15 decembrie 2017

intrebarea fara raspuns

Am fost intrebat odata:
-"Care este cea mai inalta expresie a fiintei mele?"
- Cea mai inalta expresie a fiintei tale ma intreaba care este cea mai inalta expresie a fiintei mele!
-"Multumesc!"

Cel care cauta este ceea ce cauta. In domeniul lui a fi toate raspunsurile sunt  exploratorul. Sursa intrebarii este raspunsul. "Eu Sunt dinainte de a fi". Constiinta se naste, creste, se dezvolta si implineste si..., se naste a doua oara,..... samd; Lumina se naste din ea insasi ,
spirala existentei este fara sfarsit. Fluxul gandirii rationale este simfonia care o reflecta. Cel care canta in noi este unicul, spiritul. Fiecare fiinta este o simfonie; ascultati simfonia  inimilor care sunteti in liniste! Locul linistii este locul puterii, locul nasterii si renasterii- galagia este locul slabiciunii. Acest loc este launtric, acolo unde se gaseste fiecare. In acest loc trupul vostru este expresia descarsirii sale initiale, individualizarea universalului, Acord Deplin al Plenitudinii.
Ce mi-am spus mie am impartasit cu tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu