09 iulie 2014

experienta

Experienta ca termen provine din activitatea stiintifica in care constienti si rationali, exploram
interactiuni si consecintele lor cu scopul de a obtine noi instrumentari energetice sau materiale ale potentialului incomensurabil pe care planeta pamant il ofera prin diversitatea si conpletitudinea ei armonica. Mai nou este folosit termenul si in domeniul psihologic ca relevare a trairilor personale in circumstante; diferenta intre abordarea pishologica si cea stiintifica este modalitatea irationala-rationala. In domeniul stiintific o experienta conduce la "invataturi" care sunt folosite si exploate rational dupa care experientele sunt abandonate; nu se repeta la nesfarsit experienta  ci se foloseste rational instrumentata tehnologic, 'naste un instrument" In psihologie, de exemplu experienta depresiei care ne conduce la constiinta inutilitatii ei din moment ce are consecinte nefaste, ne transforma in 'morti-vii", nu este abandonata ci se repeta la nesfarsit circumstantele ei de parca ne trebuie  o eternitate sa intelegem irationalitatea ei. In loc  sa incetam punerea in scena a circumstantelor acestei experiente la nivel individual si colectiv, incercam sa descoperim medicamente impotriva; Imposibilitatea "leacului" in acest domeniu psihologic ne induce si simtamantul neputintei si inutilitatii oricarei rezolvari desi punem in continuare in scena circumstantele ei repetand experienta ca si cum nu am invatat nimic in urma ei. Abandonul experientei , este abandonul circumstantelor ei, dar cum sa abandonezi societatea umana care a ajuns mediul generator al experientei depresiei? Colectivele familiale si de munca, culturale si economice, etc, au fost modelate in asa fel incat garantia experientei psihologice a depresiei sa continue. "Sfatosi si destepti" vorbim de stress, de depresie si alienare, de consecintele nefaste, dar nu facem nimic  noi insine sa abandonam acest model psihologic si social al depresiei. Orice experienta psihologica si stiintifica ar trebuie rational sa contribuie la elevarea unei constiinte a folositorului si nefolositorului si abandonate odata ce aceasta a fost relevata determinand o corectie comportamentala in sensul decentei , coeziunii si omogenitatii a ceea ce suntem si nu in sens opus. "Nimic nu este interzis si nimic nu este obligatoriu", experienta este rationala daca releva ratiunea ei de a eleva constiinta si comportamentul uman. De exemplu experientele sexuale sunt prezentate ca obligatorii si lipsa lor ca handicap; preotii le-au proscris prin manastiri si filosofiile pacatului,dar nu le-au putut evita ascunzand si pervertind natura lor, generand pacatul prin interzicerea lui ("onania" vine de la Onanus, numele preotului care o promova ca alternativa la natura sensului uman al sexului considerand femeia impura; impura era conceptia si perceptia lui). Libertinii , revoltatii de profesie, au promovat asa zisa libertate sexuala fara bariere si prin excese au ajuns la imposibilitatea trairii experientei naturale a sexului si contribuind la pervertirea ei la diminuarea ei ca instrument al "placerii" Si interdictia si exaltarea experientei a condus in acelasi loc-consecinta, degradarea sexului ca fenomen natural. "Sexul" ca activitate  cred ca este cel mai necunoscut domeniu desi experienta lui este repetata si a ajuns obsesie sexuala. Fara ratiune si constienta lui ca fenomen universal da nastere unor copii irationale si inconstiente de propria lor natura de copie sau clona. dar ce se intampla daca nu suntem obsedati de sex ( in fapt de placere) si abordam sexul ca experienta rationala, stiintific. In memoria umanitatii sunt cunostinte profunde legate de acest domeniu, "tantra, tao, etc" , sunt studii ale acestei experiente vazute nu doar din punct de vedere anatomis si genetic ci ca procese energetice vii in care energiile umane se manifesta nu doar personal ci si universal, nu doar copiind,  ci inovand, creind,dar invataturile lor nu sunt promovate , iar daca sunt promovate sunt tratate ca noi instrumente de amplificare a placerii- deci la fel. Va intrebati de ce cele mai intime complexe ale fiecaruia sunt legate de sex , indiferent de sexul persoanei, cel mai mare impact psihologic asupra individului il are viata sa sexuala. Dar oare avem "o viata sexuala" sau doar un model sexual pe care ne straduim fara sa reusim sa-l intrupam? Implinirea sexuala nu o poate aduce nici un model al sexualitatii, in natura modelul (sablonul) face sexul de ras. Iubirea nu are sablon, nici obligatii, nici interdictii si afirm ca fara prezenta iubirii,  implinirea sexuala este "imposibilitatea" care ne omoara consumand energia in stradaniile inutilitatii modelarii sexuale prin gandire si  modele de implinire"  "Experienta" este inutil si exagerat considerata sursa cunoasterii, sau integritatii  Exista constiinta ei exprimata sub acesta forma :" prostul te coboara la nivelul lui si te bate cu EXPERIENTA"  Experienta personala ca si morala a devenit "o bata' cu care ciomagim apropiatii incapabili de ai respecta. Mai exista si expresia :"inteleptul invata de la ceilati(din experientele lor fara sa mai le repete perrsonal), mediocrul invata doar din propria experienta (stan patitul, "dat cu capul"), numai prostul le stie pe toate. Aici prostul se releva ca cel pe care experientele ii conditioneaza si controleaza orice activitate mentala, emotionala, fizica, adica credinta lui ca experienta este realitatea obiectiva. Omul de stiinta "stie" ca experienta este rezultatul activitatilor sale , o posibilitate , si mai stie ca daca in natura nu se regaseste respectiva posibilitate instrumentata , instrumentarea ei perturba armonia si ecologia planetara si astfel isi asuma responsabilitatea si 'masura", proprotia intrumentarii acelei posibilitati in asa fel incat sa fie suportabila fara sa declanseza  degradari majore ale frumusetii si plenitudinii planetei. Fatalitatea este ca oamenii de stiinta sunt robii propriei ambiti de afirmare si glorie in numele careia isi  justifica nebunia iresponsabila.
 NU exista experienta pe care omenirea sa nu o fi trait psihologic sau intrumentat tehnologic, nu exista noutate si dinamica in domeniul experientei sau cailor in existenta. (toate caile duc la ro-ma- traduceti cabalistic). NOI , repetam , rememoram aceste experiente (toate experientele), nu exista experienta noua, totusi obesia experientei ne domina(oare nu ne-am saturat, nu ni s-a aplecat de aceste inutilitati rutiniere ale caror consecinte si morala filosofica  o cunoastem?) Ore de ce omul sub orice forma a genului , renaste inocent (liber de povara experientelor) de fiecare data??? De ce de fiecare data 'cade victima' a lor? Autoamagirea se releva ca si credinta a faptului ca experienta , oricare ar fi ea, poate avea alta consecinta, desi toate consecintele sunt la vedere! Experienta "caderii si autodiminuarii expresiei umane" trebuie sa inceteze si nu se poate daca o hranim obsedati de vinovatia si teama sau reflexia psihologica a ei. E firesc sa ne simtim vinovati daca producem si instrumentam acesta experienta, experienta urii si uratului, a irationalului si iresponsabilitatii. Nu stim, nu suntem constienti? Falsa justificare din moment ce stim ca "somnul ratiunii creeaza monstri", morala experientei.Daca ratiune nu este , este antiratiune si experienta ei, lumea ei prin generalizare sau globalizare. De ce globalizarea este vazuta ca negativa? Evident constienta unei globalizari modelate unilateral si exclusivist violent exista. Orice globalizare a globului este o clona , un fals concept cand suntem fara sa vrem "globali" prin natura a ceea ce suntem. Este firesc sa ne intrebam care este natura globaliotatii noastre, sa-i intelegem ratiunea imanenta, sa-i exprimam intentiile  intentiei primordiale care a generat acesta natura. "Rasa pura" se refera la puritatea rasei umane primordiale, nepervertita de ignorarea acestei puritati si perfectiuni imanent a fiintei umane biologice. Strabunii au remodelat gresit expresiile rasei umane , a constientei de sine si telurile sale  au fost denaturate in cautarea puterii si controlului , evident ignorandu-le, premeditandu-le ca "lipsuri si nevoi", premeditand "neputinta ' si fatalitatea ei. Acesta stare hipnotica generata de consideratiile ignorantei sufoca orice individ uman in propria sa libertate a gandului sau creator, inoitor, regenerator . Suntem inocenti, dar starea hipnotica ne refklecta ca pacatosi si neputinciosi in fata pacatului localizat in origine cu care hipnotic ne identificam a fi. Amintirile recente sunt ale perversitatilor rauvoitoare  la adresa propriilor constiinte, imaginile falselor modele si identitati personale istorice, amintirile rasei originale pure a umanitatii sunt estompate pana la disparitie si cand ne intalnim cu aceste informatii ale originii umane pure pur si simplu nu le recunoastem sau nu le vedem din cauza "luminii care face din noapte zi' in profunzimea careia traiesc si astazi, acum.( "nu vedeti tatal din cauza luminii lui"). Termenul de "tata", sau omul dumnezeu, dumnezeu tatal, este referirea la omul primordial nepervertit ca expresie si comportament al in a carui clona penibila si inutila ne-am automodelat prin autodegradare conceptuala si psihologica. ( ne-am facut noi insine ignorand realitatea originii din care ne tragem, ne-am facut facatura , o facatura efemera si rautacioasa, in razboi cu noi insine, razboiul nemultumirii de propia facatura) Cum putem reface? nu se poate! putem doar sa incetam sa mai ne facem ignorand pe suntem. Veti intreba iar cum; veti cauta inactiunea, etc, veti relua caile contrafacerii de pana acum; nu este necesar  putei sa actionati altfel,  folosind altfel atentia, intentia si comportamentul; o altfel de atentie , o altfel de intentie, un altfel comportament. Nu intrebati ce fel; cunoasteti deja felul respectiv, nu-l ignorati justificand neputinta si izolarea de lume la care va condamna. Este o izolare de izolare nu de lumea oamenilor. Informatia vie vine din interior spre exterior si o puteti auzi cand opriti dialogul interior sau galagia benzii de magnetofon care va hipnotizeaza si va invata cum sa ganditi si ce, cum sa iubiti si ce, etc. Opriti 'cum-ul" sau efortul si veti vedea actiunea care nu va obliga la reactii, vedeti ce aveti nu ce va lipseste, vedeti ce puteti nu neputinta, etc. Nu dati inapoi pentru ca viata este inainte asa cum toti copii stiu acordand atentie a ceea ce este inaitea lor,  dar ignora cu timpul propria stiinta  invatati sa acorde atentie "inapoiei" lor , inapoie moarta deja , consumata. Inainte este intotdeauna adevarul cunoasterii care modeleaza perceptia, adevar care ne cere raspunsul , decizia reverberarii reflectarii sau inorii, transformarii, sau, regenerarii din origine a originii. Se vorbeste de 'iubire neconditionata", ce irationalitate expresiva !!! Avem toate conditiile  nu ne mai trebuiesc altele, poate fi iubire ceea ce este conditionat , fara conditii, ca sa vorbim de iubire neconditionata? Omul promordial ca intregime indestructibila cu semnificatia de a nu putea fi impartita, fragmentata, este si ceea ce este denumit suflet care traieste in fiecare, fiecare om are sufletul sau , propria sa intregime indestructibila, energia nu obosete si nu dispare iar transformarile ei nu o "consuma" si oricum asa cum evidenta ne arata sunt efemeride, se intorc intotdeauna la expresia originala si nepervertita de tarnsformarile succesive, sau reflecsia propriilor activitati inteligente sau nu, folositoare siesi sau nu, etc. Totalitatea transformarilor energiei inteligente vii reverberabdu-se din spatii in spatii sau forme universale sau punctuale edifica imaginea, substantialitatea universului. Reflexia intregii creatii in recreatie continua este punctul de armonie sau echilibru al energiei si tuturor expresiilor sale , forta unica cautata de cercetatori, sursa tuturor formelor si substantialitatii lor, inteligenta creativa vie sau fericire creativa. Fericirea nu se obtine , nu este un premiu de buna purtare fata de  autoritati utopice ci este sursa si resurasa a fiecarui om. Daca o cautam, fugim de ea, daca o conditionam, o pierdem; fiind o stare naturala a fiintei umane nu o percepem senzorial, sursa a senzorilor, nu putem percepe decat daca ne este reflectata de mediul existential, asemanator luminii, si doar un om original sau in puritatea rasei umane originale, un om fericit ne poatre reflecta faptic nu conceptual fericirea, pentru ca doar un om o poate exprima. Fara sa exprimati nu puteti percepe natura nepervertitaa propriei fiinte, aproapele vostru o poate simti si  la randul sau o exprima resimtind-o (traind constient) voi insiva. Nu se afirma ca nu exista realizare mai mare decat aceea de a iubi si a fi iubit in reciprocitate? Din nefericre nu se poate! nu este un concept si o metoda sau cale pe care sa o invatati si manipulati psihologic sau tehnologic! Cu toate acestea fiecare om are clipa adevarului in sufletul sau, are clipa trairii lui si timpul rairii , negarii de sine. pentru ca vrea sa controleze ce este percepand ca exterior lui fara inteligenta peceptiei care-i releva adevarul reflectarii propriei radiatii. Cand se intampla asta, sau ne pune Dumenezeu mana pe cap cand suntem indragosti- aici se impune o paranteza: indragostitul este un magnetism de factura profunda si nu putem fi indragostiti de toate femeile, in timp ce magnetism sexual avem in fata oricarei femei chair si a pozelor- sentimentul lipsei si neputintei inceteaza. Dar iubirea " fuge" cand cineva incearca sa o posede, farmecul si intensitatea trairii nu se regaseste in lipsa si nevoie.experienta o avem cu totii dar morala si fapta moralei ba. Inteleptul spune  ca omul stoarce strugurii  experientelor si ramane doar cu vinul lor, intelegerea sau lumina ei. aceasta lumina il inconjoara CHIAR DACA O IGNORA SI LASA INTUNECATA IGNORANTA SA-I CONDUCA FAPTELE, mai devreme sau mai tarziu iese la iveala , nu poate fi ascunsa sub obrocul nefericirii conceptual premeditate. Nu este necesar sa parasim corpul biologic din obsesia puterii care se "ia nu se primeste" din moment orice iti da cineva 'nu este al tau' sau este ceea ce tu ii dai inrobindu-te in fata propriilor daruri, conditionandu-le.Vointa este intraga energie libera de trebuinte, daca aveti trebuinte , vointa voastra este aservita unor interese straine sau folosita. Revolta instantaneie in momentul cand deveniti constienti ca sunteti folositi in relatii este expresia constiintei puritatii si libertatii propriei vointe si a 'hotiei spirituale" a dogmelor si rigiditatii informatiilor. Putem imbogatii comoara de informatii a universului doar prin iubire si inocenta creatoare prin intuitie, inspiratie, inteligenta, cei trei "I" verticalele prezentului si prezentei umane in planul iubirii ca stabilitate. Noi nu facem iubuire ci creem spatiul in care ea se poate manifesta si trai ca expresie, spatiul viu al carui suport plenitudinea planetara este.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu