27 martie 2011

ideea mea despre mine

Cine e de vină? Este căutarea care nu-şi găseşte răspuns.
Orice răspuns este nemulţuitor până în clipa în care ideea mea despre mine nu se relevă constiinţei mele aşa cum este. Propria inchisoare pe care o întreţin noaptea şi nu mă lasă să mă odihnesc. O apăr ziua şi nu mă lasa să trăiesc. Nu este o idee pentru mine, nici cu mine, doar despre mine, împotriva mea, este ordinea inversată. A pune dorinţa inaintea faptei, sau resursele înaintea acţiunilor. Dorinţa blochează faptele individului şi resursele acţiunile comunităţilor, condiţionându-le. Faptele sau acţiunile condiţionate sunt împotriva individului şi comunităţilor. Şi toate aceste blocaje din firava şi nascută din dorinţe, inconştienta idee despre noi inşine.Aveţi probleme? Întrbaţi-vă ce dorinţă neîmplinită şi care este ideea despre sine opusă dorinţei? Ceea ce Nu poate fi schimbat este Ceea Ce Suntem. Poate fi schimbat  doar comportamentul. El este alegerea noastră, cine suntem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu