24 octombrie 2012

vibratii II

Cand vorbim de vibratii corespondenta lor psihologica sunt emotiile si senzatiile, sentimentele si simtamintele. Ele sunt asemanatoare dar complet diferite atat prin actiunea lor cat si prin consecintele acestora.

Vibratiile sunt specificate prin  vrecvente, amplitudini si intensitate, tensiune, cativa parametri stabiliti din observatia si perceptia inteligenta care determina ordinea si relatiile existente intre acesti parametri. Astfel vorbim despre vibratii joase si inalte, etc. Vibratiile psihologice sunt vibratiile emise sau receptate in aspectul energetic al trupului uman corespondente celor exterioare lui sau din mediul sau circumstantial. Emotiile sunt mediu circumstantial ca apa din mediul natural. Revin aici la semnificatia centrului in constiinta initiatica a culturii chineze. Inteleptii chinezi spun ca centrul este locul unde ceva de un anumit fel se transforma in ceva de alt fel. Astfel centru este un punct de transformare sau transmutatie a aceluiasi fapt (energia pura ) in forme diferite sau functiuni diferite.Astfel putem intelege ca tot ce este "interior este si exterior", ca acesta localizare este subiectiva deci a spiritului. Cand consideram ca ceva este exterior noua fara a vedea existenta launtrica a acelui ceva doar pentru ca este diferita perceptia sa ca forma si actiune suntem in confuzie sau nu ne aflam in centru transmutatiei acelui ceva. Legile fizicii functioneaza nu doar in natura exterioara noua ci si in cea psihologica considerata interioara. Inertia din fizica este paralizie sau instabilitate psihologica. Aceste stari sunt determinate de natura vibratiilor percepute dar mai ales de modalitatea de raspuns a fiintei umane in contact cu aceste vibratii. In contact cu senzatiile raspunsul este paralizia (nu putem sa schimbam sau transmutam vibratia respectiva pentru ca sunt corporale, de exemplu cand perceptia unei vibratii se numeste nemultumire sau durere nu putem sa schimbam cu multumirea sau buna starea, iar amortirea sau anestezia acelei senzatii prin calmante nu este schimbarea ei), iar cand perceptia este numita exaltare, raspunsul nostru este o actiune incoerenta, irationala. Cand vorbim de vibratii joase vorbim de vibratii de vrecvente mici si amplitudini mari datorita faptului ca sunt reverberatii sau amintiri din pct de vedere psihologic, ecouri a unor emisii sau radiatii indepartate spatial si temporal, o miscare temporala care se sfarseste, isi termina energia, se intoarce de unde a plecat, si-a indeplinit functiunea distructiva sau regeneratoare.  cand aceste vibratii isi pired foarte mult din energie ele nu sunt in spectrul in care auzim, le percepem corporal si ne sperie foarte tare (infrasunete).Astfel cu cat o informatie este mai veche sau departata ne sperie mai tare cum este exemplul vrajitorilor si vrajilor lor de frecvente foarte joase cu energie disipata care cand vin in contact cunoi ne sperie foarte tare desi nu recunoastem si astfel se umple de energia noastra emanata prin sperietura. Nu va sperie varianta unor monstri imaginari in proximitatea voastra? Prin raspunsul nostru la contactul cu o astfel de miscare temporala din energie o reenergizam, o hranim altfel spus, ii crestem puterea vibratiilor de aceasta factura si functiunea lor este perpetuata; astfel ceea ce a fost facem  sa mai fie ,  hranim  vibratiile psihologice si fizice ale  trecutului generand "un viitor" la fel. Hranim ca informatii trecutul si-l perpetuam astfel.In exterior acesta hranire o consideram ca "mancare care ne hraneste' si astfel cautam contactul cu substantele  care ne-au produs senzatii placute senzoriale, gustative, emotionale, etc. Aceasta este rutina inconstienta sau functionarea de repaos a gandirii, (stand by). Daca ne amintim primul contact cu orice este psihologic sau fizic vom descoperi ca acesta ne-a produs neplecere, a fost neplacut dar prin repetitia contactului (obisnuinta) a fost transformat in placere. Orice mama stie ce efort a depus sa-si convinga copilul sa manace carne, de exemplu, ( o scuipa sau nu deschidea gura) dar astazi copilul spune ca este cea mai mare placere mancatul carnii fara care nu poate trai. Observam ca perceptia vibratiilor sau emenatiilor universale cu dublul lor aspect de unda si corpuscul este un contact a ceva complet diferit de ele cu acestea si ca raspunsul acelui ceva la acest contact determina o rutina comportamentala a miscarilor temporale a corpurilor si dintre corpuri. Noi consideram ca senzatiile sunt adevarul a ceea ce suntem cand in fapt sunt efecte ale contacelor noastre vazute si nevazute. Cineva care imi spunea ca a cautat toata viata si nu a facut altceva decat contacte care-i produceau senzatia placerii si nu intelegea de ce acum nu mai poate face acelasi lucru, de ce corpul sau este incapabil de aceste contacte in continuare, nu intelegea ce rau a facut daca si-a produs doar placere. Aceasta atitudine este fireasca atunci cand evidenta consecintelor actiunilor noastre temporale sau rutina acestor actiuni o ignoram. Ceea ce este corporal este adevarul faptelor noastre care la nivel intelectual le putem considera bune si rationale dar aceste consideratii sunt contrazise de efectele lor corporale. Emotia si senzatia este o monada de frecvente joase (amintiri), ecouri in corp a faptelor trecute, a zilei de ieri, noi le corporalizam prin repetitie si astfel corpul ne arata natura si actiunea lor prin degradarile produse de aceste corporalizarie. Recunoasterea este cunoastere si fara recunoastere nu putem corecta o informatie gresita, dogme si concepte, interpretari gresite a ceea ce este prin efectele lor potrivnice ordinii corporale naturale numite boli, degradare sau batranete. Astfel noi obiectivam prin aceste rutine ceea ce apoi numim batranete si cu aceasta ne justificam (ascundem) erorile sau ignoranta dand vina pe timp si normalitatea degradarii temporale. De ce ne justificam neputinta la care ajungem la un moment dat cu batranetea cand ea este o consecita a faptelor noastre? Ca sa ascundem faptele si sa ramanem in inchipuirea noastra buni, superiori, importanti? In trecutul istoric al istoriei umane mincinoase nu exista nimic bun, superior sau important si hranind amintirile (forme imagistice), emotiile (forme comportamentale, miscarea energiei in acele imagini), senzatiile (aspectul corpuscular a acestora de dinaintea lor), precum si respingerea acestora speranta binelui si buna starii sufletului nostru este desartaciune in actiune. Aceste sunt lucrurile efemere si grosolane care sa fie ne consuma. Aceste aspecte nu sunt vinovate de degradarea noastra sau involutia omenirii in toate planurile si evolutia tehnologiei, ele asteapta raspunsul nostru rational fara de care sunt monstruoase. Asentimentul nu este acceptare nici reprimare, este starea in care inteligenta transmuta acestea de felul lor in ceva de fel diferit. ceea ce este de fel diferit ca substanta, forma si actiune sau consecinte. Noi credem ca daca acestea dispar noi ramanem nimic ceea ce ne ingrozeste, in timp ce dorim sa fim nimic la un moment dat ca sa scapam de toate consecintele acestor rutine psihologice. Aceasta substanta mentala modelata ca imagini si corporalizarea lor prin viata pe care le o dam inviindu-le prin atasamentul fricii de nonexistenta (afectiunea aspectului energetic al trupului uman sau a mintii ) este transmutata continuu in acel "centru" in ceva asemanator dar complet diferit, numit substanta spirituala. Atentie! nu este o distrugere sau degradare ci o sublimare in ceva cu adevarat superior prin inteligenta si receptivitate si dinamica, o evolutie a substantei insisi, o intoarcere la starea sa imanenta. Nimic nu se pierde si nu se risipeste chiar daca este la un momendat o amintire violatoare, o informatie gresit formata (interpretare gresita) sau pseudoinformatie cum spun geneticienii. Acest fapt se intampla chiar acum in si cu corpurile noastre sau aspectul corporal al trupului ca urmare a miscarii originale regenerate in aspectul energetic al trupului sau mintea noastra de constienta ei de sine. Astfel socialmente confirmat se trece de la visele inconstiente (starea de agregare a materiei numita vegetatala corporal si sistem vegetativ energetic) la viziuni constiente implicit responsabile, ( daca nu exista acesta implicitare nu sunt constiente ci doar pervertirea lor), de la nonactiune spirituala la actiunea spirituala in acord cu spiritul emanent inteligent, asa numita cocreatie,  statut participativ al creatutrii la cratie prin intregirea sa cu constiinta, sau altfel spus Dumnezeu da viata botului de lut biologic, constienta vietii.( pana acum, istoric ce avea? constienta mortii din moment ce marii filosofi afirmau ca totul curge in moarte vazand moartea ca fatalitate precum fiscalitatea; ce sa faci daca in constiinta nu esti intreg, percepi doar jumatati si le interpretezi gresit dupa care concepi numai greseli.) Despartim acum apele de jos , vibratiile psihologice ale trecutului sau emenatiile trecute ale constiintei partiale si gandirii fragmentate (cutia pandorii care le contine o inchidem la loc) de apele de sus sau vibratiile de vrecvente si intensitati  foarte fine, inalte sau putere mare. Cum denumim contactul cu aceste vibratii daca avem noroc sa ne lovim de ele pentru ca le ignoram si evitam nefiind violente, ne sperie chiar prin lipsa lor de afectiuni si afecte fata de irational si grosolan si chiar consideram indiferenti si nepasatori si egoisti , idealisti sau aerieni pe cei care le manifesta. Sunt miscarile creatoare din aspectul energetic al trupului uman sau informatii functionale numite de geneticieni. Sunt miscarile din energia trupului care genereaza, sustine si repara continuu, vindeca, aspectul corporal al trupului uman. Minte sanatoasa in corp sanatos nu este decat exprimarea perceptiei a acestei sanatati imanente sau stari naturale de functionare a trupuului uman.  Cand in constienta noastra acest aspect energetic al trupului perceput ca sentimente si simtaminte apare ca miscare sanatoasa din minte o vom cultiva fara sa ne roage sau explice cineva asta. Astfel trecem de la trairea in vibratiile grosolane  (de energie disipata, risipita, consumata) la a trai in vibratiile fine, inalte ca energie si putere, generatoare si regeneratoare din mintea si constiinta noastra.  CUm denumim aceste vibratii, aceste miscari si functiuni din minte sau energia individuala, sau suflet? Secret! nu stie nimeni dar cunoaste toata lumea: vibratiile iubirii; delicatete, respect, blandete, gingasie, asentiment, sinceritate, inocenta, reciprocitate, recunoastere, apreciere, smerenie, neatasare, libertate, bucurie, impartasire, etc ; nu are importanta cum le numim dar odata ce le-am numit le aducem in manifestare sociala, le corporalizam, le traim corporal, suntem sanatosi la minte si la trup, conditia primordiala a existentei noastre. "Ne intoarcem in casa tatului" sau a sursei a ceea ce suntem, in casa vietii dupa ce am haladuit in desertul mediocritatii, uitarii. Desertul uitarii de sine este plin de amintirile despre sine si inchipuirea importantei sale. A iubi nu inseamna exaltare emotionala, dependenta psihologica sau afectiune,  este complet diferit sentimentul de emotie si simtamantul de senzatie Bucuria este complet diferita de exaltare emotionala asa zisul X-treem emotional si senzorial nu este tarirea implinirii ci refularea esecului in viata. Consecintele refularii de acesta natura sunt la fel cu consecintele trairii amorfe din punct de vedere emotional si senzorial. Intensitatea trairii in iubire este cu mult mai puternica si vibranta decat X trem-ul la moda.  Desigur ca cei ce cauta sa traiasca X-trem de fapt cauta intensitatea trairii in iubire dar au fost indrumati gresit printr-un model grasit al refularii insuccesului sau demonstratia succesului efemer. Dupa ce trece ce ramane? te intorci la tine gol, si povesteti celorlalti succesele care au trecut dar care nu-ti mai tin de foame. Ceilalti dau din cap cu intelegere si nu te dezamagesc aratandu-se interesati de laudele tale. S-au amagit si ei si stiu ca daca ti se ia amagirea dai peste adevarul neplacut al minciunii; te lasa sa te mai crezi in ea pentru ca stiu ca nu dureaza. cei mai ipocriti dintre ascultatori se fac ca se exalta si ei "(vaii!,  fantastic!,cool!!) dorind sa-ti fure exaltarea traita, sa-ti traiasca si ei amintirea chiar daca nu au fost in ea. A trai in minciuna si desertul inchipuirilor de sine sau efemer este lamentabil si grotesc, o activitate grosolana a gandirii care asociaza imaginea cu senzatia si astfel se ajunge la masturbari in fata televizoarelor, pozelor, amintirilor, traim doar ca imagini ale sinelui si nu ca sine. Oare nu am gresit numind traire asta? Din moment ce intreaga activitate sociala se bazeaza pe imagine si nu pe ratiune alta decat a meschinariei, mercantilismului, pe ambalaje si nu pe continut, (firmele de imagine sunt cele mai profitabile), imaginea vinde marfa, este greu de raspuns daca asta este traire sau inchipuirea trairii, doar imaginea ei descriptiva, nu faptul real. Asta se intampla cand suntem neterminati, incompleti in constiinta noastra fugim dupa un rai imaginar pe care nu-l vedem acolo unde suntem si ajungem imagine si amintire, o poza sau masca, persoana. Prasirea pamantului  sau trupului este indicatia pretioasa a nemuririi, minciuna  abandonului sau refuzul transmutatiei , a vietii Noroc ca nu suntem jumatati chiar daca ne cionsideram asa. nu suntem nici doi pentru ca monada este armonia functionala a doua aspecte diferite si asemenea. Uniunea este constiinta congruentei minte-corp. Numai cine uneste mintea si corpul in acelasi loc isi uneste intreaga energie intr-un punct, astfel centru intunericului este spulberat.Cunoasterea este indeplinita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu