03 noiembrie 2019

rodia tilianu- reverii

Cararile
                 Cararile nu se cunosc
                 si totusi calatoria spre noi... si noi cautari a inceput
                 in dimineata in care ne-am trezit chinuiti de cuvinte



                 Mi-e linistea senina, mi-e valul uitat
                 in luciul tacut al tainelor grele
                 Miscarea-i repaos, repaosul zbor
                 mi-e aripa-ntinsa, mi-e gandul mai gol
                 Miresmele-mbie cu suflete tari
                 mi-e spaima pustie, mi-s ochii mai mari 



                ... si daca apele-au sa vina,
                sa ne-aminteasca uneori de zodii,
                ce purtat-au vina pentru iubirea
                lumilor cu trecatori,
                abia atunci vom invata nimicuri,
                ce se stiu pe dinafara
                si in zadar vom mai chema
                acordurile calde, iara...
               
   
                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu