17 mai 2010

intotdeauna suntem impreuna

Intotdeauna suntem impreuna, aparenta izolarii este facuta de teama de a fi asa cum suntem: mistere intre mistere, miracole intre miracole, atunci cand ...

      ...incetam sa ne ascundem, izolandu-ne. Nu exista dimensiune in care noi sa nu avem darul formei din partea acesteia. Forma este specifica dimensiunii , noi suntem dimensiunea. Forma este sublimata, noi suntem sublimarea. Dependenta de forma, sau dominarea ei, este ceea ce degradeaza forma. Fara acesta dominatie si control al formei , forma este mereu aceeasi indiferent de dimensiune si este alcatuita din elementele specifice dimensiunii. Forma nu a fost creata in timp, nu apartine timpului, acesta din urma (care este interpretarea numita cunoastere psihologica, devenirea psihologica) se straduie sa copieze forma si s-o imortalizeze in sensul de a o face neschimbatoare si tocmai aceasta activitate o degradeaza. Forma este spiritul in manifestare, substanta spirituala nu materiala si ea se supune comenzilor spiritului. Spiritul pur(inteligenta) nu are forma, insa manifestat este forma umana. " Ceea ce sunt, universul este" ."Ceea ce eu sunt, omul este". Spiritul una cu forma, nu este nici o dihotomie, nici o separare aici, nici o materie aici. Eu sunt stabilitate, stanca este. Eu sunt viu, biosfera este;  eu sunt pamant, abundenta este; eu sunt tu, libertate este; eu sunt libertate, noi suntem. Eu sunt, eu nu fac pe sunt. Eu sunt tacut, liniste este. Eu sunt iubire, pace este. salutul meu adresat mie insumi este intotdeauna: "Pace si iubire"Cand, eu sunt teama, amagire este.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu