28 octombrie 2014

faptele transcend totul

Gandul este subtilul, fapta utilul, iar simturile reflecta totul; fara reflectarea simturilor subtilul si utilul este rutina, mecanica. Ratiunea mecanica este a mecanismului nu a omului.
Mecanismul urmeaza neabatut legile lui mecanice si doar simturile pot introduce noi legitati ale miscarii lor. Distinctia intre stiinta si cunoastere este aceea ca domeniul stiintei este al faptelor iar al cunoasterii este al constiintei ca parte a stiintei relevata ei. Astfel stiinta este o imenistate care contine cunosterea si necunoscutul ca fragmentare aparuta odata cu aparitia constiintei. Expresia stiintei pentru constiinta este miracolul, miracolul este expresia necunoscutului relevat si expresia cunoscutul perceput.ca obiectivare fapta -actiune a necunoscutului. Cunoscutul si necunoscutul sunt 'pe picior de egalitate" in fapta si fapta transcede totul, fapta in constiinta este realitatea ei de necontestat. "Realitatea este tot ceea ce nu credem noi ca este", releva misterul armoniei cunoscut-necunoscut care genereaza inoirea  perceptiei formelor si actiunilor pe care le consideram realitate  intr-o dinamica de neurmarit sau necontrolat. Simtul reflecta imensitatea inconjuratoare (necunoscutul) ca fapta si evidenta in percetiea constiintei, iar senzorialul corporalitatea sa.(cunoscutul). Cunoasterea fara reflectare gandita este stiinta si accesul direct la aceasta doar simtamantul are. Unitatea dintre simtamant si gand ne releva ca gandul tacut este simtamant, iar fapta ca expresie a simtamantului este forma gandului ca actiune . o forma gand este informatie care lucreaza si putem afirma ca "lucratotul" subtil este gand. Impulsul nascut formalizat este forma gand, el este lucratorul in corpul constiintei nevazut, necunoscut si posibilitatile gandului sunt posibilitatile acestuia. Actiunea luxrarii gandului ca forma , energie si informatie-rutina, se reverbereaza in imensitatea simtamantului prim-surasa-mama (din el insusi sau substantialitatea sa) atragndu-si energia si substanta corporalizarii lui si 'cuvantul (forma gand) se intrupeaza" Simtamantul este expresia energie gand -putere si este lumina (radiatie electromagnetica) iar forma sa este magnetica, gravitationala, toate formele au magentism, gravitatie a carei nucleu este insusi gandul-simamant-sursa, si radiaza energiea sursei ca radiatie electromagnetica-lumina. Gandul fara simtamant este mecanic, reverbertia gandului impuls, fantoma lui; si ca orice mecanism isi epuizeaza prin propria actiune energia impuls prim. Simtamintele sunt corp al constiintei si noi respiram aspirand simtaminte; aspiratiile noastre sunt ceea ce noi suntem la inceputurile constiintei, ce corporalizam din simtaminte, aspiram imensitate ca energie nemodelata, formalizata prin reflectarea constiintei a stiintei univesale sau creatiei misterului ca instrument al sau. "Creatia" este necunoscutul care ne "salveaza" inca impofida uzurii si entropiei accelerate de ignoranta si insuficienta cu care ne complacem prin rutina energizarii fantomelor gandului trecut ("...azi o vedem dar nu e"). Cunoasterea trecutului este a trecutului si noi suntem la inceputul ei cand trecutul nu exista inainte de ai da nastere, de aceea trecutul ca modelare a cunosterii ne urmareste spre a decide asupra utilitatii lui sau de a ne complace in inutilitatea sa uzata moral ca disfunctiuni si formal dupa cum reflectarea sa corporala evidentiaza. Cunoasterea trecuta este o cunoastre moarta, care este praf in ochii copiilor si povara sufletelor lor ca disfunctiuni psihologice si fiziologice ale functionarii. Cunoastem sanatatea sau boala? . De sanatate aflam cand o parasim ne apare ca lipsa bolii iar stiinta anatomiei si fiziologiei este stiinta manifestarii sanatatii dar nu si necunoscutului sursei impuls , a misterului sursei care o exprima . Sursa impuls al sanatatii ca manifestare  este misterioasa si nu poate fi controlata de cunosterea manifestarii ei si nici manifestarea nu este sub controlul cunoasterii, dovada ca oamenii sprea in miracol cand se imbolnavesc, se roaga la "moaste" sau bucati de 'cruce' , se da cu fruntea de pamant , face orice stupiditate constienti de existenta miracolului ca manifestare a misterului stiintei, cred in mister si miracol ca manifestarea lui. Desigur ca stupiditatea faptelor lor de "credinciosi " desi aprecirea faptelor lor ii califica drept "necredinciosi" care spera in manifestarea stiintei miraculoase a lui Dumnezeu care se manifesta spontan, are mai putina importanta , sunt orecum asemanatoare  faptelor unor copii care-si imagineaza in loc sa vada, sa perceapa si sa contacteze in mod direct misterul cu al carui contact sanatatea se manifesta sponan si neconditionat de intermedierea cunosterii lor. Ne intrebam ce si cum sa facem dar misterul nu poate fi conceptualizat si rutinizat informatic, doar contactul direct cu existenta sa conteaza asemanator faptului in care contactul direct cu o femeie sau barbat conteaza in mirajul misterului sexual si nu contactul cu pozele sau icoanele lor. contactul este comuniune cu; implica pe cel contactat si pe contactor. Contactorul doreste ceva cel contactat are puterea implinirii  dorintel lui; implinirea dorintei este fapta celui contactat nu a contactorului. Daca ne iutam la o icoana si speram miracolul insanatosirii este ca si cum ne uitam la o poza sexi a unei fiinte si asteptam sa ne reproducem, sa dam nastere unui copil! Daca in schimb contactam direct sursa si manifestarea ei ca sanatate, atunci fapta sa se manifesta ca stare obicetiva si incontestabila a contactorului prin impartasirea- comuniunea  lui cu sursa asemanator cum daca contactam o fiinta de sex complementar putem sa dam nastre unui copil; Aici in domeniul evidentei se releva un aspect de o importanta colosala; contactam o fiinta de sex opus dar fara sa cadem de acord nu vom da nastere impreuna unui copil; daca fortam contactul sau violam libertatea acelei fiinte la ce dam nastere? Daca prin contact urmarim "placerea" lui, la ce vom da nastere? evident ca un contact ca fapta are efect psihologic fiziologic si corporal; sunt trei efecte care pot fi diferite si sa functioneze aparent separat: psihologic violam si ranim simtamintele partenerului contactului, fiziologic energia contactului accelereaza pulsul si suprasolicita senzorii corpului prin opozitia psihologica la contact, corporal se impreuneaza secretiile hormonale si se initiaza procesul biologic al exprimarii uni corp. Corpul raspunde sincer la durere si falsa placere (cu de-a sila) prin gemeamat. Ce va contine corpul in structura sa interna, ce va incorpora in el?evident ca agresivitatea si victimizarea vor fi expresiile lui psihologice prin insumarea starilo psihologice al celor doi din momentul contactului cu de-a sila. Fiecare casatorit cunoaste fara exceptie cat este acord si cat este viol justificat de obligatii si nevoi in contactelelor in intimitate, fiecare cunoaste care copii sau nacut din acord sau la intamplarea nevoilor. Toti copii sunt buni si iubiti de ambii parinti? Nu poti iubi ceva ce ti se impune! Unul dintre parinti iubeste ca si-a dorit, altul nu iubeste pentru ca nu si-a dorit ci a fost sub impuslul violent al placerii si ata tot, dupa care i se impune responsabilitatea faptei nu a placerii. Faptele transced totul; ce mai conteaza justificarile si mobilurile lor individuale, fapta este o cocreatie prin acord; nici violatul nu poate fi violat fara acordul sau.dat violentei al carui efect suporta; cand isi da acordul violentei prin justificarea si  instrumentarea ei ca mijloc de a obtine, nu stie insa la ce da nastere in subtil si suprota ca fapta sau in util.

 Simtamntul este fapta; nu are valoare faptica justificarea ulteriora, nici in gandire, nici in reparatie. "Greseala" conceptuala care modeleaza formal si ca actiune subtila impulsul-gad nu se repara ci se abandoneaza, nu se sustine reverberand rutinier aceeasi cunoastre ca mijloc in existenta pentru a implini altceva decat violenta pe care stirile tv o constata ca fatalitate de neevitat. Mijlocul violentei in existenta reverbereaza circumstantele perpetuarii ei iar indivizii resimt consecintele faptelor violente ca disfunctionalitati psihologice a violentei cunoasterii  despre sine si ca disfunctionalitati fiziologice a faptelor acesteia. Paradoxala este evidenta 'retingului' pe care fapta violenta o face si care desconspira "placerea" violentei simultana cu respingerea ei."Ah, ce place si ce doare" este expresia sinceritatii constientei acestui paradox. Faptele blande, frunoase, armonioase nu fac reting , "e o plicitseala culturala' prea rafinata ca sa rezoneze cu masa violentei "e de nisa", adica, "neaducatoare de bani multi". Tot de nisa e si imfumarea exclusivismului personalizarii si casa produca bani multi are pret extrem de mare, fudulia si prostia costa. Si mai paradoxal este ca desi se cunoaste ca prostia doare si toata lumea urla de durere, ca varful muntelui prostiei este fudulia, ca onorarea fuduliei te costa cel mai mult, vedem doar costurile financiare ale ei si le acceptam valorizandu-i inutilitatea  pe care costurile spihologice si fiziologice  releva. Platim din greu fudulia pe seama riipei energiei vitalitatii tineretii consumandu-i expresia corporala, atingand culmile disfunctionalitatii psihologice si fiziologice ca "stress max-groaza" si "boli terminale", iar pentru reparatii platim fudulia medicilor cu preturi exorbitante, oferte de nerufizat desi nu duc nicaieri altundeva decat la prelungirea agoniei fuduliei. Relevam simtamantul ca impuls actiunea sau lucrarea, cinetica acestui impuls forma gand-lucratorul si rezultatul "muncii subtile" fapta, fapta care de apoi este resimtyita corporal, reflectata corporal in functionarea si forma sa. Aici am prezentat o insiruire tehnologica care este o abstractizare din moment ce treimea elementelor prezentata este simultana, Aceasta simultaneitate este cea care produce "fete-fete" individului, fata lehamitei sau a fricii, a neincrederii sau argonta, a miseliei sau entuziastului, produce gesturi asa zis inconstiente sau limbajul trupului care ne releva actiunile subtile de dincolo de aparente si afirmatiile care sa dea bine pe ecran si sa promoveze imaginea unui sine atotputernic si cunoscator precum se vrea fiecare. Una este sa te vrei, alta sa fii, una este sa devii ce vrei si alta sa fii; a fi este in domeniul stiintei al carui instrument misterul se exprima prin miracolele simultaneitatii faptelor sale, simultaneitate care transparentizeaza tot ce este. Astfel orice secret e o manipulare prin care vrem sa ascundem ceava ca sa folosim numai noi si sa luam mereu prin surprindere adversarul care pus sa se apare nu mai ne ataca si pistonandu-l mereu cu propriile atacuri prin surprinderea cu armamentul ascuns prin secretul respectiv ii vom infrange vointa si il vom face sa se abandoneze propriei vointe transformandu-l in scav obedient de teama dureriilor pe care secretosul ii poate produce imediat si prin surprindere la orice incercare de revolta. recunoastem secretismul ca instrument al manipulariilor si puterii in asa zisa civilizatie umana cand de fapt se desconspira ca civilizaia tiranilor si a secretismului ca instrument manipulator al maselor de inocenti sau de abandonatori ai propriei vointe si constiinte, asa numitii captivi. "Captivii " indiferent cui sunt violenti aparatori ai stapanului lor si cei mai violenti captivi sunt cei care sunt facuti sa creada ca stapanul lor sunt ei insisi. ("Este afacerea ta, firma ta, compania ta, tara ta, pamantul tau, societatea ta, civilizatia ta, femeia -barbatul tau, copiii tai, munca ta, casa ta, etc, etc,etc etc. Pai daca este asa, de ce platesti pamantul tau casa ta , energia ta, etc, etc ,anual, lunar, etc??? de ce muncesti la firma ta, de ce esti pedepsit de stat daca e al tau, de ce etc, etc, etc,):):), :(, :( :(. Aha,  asa e civilizatia ta??? pai de ai facut-o asa daca te oropseste, te streseaza si imbolnaveste??? In folosul cui??? Sau nu este a ta este a stapanului sececretizat????Dar tu sa o aperi , sa-i fi hrana si sacrificat, sa-i fii instrument si jucarie , sa-i fii tot ce nu ai vrea vreodata sa fii. Este realitatea ta??? Atunci de ce te necajeste??? De ce te scoate din rabdari si pace??? Resentimentele sunt faptele acestei societati si stapanii ei impulsurile lor, reverberate de noi ca se le asiguram nemurirea. Nu ne lasa sa murim ca ar ramane fara hrana si ar muri si ele, dar nici sa traim ca nu le-am mai hrani; suntem intr-un plan psihologica intermediar nici vii nici morti, magiti ca suntem in plan material cand in fapt materia ne exploateaza.daca am fi inplanul nostru material materia doar ne-ar sluji fara samai facem efortul modelarii ei asa cum Crstosul a relevat multumind doar si painea si pestele era acolo exact cat trebuia si mai mult chiar,  flamazilor. Sciece fiction??? Amagire??? Minciuni??? ce as castiga cu ele material acum, simultan ??? Acum castigul afirmatiilor este bucuria, oare de ce ??? nu este un castig financiar ,  material in ea. In lumea psihologica lipsa castigului financiar releva adevarul faptei care transcede totul. Oda libertatii lui Nabucodonosor, a recastigarii propriei vointe vii care nu mai vrea ceva ca este din belsug si abundenta cu prisosinta. Maimultul obsesiv (mintea se obsedeaza usor dar scapa greu de obsesii) se naste din lipsa perceptiei faptice ca este mai mult decat am putea imagina sa vrem sa fie sau am avea nevoie. Tocmai evidenta maimultului avut deja si mult maimultului existent deja ne releva ca daca avem mai mult decat suntem si armonia celor ce avem cu noi, ne "face rau" precum piatra din pantof; dar si daca avem mai putin decat suntem si armonia celor ce avem, iar ni se face rau prin lipsa respectiva. Ce e in plus si ce e in minus produce resentiment si disfunctionalitati. Nu suntem mereu platiti mai putin decat avem nevoie? Nu ne face rau asta? cand avem mai multe case si masini decat putem folosi odata sau de cateva ori, nu ne face rau inintretinerea nefolosirii lor??? mai multe case ne aduce bine inchitindu-le? dar ce rau produce chiria lipsa? Avem puctual tot ce folosim si aceasta armonie punctuala este miraculoasa. mai mutl decat folosesti este povara momentului si continuitatea resentimentului impovararii continuui este consecinta maimultului nefolosit. Chiar daca ai o cunoastere pe care nu o foloseti ea iti face rau: exemplu cunoasterii nefolosite este cea a respectului, sinceritatii si transparentei punctuale., a entuziasmului si increderii in tine insuti; cunoasterea iubirii neexprimate te chinuie cel mai tare prin lipsa  din punctualitatea faptelor tale. "in general o ducem bine' dar generalitatea este remanenta, amintire  iar noi suntem punctuali, indivizi punctuali, ce ma incanta pe mine generalul daca punctualul e ca dracu.? fapta e adevarul si simtamantul iar generalul amintirile lor, nu pot trai din amintiri fara sa ramana amintirile si sa dispar eu. Nu pot sluji doi stapani amintirea si nevoia, sau dorinta si resentimentul, afirmatia si negatia ulterioara acesteia!.ori sunt amintire ori fapta punctuala? amandoua nu se precum nu se poate gasi prostie  in rai si bucurie in iad." Intelectul" mare sau mic este structura reactiilor la inteligenta, este negarea inteligentei si creativitatii fericirii de a fi. Alt mare intelect universal nu este din moment ce este o reflectare antisimetrica a existentei in oglida moarta- nesimtitoare si de o crasa  indiferenta a ego-ului amintire. Un prieten imi povestea ca resimte exptrem de violent si rauvoitor la adresa lui "strabunii sai". -i-am raspun sa le comunice ca el este seful si ca daca vor sa-l controleze, adio cu implinrea aspiratuilor lor de a se intoarce la "Dumnezeu' . "mortii cu mortii vii ci vii" "dati Cezarului ce este al lui, dati lui Dumnezeu ca este al lui si mie ce este al meu" Nu vreau nici in plus nici in minus.Din acest punct de vedere al bilantului energetic al vitalitatii fiintelor umane este necesar sa constatam ca au foarte multi datornici pe care trebuie sa-i dezlipeasca de ei ca pe lipitori, caci datornicii nu vor putea vreodata sa inapoieze ceva. Din punct de vedere al bilatului financiar asemenea, oamenii nu au datorii dar de primit, nici toti banii tipariti si tot aurul si dimantele nu ar ajunge sa li se inapoieze datoriile tiranilor. asa ca sa nu mai asteptam sa primi inapoi nici datiriile de vitaliate si nici cele financuare cu care am hranit tiraniada sociala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu