09 martie 2017

adevarul a ceea ce este, consideratii I

O rutina a gandului uman are drept samanta un 'legion" axiomatic.
Desfasurarea rutinei sau experienta ei intotdeauna confirma legionul.; este povestea actiunii lui. Povestea este desfasurarea formala a succesiunilor actiunilor legionului reverberat reflexiv din 'spatii in spatii' sau in diferitele nivele ale expresiei sale, imagistice, psihologice, fiziologice, corporale si gandite.

"Legionul" il cunoastem sub formele afirmatiilor de tip aforistic sau ca proverbe, afirmatii care se bucura de acordul acceptarii lor anticipate, fara echivoc, "dinainteacceptate, dinainteascultate". Campul legionului formeaza credintele inradacinate in constiinta prin confirmare repetata in experientele individuale comune  tuturor indivivizilor ca "masa psihologica" .

"Legionul" este expresia experientei, o constatare si confirmare a actiunii si consecintelor acestei actiuni repetate atat de mult si de mase de indivizi atat de numeroase incat devine un stereotip comportamental al gandului uman.

Edificativ este exemplul "legionului- de ce te temi nu scapi!" care pozitioneaza teama ca samanta a comportamentului, sursa a evenimentelor si a consecintelor. Povestea acestui legion insiruieste ca margelele pe fir o succesiune de evenimente impecabil ordonata  care conduce la confirmarea sa sau, la finalitati circumstantiale ale individului, opuse si complet diferite dorintelor sale.

"Surprizele" neplacute sunt generate de credulitatea individului sau autoamagire psihologica a sperantelor sale desarte. Desartaciunea deriva din incongruenta actiunii sau comportamentului individului si dorinta sa; "dorinta fara datorie". De ex. cineva  manca peste masura  si spera sa slabeasca luand pastile de slabire ignorand ca si pastila este o "mancare".Altul spera intr-o realizare in timp ce actiunile sale sunt opuse ei- vrea liniste si echilibru interior in timp ce exclude si dezavueaza criticand pe ceilalti.

. Desartaciunea sperantei este si ea exprimata sub forma unui 'legion- scopul scuza mijloacele". Asta ar implica o actiune (sau mijloc) de natura diferita scopului dar care sa conduca obligatoriu la indeplinirea lui.

Alta forma a acestui legion al desartaciunii sperantei este falsa credinta ca prin razboi aperi pacea, obtii libertatea, etc.. Experienta releva falsitatea acestei sperante elevand in constiinta efemeritatea oricarei realizari obtinute prin actiunea acestui legion al contradictiilor, contrarostirilor.

. Se naste un alt "legion-scopul este mijlocul". Ajungi la iubire iubind , actiunea este inaintea starii psihologice remanente prin repetarea ei si obligatoriu conduce la aceasta.  " Verbul cosmic" ("cosmos" inseamna ordine) se substantiveaza sau corporalizeaza relevand ordinea implicita oricarei realizari. Universul este sustinut de structuri  ordine  energie/ forma din ce in ce mai complexe si cuprinzatoare. Continatorul ultim este primul continator al ordinii si dinamicii sale formative sau creative, verbul Eu Sunt- unda si corpuscul in acelasi timp sau sincronismul existentei care conduce inteligenta perceotiei creatoare.. Caliatea excede cantitatea si este caramida sau samanta ei.

 Dar "dincolo" de aceste manifestari pornite din legioanele experientei sa patrundem. Legioanele experientei (lauda de sine nu miroase a bine, la pomul laudat sa nu re duci cu sacul, cine sapa groapa altuia pica in ea, etc, etc) paradoxal, nu sunt respectate  tocmai datorita repetitiei afirmatiei lor  pana au devenit stereotipuri verbale, ceva obisnuit, considerate sofisme de care individul este  plictisit de constrangerile implicite lor. Libertinajul nu este libertate.

Vrem sa se intample altfel in timp ce comportamentul nostru este condus de aceste obisnuite legioane. Dar acesta dorinta de a culege fara masura din pomul laudat sau de a mirosi frumos cand te autopromovezi ca superior celorlalti, detinator absolut al solutiilor in societate, etc,etc, isi releva desartaciunea; experientele confirma legioanele. De ex. putem considera "pomul laudat" - U.E.; experienta pomului autopromovat si laudat releva faptul ca sperantele legate de acesta erau desarte si ruinatoare a resurselor nationale; ne-am dezamagit- culesul din pom este in asa masura conditionat ca este aproape "zero"(fonduri europene), pozitia de parteneriat decizional si solidaritate se releva falsa din moment ce suntem pusi pe linia doaua cu viteza a doua a dezvoltarii.

Pentru justificarea acestor promisiuni mincinoase si iresponsabile(lauda de sine) intotdeauna se foloseste 'invinovatirea victimei".( nu ai fost in stare, nu ai facut, coruptia fara corupatori,etc) Legionele intelepciunii populare functioneaza si nerespectarea lor conduce la dezamagirea disperarii.

Nu se promoveaza intelepciunea propriului popor care functioneaza la toate nivelurile ca legioane ale actiunilor poporului respectiv, ci se alearga dupa "cai' vezi"  sau dolarii promisiunilor desarte. Manipularea la scara planetara a constiintelor nationale spre aservire unor valori straine lor, nu s-ar putea realiza fara ca popoarele sa-si ignore propria intelepciune si sa se lase conduse de "asa zise mentalitati moderne" care se releva a fi aceleasi gogosi (lipsite de continutul actiunii) imbracate in haine noi;

Este imbracata goliciunea spiritului sau absenta faptelor afirmate in formele rigide si constrangatoare a conceptiilor de tip mecanic. Astfel se mecanizeaza comportamentul social robotizand fiintele - insa fiinta umana se revolta si nici nu poate chiar daca ar vrea sa fie robot. Aceasta 'neputinta" este defaimata ca "slabiciune"  si este asociata indivizilor.

Alt legion afirma -" nu poti sa fii ceea ce nu esti" si ar trebui sa releve fiecarei constiinte "Maretia" a ceea ce omul este. Dar cine afirma aceasta maretie confirmand legionul respectiv sau, cine actioneaza comportamental respectandu-l? Asocierea slabiciunii si neputintei de a fi ceea ce nu suntem, adica roboti, mecanisme in strcturile sociale restrictive si rigid conceptualizate de interesele straine umanitatii (poluarea pana la degradrea mediului, epuizare resurselor, etc), este mijlocul si scopul puterii corupatorilor constiintelor

Gandul uman nu poate fi mecanizat si nici inrobit unor structuri mecanice chiar daca sunt de factura digitala; Aceasta evidenta ar trebui sa ne bucure, sa ne inminuneze; Puterea defaimatoare si acuzatoare care impovareaza fiintele umane (cu vinovatii de neinchipuit, le sperie cu toate bolile posibile  inventate, le asociaza statisticilor degradarii si disfunctiilor cauzate de aceste inventii) este  puterea corupta a corupatorilor care condamna spre a-si afirma suprematia asupra oamenilor. Este un legion care afirma,  "ceea ce poti omora, stapanesti, controlezi" Puterea coruptiei constiintei nu poate omora valorile spiritului uman si atunci se straduie sa-i omoare fiii amenintand, "santajamd pe Dumnezeu". Este un atac la sursa vietii, noaptea mintii si inteligentei ei sau spiritului.

Intotdeauna 'autoritatea" diriguieste evenimentele in existenta. Suntem sub autoritatea inteligentei si intelepciunii milenare a popoarelor confirmata in experiente milenare si fixate in legionele ei, sau sub autoritatea puterii coruptiei de constiinte? Fiecare individ uman hotareste pentru sine sub ce autoritate functuioneaza si  respecta faptuind, relationand cu semenii si interactionand cu mediul ecologiei planetare. Semnificatia 'crucificarii" releva consecinta  'alegerii Firesti" a vietii. Prin crucificare dam un sens existentei noastre, sensul firescului ei in campul desartaciunilor corupatoare. "Omul se trezeste in desert".

Cand constiinta perceptiei adevarului a ceea ce este se trezeste din somn,  "lumineaza" circumstantele relatiilor dusmanoase, malefice, morbide prin conditionarea  existentei, asociindu-le unui desert, desert  menit sa eleveze miracolul si maretia exitentei umane nepervertite, desavarsite in samnta  sau divinitatea ei. Arabii spun ca Dumnezeu a facut desertul ca sa puna in valoare frumusetea curmalului.

 'Dincolo' de desert este de fapt 'inlauntru'. Campul constiintelor este campul conflictelor razboinice din "afara" ( sau comportamentul zilei de ieri)  dar si campul libertatii/ iubire din "inalauntru" sau capul intentiei intentiei si atentia atentiei,  tata-mama  sursa a edificului maret al percetiei inteligente si faptelor creatoare.

Nu exista cai si rutine altele decat cele ce sunt, toate caile duc la tine sa reincepi "Cu" tine. si nu impotriva ta. A "doua nastere" , este actiunea ta prin care te relevi si elevezi in propria constiinta imensitatea inconjuratoare si maretia prafului.

"Golul interior" este campul imensitatii in care iti poti manifesta libertatea si responsabilitatea alegerilor  in constiinta cunoasterii. Atitudinea in explorarea campului propriei constiinte si a misterelor inimii tale este un "legion" tacut, nerostit inca care asteapta sa-l rostuiesti aducandu-l in existenta. Este dragoste adusa la lumina sau in percetie ca forma.

Omul este 'dragostea creatorului sau" adusa in lumina soarelui de pe cer si a soarelui interior sau cristului universal, samnata  vietii si existentei. Daca vorbim de dragoste, sa relevam confuziile in care puritatea ei a fost ascunsa, posesivitate, dominatie, control, exigente de tot felul. Sub aceste umbre ale desertului din constiinte, dragostea se releva ca "tot ce este". Numai ca o cunoastem in puritatea ei sub alta denumire-Atentia.

Numai Dragoste exista si daca percepem atentia ca dragoste, ne elevam semnificatia afirmatiei din inceputul frazei. Aceasta elevatie in constiinta a ceea ce este evidentiaza subiectivismul legionului  ( in particular, legionul care afirma ca de ce te temi nu scapi ). Un alt legion tacut se releva, acela care poate fi exprimat sub forma " unde este atentia ta acolo esti si tu, acolo este dragostea ta"

 Locul in care ne aflam este  atentia noastra.  Atentia ne contine si nu suntem stapanii ei, nu putem stapani propria atentie si incercam inutil s-o stapanim pe a celorlalti caci fara acordul atentiei lor nu pot fi controlati sau folositi in interesul nostru. Acest legion al locului in care ne aflam si suntem releva ca vointa noastra a fost captata de modele straine de comportament;

Legionul-'timpul este bani' demasca faptul ca vointa noastra lucreaza spre a transforma energia vitalitatii individului in lucruri , releva transmutatia fiinta -lucru. ca modalitate temporala sociala actualizata hipnotic.

Atentia /dragoste care ne contine nu face distinctii,  nu pune conditii celui iubit si dorintelor sale. Acest comportament al  dragostei fara conditii ne constrange la responsabilitate si este garantul libertatii.

Daca putem sa ne ranim reciproc la toate nivelurile expresiilor noastre fiintiale, daca putem sa ne furam reciproc atentia si energia vitalitatii imbatranindu-ne in ritm accelerat, daca ne putem exclude reciproc din viata si constiinta existentei, etc, adica -putem sa nu putem a fi- atunci, putem si sa putem, sa ne sustinem si sprijinim reciproc si prin rezonanta dragostei fara conditii sa  daruim neconditionand darul. Cand aceasta se intampla (experienta mea confirma afirmatia urmatoare), ne condamnam la fericirea firesca a mintii sanatoase (clarpercetia inteligenta) in corp sanatos. Confortul psihologic al fiziologiei desavarsite a functionarii ratiunii de a fi om,  bucuria si duiosia durerii, sunt consecintele autovindecarii; vindecarea neconditionata, fara opus, vindecarea spirituala..

Polarizarile expresiilor functionale psihologice si fiziologice sunt rafinate la nivelul energiei lor la o asemenea intensitate si tensiune incat 'umbrele trecutului atavic al exclusivismului nu ne mai pot afecta sau atinge.

 Traim in alt nivel de energie  sau ordine/vibratie, adesea invizibil majoritatii hpnotice. revelatia "neantinarii tale perene si imanente" se reflecta psihologic ca "fericirea de a fi singur" sau unicul stapan al vietii tale. Aceasta constienta 'inalta relatia" cu semeneii la nivelul cocreativ constient si inefabil.

Misterul creatiei este perceput in continuitatea mirarii , uimirii in fata evenimentelor in care esti parte si intreg  fara a fi, martor, actionar si beneficiar.

Egoistii pun accent pe faptul ca "universul le daruie tot ce doresc" si nu parasesc meschinaria existentei. Insa vor reveni in armonia a lui a darui si a primi , in discernamatul masurii disponibilitatii si indispobnibilitatii cand dezamagirea sperantelor desarte ii va biciuii fara mila.

Exista in cer si pe pamant sau in mintea- corp, unda si corpuscul, miscare si repaos simultan, un adevar incontestabil, universal, adevarul a ceea ce este. El pune la locul sau in umbra, adevarul minciunilor si superstitiilor inchipuite sau sugerate ca adevar. Clarperceptia este apanajul nativ al tuturor, distinge adevarul ca adevar si minciuna ca minciuna. Stim cand mintim dar daca repetam aceeasi minciuna uitam ca este o minciuna.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu