27 ianuarie 2014

mai mult contact, mai multa placere si satisfactie

Este un comportament generalizat, dar nu universal. Samanta acestui comportament psihologic al insuficientei propriei persoane care sa fie? Daca nu-l premeditam gresit, desi nefast prin consecinte, ne vom apropia cu respect de fiinta care-l manifesta intelegandu-i motivatiile.
 Trebuie sa fie o cauza daca exista aceste efecte. Dorinta este credinta in lipsa si care credinta sau necredinta se manifesta astfel? Este oare o credinta sau o idee sau mai degraba altceva? Daca samanta o abordam ca pe o ideie, evident exista si ideea contrara si vom intra intr-un cerc vicios al contestarilor reciproce conflictuale. Ideile contrare se anuleaza reciproc si totusi faptul exista , intelegerea ideatica nu schimba ceva din comportamentul respectiv. De geaba explicam cuiva gresita iddeatie careia ii este aservit conceptual si psihologic, comportamentul nu este afectat in vreun fel, continua. Intelegerea, elucidarea, claritatea trebuie sa produca in nivelul vibratioanal al intensitatii cauzei, in profunzimea la care lucreaza astfel efectele schimbate sau rafinate este continuitate sub alta fomaa aceleiasi seminte. ca urmare putem considera ca samnta pe care o cercetam este la un nivel de profunzime ce transcede formele ideationale, conceptuale.  Care este acel nivel? Fiecare poate constata si confirma apoi, ca dincolo chiar de viziunea sa fata de lume si rolul sau in aceasta viziune , adica structura imagistica si ideatica in care modeleaza omenirea si pe sine, exista si o sursa a acestei structuri care nu este o ideie, sursa imaginii, conceptului, ideii , (yantra-mantra si cadar :) - analogie cu piesa de teatru Tache , Ianche si Cadar ).  Ce nu este o idee ? Ce putem trai fara sa conceptualizam neaparat?Care este necunoscutul denumit ca sa avem liniste in fata lui? Simtamantul! Ne simtim cumva si aspiram la altceva (sentimentul-viitorul psihologic) si avem o stare (senzorialul-trecutul psihologic).  Cum ne simtim?  Nu stim, atentia este acaparata de "ce avem"! Ce stare avem? Nemultumirea- nu sunt unde trebuie sa fiu , nu fac ce trebuie sa fac, nu am ce trebuie sa am)! Care este intemediarul dintre simtamantul necunoscut si stare relevat de  constienta exprimata prin triada de idei? Teama si vinovatia care nu sunt idei. axa temporala psihologica este axa vina-teama, vinovatia trecuta si teama de viitor.In prezent nu ne este niciodata teama si nu avem nici un motiv de teama dar vinovatia trecuta manipuleaza inconstient mintea  care proiecteaza pedepse viitoare, plata, recluziunea, cea mai drastica moartea. Cum functioneaza aceasta monada vina-teama autointretinandu-se? Vina - teama (greseala si efortul de a nu gresi si a fi pedepsiti ) este o violenta la care am fost suspusi si care a lasat urme din copilarie. Acesta "violenta" (dragostea cu dea sila este viol) sapa in constiinta inocenta a copilului un "canal nenatural" in sensul ca nu este in adn-ul functional al copilului uman prin care energia sa curge  spre exterior pe o directie  devitata  de la ratiunea existentei sale. Aceasta directie a canalului vina-teama prin care energia copilului (atentia) este deviata de la ratiunea sa existentiala si face ca incet dar sigur, risipa sa slabeasca treptat vigoarea si claritatea mentala interioara specifica copilului slabindu-i incredrea in sine si exprimarea spontana. Intre momentul faptei violente si rutina generata de violenta trece un interval in care vigoarea tineretii razbeste piedicile si-si pastreaza integritatea. ca urmare nu ajunge ca violenta psiholobica, diminuarea increderii in sine sa domine copilul, ci este necesara o canalizare gresita a vigorii tineretii care incepe odata cu pubertatea, cu polarizarea energiei constiintei si gandirii ca gen, sex si trebuinte sexuale. Putem spune ca la inceputul existentei corpul este mai puternic decat mintea comparativa dar emotionalitatea deviatiilor sexuale este mai puternica decat coprpul. Violenta psihologica fara violenta corporala nu produce efecte. Cel mai greu de vindecat este violenta asupra corpului uman; constienta se poate elibera relativ  usor si viziunea profunzimilor fiintei sa se releve ei, dar corpul este inca dominat de urmele violentelor emotionale la care a fost suspus si prins ca intr-o scoarta aspra a strucutrilor emotionale(ergoni de egergie) ca intr-o plasa a amintirilor violatoare , asa numita istorie personala sau "luna neagra", karma, punctul de concentrare ,infasurare a acestor energii amorfe fara alta forma si substanta decat aceea pe care le o dam noi insine prin identificare istorica.Eu Sunt nu este istorie dar ce-i punem in carca fiecare "lucru" manual, sau statuia Sisif pe care ne-o cladim prin suferinta inutila. aceasta informatie nu este noua dar noi privim povestile istoriei  pamantului ca si cum ar fi vorba despre altcineva.  cand stii cine esti ,nu mai esti, misterul ramane nealterat si trebuie sa ne impacam cu asta. Dar recunoasterea cunoasterii sau a faptelor este eliberatoare, adevarul a ceea ce este elibereaza. Negarea evidentelor nu conduce la eliberare de sub influentele nefaste ale vinovatiei si temei. Teama este intunericul in care ne imaginam orice despre noi insine dar in acest intuneric doar fiecare este lumina chiar daca teama este incapabila sa o reflecte ca sa  constientizam propria radiatie a iubirii, harul prim si ultim de care ne temem si ne indoim cerand mereu dovezi ca suntem iubiti, asteptand-o in loc sa exprimam. Indoiala este expresia bigotismului si intelepciunea afirma ca prima data daca vrei sa supui un om intereselor tale trebuie sa-l faci sa se indoiasca de sine diminuandu-l conceptual si economic (saracindu-l) prin ascunderea adevarului si emotional prin invinuire (pacatul istoric) , canalizandu-i actiunile prin teama inventand pericole ale carei solutii iti apartine.Teama -vinovatie ne izoleaza de noi insine si ne reteaza orice exprimare din fasa izolandune de oameni, de semeni premeditandu-i violenti asa cum teama este. Violentat de teama si vinosvatia proprie este firesc sa raspunda prin aparare si violenta ei. A nu raspunde la teama prin teama si la vinovatie invinuind conduce la iertare, la vindecarea propriei energii si recanalizarea curgerii ei in matca functionala a spiritului concreteti armonice a sincronicitatii, omogenitatii si coeziunii  corporale si ale intregii omeniri, sustinerea ecologiei planetare prin egologie individuala . Sensurile cuvintelor ecologie si egologie sunt deviate de la realitatea functionala  in intregimea si plenitudinea de sine statatoare a pamantului denumita sanatate la semnificatia de "curatire" de perturbarile produse de activitatea ignorarii omenirii ca spiritul planetar in actiune. Fortele gandirii planetare dublate de fortele gandirii ignorante sau comparative, fragmentate in sine si in conflict cu sinele nnu sunt in conflict , cel mai inteligent cedeaza primul si astfel responsabilitatea este concretete. "Locul soarelui in galaxie si al pamantului in sistemul solar si galaxie nu poate fi furat si nici schimbat, este locul perceptiei universale a ordinii nefacute, imanente omului si universului sau. Aceasta ordine a ordinii misterului este izvorul armoniei si inoirii intregului univers, legea sau domnul cel viu. In profunzimea eternului in care sunt , imensitatea spatiului nu ma sperie si totul merge bine. Creatia se inoieste si se releva prin fortele vii din  ce in ce mai stralucitoare . Mirabila samanta aspira curata lumina si o amplifica in corpul ei exprimad-o mai puernica in univers incalzind prin faptele sale intregul univers al ordinii si armoniei in fiinta. Templul corpului uman este reflectat de intregul univers al formelor , primul si cel mai inalt edificiu in univers, edificiul armoniei si ordinii universale , pomul vietii cu samanta vietii in el si prin asta de sine statator. Orice fel de distrugeri imaginate nu-l pot atinge pentru ca umbra dispare si nu mai este perceput in nivele ignorantei invidioase si rautacioase. Nu va straduiti sa negati ceea ce este pentru si spre propriul bine, doar pentru ca dinaiteascultarile si stiintele medicale contesta. Medicina a ajuns sa ne perceapa bolnavi pe toti, religiile morti pe toti; altfel cum si-ar mai vinde ineptiile ca sa-si cumpere jucariile copilariei lor in care nefericirea parintilor le-a fost dascal. Aceasta descriere nu reflecta generalul si in nici un caz universalul  ci doar "oficialul" arbitrar si autoritarist care ascunde adevarul. Exista omul de stiinta curat in explorarile ratiunii sale inteligente care curata memoria de falsele conceptii, exista preoti curati care elibereaza prin prezenta lor constiintele de supertiti si spaimele inchipurilor trecute, exista invatatorii fericiti care fericesc copiii, exista artistul curat care reflecta in arta sa aspiratia sublimului spre absolutul libertatii fiintei, exista muzica sferelor si muzica instinctelor, exista indemanare si talent tehnologic, exista comuniune si cunoastere directa, exista dansul si frumusetea dinamica si curgatoare a imaginilor in natura, exista cantatul cocosilor si al aripilor in zbor, exista existenta asa cum este ea minunata si nepervertita de obsesii sau deviatiile gandirii tratate  ca multime sau suma. Oricat de diferiti si multi copii ai avea ,parintii sunt aceeasi; adevarata mama si adevaratul tata, unicul sublim. Constienta este reflectare a intregii creatii si caderea din rai se refera la intermedierea reflectarii prin interpretari interesate (premeditari) care au pervertit gandirea intrerupand relatia si comunicarea directa. Premeditarea afecteaza perceptia si astfel ingradeste accesul la inteligenta si puritatea relatiei in percetie, blocand comunicarea. Nu mai avem ce comunica decat ce a fost premeditat a se comunica si astfel energia noastra, atentia, este captiva premeditarii respective si asta face dificila orice opozitie ulterioara faptului. Eliberarea atentiei ne releva natura ei, neselectiva;  in acelasi timp releva costiintei responsabilitatea si libertatea sa in canalizarea atentiei dupa dorinta eliberata de manipularea comerciala a mediocritatii care suplineste inteligenta perceptiei in contextul premeditarii.Meditatia este atentie su mult mai mult decat atat. Poate putem intelege acea idicatie de a vedea mereu in fata ochilor pe dumnezeu ce viu. Dumnezeu nu ingradeste si ne ramane atentia neingradita , neaservita ,libera si spatiu in care putem cocrea binele dorintei implinite deja. Nu vorbesc din afara lumii , nici ca fantoma a unei maretii trecute sau purtatorul de voce al vreunei autoritati oculte, am experienta lui stan patitul deci a fiecaruia indiferent de pozitiile ocupate in societate sau anotimpurile varstelor, dar este experienta lui "asa nu traim" sau a "rairii". Ea releva limpede fara sa descrie libertatea trairii adevarate in care adevarul unic al unicei relatii creative iubirea se exprima. Acesta forta incomensurabila este forta care tine la un loc fiecare nucleu, atom si fiecare radiatie si structura naturala sau tehnologica, dar mai ales tine omenirea ", impreuna, la un loc" fapt care este sursa unitatii lor corporale la orice nivel si ratiunea functionala a existentei. Imposibil de crezut asa ca nu faceti efortul de a crede, percepeti! Exista mai mult decat am putea imagina,  face, sau acumula vreodata si acest mai mult real este fiinta umana in continua inoire existentiala si de expresie. Incurajarea mea suna simplu; nu ganditi, percepeti; ce percepeti nu interpretati percepeti in profunzime pana ce perceptia nu mai este un zid in care sa va impotmoliti ci propriul edificiu si realizare, si mai departe percepeti pana sunteti unul cu perceptia sau nimic in perceptie. Scopul morbid este de a deveni nimic ca astfel am auzit noi ca suntem totul si scapam de suferinta si durere; fals ata timp cat acesta directie este produsa producand direre. cand incetam a mai produce durere in propria perceptie nu mai dorim a deveni nimic si nici altceva decat ceea ce suntem si vom fi mancati de suferinzi ceea ce este greu sa evitam. Dar daca nu ne opunem iubind si hranind suntem inepuizabili. A scapa din teoria lantului trofic este prin a hrani, hranim nu mancam si mancatul dispare ca si concept fatal, conditional. Cei care manaca nu se hranesc pe ei insisi ci hranesc mancarea; cum sa scapi de propriile fapte? Comedia este dramatica daca suntem seriosi si aserviti . Umorul salveaza omorul prin vigilenta sa. Ceea ce-ti iese prin gura este cuvantul tau de care nimeni altcineva nu este responsabil si nu poti manca porc daca mai intai nu spui injunghie; da spune altul nu conteaza cuvantul a precedat mancarea. Nu este in discutie mancarea ci calitatea mancarii sau alimentatiei spiritului sau spiritul care hraneste, "luati si mancati este trupul meu, luati si beti este sangele meu", trupul si fiinta cuvantului creator, intaritor al increderii in sinele pur al fiintei. Traduc si actualizez ceea ce deja sunteti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu