01 ianuarie 2019

eu nu este fiinta

Subtitlu: cine iese in evidenta isi justifica propria inexistenta

"Eu" este o oglinda in care se reflecta miscarile din creatia naturii, ceea ce este .
Cand nu este  ce reflecta , eu dispare. Eu nu se schimba si nu se poate schimba pentru ca nu are sine, este doar o imagine in oglinda fara constienta de sine, un cuvant/idee/ideograma despre. Incercand sa schimbati imaginea din oglinda nu veti reusi fara sa va schimbati voi insiva atitudinea in relatii si schimbarea fara voia voastra se face in sens negativ/neplacut prin uzura rutinei cunoasterii psihologice eu. Orice asteptare ca de undeva sa se intample ceva care sa va schimbe starea sau conditia este inutila, risipire.

 Invocarea cuiva face parte din acest mecanism al asteptarii inutile. Invocam dreptatea, sanatatea ,etc, dar asta nu ne face sanatosi sau drepti; suportam raind in continuare propriile nedreptati si boli, manipuland cunoasterea boalii si nedreptatii in relatii, sau eu-l. Boala si nedreptatea este aceeasi miscare a gandirii dar directionata diferit; boala este atitudinea nedreapta fata de noi insine ca fiinte si nedreptatea este atitudine bolnava  fata de ceilalati. Eu-l nu vede asta , nu are ochi sau constiinta, este o umbra.

Cum nu exista liber de circumstantele reflectarii, eu ca atitudine nu poate decat sa se inchipuie si autopromoveze. Exista o intreaga structura in gandire a acestor inchipuiri si autopromovari; unele inteligente , altele irationale. Aceasta structura gandita din pozitia de eu a eu-lui formeaza dialogul sau interior , semi-activitatea creierului. Paradoxul este ca aceasta activitate poate perturba intrega functionare cerebrala prin exclusivismul ei.

Eu-l inexistent supravietuieste prin atitudinea fiintelor  care se pozitioneaza central in orice circumstanta, considera tot ce percep ca fiind o problema individuala, iau totul la modul personal, personalizand exclusivist. Exclusivismul este atitudinea de fond a eu-lui. Nu exista domeniu al existentei in care sa nu-si dea cu parerea si sa controleze. Eul se autointituleaza intelect din moment ce activitatea sa este exclusiv gandirea , o facatura a gandirii irationale, fragmentate.

Evidenta perceptiei releva si existenta lui tu; Tu reprezinta pentru eu tot ce exclude a fi. Desi nici tu nu este fiinta din moment ce fiecare tu este tot un eu, exclusivismul atitudinal de fond al eu-lui se releva ca irational, "autoexcludere!". In inchipuirea eu-lui inteligenta este doar apanajul sau si irationalitatea nu o digera- motiv pentru care coroboreaza propriile contradictii construind un esafodaj ierarhic al eu-rilor superioare si inferioare , regesti si slujitoare, pe criterii pe care doar el stabileste; construieste armate de tu-uri care sa-l slujeasca fara carctire pentru a-si construi propriul imperiu.  Pentru orice eu, tu este inferiorul si daca perceptia nu releva asta va diminua calomniind sau demonizand, barfind, etc, pe tu pana il coboara cel putin pana la nivelul sau ,de regula mai jos de sinele sau inchipuit, pentru a-si justifica autoritatea exclusivismului.

 Se spune, cu prostul nu e bine sa te lupti pentru ca te coboara la nivelul sau si te bate cu experienta. Evidenta asemnare intre ceea ce este spus si comportamentul oricarui eu indiferent de nivelul ierarhic al eu-rilor, ne releva ca prostia este activitatea eu-lui. Evidenta finalitatii unei astfel de activitati, moartea eu-lui cutare,  indreptateste afirmatia conform careia prostia ne omoara. In ierarhia eu-lui nu poti urca decat prin omorarea unui eu aflat pe "treapta superiora"  la care aspira. Astfel, eu-l a diversificat si moartea sub diferite aspecte; crime financiare, economice, politice si ideologice, culturale, etc, in ultima instanta crima impotriva unei fiinte nevinovate doar pentru ca se considera un eu si manipula aceeasi cunoastere/rutina a eu- lui revendicandu-si suprematia. Paradoxal , cuvantul eu-uri a devenit simbolul toxicitatii substantelor inglobate in alimente la care sunt supuse fiintele care le consuma,; Exista evident si eu-uri informatii la fel de toxice. Dar exista justificari pentru orice , interpretari diferite ale aceluiasi lucru care sa evite responsabilitati. Exclusivismul se manifesta iresponsabil.

Desigur ca eu-l se straduie sa se permanentizeze, sa-si faca cunoscuta prezenta cat mai multor tu-uri, sa le invadeze perceptia si memoria  cu gandirea si existenta sa. Succesul facebook, etc, rezida in obsesia autopromovarii eu-lui pentru ca-i ofera mijlocul necesar. As spune ca Cezar a inventat aceasta modalitate pentru ca-si impanzise imperiul cu imagini/statui ale sale, inclusiv monedele si informa constant opinia publica cu maretele sale realizari din fiecare zi care nu puteau fi decat "marete"; Tiranii moderni care-si afiseaza chipul sau logo-ul peste tot si umple facebook cu pozele, realizarile si opiniile lor despre orice,  sunt sigur ca-l copiaza si invidiaza . Pentru a-si sustine sistemul ierahiei sale eu-l a inventat "vanatoarea de vrajitoare" mijlocul prin care sperie pe multimea de tu si le promite salvarea din orice pericole generate de alti tu, salvare datorata maretiei, stiintei si tehnologiei sale. Dar istoria eu-lui este plina de promisiuni neonorate si de edificiile maretiei sale. Ce releva aceasta evidenta altceva decat ca scopul eu-lui este sa-si construiasca edificii mortuare care sa-i perpetueze amintirea, adica sa-si conserve inexistenta. Orice carte care releva maretia unui eu autopromovat, incanta eu-rile cititoare. Paradoxul eu-lui este ca autopromovarea declanseaza maturarea sa din istorie de valurile oceanului care-i asculta povestea autopromovarii. Autopromovarea nu conduce la parasirea anonimatului ci este inceputul sau. Oceanul nu suporta povestea autopromovarii insa asculta  orice poveste despre un tu invaluit de mister.. Probabil nu accepta definitiile  date de eu, eu-lui sau. Marele anonim nu este definit sau marginit de autodefiniri. Eu-l este o modalitate,  informatie  a cunoasterii atitudinii exclusivismului si se releva ca Ev-epoca, o rutina psihologica care paraziteaza fiintele prin magia cuvintelor, un instrument/tehnologie, un lucru/rutina infoenergetica, nu o fiinta. Suntem indemnati sa ne autopromovam fara a fi constienti de consecinte.

Inceputul anului conform numaratorii oficializate si globalizate (cu care  nu sunt in acord datorita mecanicitatii aproximarii in urma carei s-a generat un timp mort, fara ritm , o falsa euritmie a sinelui uman), ma determina respectand simbolistica sa fac o urare al unui nou inceput: va urez tot ce va doriti!

Este timpul in care orice parea a fi de un anumit fel, se releva de fel diferit. Putem exista si fara sa  hranim  aceste feluri de eu-ri? Tot felul de programe? Evident ca da , atunci cand le folosim si nu ne lasam folositi de ele. Arta folosirii programelor 'eu" este denumita "maiestria constiintei" sau "nebunia controlata"- umorul/autoironia- faci pe nebunul dar nu ramai asa. Nebunul serios habar nu are de nebunia sa, se identifica cu rutina ei doar pentru ca este generalizata, globalizata, si ii confera iluzia unui impreuna a fatarniciei sale..

Un comentariu:

  1. NoulETERN N Feririce si Bucuria Vietii1Navigand implinit!Fericit,i N Bucuria Vietii1
    REINNOIRE A1IntregCompletPerfect!!!VESNIC,fara de inceput si fara de sfarsit.
    Imbratisandu ti INTREGUL sine,care este N Noi.Voi-NOI,doar prin sfarsit exista reinnoire -nu prin continuitate!,si ale sale valuri de eternitati.
    UmanMaestruDivin1
    In iubire si recunostinta infinita .draga lumina nu esti niciodata singur!!!
    CALEA INIMII1SUS INIMA!
    Multumesc cu recunostinta si te imbratisez cu inima mea!PuternicCreatot1COCREATIA1
    Constiinta Pura Cosmic,A1Cel fara de Nceput si fara de sfarsit.UN AlbAstru INFINIT1NemuritorNeconditionat si Etena energie care doar este ,nici buna -nici rea,neconditionata.
    Nimic,nu exista absolut nimic de care sa iti fie frica .
    RecunostintaRecunostintaRecunostinta de infinit Dumnezeu,iubire111E Sti iubire ,blandete interioara si credinta nelimitata-servind LUMINA,si curajul de a Accepta.
    Perspectiva ...Contrariilor!UnificareClaritatePerfecta!!!
    Sanatate perfecta si Bunastare,PaceEterna,AbundentaInfinitaDOAR ESTE1
    Viata din tine experimentata direct...F.M.U.S.NoulCerint Noul Pamant,gratis -si nu costa nimic...total opus cum a mai fost-cum sa murit pana acum,flacara fara fum-Intelepciune Infinita ,PutereMultidimensionala A ,A Iubirii si Lumii VII PURE DIVINE.
    SPIRITUL 100% Lumina,suprematia SPIRITULUI,autocontol etern in-perfecta spre,identitate de sine.Pentru a o stapanii,nu a o lua N stapanire-utopia.Sacralizand continutul si Sfintind forma.CaPODopera-ce arta-fericirile si bucuria vietii.
    Discernamantul inimii,Mintea care uneste,Aceeasi minte ...Lumina,comunicare si manifestare,N contact si N aliniere perfecta ,lucrand impreuna N armonie totala ,iertareIUBIREiertare,Bunatate si Intelegere,Binele cel mai inalt si Intregul,Gratie si Recunostinta N totdeauna cu multumire si iubire N orice conditii.
    CALE A INIMI,II1.CaleaAdevarulLumina E sti!!!IubireaAdevarulViata1
    AdevarIUBIRELumina!!!Milueste -ne pe noi!!!Sevind Divinul Trinitar!!!
    Vesnic,III ACASA-CONSTIINTA!,crestere si expansiune-scopul.Misiune-SfarsitIndeplinit.
    REINNOIRE1

    RăspundețiȘtergere