20 mai 2013

alimentatia (continuare)

Drogul este o substanta care are efect de bulversare psihologica , produce pierderea reperelor de stabilitate emotionala (teama) si perceptie (claritate),
iar anumiti stimuli aplicati persoanei produce perceptii  mentale iluzorii care sunt luate ca realitate fara sa fie obiectivata in fizic sau concret, asa numitele halucinatii.  Daca drogul este aplicat si aceiasi stimuli unei mari mase de fiinte, acele fiinte vor trai intr-o realitate iluzorie pe care si-o confirma reciproc ca relitate colectiva obiectiva independenta de ei insisi. Putem prin analogie sa percepem ca alimentatia denaturata este drogul si violenta stimulul. Raspunsul fiintelor afectate de drog si stimul este cel asteptat de cei ce aplica stimulul respectiv, teama si confuzie, aparare violenta sau atac violent. Acest comportament generalizat da impresia ilozorie a unei lumi violente prin natura sa, scapand din vedere faptul ca este violenta pentru ca asa se doreste si este facuta si njicidecum prin natura a ceea ce numim lume sau comunitati omenesti sau de alta factura. Ce legatura are alimentatia cu drogul hipnotic; spuneam ca alimentatia ca proces universal implica ordinea si calitatea ei si nu este un proces consumator, ci generator, regenerator, evolutiv. spuneam ca diferenta intre mineral si vegetal si asa mai departe este de nivel de ordine organizata informational. Sa luam un exemplu simplu pe care un prieten dravidian mi l-a relevat: daca luam o rosie si o sectionam, ordinea si structura sa organizata ordonat se releva ca frumusete si arhitectura avangardista; daca fierbem rosia si o sectionam apoi ordinea structurii sale a disparut, nu se mai sustine. Daca intelegerea alimentatiei ca ordine specjfica anumitor nivele de organizare  animalele se hranesc cu ordine vegetala si in cazul canibalismului justificat interior regnului respectiv cu ordine animala rezultand ceva care sa fie integrat in alta organizare ordonata mai cuprinzatoare si care se numesc in general produsele regnurilor respective. Sunt specii in cadrul regnurilor respective care nu produc ceva, altceva in afara de fecale care evidentiaza circuitul substantei in natura, dar care au alte functiuni, de regula produc reglari sau asocieri subtile sau utile in substanta a elementelor sale. ( ex. asocierea imaginii cu mirosul). Omul este singurul care are o alimentatie de jos in sus in ordinea evolutiei substantei ca organizare si ordine, asa numita mancare si alta de sus in jos in ordinea creatiei formelor si organizarilor informationale, adica inteligenta, informatie si forma. si astfel este axa creatiei si evolutiei sale. in logica naturii fiintele umane se alimenteaza cu ordine creativa (inteligenta) si ordine evolutiva sau produsul celei  mai ordonate organizari formale substantiale; el preia energie si substanta inalt organizata ca nivel de ordine si amplifica la nivele nebanuite inca acesta ordine in sustinerea si evolutia creatiei ca intregime si a elementelor continute ca expresie. Produsul omului este lumina vie din procesele sale interioare si faptele sale care incalzeste intreg universul cunoscuta in perceptie ca fericire. Putem spune ca omul este fericirea intregului universatunci cand functionarea sa nu este perturbata prin droguri si stimuli rau intentionati. Fericirea creativa este starea naturala a fiintelor umane si bineinteles ca fiind chiar asta nu si simt asta si astfel sunt vulnerabili la droguri si stimuli perturbatori. Perceptia este un act care implica contactul, subtil-subspatial prin simturi si sensibilitate, sau util-functional prin senzatii corporale. Ambele tipuri de contacte sunt directe dar noi nu avem constiinta unui contact direct decat corporal. Exacerbarea contactelor corporale pot ascunde contactele subtile ale sensibilitatii si astfel manipularea senzoriala excesiva conduce la dezordine. perceptia ordinii este un contact subtil al fiintei cu inteligenta creativa universala; fara acest contact subtil, subspatial, functionarea este perturbata si sistemul corporal disfunctional distrus ca rebut. de aceea vechiul dicton ' mens sana in corpore sano" este indicatorul ordinii numite sanatate care implica ordinea mintii care se reflecta in corpulei specific. Daca mintea ( inteligenta, gandirea, memoria, realitatea) este confuza sau incremenita in idee, ceea ce se numeste obsesie, (mai multul de exemplu) sau supraincarcarea  cu false informatii a memoriei si constiintei, atunci sanatatea prin alopatie sau medicina tradfitionala este doar evidenta bolii si dezideratul neatins al opusului acesteia, o halucinatie. Nu vreau sa dau reguli de alimentatie, nici informatii de cum ar fi bine, pentru ca cine este sincer in demersul sau le gaseste in cele mai pure expresii ( Rodia, Anastasia, Iasmuhin) pentru ca mamele ne invata sa ne hranim. Hrana mamelor este una singura iubirea cu care pregateste masa copiilor lor chiar daca nu intotdeuna tehnologia traditiilor nu este in ordinea creatiei procesului alimentatiei universale . Iubirea cu care este pregatita masa spala dezordinea mancarii si produce transformari subtile ordonate in sbstanta ei. Nu stiu daca la restaurant mancare cu iubire este preparata ca sa sublimeze dezordinea indusa tehnologic prin rutina traditionala. Si frumusetea are impulsul ei transformator la nivelul substantei prin starea pe care privitorul a are in contact cu imaginea respectiva. Intotdeauna exista elemente corectoare ale dezordinii produse prin ignoranta procesului alimentatiei si tratarea lui ca mancare si consum, dar aceste elemente corectoare numai fiintele pline de iubire fata de ceea ce fac si pentru cine fac pot aduce salvand ce se mai poate.Nu sunt adeptul vreunei forme de fanatism dar ignoranta este fanatica. Fiecare fiinta este unica deci si procesul alimentatiei este specific unicitatii ei de aceea indemnul meu este doar sa nu tratati cu indiferenta ce bagati in cap sau memorie , ce bagati in gura sau stomac, adica ce informatii procesati caci ce-si face omul cu gandul si mana sa, lucrul manual se chiama si asta este produsul sau; doar fecale si perturbari fixiologice proprii sau iubirea din faptele sale, de sine si semeni..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu