11 februarie 2019

suferinta este conserva durerii

Este un aspect asemenea unei umbre a durerii-  suferinta.

Suferinta este exaltare psihica a mandriei de a fi in durere si o conserva ca stare. Din orice individul are , inclusiv din durerile sale , face un merit personal si-l exalta demonstrand celorlalti capacitatile/ incapacitatile sale pentru a le capta atentia si a-si valida apartenenta  unui grup, in cazul suferintei , grupul suferinzilor.  Teama de izolare si singuratate ne modeleaza temporal viitorul  acceptand orice forma de asociere, chiar neplacuta, nedorita.  

Suferinta psihologica este doar complacere in durere si in esacerbarea placerii ca sursa. Am intalnit o afirmatie care indica sacrificiul suferintei in locul propriului sine. Suferinta este o fuga de responsabilitatea la care durerea ne conduce daca ii primim mesajul si ne corectam relationarea cu existenta corporala proprie Individul accepta sa traiasca in povestea in care nu este personajul principal si apoi sufera pentru consecintele acceptarilor sale; in cazul dezbatut , acceptarea suferintei si exaltarea ei emotionala prin plansul de mila. In ce poveste traiesti ? Care este povestea ta? Dar povestea in care esti eroul principal?

Rememorarea existentei sau a modalitatilor timpului onorate constant ca rutina personala a obisnuintelor iti releva povestea si rolul tau in poveste . Cand nu igonoram povestea si rolul in care traim, consecintele nu ne surprind; sunt note ale prestatiei noastre in povestea respectiva al carui sfarsit cunoastem- povestea muritorului la rand. Joaca-ti rolul desavarsindu-l chiar daca este un rol secundar sau secvential  pana parasesti distributia, regia si scenariul fara sa "mori"  fugind de ele. ; 

Dupa cum sirul evenimentelor incomprehensibile ne releva- suntem trecatori ca "gasca prin apa". De unde plecam stim intotdeauna dar unde ajungem poate fi propria hotarare neinduplecata. Libertatea mintii inseamna disciplina si ordine chiar daca ordinea facuta este una relativa in raport cu ordinea ordinii universale. Mintea nu se poate autodisciplina fara reperul consecintelor corporale ale actiunilor sale ca oglinda, dar mai ales fara tinta intentiei tale. Libertatea se releva cand esti scenaristul, regizorul si actor in propria existenta. Mai inseamna ca asemenea copiilor sa schimbi povestea si jocul din poveste cand te plictisesti, alegand alt joc in alta poveste, ceea ce  inseamna pana la urma, a experimenta roluri constient de ceea ce experimentezi. Tot ce este denumit de mine 'concretul" in complementarietate armonica  cu "abstractul" este expresia completa a implinirilor tuturor dorintelor. Toate dorintele sunt implinite acum si pentru totdeauna. Dinamica dorintei este una pur formala. Parasind "formalul' nu parasim si dorinta, suntem una cu ea. "Eu" este dorinta, "eu" este gandirea/mintea individuala

Suferinta este a mintii care geloasa pe corpul care doare vrea sa fie si ea la fel, copiaza  si conserva excitatia durerii prin exaltarea ei; este o minte inconstienta nu subconstienta! Desi ce voi spune in continuare pare a fi o speculatie, suferinta este inselaciunea prin care eu-l isi valideaza existenta crezand in inexistenta sau efemeritatea conditiei sale. Rezultatul acestei inselaciuni este acela prin care noi inlocuim in secret/tacere subconstientul cu inconstientul si ne asociem existential cu el producand "eu-l mic" sau oglinda deformarilor, "haina" suferintei care se suprapune imbracand exterior corpul dand imaginea imbatranirii lui si evaluarea varstei in principal dupa aspectul pielii, parului, degradari. Reverberatia acestei haine prin identificare cu deformarile si degradarile vizibile si asocierea cu varsta ca reper/justificare  al acestora se propaga in interior, este o miscare prin care copiem exteriorul, dinspre exterior spre interior. Mintea inconstienata copiaza cu exactitate ceea ce nu doreste si este incapabila sa-si implinesca dorinta sau sinele 

Copiind exteriorul rezultatele nu pot apartine decat exteriorului si nu siesi. In aceasta situatie "gandirea/mintea inconstienta"se multumeste cu putin, cu munca la edificii artificiale spre a-si compensa impotenta din domeniul viului, cu acumularea de hartii asociate 'valorii" sau cu oricare alte lucruri asociate  cu ceea ce denumim "valoare" fizica, concreta, obiectiva sau ideatiile utopiilor , abstractului, virtualului, promisiunilor iresponsabile care incep cu "daca", pentru a-si compensa simtamantul efemeritatii si nonvalorii proprii prin modelarea mineralului ca stare de agregare a energiei si substantei, "producand valoare" stabilizata formal.

Spatiul este concret, dar timpul este abstract, invizibil si ca urmare este subiectiv modelat de interese , aspiratii, sau utopii ideatice obiectivate ca dogme, doctrine, viziuni politice, economice, filosofice, culturale, etc , inconstistente prin conflictele launtrice si irelevante spatiului in care se manifesta comportamental manipulate de oameni  degradand-ul si risipindu-i energiile dupa cum evidentele releva. Am putea afirma ca acest tip comportamental dezvaluie intentia de a face "nimic " sau "a goli spatiul"  prin distrugerea cocretetei formale armonice si coezive  a corporalitatii lui prin mineralizarea biosferei inlocuita cu spatii artificiale minerale formalizate conditional ca mediu existential in rolul de Sisif pentru ca ne "stau in spinare" prin conditia intretinerii si perpetuarii lor.

Mintea inconstienta este denumirea bagajului gandit de conceptii si actiuni memorate in pseudoadn si ca urmare nu "produce" decat disfunctiuni ale afiului sau lucruri, obiecte, instrumente  fara existenta de sine statatoare dupa care oboseste muncind pentru intretinerea lor.  Mai irelevanta si lucrativa este asocierea ei cu 'eu-l" viului.  Am personificat inconstienta sau ignoranta identificand-o iresponsabili ca "eu" -sursa din care se naste acea atitudine diminuanta "e si el om! " in fata oricaror slabiciuni si disarmonii  manifestate. Asa numita justificativ "minte inconstienta" este ceea ce denumesc "conserva durerii" , minte suferinda prin consecinta separarii ei de ceea ce este inseparabil generand astfel o meandra in constiinta, meandra rutinei exaltarii suferintelor psihologice ale izolarii si amintirilor pierderilor; Amintirea este durerea pierderiilor psihologice a integritatii si responsabilitatii, impecabilitatii comportamentale, integritatii ca haruri si daruri in manifestare. Cea mai dureroasa amintire este a iubirii pierdute, insa durerea nu este un motiv de razbunare pe vinovati inchiputi spre a evita responsabilitatea faptelor.

Modalitatile prin care miscarea verbului a ignora ca sursa a "inconstientului teoretizat" se manifesta evident ca patologie in gandire si comportamental " ca  un automat, robot" , este un  automatism. Am sa relev cateva  'modalitati ale automatismului" ca si comportament  in gandire asa numitului "dialog interior" care se reverbereaza in vorbire si fapte prin care putem fiecare recunoaste manifestarile ignorantei sursa:
Reflectarea automata in reactiile emotionale personale a tonusului afectiv al celor din jur sau ale ambientului. Tendintele de copiere automata a cuvintelor si gesturilor persoanelor din jur numita chinezie, de repetare automata a propozitiilor auzite la alte persoane , sau tendinta automata de a repeta cuvintele unui interlocutor in timp ce interactionam cu acesta. Cand suntem dominati de aceste automatisme functionam ca roboti biologici si suntem foarte seriosi, incrancenati  si presati de "poverile existentei". Cand suntem in puterea de a le folosi constienti,  descoperim autoironia ca cea mai buna gluma, pierdem incrancenarea in a sustine ceva ce nu ne apartine si apartinut vreodata. Cand pierzi autoironia este semnul ca te-ai ratacit si pierdut in seriozitatile inutilitatilor importantei de sine sau plansului de mila.



Mintea subconstienta este 'calculatorul viu" , sistemul de procesare cu viteze incomensurabile ale totalitatii infoenergiilor  mediului existential, " medicul launtric" , adn viu-functional, sursa a oricarei vindecari/ regenerari a structurilor organice din visul /creatia/ conceptia imaculata originala. Aceasta substituire ascunsa si identificare inconstieta, ascunsa, ignorata, in falsul/eroarea din begraundul obisnuintelor comportamentale ne conduce la a ne identifica cu si  a sustine disfunctiile.

Se spune de unii mai importanti in societate ca diferentele dintre oameni si animale sunt generate de bolile lor. Adica fiecare avem o boala specifica si personalizata prin personaficare identitara care ne diferentiaza de ceilalti  si ne omoara degradandu-ne temporal ; ca alte diferente nu exista. Foarte probabil sa aiba dreptate in perceptia lor. In perceptia mea o astfel de reflecatre  irationala nu este constienta de modelarea gandita  , conceptia axioma sau filtrul  perceptiei; o astfel de fiinta diferentiata prin disfunctii existentiale nu poate fi una creata ci doar una facuta/artificiala sau una perturbata.

 Argumentele sunt stiintifice si obiective dar si intuitive si abstracte. Daca am fi asa cum se afirma mai sus,  nu am avea constienta faptului si nici informatiile stiintei prin care se  releva triunitatea functionala a adn-ului ca intreg . Dupa cum cuvantul releva "subconstientul" sau mintea subconstienta, bagajul de informatii si miscari aflate la comanda "constientului" este cel care infaptuieste, corporalizeaza, regenereaza , vindeca , etc, dorintele constientului , chiar si pe cele care au efect dureros si neplacut prin consecinte. Subconstientul are ca izvor existential "misterul" si ca manifestare 'miracolul". Subconstientul e puterea/energie potentiala si cinetica, inteligenta functionala si organizata creativ, iar constientul e "domnul" sau legea , carmaciul puterii sau "printul ei", afiul sau.

"Teoria inconstientului" este o elaborare ideologica cu reavointa a ceea ce denumim "ignoranta" si se manifesta ca ceea ce denumim "prostie, stupiditate, irationalitate"-  apartine cunoscutului/ vazutului si este reflectata ignoranta  in constiinta fiecaruia  Ca urmare " inconstientul" este un rezultat al fragmentarii domeniului constientului prin "ce-mi convine si ce nu", egocentrism- exclusivism si un mijloc  al lasitatilor de tot felul si justificarilor acestora; " In-constientul"nu este de loc receptiv, (Yin ci foarte Yang. :)  Ignoranta este violenta si "atitudinea Zen" o dilueaza pana la disipare.

In spatele "inconstientei" ascundem reaua vointa a complacerii in cardasiile ignorarii vietii si omului viu, ascundem complicitatile la inselaciuni si crima, doar "bani sa iasa", etc

Nu cunosc om prost sau lipsit de inteligenta; oamenii care ignora sub pretextul unei false libertati si democratii  crimele si inselaciunile  ca mijloace ale  jefuirii semenilor doar pentru ca  le  aduc 'profit' imaginar si drept urmare sunt "complici cel putin in legislatia lor", ... sunt numiti de un prieten  "Ciocli omenirii" , de mine "ticalosii in gandire"

  • Sigur, contraargumentele lor le cunosc bine; scuzele, justificarile si speculatiile " filosofice si stiintifice" ale unei false ratiuni mecanice, conditionale, de asemenea; intotdeauna vor aduce ca dovada victima lor, individul  hipnotizat dogmatic sau infrant , esuat in nevoi, bolnav si conditionat psihologic, naivul care crede in bunele lor intentii si promisiuni iresponsabile neonorante; cu alte cuvinte pe cei care nu mai sunt vii in existenta lor, nu traiesc viata, asa numitii "morti deja dinainte de a muri", "cimitirul elefantilor", etc, doar pentru "pacatul" de a fi nascuti  in lumea acaparata si dominata  de "ciocli" care le-au furat copilaria si speculat "economic" puterea incocentei creative.
  •  Dam un "time aut caaat mai lung cioclilor" prin demascarea pe care gandirea si faptele lor  realizeaza.






.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu