06 ianuarie 2019

am incheiat reflectarea nebuniilor.

Nebuniile, cum sunt denumite in scrierile religioase, sau sugestiile hipnotice negative  cum sunt cunoscute in parapsihologie, contureaza continutul cunoasterii psihologice a ideilor despre sine.
Este folositoare fiecaruia explorarea acestei cunosteri confundate adesea cu credinta care-i in graba, sau superficialitate, superstitii nemotivate de ratiune.  Credinta fara ratiune e nebunie si superstitie. Cunoasterea psihologica pare a fi foarte importanta fiecaruia, cunoasterea despre cum sunt 'eu". Fara ea credem ca suntem lipsiti de importanta! Avem o maculatura vasta in care aceasta cunoastere este reflectata si intarita prin expertii ei. In fapt fiecare este expert in aceasta cunoastere si aceasta expertiza individualizata este campul de explorat al fiecaruia. "Cunoasteti cele ce se vad si cele ce nu se vad se vor dezvalui" este indemnul explorarii propriilor fapte pentru ca sursa lor nevazuta sa o dezvaluiti in lumina constiintei care conduce la "claritatea perceptiei", 'adevarul care elibereaza" din coconul "eu" al acestei cunoasteri irationale, praf in ochii copiilor.

Cunosc foarte multe fiinte eliberate partial din cocon insa, fara educatia mintii responsabile si discernamant se misca in 'alta lume' care nu este decat o adaptare reflexiva interpretativa a eu-lui , care este acelasi cocon , au acelasi comportament exploatand inocenta, autopreamarindu-se. Altfel cum ne putem rational explica autotitularizari de genul :"prea sfintitul, sau inalt prea fericitul, sfantul, iluminatul, etc"?.  Altii isi dau nume din trecutul personajelor istorice marete sau importante pe care cred ca le reintrupeaza  Ratiunea afirma monada aparentei dualitati functionale, "ceea ce este sus este ca si ceea ce este jos" si valideaza reciproca. Cu alte cuvinte ceea ce este in gandire este si in fapte, fiecare face ce stie si stie ce gandeste; insa gandirea nu este personala. Cum poate fi cineva 'in inalt" sau, 'cer"/minte, prea fericit, ca si cum fericirea are grade de comparatie si exista mai mult decat fericirea, cand jos sau pe pamant/corp, comportament, este bolnav/ ramolit?! Se releva ca mai mult decat fericit sau cu prisosinta fericit ca da pe dinafara , este suferinta, rairea disfunctiilor psihofiziologice care deformeaza perceptia si hranesc inchipuirea.

 Fericirea metaforizand, este asemenea  strugurilor la care vulpea nu poate ajunge si-i blameaza. Vulpea, lupul, sacalul, hiena, etc, in folclorul initiatic fabulistic popular au semnificatia gandirii inselatoare, mincinoase, rapace, tradatoare, lenese, parazitara, conspirativa, etc. Fericirea nu este o idee care descrie ceva limitand, este o esenta/ cauza una cu creatia sa - complexul simtamintelor si aspiratiilor umane, starea spiritului/minte una cu el insusi corporalizata- treime functionala. De la monada functionala,  la treimea functionala, la patrimea functionala, etc, se  releva o curgere, o miscare denumita evolutiva, evolutia constiintei (miscarea) fiintei, in care dualitatea, treimea, etc, sunt nivele de claritate sau stralucire a constiintei fiintelor . Sunt 8 niveluri de ratiuni functionale , straluciri corporalizate pe pamant sau in templul corpului uman, de unde si semnificatia graficei simbolului 8, semnificatia infinitului; - pe verticala  (subtila/subspatiala sau prezenta/atemporala);  - pe orizontala (utila/functionala/ sau lucrativa/temporala).

Ratiunea evidentelor clarperceptiei inteligentei nu are opus sau conflict interior, se releva ca acorduri universale ale existentei. Ratiunea nu este mecanica, produsul gandirii euclidiene, nici o idee descriptiva, este instinct/intuitie/inspiratie. Exista claritati ale perceptiei inteligente pe domenii ale existentei dar si o claritate referitoare la plenitudinea manifestarilor; "Sunt totul si intreaga energie" ca reflectare a perceptiei inteligente si simtamantului tacut.. Cititi cu atentie exprimarea anterioara si vedeti daca simtiti conflict interior referitor la ea. Daca da, nu auziti inca in fiinta voastra; va aflati in campul interpretarilor perceptiei care filtreaza, premediteaza. Numai calatorii inteleg ratiunea cailor  si motivatiile scopului. Curaj si indrazneala! Adaptarea la ceva bolnav, societatea, nu e semn de sanatate!. A reda societatii care l-a imbolnavit pe cel vindecat, nu e semn de intelepciune! Atentia, intentia si vointa omului sunt puteri incomensurabile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu