25 decembrie 2014

craciunul revolutiilor

Revolutiile in Romania se produc in  perioada  Craciunului.
Ca orice eveniment natural este o perioada de initiere, una de explozie si alta de disiparea  impulsului. natura reflecta prin caldura aceste exprimari explozive, si astfel apare paradoxul temperaturii ridicate in timpul iernii in contradctie cu natura acestei perioade climatice. Acum 24 ani o revolutie sociala a descatusat spulberand structurile sociale ingraditore constiinta sociala ; o perioada de libertate si pace sociala s-a exprimat pana ce structurile istorice ale trecutului a incatusat din nou constiinta prin incercarea lor de acapare a campului social liber de structuri ingraditore si asta s-a facut prin razboaie politice ale unor organizari, trecute indiferent de ideologia justificativa a dorintelor de acaoare a puterii societatii . Dupa cum stim cu totii ca martori , doua curente vechi si-au disputat "puterea" in scopul evident al jefuirii si acapararii prin orice mijloace a resurselor nationale in folos propriu. Cum doua forte egale se confrunta pentru dominatia uneia asupra celeilalte s-a apelat la sprijin extern in confruntarea lor fara rezultat evident al unei victorii si astfel fortele externe prin exigentele lor au conditionat sprijinul si astfel au ajuns sa domine inclinand balanta puterii de o parte sau alta. Politicinii se lauda cu meritele aservirii economice si militare unei puteri sau alteia care sa-i asigure ceea ce nimeni nu-ti poate asigura:propria siguranta dupa cum istoria evidentiaza. Desigur ca idealurile  au fost ca intotdeauna justificarea tradarilor si jafului;  statisticile reci si irelevante prin partialitatea lor au fost folosite ca argumente ale succesului in timp ce lupta interna interminabila  macina si vulnerabiliza societatea "noua' . Dupa un flux de caldura vine unul de raceala , dupa fluxul sperantei vine fluxul dezamagirii si disperarii neputintei colectivitatii de a-si trai visele prin confruntare interna care polarizeaza societatea in cei putini si la putere si cei multi si la munca fara alta  plata decat aceea a subzistentei. Dar dupa 24 de ani o alta revolutie s-a produs in acest spatiu etno-geografic, o Revolutie Interioara. Natura reflecta tot prin caldura prezenta ei, speranta si increderea intr-o schimbare de macaz in tendintele si manifestarile comuniunii nationale au atins cote de invidiat chia daca sunt 'legate ' de o persoana. Dar este doar o aparenta canalizarea lor personala  ca rezultat al concentrarii interioare a energiei natiei si impotriva ei isi arata coltii ideologii sistemului care doresc sa-i acapareze ca randul trecut energia si sa se pozitioneze ca exponenti ai schimbarii. Concentrarea launtrica a energiei natiei echilibreaza fortele asemenea cum se intampla si individului, le transforma in doua animale la caruta ei. Dintr-un armasar negru si unul alb care se lutau pe iapa economiei  care era intre timp insamantata de armasarul vecinlor iar manzul era mereu revendicat si obtinut de acestia (fluxul capitatului spre exterior, syursa saraciei nationale), iata ca acum doi armasari gri, domoliti si dresati de DNA sunt pusi sa traga la caruta in directia pe care nu o mai stabilesc ei  pentru ei cu de haturile nevazute si nepolitazate ale comuniunii natiei ca energii concentrate interior, acolo unde serpii si lighionele nu au acces si nu pot decat sa se supuna. Adevarata evolutie e o revolutie interioara, concentrarea energiilor divergente prin echilibrarea lor neexclusivista, produce tensiunea necesara echilibrarii lor si comuniunea spirituala a natiei este cea care pune pietricica intr-un talersau altul al balantei hotarand directia dorita de a fu urmata de armasarii politici  care nu se pot opune ei.Vectorul rezultant al fortele launtrice ale unei natii nu poate fi manipulat din exteriorul ei si el stabileste directia de evolutie si organizare structurala a unei natii asemenea intuitiei care conduce individul liber ca expresie a inteligentei perceptiei si claritatii launtrice in relatie cu aceasta. Spuneam ca traim intr-o poveste dar nu stim cine a scris povestea si nici nu stim finalul ei, iar directiile evenimentelor in desfasurare conform poveste ne surprind mereu; daca povestea natiei este scrisa deja insemna ca se cunoaste si sfarsitulei dar daca ea se scrie si finalul este mereu schimbat inainte sa se produca? atunci e poveste fara sfarsit. Intotdeauna sfarsitul este rescris pentru ca sa nu dea satisfactie vreunui personaj sau grup de personaje, intotdeauna este rescris ca sa dea satisfactie comuniunii spirituale a natiei. Noi copiem istoria care nu "vrea" sa se repete dar pe care "noi vrem" sa o repetam desi nu putem datorita actualizarii continui a povestii spiritului natiei si a spiritelor natiunilor care-s componente functionale ale vectorului global al evolutiei planetei ca intregime plenara de sine statatoare. Nu vom lasa extraterestri sa se amestece ca ne-au incurcat destul; le-am platit  neajutorul , ei produc impiedicarea insumarii vectoriale a energiilor planetare pentru atingerea vectorului rezultant al fortelor evolutive planetare (asemanator cum se produce la nivel individual al cetateanului planetar , la nivel national sau  suprastatal, etc.) Constiinta nationala eliberata de iluziile ajutoarelor externe este rezultatul revolutiilor interioare manifestate deja la nivel individual uman. Calitatea oricarei echipe sau colectivitati integre in raport cu ceea ce ii uneste ca organ, este Calitatea membrilor. Observati cum apar indivizi care condamna ideea omului providential si sustin ideile sistemului providential, adica a unei gasti cu structura ierarhica de tip servicii secrete (moartea e meseria soldatului) care sa raspunda unitar cui? Bineinteles tot unuia singur ascuns in tenebrele intentiilor sale (omul providential a carei constiinta numai el are, Tiranul perfect necunoscut nevazut , ascuns sub masca omului de rand si a celui binevoitor cu ceilalti , masca in spatele careia se ascunde cruzimea satisfactiei de a controla) Orice sistem e mort, ratiunea nu e mecanica si nici nu poate fi premeditata ca structura functionala evolutiva si binefacatoare la nivel global, o astfel de conceptie e o alta forma a aceluiasi totalitarism blamat asa cum democratia de astazi este in spatele totalitarismului birocratic si reteleor informatice rigide care nu decid ci doar instrumenteaza decizii necunoscute lor. Viata din sisteme, oricare ar fi sunt oamenii ca surse si energii consumate de sisteme prentru functionarea lor independena de oameni care sunt interschimbabili la comanda. Oamenii din sisteme sunt ca soldatii nu sunt civili; si soldati si democratii din sisteme au meserie moartea si daca mor nu are importanta sunt inlocuiti de altii formati sau deformati profesional de sistemul mort si fara constiinta si care functioneaa automat absorbind oameni ca sa-l intretina si pregatindu-i pentru asta de mici si chiar dinnainte de ase naste  prin clonare salvatoare de sistem totalitar prin faptul ca aceia isi ofera singuri libertatea sistemului; ceilalti se pot trezi, pun intrebari , sunt nemultumiti, cer rasplata muncii lor si zile de odihna multe, sunt lenesi si chiar se revolta la un moment dat producand distrugeri si pierderi sistemului dar mai ales  sunt imposibil de imblanzit si dresat si se pot asocia liberi dupa criterii care pentru sistem par complet irationale si stranii si nu le poate identifica nicicum ca sa le contracareze, nu pot domina zambetul si rasul, Nimic nu sperie mai mult sistemele mortii decat umorul si irationalitatea oamenilor capabili ca la un moment dat sa piarda tot, sa rupa orice lant emotional sau material al dependentelor de sistem stabilite si sa faca, nefacute! Sistemul pune oi sa conduca oile , dar de unde apar pastorii??? Sistemul infoenergetic inchis in sine nu contine "pastori", de unde apar ei? Cand energiile natiei asemenea celor individuale se concentreaza interior, din echilibrul fortelor opuse si tensiunea opozitiei lor explodeaza vectorul de directie si sens al miscarii comuniunii respective care se va constitui in sursa si potential care va schimba fata lucrurilor si a natiei iar acest eveniment nu poate fi premeditat ca sa poata fi contracarat sau acaparat. Natiile ca si Fiintele Umane sunt libere in esenta lor, esenta de necontrlat de nici un fel de sistem mecanic in esenta lui chiar daca e o mecanica fina sau  info-digitalo-rafinata. Ratiunea Vie nu este mecanica, face fitzte cand  se leneveste pe spinarea acestui pilot automat sistemic care conduce intotdeauna in prapastii omenirea tocmai ca sa o determine sa preia conducerea spiritual interiora a claritatii si inteligentei perceptiei, apasand butonul stop pilot automat. Acest stop s-a pus de craciun pentru natia romana Ce va hotara ea ca vector al comuniunii sale in spirit sa dea inapoi si sa se lenevesca sub impulsul caldurii, uitand de frigul dinainte se intoace oare? sau   angajeaza constant impulsul in directia amplificarii lui- anagajamentul e un drum, nu un rezultat final, angajamentul acestui impuls al libertatii interioare este acela de al proteja si adapa ca sa creasca si sa se intareasca pana la implinirea menirii lui in spirit-NU cred ca dam inapoi. . Ma mir si eu in timp ce scriu ce are politica cu craciunul ca evocare a nasterii domnului nostru Cristos Dar daca intelegem ca timp de doua mii de ani Cristos prin cuvintele lui pe care le aprecia ca spirit si viata a lucrat neostoit in lume pamantul sufletului lumii , precum semintele purtate de vantul din cu-vant  care au cazut pe pamant fertil au dat roade, si va reamintesc ca natia romana "s-a crestinat" de jos in sus, nu de sus in jos,  adica prin legislatiile tiranilor. Ce ar insemna asta daca intelegem ca  ceea ce denumim "crestin"-ism este comunicare a expresiei structurii constiintei umane "de dinante de a fi" constienta de sine, adica este structura imanenta, de neafectat, de dincolo de conceptualizarile ignorante reflexive infidel ale intelectului iformational ca magazie in care nimic nou nu intra  si-si prelucreaza interiorul din plictiseala amagindu-se a fi creator, incapabil de a trai la propriu intensitatea comuniunii universale a viului, misterul!?  Insemna ca acest spatiu etnogeografic viu din energia planetei este sensibil si suprasensibil la expresia constientei imanentei fiintei umane sub orice fel de limbaj sau expresii metaforice , ca structurile religioase au fost organizate de jos in sus prin excluderea ierarhizarii interioare a lor si ca ierarhiile religiose sunt de astazi sunt expresii ale "tradarii" profetite de Domnul. Este evident ca orice implus al comuniunii are extrem de mare magnetism, aduna oamenii in jurul lui si face necesara organizarea functionala a comunitatilor respective; dar la fekl de evident ca atunci cand o structura orgazitonala functionala este transformata intr-una ierarhica prin pervertirea unor  indivizi meschini a pozitiei lor in acea organizare , structura organiztorica inglobeaza conflict sau interes personal , pierde interesul functional al comuniunii interioare si se autodemoleaza; ca sa supravietuiasca conflictului macinotor din interiorul acelei organizari trebuie sa insele si sa minta, sa-si construiasca fatadele ipocriziei care sa le ascunda adevarul faptelor(sa faci ce zice nu ce face popa). Aceasta revolutie interioare traita de natie tot cu prilejull craciunului va curata insasi biserica de bolile ei, curata si vindeca revolutia interioara toate sistemele natiei ca functiuni armonice ale vietii ei complexe si nu uitati ca nimic nu e intamplator ca presedintele prima data jura pentru propasirea sirituala a neamului ; evident prima curatire va fi cea a sistemului bisericii care va fi curatat prin operari in carene vie lasand libertatea adevaratilor sfiti ai natiei din sistemul bisericii sa propasesca spiritul natia prin faptele spiritului ei. este de prost gust si inutil sa folosesti crima sub justificarea supravietuirii personale sau de grup, dar ce fel de crima este aceea de constiinta prin conditionare adneica si manipularea psihologica a fricii de moarte si pedeapsa izolarii, manipularea suferintei psihologce si a durerii fizice??? acest sistem inceteaza odata cu revolutia interioara din constiinta individului si comuniunii sale nationale sau fiintiale planetare si ceva nou si nesteptat se va reeleva din profunzimile imanentei adevarului a ceea ce este si a omniprezentei sale. Prima curatire este a institutiilor bisericii si revenirea ei la inceputurile curate ale aspiratiilor sale de promovare a spiritului vietii prin semintele incoltite in sufletele interioare ale sistemului religios. intrebarea care va capata raspunsul pozitiv al faptelor este ca intotdeauna:"puteti lasa totul sa va urmati Domnul?" Averea ierarhie este ascunsa sub masca averii institutiei gestionta de exponentii ierarhiei din institutie, tot personala este. Avea Domnul averi si mosii manastiresti sau ale ucenicilor sai in gestiune? Avea Domnul organizatie pe criterii ierarhice? Puteti lasa toate astea ca sa-l urmati? Aceste intrebari de constiinta se vor pune si cei curajosi si curati vor raspunde prin faptele lor si vor inceta sa mai sustina structurile necredintei faptice de sub masca credintei teoretice. Fiecare suflet trebuie sa faca curatenie in casa lui fie ca e casa propriului corp fie ca este casa institutiei sociale in care functioneaza. de aceea critica celorlalti si condamnarea lor este inutila si genereaza opozitii si razboaie sociale , complet irelevante revolutiei interioare in manifestare pasnica si inoitoare a ordinii superioare launtrice responsabil angajate. Toti avem de curatit in propria gandire, constiinta si simtire urmele dezastrelor si ranilor conceptualizarii gresite, a inchipurilor irelevante a proceselor vietii in evolutia desavarsirii expresiilor sale spre imanenta desavarsirii lor initiale, "reintoparcerea in Dumenezul cel Viu", dupa calatoria in desertul suferintei si confuziei  si ca urmare fiecare sa lucreze in casa sa sufleteasca sau sociala  pentru curatirea ei de falsurile si umbrele pandorei izolante si dezolante. Activitatea in si din interior nu este conflictuala ci vindecatoare prin acordul instantaneu al tuturor celor vii. Mortii se vor pune dar nu ei hotaresc curgerea viului si expresiilor ordinii sale imanenta procesului creatiei universale a fiintelor de sine statatoare. Institutiile sunt moarte si vor fi inviate prin oamenii vii din launtrul lor si vor servii viului si libertatii sale neconditionat; metaforic vom asista la victoria asupra lui Goliat (marimea institutiei ca suma de micimi) de David ( virtutea ca intregime de sine statatoare care este si propria rasplta). In spirit conducerea este domeniul Virtutii si cei care vor sa conduca Virtutea sa imbratiseze, sa cunoasca direct prin comuniune si sa fie, stiind ca Virtutea nu cere rasplata si "pe cale de consecinta" nu are parte de pedeapsa.Virtutea este vectorul spiritual al comunitatilor intregite in spirit si fapta care este relevat tuturor in momentul punctual in care conflictele interioare inceteaza, se abandoneaza rutina minciunilor si starneste acordul directiei de angajare inoitoare si evolutiva in existenta a transmutatiei divine.Toleranta si compasiune fata de cei aflati in suferinta sau nebunia lacomiei este vindecatoare prin recunosterea nebuniei, smerenie, penitentele  de buna voie ale angajrii spiritualeconsecvente la propriu in toate domeniile cunoasterii functionale si organizationale ale societatii. Cei denumiti "antisitem" sunt catalogati asa pentru a-i demoniza cand in fapt ei nu revendica distrugerea institutiilor ci curatirea lor de paraziti si impostura care denatureaza si pervertesc ratiunea existentei lor.Invatatori sunt cei fericiti si fericit titlul nu te poate face, doar spiritul. Conducatori sunt cei virtuosi si virtuos titlul, diploma, etc  nu te face , ci spiritul. Arhitecti, scenaristi- planificatori,  sau regizori sunt cei inocenti si inocenta trecutul cunoasterii oprimadaca nu-l ardem ca materie a noilor structuri si evenimente ale vietii in comuniunea ratiunii dinamice a inteligentei pe care intelepciue denumim in care toate existentele isi gasesc functiunea si ratiunea de afi in domeniul restrans pe care armonia cosmosului si planetei o distribuie fiecareia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu