24 februarie 2018

perceptia corporalizata

Constiinta perceptiei creatoare ne conduce la relevarea corporalizarii ei.

Fiecare fiinta percepe corporal,  dar se interpreteaza perceptia ca fiind personala si astfel ne sufocam sub multimea interpretarilor arbitrare ale aceleiasi perceptii umane. Perceptia naturii universale este corporalizata ca trup uman, acelasi trup aceeasi perceptie, acelasi univers, aceeasi natura. Perceptia este impersonala dar corporalizarea ei este o individualizare  a calitatii  plenitudinii  sale. Imensitatea plenitudinii si potentialul cineticii sale incomensurabil, implica imensitatea potentialului individualizarilor sale, corporalizarilor sale.  Fiecare specie  existentiala, sau nivel de ordine organizata inteligent de sine statator si in interactiune  reciproca,  reflecta diversitatea ca expresie a plenitudinii perceptiei. Este relevata deja sincronicitatea perceptiei  cu corporalitatea speciilor , fiecare specie percepe in anumite benzi de vrecvente sunete, culori , radiatii, etc. acoperind intregul registru al radiatiilor universului, individualizandu-l, corporalizandu-l.

Corporalizarea percetiei este obligatorie constiintei sale; fara senzori nu exista perceptie constienta de sine.  Constienta perceptiei creatoare  reflectata, corporalizata in perceptie este Omul. Omul nu este definibil sau conceptualizabil, dinamica incomensurabila a miscarilor din perceptie si corporalitatea ei releva continuitatea transformarilor sau miscarilor de inoire si regenerare. Omul nu este doar cunoastere sau informatie, informatiile fiind emanatiile sale . Corporalitaea omului este o dinamica in flux armonic si coeziv al radiatiilor universale A incerca sa faci om sau sa copiezi pe Dumnezeu este o fractura a ratiunii existenteiale. Omul este insasi samnata evolutiei sale in profunzimea percetiei, inteligenta perceptiei si ca urmare insasi corporalizarea sa este dinamica, mereu schimbatoare, inoindu-se. Conceptualizarea omului produce meandre in constiinta sa ,bucle sau inchisori ale constiintei sale, o miscare in cerc , un vartej sau gaura de vierme, o gaura neagra in jurul careia se invartesc radiatiile conceptualizarii sale limitand prin ingustarea orizontului sau atat perceptia sa cat si potentialul de miscare al constiintei si corporalizarii ei. Corporalizarea este o reflexie a miscarilor radiatiilor universale in substantialitatea existentei  Cand miscarea radiatiilor corporalizate se modifica prin inoire sau imbogatire, corporalizarea se modifica , apar asa numitele mutatii genetice care reflecta noi capacitati de miscare si manifestare a corporalitatii om. Mutatiile genetice pot fi intamplatoare si irationale in raport cu aspiratiile omului ca emanatii, producand ciudatenii sau monstruozitati care  sunt efectele interferentei sau disproportionalitatilor generate de conceptualizarea dogmatica ,rigida, constrangatoare. Insa mutatiile genetice sunt semnul evolutiei perceptiei si corporalizarii ei si ele se manifesta rational in existenta fara sa produca deformari corporale ci doar prin eliberarea potentialului corporalizat al perceptiei ca plenitudine, eliberare care se manifesta drept calitati ale perceptiei si posibilitati de actiune corporala. Este o viziune exprimata deja in care omul se va deplasa in universul fizic doar prin potentialul sau corporal, fara instrumente, parasind pamantul. Aceast potential este corporalizarea unei potentialitati pe care omul o are deja exprimata prin corpul sau energetic sau corpul constiintei sale. Intr-o fractiune de masura timp omul se deplaseaza deja in univers explorandu-i expresia  folosind lumina electromagnetica si instrumentand perceptia  pentru a-i deconspira structurile fizico-chimice, radiatiile, etc. Din miscarea conglomeratelor radiatiilor  armonice corporalizate drept galaxii si constelatii omul percepe o dimanica ordonata in plenitudine si poate anticipa diferite evolutii ale universului precum si misterul aparitiei si exitentei sale. Deasemenea a alcatuit o harta a universului sau perceptiei sale care face posibila deplasarea corporala a intregimilor sale corporalizate biologic. Corporalizarea percetiei este implicita explorarii universale  deoarece fara corporalitate constiinta s-ar ratacii in infinitatea potentialitatilor sale expresive. In vechime Pamantul era considerat centrul universului si aceasta afirmatie produce hilaritate astazi, Insa daca universul si perceptia umana este unul , sau sincronul functional existential, atunci pamantul este centru din care percepem universul sau centru perceptiei universale a omului, singurul centru corporalizat relevant fiintei si ratiunii noastre existentiale planetare evidente. Imensitatea are calitatea unicitatii sale , fiecare punct al perceptiei sale este un centru.." Aici sau acolo", 'acum sau niciodata"  sunt pozitionari irelevante constiintei imensitatii incojuratoare. Suntem mistere intre mistere si suntem implicati ca atare in tot ceea ce cunoasterea sau gandirea nu a relvat inca din potentialitatea constiintei umane. Lipsa din perceptia ingustata -de mercantilism si lacomia profitului , maimultului-   a unui posibil sau unei calitati a miscarii constiintei om care activeaza energizand radiatiile din perceptia corporalizata, largind sau deschizand orizonturi noi intelectului sau cunoasterii sale, nu este un argument suficient si nici obligatoriu al negarii posibilitatii sau calitatii chiar daca nu este la vedere inca.

Corporalitatea perceptiei nu exclude plenitudinea ei de continator al corporalitatilor iar interactiunea obligatorie a acestora , rationala sau irationala in raport cu ratiunea existentei universale are efecte corporale. Interactiuna libera doar Omul are,  Doar omul corporalizat poate interactiona inteligent sau intelept, irational sau prosteste in plenitudinea perceptiei corporalizate si doar el suporta corporal efectele modalitatilor sale comportamentale. Degradarile si disfunctiile corporale afecteaza perceptia,  ingustand-o, limitand-o Comportametul irational dgradeaza corpul implicit perceptia sa care "coboara involutiv " la un nivel  "inferior" de ordine organizata specific altor specii sau corporalizari .  Intelectul care se justifica  cu comportamentul regnului animal nu este uman ci animal ca si corporalizare a perceptiei si comportamentului regnului respectiv. Oamenii bolnavi percep deformat circumstantele; nu ar trebui sa reprezinte pe cei sanatosi sau tineretea.  Daca suntem bolnavi la gramada nu este un contraargument; exista oameni tineri sau maturi, batrani chiar santasi la cap si trup dar ei nu sunt alesii neamului bolnav de nemultumire aflat in valea plangerii.  Sunt coborati la nivelul bolnavilor si batuti la cap cu experienta bolilor sociale individualizate, corporalizate. .Argumentele individuale sunt mai dificil de relevat sau de facut vizibile oricui; insa la scara planetara  nu mai sunt necesare argumente fiind evidente oricui  consecintele comportamentului colectivizat, comportament opus ratiunii existentiale a corporalitatii perceptiei umane.Nu exista om care sa fie inutil existentei dar fiecare trebuie sa-si recunoasca ratiunea existentei sale si sa o manifeste-nu este obligatoriu sa fie aceeasi formalizare pentru toti, este calitate unica. Chiar daca este aceeasi calitate exprimarea ei individuala sau corporalizarea ei imbogateste imesitatea calitatii de a fi om...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu