05 ianuarie 2011

conceptia gresita

Sa dezbatem putin conceptiile noastre legate de moarte.
Noi percepem si vorbim despre moarte ca despre ceva separat de noi care nu face altceva decat sa ne rapeasca pe cei dragi sau apropiati, sa ne dea afara din viata. Dar daca suntem atenti, ceea ce produce degradarea corporala, boli si alte nenorociri ale caror consecinte este ceea ce numim moarte, este existenta noastra asa cum o traim. In existenta supranumita “viata mea” ceea ce noi faptuim, produce degradare corporala si ceea ce numim moarte. Ce facem de fapt? Pai, repetand si intrupand modelele de viata ale “traditiilor”si identitatilor sociale si personale cu care suntem “onorati”de structurile organizarilor “sociale” ale caror surse si scopuri nu le cunoastem si le “luam de bune”, ne straduim sa ne demonstram capacitatile facand ce ni se spune sa facem, convinsi ca vom primi rasplata eforturilor noastre de a face bine omenirii, societatii, familiei si noua personal. Sintetizand tot ce facem in fapt, putem numi intoxicare. Ne traim viata intoxicandu-ne; acesta modalitate de comportament il numim existenta si viata, dar cel mai caragios este ca ne luptam sa aparam , sa pastram asta. Acesta lupta de conservare a intoxicarii o numim supravietuire. Evident ca nimeni nu spune ca lupta pentru viata este lupta pentru apararea intoxicarilor si toxicitatii; omul este esentialmente bun si nu poate face nimic, daca nu crede ca face bine. Pentru “credinciosii” binelui intoxicarii si toxicitatii am sa dau cateva argumente, nu pentru ai convinge, ci pentru a-I elibera de propriile justificari. Intoxicarea mentala: istoria. Un om liber nu are speranta intrarii lui in istorie nu vrea sa lase urme, pentru ca este constient ca imaginea sa istorica depinde de cine face istoria, sau de “istoria cui” este vorba. Sunt mii de istorii, toate diferite din puntul de vedere al istoricului respectiv si a intereselor sale, personale de afirmare, nationale de rasplatire si umane de instatuire. Istoria oficiala este istoria "CUI este la putere” adica la carma intoxicarii in folosul aceluiasi CUI. Fiecare “comunitate” CULTURALA sociala, etnie, popor, etc, (culturala cu semnificatia in text de a cultiva povestea istoriaca a celuiasi CUI), are obsesia adevarului propriei istorii in raport cu istoria altora despre ei. In realitatea evidentelor, faptele sunt clare si aceleasi indifferent de cine si cum le interpreteaza ca apoi sa le prezinte ca adevar istoric. In consecinta toate istoriile sunt intoxicari din moment ce numai cel prezent la evenimentele respective le-a vazut asa cum au fost, iar perceptia lui este limitata la spatial personal, motiv pentru care nu putea percepe ce se intampla in alta parte simultan cu ceea ce el percepea, putea doar banui sau crede ce li s-a spus ca s-a intamplat. Acest “li s-a spus”, oricare ar fi el, este deja deformat de persoana care a spus. Informatia istorica este de tip aproximativ, relativ, iar acesta calitate creste direct proportional cu distanta parcursa de povestea restectiva. Cu alte cuvinte falsul istoric creste cu timpul si spatial parcurs de povestea istorica respectiva, iar apararea lui este evident comportamentul mincinosului care isi aparara si argumrnteaza minciuna. Rememorarea directa cu mintea a evenimentelor propriei existente individuale (fara ajutorul vreunui hipnotizator care nu face decat sa introduca propriile interese in ecuatie si sa o deformeze), este calea cea mai sanatoasa de a intelege istoria si falsurile istorice, cauzele si consecintele faptelor. O puteti face in scris pana baleiati cu mintea sirul intreg al faptelor istorice proprii, pana  devin una. Nu aveti nevoie de nici un ajutor strain. Intoxicarea mentala istorica, iar prin perpetuarea ei in forme diferite stiintifice si tehnologice, prezenta, o consideram identitate proprie, personalitate, etc, si aceasta identificare ne aservete ei; adica unui CUI care nu mai este. (iluzia, Mara, falsul, “La steaua”,propia personalitate,etc.)  Ca denumim acest CUI, Dumnezeu, nu justifica intoxicarea. Consecintele intoxicarii mentale sunt evidente, confuzii, ceata in creier, migrene, intuneric in minte, boali mintale. Reactia la aceste consecinte este fanatismul ideologic, dogmatic, religios si al cautarii adevarului ca si cum ar fi necunoscut, idiotismul ideilor fixe,etc.  Adevarul a ceea ce este istoria ca informatie este cunoscut, nu trebuie cautat, ci doar vazut, daca privesti la acest tip de “informatie-adevar facuta”. Intoxicarea emotionala: stresul. Acelasi tip de hranire  cu ura, gelozie, ambitie, exclusivism, hedonism, furie si violenta de mici, (informatii emotionale false ca si cele istorice), apoi ni se spune ca aceste alimente  sunt sufletul nostrum, apoi urlam la ceilalti: “lasa-ma in durerea mea!”, “ce ai dom’le cu mine?”.Intoxicarea cu emotiile violentei si fricii , vinovatiei si sacrificiului sinelui prin jocuri si jucarii , filme ale groazei si santajului cu moartea, formeaza vraja numita psihism, paranormal, astral, dimensiuni paralele, de parka ai putea fi prost pe pamant si intelligent in ceruri(alte dimensiuni). Consecinta intoxicarii emotionale este cunoscuta :depresia; stress; boli psihice la extrema. Ceea ce se ascunde este ca existenta asa cum gresit o traim astazi, prezentata ca civilizatie, le produce, iar nu incapacitatea sau slabiciunea psihica a vreunei fiinte umane. Reactiile la aceste consecinte psihologice, deformari emorionale, deformari ale energie si comportamentului, cunoscute ca” psihologie”, (la vedere adica), au generat o alta forma de comportament deviant, aparant opus si diferit in fapt acelasi, intelectualismul insensibil si rece prezentat pe post “de ratiunea pura a profitului si puterii", in fapt cruzimea intectualului care incearca sa distruga consecintele alimentarii cu toxicitate emotionala din propria copilarie devalorizand "victimile "procesului: inocenta, puritatea si creativitatea fundamentala oricarei fiinte umane, iubirea ca relatie pentru ca iubirea i-a fost inselata in copilaria sa. Intoxicarea bio-fizico-chimica: frica. Toate tipurile de intoxicari (istorico-politice pentru memorie-gandire, vina-frica pentru energie-comportament) sunt LA VEDERE, dar cele “mai la vedere”, sunt cele fizico-chimice. Se numesc, mancare, medicament sau suplimet, vitamine si proteine, etc. S-a ajuns pana la iradierea materiilor prime din alimentatie si conservarea lor chimica prin procese tehnologice si fabricatie industriala. S-a ajuns la interzicerea de produse naturale, (codex alimentarium), considerate toxice. De fapt intoxicarea bio-fizico-chimica este cea mai dura. A-ti observat ca mai usor renuntam la ideologie (partidul), religie (biserica, secta, dogma), comunitate (psihologia-comportament social), decat la mancare, la tutunul si cafeaua, painea si drogul zilnic, etc.Pentru credinciosii intoxicarii ca proces existentential, a caror justifcare pentru consecintele acestei modalitati este moartea si necunoscutul, intreb? Oare conceptul, “moarte si preludiului ei boala”, este doar o masca sub care se ascund faptele noastre "existentiale"? distrugerea existentei in numle existentei? Asa se pare din moment ce facem ne omoara nu ce nu mai facem dupa ce am murit . Deci suntem complet gresit informati cu privire la conceptul de moarte. La ce se refera acest concept? Moartea este procesul prin care intoxicarea si produsurile ei, toxicitatea inceteaza. Viata constienta de sine, nu se poate confunda cu intoxicarea si in acesta situatie noua pentru constiinta vietii, organelle si corpul in intregul sau,( ca biologie, fizico-chimie, idei-sentimente, emotii-senzatii, aspiratii-imaginatii, perceptii-intuitii, intelegere-actiune, intelegere-abandon, etc) , in intregul a ceea ce suntem, se autoregenerezeaza prin abandonul hipnoticei identitati false a separarii de viata-dumnezau?.  Mental inceteaza cautarea vietii sub justificarea nemuririi, emotional inceteaza vinovatia si teama, faptic inceteaza confruntarea cu ceilalti pe post de comportament rational?. Deci a muri inseamna a inceta intoxicarea si consecintele ei, regenerare?  Acest process este procesul corporal interior pe care il cunoastem ca system imunitar si autovindecator. Cand vedem procese in curgerea lor , vedem si intelegem cause, desfasurari ritualice si efecte-consecinte clare care devin la randul lor cause pentru repetarea sau supravietuirea acelui process. Prin vederea curgerii evenimentelor si consecintele acelor tipuri de actiuni si reactii la ele, apare si intelegerea conceptelor si intelegerea confundarii lor. Confuzia este a conceptelor si intre concepte, in timp ce faptele sunt totdeauna clare. Adevarul a ceea ce este, este intotdeauna vizibil, clar. Conceptualizarea, ideologizarea si dogmatizarea faptelor clare, adica , procesul abstractizarii intelectuale, genereaza confuzii si discriminari culturale, entice si stiintifice, etc. O.K.- existenta noastra este procesul autointoxicarii. Iubim acest process si-l aparam cu toata inima si mintea noastra. Consecinta existentei noastre este despartirea vietii de corpul ei, un fel de decapitare de energie, care ajunge si la decapitarea pe ghilotina a corpului de energie, ca sa fie clar pentru toat credinciosul ca noi facem asta, suntem tari si iubim viata si existenta distrugand-o la nevoie daca este amenintata de alta viata si existenta. De ce iubim acest process care duce la izolarea vietii de creatia ei? Pentru ca produce satisfactie si placere! Ori satisfactia si placerea este binele cu care suntem platiti, zaharelul celui cu mintea la CUI, nu l-a el acasa. Daca durerea si suferinta sunt considerate pe buna dreptate rele, satisfactia si placere sunt considerate nedrept bune. Argument: genereaza obsesia de mai multa placere, de mai multa satisfactie, de mai mult de orice, adica de toxicitatea care o genereaza fiind consecintele pe moment ale intoxicarii. Genereaza rutina cautarii de placeri si satifsfactii si acesta rutina plictiseste si degradeaza celulele cerebrale, inebunind creierul uman.Acum intelegeti de ce sunt atat de iubite ritualurile? Ritual este un termen ce se refera la ceva primitiv, barbar cum se zice sacrificiului de vieti oemensti pe altarul zeilor imaginari si nemuritori ai prostiei.  Dar daca dezbracam acest concept de incarcatura sa temporala si il vedem in splendoarea lui moderna, civilizata, cu darurile sale de X-treem senzatii si Max-ime satisfactii, Super-sex si Super-cool placeri si exaltari emotionale ritualice tip Bank-ing, shop-ing,etc., este posibil sa intelegem ritualul si morbiditatea exitentei generata de el cu promisiunea satisfactiei si placerii. Totdeauna credinciosii ritualurilor religioase si laice intreaba, (cand dau de consecintele place rii si satifactiilor extreme ale toxicitatilor emotionale si fizico-chimice), Ce-I de facut? Raspunsul este intotdeauna acelasi: daca iubiti atat de mult intoxicarea si toxicitatea va informez ca nu exista toxicitate sau intoxicare; depasirea unei proportii, a unui raport, cunoscut conceptual ca “bun simt”(masura de aur, sau numarul de aur din matematica ,sau fractaliul de echilibrium,etc), genereaza toxicitate.Nu exista otrava si medicament. Aceeasi substanta poate avea effect de medicament sau de otrava; ceea ce determina acesta consecinta de un fel sau altul este cantitatea cu care intri in contact direct (fizico-chimico-biologica), ingurgitata in memorie ca informatie, in energie ca emotie si in corp ca substanta. Iubiti in continuare toxicitatea dar fiti atenti la cat mancati din ea cu memoria, energia si stomacul; triunitatea se pastreaza ca esalonare sau curgere in forme diferite ale aceluiasi process. Formele sunt reperele curgerii procesului intreg. Trei forme diferite, mental, emotional si vizibil, sunt nu trei procese sau planuri diferite ci acelasi process si plan in curgerea sa mereu inoitoare si regeneratoare, daca este canalizat corect prin noi, sau degradatoare printr-o canalizare intr-o directie gresita. Acesta directie gresita este cunoscuta ca “Demonstratie” si ca “Nevoie”, reperele desfasurarii si motivatiile sale.. Procesul existentei gresite asa cum o traim este procesul demonstratiei, ( de orice capacitate, de memorare, putere,etc) , din cauza nevoii (de satisfactie si placere). Acesta este procesul denumit codificat “moarte”. In aceeasi probitate a evidentelor, continutul real al conceptului "denumit moarte"este procesul care duce la incetarea si inlocuirea celuilat "denumit existenta" , dar ambele se produc in timpul vietii, simultan aproape. Greseasla este o confundarea a celor doua procese a unuia cu celalalt si viceversa, s-a incurcat borcanele. Dupa cum repet, acesta confuzie produce vina si teama si produce deformarea proportiei dintre ele. Depasind proportia dintre, apare intunericul din minte, nu mai stim nici ce, nici cum sa mai facem, ca oricum facem bine tot nu este, sentimentul inutilitatii oricarui effort si abandonul sau tradarea de sine, despartirea vietii de corpul sau degradat, sinuciderea “naturala”, maxima izolare. Nu este asa ca nu ne-am gandit niciodata ca masura bunului simt (sa simtim bine), este proportia de aur a vietii noastre acesibila tuturor fara discriminarile exigentelor prostiei si confunziilor? Bunul Simt ne allege daca vrem sa fim alesii anului doua mii doispe, in nici un caz istoria personala, sau arborele genealogic sau istoria genetica; nu exista alegatori. Niciodata nu este prea tarziu si intotdeauna este prea tarziu pentru orgoliul care conserva si acumuleaza resentimente si razbunarile propriilor amintiri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu