03 martie 2019

omul si informatia II


Relevand ca informatia este o reflectare fidela sau nu a stiintei sau concretului reflectat la randul sau in edificiul perceptiei asamblat in constiinta, implicit relevam ca functionala este relatia om-informatie.
Stiinta releva ca informatia este radiatia universului corporalizat; toate corpurile din univers radiaza, pulseaza asemenea unei inimi. Aceste radiatii sunt percepute si denumite sau nu de om. Insa evidenta releva ca ceea ce este nedenumit reprezinta  un  inepuizabil potential de energii si posibilitati de exprimare cinetica nereflectate inca in constiinta si neinstrumentate prin gandire dar care isi gasesc expresia in perceptie ca "necunosut tacut", nedenumit-nerostit asemenea sinelui de sine stator al omului. 

Relatia omului cu informatia are doua aspecte; primul, omul este sursa de informatii si se pozitioneaza ca explorator al nedenumitului imbogatind permanent informatia si constiinta ei, abandonand informatiile uzate sau false , eliberand memoria de lucru  de acestea isi creste viteza procesarilor subconstiente actualizandu-se permanent cu radiatia plenitudinii universale, inoindu-si expresia si societatea, evoluand ca ordine , coeziune si energie a organizarii ei relationale.

In al doilea rand, relatia de dependenta in raport cu informatia transforma omul intr-un biorobot inconstient de posibilitatile sale si energia inoitoare a nedenumitului, manipuland la nesfarsit o rutina infoenergetica care-i consuma potentialul corporalizat imbatranindu-l.

Puterea informatiei este evidenta in sincronicitatea corporalizarii ei in perceptie; in lipsa informatiilor  omul diversifica formal aceeasi rutina informationala: "noua arma , casa, haina, masina, mancare" etc si aceste "noutati' se releva ca aceeasi informatie in alte haine sau intr-o asamblare interdisciplinara care determina un caracter de complexitate extins al unei instrumentari informationale care devine 'o complicatie" greu de inteles si ca urmare necunoscuta majoritatii utilizatirilor ei. Ca putere informatia domina si acapareaza omul a carui energie consuma. Insa ceea ce este fragmentat nu poate fi intregit. Informatia prin caracterul sau este este o suma de reflectari separate si distincte ale unei stiinte plenare, nefragmentabile. Complexitatea instrumentarilor informatice interdisciplinare urmareste realizarea unei intregimi , asa zisa "inteligenta artificiala" care sa se poata autogenera si intretine asemenea perenitatii omului. Omul aservit si dependent, controlat de informatie urmareste realizarea unei copii artificiale a sinelui sau, un om artificial care sa fie mai durabil, mai tare si mai rapid decat se vede pe sine. Ca urmare dorinta sa este generata de frustarea sa, frustare efect al atitudinii sale in relatia cu informatia, pozitionandu-se "inferior" acesteia in propria constiinta. Pozitionare care dupa mine este reala prostitutie a gandirii  sinelui sau. Aceasta prostitutie a intelectului ca "print al gandirii reflexive" ca raspuns  automat al memoriei, rutiniera in bucla (sarpele cu coada in gura), este tot ce relatia de supunere si aservire a omului fata de informatii poate aduce.

In mod automat cand aceasta relatie de inferioritateeste este in functiune, atunci  cand apare o relevare sau informatie noua care pune in lumina nefavorabila o informatie lucrativa , intelectul o reprima, tinde sa se razbune pe inselaciunea sa. Atitudinea razbunarii este in programul rutinei aservirii informationale.

Daca nu este aservit si controlat de informatie, omul poate selecta la propiu ceea ce este util de inutil si fuctional de disfunctional. In popor se spune ' ce este bine sa se adune si ce este rau sa se spele" si se releva ca in comunitatea de constiinta, omul nu este aservit informatiilor ci are puterea de a le folosit inteligent in armonie cu ratiunea existentei lor  fara sa produca conflicte interinformationale sau doctrinare. Informatia este un instrument dupa cum procesarile si instrumentarile ei rationale releva. O" jucarie", nicidecum un tiran . Caracterul rutina a infoprocesarilor nu este rarional a fi personificat ca" tiranic"  pentru a ne aservi neconditionat din teama de "puterea lor" care este puterea conferita lor de noi insine pentru a le folosi in jocurile existentei. 

Monada perceptie inteligenta - constiinta  releva interactiunea sincrona a omului cu inconjuratorul sau in care omul este ECO -elementul prim de asamblare savanta/ inteligenta  a propiului mediu existential. 
Confuzia in perceptie asemenea unui "nor" informational care si-a consumat energia potentialului in eperimentare nu poate conduce decat la ascunderea sau ocultarea a ceea ce omul este in ratiunea de necontestat a existentei sale in univers . Nu fara ratiune se spune ca cineva "umbla cu capul in nori" Insa cand o comunitate umbla cu capul in norii informationali acestia devin mediu obiectiv artificial al exitentei lor pentru intretinerea caruia indivizii sunt consumati ca energie. 

Nu exista secrete in gandire, sau informatii, ; de-alugul vremurilor rutina denumita modalitate/timp, societate, s-a perpetuat in povesti si mituri. Toate faptele omului  sunt actualizate in prezent- nu s-a pierdut vreo informatie odata faptuita, corporalizata;  Nedenumitul/necunoscutul nu este un secret pentru ca nu este formalizat informational in gandire si se memtine in actual in perceptie-constiinta a ceea ce este asa cum este.

Aceste consideratii pot fi de fiecare recunoscute in atitudinea si comportamentul sau in relatia cu informatia. Cand percepem/avem o idee/imagine/informatie, mai ales cand este reflectata  emotional  ca dorinta individuala a inaltelor aspiratii ale fiecaruia spre dreptate si armonie, "libertate, egalitate, fraternitate", sau de credinta ca este inpuls/indicatie de la si pentru "Dumnezeu", etc, aceasta informatie se constituie pentru individ, desi nu este reflectata/corporalizata in concret ca eveniment sau miscare , in 'realitatea" sa, "o harta" in care actiunea/credinta  lui se desfasoara.

Cele mai multe idei se nasc insa din teama. Ne proiectam imagini in care ni se poate intampla ceva neplacut sau nedorit si desi in actual conditiile acelor evenimente nu sunt corporalizate ca "realitate obiectiva", noi raspundem imagistic inchipuind modalitati de reactie.  Cand suntem constienti de ce facem in minte putem evita usor  acele informatii neacordandu-le atentia sau energia noastra. "Mutam" atentia din gandire in percetia concretului si miscarilor sale, in obiectivul circumstantial care ne solicita raspunsuri ,faptuiri, rostuiri.

Toata aceasta miscare este in gandire un automatism prin care imagistica inregistrata in memorie a posibilitatilor in manifestare, la un anumit moment precis din spatiu/timp devine "realitatea repetitiva" a concretului, obisnuintele individului. Distanta temporala dintre momentele imaginate/ inregistrate si corporalizarea lor face ca atunci cand evenimentele se manifesta in concret sa fim surprinsi sau sa ne consideram victimele unor situatii irelevante prezentei noastre faptice. Spunem ca ne-am aflat la locul nepotrivit in momentul nepotrivit ca justificare care sa linisteasca psihicul, sau ca ni se comite o nedreptate. Insa evenimentele care se desfasora in acest context, se manifesta exact in momentul cand "uitam" sau eliberam din memorie infoenergia ideoemotionala manipulata imagistic si gandita.

Asta ne face sa spunem, cand devenim constienti de misarile din memorie/corp  gandite, ca traim de doua ori evenimentele; prima data in minte/energie, apoi in obiectiv/perceptie.  Foarte greu percepem miscarile si relatiile dintre aceste doua "trairi" fara atitudinea responsabilitatii ca Atentie Atentia ne releva in ce idei/imagini ne autopozitionam reactionand din teama de informatia lor. Daca in perceptie am denumit gravitatie forta de atractie  si i-am determinat caracteristici si manifestari, reflectarea acestei forte in energia mintii corporalizate este teama. Teama este o optiune in circumstante greu de recunoscut ca atare datorita automatismului reactiilor noastre in relatie cu informatiile considerate "realitate prima" cand faptic este evident o "realitate modelata" sau gandita dupa un sistem automatizat prin manipularea lui temporala ca rutina.

Cand suntem aserviti acestei modelari gandite suntem inchisi in ea asemenea unui cocon prin care nu mai percepem altceva decat structura sa. Structura infoenergetica ca cocon a unei idei despre sine formeaza "inchisoara memoriei si prin manifestarea noastra in aceasta situatie o transformam in realitate obiectiva de necontestat reactionand constant la ea. Reactionam la reactii fara a fi constienti la ce reactionam in fapt conservandu-ne coconul personal de idei sau credinte . Ne aparam de propriile "idei despre" de care ne temem si acest tip comportamental este irational justificat prin consecintele manifestarilor lui.

Omul neaservit ideosincraziilor  le poate folosi asemenea unui actor. Cel aservit este folosit si aceasta relatie ii determina nemultumirea fata de propriul statut constientizata prin 'nu sunt unde doresc sa fiu, cine doresc sa fiu, nu am ce doresc sa am, nu fac ceea ce doresc sa fac" , generand astfel senzatia corporala  a "fatalitatii' care-i blocheaza libera exprimare, il reprima ca individ constrangandu-l la supunere si aservire, la renuntare.

De ex. sistemul gandit ca "financiar" este un mecanism infoenergetic in care castiga cei care nu-i respecta rigorile stabilte de ei insisi Cei care le respecta se confunta permanent cu manifestarile lui fantomatice (ale unui trecut gandit) in raport cu actualitatea circumstantelor. Reactiile sunt mereu in urma evenimentelor , nesincrone cu circumstantele si aservite gandirii sistemului memorat ca si cunoastere. Suntem mereu in urma evenimentelor si mereu datori acestora. Datoria psihologica a nesincronicitatii fapta-rasplata este transformata in datorie obiectiva si la randul ei aceasta este transformata in profit de cei care gestioneaza interesesat sistemul gandit. Valoarea simbolizata de bani se releva una psihologica, psihologa fricii de pierdere,   desi 'pierderea" este instrumentarea sistemului in care "castiga" doar cei care nu tin cont de el. Ex criza financiara a condus la castigul celor care au produs-o incalcand rigorile sistemului. Ex pe internet activitatea cea mai bogata este ascunsa, 93% conf. statistici oficiale, activitate prin care se deruleaza traficul de arme, de persoane, de bani, pornografia, etc , activitati infractionale in raport cu rigorile sistemului financiar si social reglementat ca 'stat de drept".

Daca nu ar fi castig din aceste activitati ascunse, indiferent de domeniul lor , s-ar obosi implicand un asa de inalt grad de inteligenta cineva? Pe seama cui se castiga? Exact pe seama celor aserviti  informatiilor transparente "a cum trebuie facut" care modeleaza "realitatea " oficiala caracterizata prin efemeritatea ei.

 Aservirea omului in raport cu informatiile oficiale sau ascunse nu genereaza evolutie. Informatiile stiintifice genereaza instrumente , sunt transparente  si utile , sau inutile. Insa informatiile referitoare la "Cum" trebuiesc folosite, trebuieste gandit, cum trebuie sa te comporti , ce cariere sa faci, etc" care ingradesc libertatea gandirii si oculteaza informatia in miscare , sunt modalitati in cadrul campului informatiilor sub care se ascunde adevarul miscarii ca intregime a informatiei manifeste, lucrative. Un cocon rutina infoenergetic in care se ascund miscarile neingradite ale informatiilor  Astfel, una se doreste a fi facut si alta se face efectiv si doar ceea ce se face , faptele transced totul modelandu-l intr-o realitate a carui consistenta lasa intotdeauna de dorit si oamenii fara reperele libertatii sinelui lor.

Cand traiesti in gandirea trecuta (memorie) esti ca si mort sau te comporti ca o fantoma a trecutului; Doar in perceptie traiesti cu adevarat in completitudinea fiintei. Inchipuirea percetiei, "virtualul" est dusmanul ei. Orice modalitate gandita care se  impune perceptiei o perturba si degradeaza senzorii ei. Aceste modalitati gandite din  perceptia infoenergiilor ne blocheaza actiunile simtamintelor si aspiratiilor, complexului simtamintelor ca primul  "eu", iar rasplatile aservirii sunt iluzorii in timp ce consecintele sunt dureroase si reflectate de corp.

 O masinarie fie ea si infoenergetica, psihologica, etc, nu poate functiona altfel de cum este conceputa si nu se asociaza irational fiscul cu moartea prin caracteristica implacabilitatii functionarii oricarui mecanism. In acelasi timp sub aceast cocon informational se ascunde adevarul miscarilor infoenergiilor asa cum este el, fluid, mereu schimbator, fantomatic ca reflectari ale trecutului istoric ascuns. Istoria nu se repeta insa dorim sa se repete din frica de noi insine, frica de libertate si responsabilitatea ei. Pentru corpul simtamintelor/ corpul constiintei nu exista "libertate" ci iubire iar "libertatea" este umbra sau consecinta, reflectarea in gandire  a manifestarii simtamantului. Cand privim si din partea opusa in oglinda , reciproca e valabila; pentru eu-l gandit nu exista iubire ci doar informatie si iubirea este reflectarea emotionala a libertatii sale. Eu-l gandit si aservit informational este fara libertate si fara iubire si manipuleaza o rutina cu care se confunda, rutina exclusivismului sentimentelor care "incurca ratiunea mecanicii sale" prin atasamentul uman si face nepredictibil comportamentul individului, sau irational in raport cu mecanismul rutinei sale. Acest tip de "eu" va afirma ca "iubirea/ libertatea innebuneste" si trebuieste evitata sau reprimata din sfera mecanicii profitului..

Cand eu-l uman al simtamintelor isi recunoste reactiile/actiuni infoenergetice dusmanoase/ cruzimea  barbariei sau exclusivismului in relationarea sa , le transforma in lacrimi. Doar cine mai are la el totate lacrimile  se poate elibera din coconul infoenergiilor cruzimii/nepasarii slujite. Gandirea ca suma infoenergii nu poate plange si nici sa fie altceva decat este, o umbra. Gandul uman corporalizat ca fapta simtamantului uman poate,....,   zambi ! Dupa cum poetul exprima, 'cu lacrimi fierbinti te spal d-orice pacate" Imi amintesc cele mai edificatoare randuri dintr-o evanghelie- "Isus plangea".



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu