea comunismului este comunism si cea a capitalismului este la fel. Capitalismul ca si comunismului sunt manifestarile bigotismului care pune deasupra sursei reale, viata sau Dumnezeu un target sau o sursa inchipuita ca fiind exigenta sau conditie existentiala, un sistem promoveaza bunatatea celalat rautatea. Astfel grija fata de om si bunastarea lui in aceste structuri ideologice abstracte trecute, este o minciuna sfruntata. Lumea creata nu este ideologica, este vie si dinamica temporal si atemporal ca sursa  energiei ei. Ceea ce am facut e bun facut, dar nu ne tine in existenta. Toti cei care eliberati din povestea mortii si vinovatiei lucreaza in armonie cu necunoscutul miracol pentru a intrupa o lume mai buna pentru copiilor, pentru fratii lor la propriu, un corp- minte liber de conditionarile abstracte, de povara mincinoaselor concepte sociale si relationale... Profetiile stiintifice sunt micinoase pentru ca perpetuarea consecintelor nu schimba actiunile, miscarile nici in minte nici in corp. Cum va fi lumea nu este o stiinta ci o dorinta a celor care manipuleaza constiinta inocenta si pura a omenirii, a copiilor nostri sugestionandu-i sa intrupeze circumstantele viitoare ale inchisorii lor mentale, sub alta forma dar acelasi lucru. Nu trebuie reparat ceva ci cladit din nou in substanta pura a gandirii universale edificiul  prim sau tatal  sursei a ceea ce suntem, fiinte umane, spiritul in manifestare. Acest adevar imanent exista si al intrupa este una cu al manifesta sau a fi unit cu el. Noi suntem uniti chiar daca ne consideram separati conform minciunilor onorate. Numai cine are rabdare are timp si cine nu-si da timp nu va avea. Toti afirma ca nu au timp si asa este. Nu ai timp nu ai corp planetar sau manifestat, traiesti in efemeritatea propriilor inchipuiri care te consuma. Toti maestrii existentei binecuvantau si afirmau unuinea cerurilor cu pamantul, unicul plan spiritul manifestat. Unde este dualitate in constiinta lor? Este altceva gandul decat viata intrupata? oare gandul nostru nu ne arata ce fel de viata intrupam? Si moartea este in viata si ne elibereaza din propriile ingradiri a vietii. Povestea iesirii lui Lazar din mormant nu este povestea revenirii lui in viata? Unde a revenit Lazar in viata ,pe alta planeta sau in alta parte? A fost suficient cuvantul constiintei ca acest lucru sa se intampla. Dar daca nu suntem, degeaba cuvantam despre ceea ce nu traim. Curaj incepatorilor ca toti au si norocul inceputului cu ei. Putini au rabdare sa citeasca astfel de postari kilometrice, nu au timp, si tocmai pentru acest fapt le fac kilometrice ca sa nu ajunga la ei sau pe betonul parerilor proprii interesate de putere. Suparati-va.  pe cei care au ajuns sa aiba rabdare in propriile demersuri ii rog sa-mi faca un comentariu scurt cu litera KKK. Voi sti despre ce este vorba si va recunosc inainte de a va cunoaste. Mintea vie  este linistita, nezgomotoasa ca si miscarea ei atemporala sursa  tuturor miscarilor,  dar mintea facuta tacuta este minte moarta. Exista tacere in univers?

7 comentarii:

  1. In spatele unui Kilometru de text se afla intotdeauna un mesaj simplu. Ramane la latitudinea 'autorului', daca mesajul e redat kilometric, metric sau centimetric :). Evident, 'kilometria' unui text iti pune la incercare rabdarea, inainte de toate. Des, primesc 'reprosul',iar mi-ai scris un kilometru? DEsi inteleg 'durerea' cititorului in cazul asta(fapt ce m-a facut la un moment dat sa reduc considerabil lungimea 'scrierilor' adresate cuiva), imi dau seama acum, ca la baza 'intolerantei' lungimii sta nerabdarea.. iar daca rabdare chiar ar fi, mesajul ar putea fi rezumat si in 2 fraze sau mai putin, iar restul ar ramane spatiu liber, de reflectare sau meditatie a ceea ce a fost comunicat. Insa cand rabdare nu-i, acest spatiu liber am observat ca poate fi usor umplut cu propriile 'plasmuiri' sau asteptari(exemplu: asa as vrea eu sa fie), vis a vis de ce este comunicat, in realitate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din comentarii inteleg ca Oly are rabdare. Comunicarea este un proces complet care contine doua etape in ordine exhaustiva: ! a auzzi; 2 a raspunde (a exprima) Cine nu aude vorbeste pe langa subiect Zambetul unui copil incalzeste sufletul oricarui privitor. Nu uitati ca aveti acesta "putere" "Umorul salveaza omorul (Ion D.)"

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate Vio. Cand am citit prima oara am avut mai intai in fata ochilor litera K singura; apoi amuzat de faptul ca ai scris 'un comentariu scurt cu litera KKK' in loc de 'un comentariu scurt cu litera K' m-a dus la a scrie ceea ce am scris.

    GyL
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Litera "KKK" este triplu K. Unicitatea si stabilitatea vointei in minte, corp si fapta. Un triundhi al aceleiasi esente sau acordul, lipsa fragmentarii care determina actiunea, transgresarea rutinei, miscare in circumstante.Acordul nu este acceptare sau reactie in circumstanta. acordul este actiunea pacificatoare a circumstantelor, efectul sau este denumit "efect zero" creerea unui spatiu de libertate si miscare fara timp care regenereaza armonizand toate miscarile temporale sau percepute prin succesiuni de evenimente aparent haotice si de neinteles care se opun rutinelor dar ccare au o sursa inteligenta care percepe ordinea imanenta universala. ordinea evenimentelor care au sens pentru noi este o ordine facuta sau imaginata in raport cu interesele noastre. Evenimentele de neinteles sunt generate de revenirea la ordinea ordinii cum exte denumita ratiunea mai inalta a existentei terestre sau un plan mai inalt al lui Dumnezeu. Cand simti ca nu mai intelegi si nu mai poti, nu fugi, ai doar rabdare sa ti se releve intelesul lor si te vei minuna si vei cunoaste bucuria de a fi. Tot ce ai de facut este sa raspunzi sincer punctual la intrebarea care te macina

    RăspundețiȘtergere