03 aprilie 2018

impecabilitatea si morala

Parafrazand, Regina Maria afirma ca cine nu are bun simt are eticheta,  iar cine nu are bun gust are moda la dispozitie. Asemanator putem afirma ca cine nu are impecabilitate are la dispozitie morala.
Calitatile umane naturale bunul simt, bunul gust si impecabilitatea, sau perceptia inteligenta a simturilor se manifesta in comportamentul impecabilitatii. Bunul simt si gust, impecabilitatea nu sunt efectele unei conceptualizari gandite deja, premeditate, sunt manifestarile instinctului uman existential, Cand ne confruntam cu "omul facut sau gandit"'  acesta are  nevoie de reguli si rutine comportamentale care sa umple golurile perceptive din incompletitudinea senzorilor  datorita vitezei scazute a procesarilor infoenergetice controlate , premeditate.  Premeditarea sunteaza sau blocheaza comunicarea sau schimbul infoenergetic dintre circumstante si individ iar deciziile sau alegerile nu mai beneficiaza de complexitatea informatiilor necesare unui raspuns inteligent. Obsesia controlului circumstantelor releva defazarea temporala a intentiilor cu manifestarile circumstantiale care surprind neplacut proiectele oricarui control. In orice clipa circumstanta si miscarea din ea poate lua directii si forme dintre cele mai putin asteptate in raport cu care planurile controlului sunt complet inadecvate si rezultatele sunt opuse dorintelor.

Distuinctia intre natural si artificial este aceeasi distinctie dintre fiinte si lucruri. In orice circumstanta dinamica ei este generata de fiinte nu de lucruri. "Ceva facut" este o structura infoenergetica fara constiinta, o asamblare, mai reusita sau mai putin, de idei si conditionari ale proceselor transformarilor. Fara conditionari transformarile energiei si substantei nu se produc in afara instrumentarii lor artificiale, insa transformarile naturale ale energiei si substantei sunt intotdeauna posibile in circumstantele plenitudinii si frumusetii naturale care releva inteligenta creativa ca energie si suport al intregului sistem ecologic sau sinarhic care este un sistem de sine statator in care transformarile nu sunt conditionarte de instrumentari gandite ci libere in circumstante.

Bunul simt , gust, etc,  se manifesta prin impecabilitatea comportamentului   MENTAL IN ORICE FEL DE CIRCUMSTANTE. Tot ce este natural este dificil de descris prin cuvintele moarte sau simboluri rigide ca semnificatie, in schimb putem percepe direct , neintermediat de descrierile reflexive. Este diferenta dintre a explica cuiva ce este oceanul prin descrieri si al pune in contact direct cu imensitatea indescriptibila a ceea ce denumim ocean sau 'cuvantul viu". Fara perceptie nu este descriere si noi am inlocuit perceptia cu descrierea in educatia copiilor cu consecintele cunoscute, i-am transformat in terminale sau utilizatori de instrumente. Fara calculatoare si telefoane nu mai stiu ceva convinsi ca cunoasterea este o descriere , o ideie , o  informatie fara nimic altceva , un lucru, o denumire care trebuie doar memorata si nici macar asta din moment ce memoreaza telefonul etc. Fractura logica a asocierii cuvintelor inteligenta si artificial este posibila doar in lipsa perceptiei inteligente a ceea ce este. Instrumentul'inteligent" este educatorul leneviei, conditia "posmagilor inmuiati" deja fara de care lenesul prefera spanzuratoarea. Pericolul adevarat nu este in afara noastra ci in  atitudinea premeditata a relationarilor noastre in care credem orice ni se spune, orice primim fara constiinta platii, sau gratis. Cuvantul "gratis" este cel mai iubit cuvant al lenesului si cersatorului, insa 'gratis este inductia hipnotica care ascunde pretul pe care-l plateste fiinta in vitalitate si libertate.
Controlorii de constiinta nu puteau inventa ceva mai folositor lor decat momeala"gratis".Noi nu percepem adevaratul efort ci doar "eforturile conditionarii"   Am ajuns sa ne placa risipirrea  vitalitatii si putin percep ca ne autodistrugem sau sinucidem inconstient. Constienti de ceea ce facem am inceta sa mai facem, am schimba atitudinea in existenta, atitudinea risipirii vietii Insa aceasta atitudine este specifica facaturilor gandirii inconstiente, irationale.


Monada simtaminte/gandire intregita ca triada prin fapta nepremeditata releva completitudinea existentiala naturala. In templul corpului sunt mai multi centri insa ei sunt interconectati si sanatatea este efectul interconectarii si functionarii armonice, sinarhice  Creierul este un centru tridic al reflectarilor nu al actiunilor, al raspunsurilor nu al intrebarilor sau provocarilor.Cei centrati pe creier sunt corporal slabi, deformati, de emotiile incontrolabile, handicapati in planul simtamintelor si sentimentelor, se lupta cu ele. Cei centrati pe simtaminte sunt handicapati in planul ratiunii si lupta cu gandurile. Ambele centrari conduc la ignorarea faptelor sau comportamentelor relationale sunt eclusivisti in existenta. Relatiile lor sunt diforme, tiranice, violente. Centrul corpului este in zona buricului nu a capului, nici a stamacului. este centrul faptelor. Copilul dezvoltat fara conditionari conceptuale ale etichetelor, modelor si moralei, functioneaza armonic Comlexul simtamintelor si gandirii se manifesta spontan in faptele impecabilitatii comportamentale. Insa pentru parintii programati prin rutinele hipnoticii istorice si atavice mentale, impecabilitatea este nerecunoscuta, considerata dusmanul adaptarii sociale a copilului. De ce ne-am adapta unei societatii modelate care ne imbolnaveste ca sa se vanda medicamente, ne ingrasa ca sa vindem mancarea industrializata, ne manipuleaza constiinta ca sa fim suspusi si predictibili, ne programeaza ca sa fim  consumatori finali si resurse primare, contribuabili si soldatii tehnologiei, Desi sunt previziuni ale futurologiei care avertizeaza asupra consecintelor unor astfel de modelari temporale sociale, relationale, suntem obisnuiti cu iminenta mortii si moartea civilizateiei la care tehnologia ne promite fuga de noi insine prin mecanizare corporala sau modificari genetice, medii artificiale in conditii nepotrivite, etc Nu ar fi mai simplu in loc sa cautam alta planeta/casa pentru ca distrugem ecosistemul pmant, sa incetam distrugerea lui si a ofetei naturale ca mediu existential planetar?. Oriunde am fugi ne ducem cu noi, inclusiv consecintele le caram cu noi, nu putem fugi  cand nu ne maiamagim si imabatm cu promosiuni inselatoare.

Cum nu pot descrie impecabilitatea pot spune ca este un conmportament modalitate temporala diferit de comportamentul risipiri fara sens existentiall al resurselor si constiintelor. Este comportamentul percetiei inteligente ca raspuns la circumstante, l-as denumi metaforic "incetarea sinucideii sau autodemolarii corporalitatii" Un astfel de comportament mental manifestat sau corporalizat conduce ca acel corp sa fie "fara umbra ", sau invizibil celor care functioneaza in modalitatile risipirii propriei energii ca rutine ale inutilitatii, irationalitatii, Este corpul "tacerii"; nu este" astral" nedominat de dorinte.si nevoi pssihologice de autoafirmare si devenire., corpul impecabilitatii. fumusetea tineretii naturale a fiintelor umane. Intreaga cunoastere ii apartine nu are nevoie de a cunoste cunosterea si memora memoria., este fara dublura sau umbra, corpul uman al constiintei universale.

Iata de ce prin gandirea si premeditarea devenirii ne indepartam de noi insine si de ce  gandirea reflexiva interpretativa sau care judeca, exclusiva si violenta, nu contine in strucuturile ei conceptuale solutii la problematica umanitatii. Incetarea risipirii sau inutilitatilor comportamentale inseamana concentrarea energiei , vitalitatii necesare "mantuirii" , salvarii din starea hipnotica a mintii. Pentru asta nu sunt necesare rutine sau ritualuri noi care sa inlocuiasca rutinele obisnuintelor ci "trezire" din cosmarul irationalului care naste mosntrii si sperietorile tiraniilor de orice fel. Este un fel de parasire, de retragere, de implozie a gandirii in ea insasi si renastere asemenea pasarii pheonix-metafora nasterii luminii constiintei din ea insasi. Maestrii constiintei releva ca nu este necesar sa abandonam corpul biologic ci sa-i redam puterea primordialitatii fiziologice "a fiului materiei care mosteneste imparatia" boicotand exclusivismul ca atitudine. Triada simtamant /gand /fapta, releva plenitudinea si completitudinea fiintelor umane. "Aici si acum" inseamna concentrarea energiei, atentiei, scurtarea timpului si dilatarea spatiului, adica cresterea vitezei proceselor constiente  si avem impresia incetinirii manifestarii, insa impresia nu este adevarul, ci ne miscam sincron cu viteza manifestarii si putem actiona asupra ei remodelandu, redefinind. Cand scriem fara sa premeditam ce, intram in rezonanta cu gandurile care sunt in circumstante si avem impresia incetinirii lor moment in care percepem  continutul actiunilor infasurate in gand asemenea cum deplasandu-ne cu viteza unui tren putem vedea ce este in acel tren, avem claritatea referitoare la acele miscari ale gandului ca intregime. In aceasta claritate putem raspunde inteligent si oportun circumstantelor existentiale fara excludere sau discriminare. Ramane atitudinea disponibilitatii sau indisponibilitatii noastre in raport cu acele miscari ale gandului. Asta nu inseamna controlul gandirii sau negare ci alegere si refuz nediscriminator. Indisponibilitatea este un el de "multumesc am deja"  refuzul maimultului.


Exclusivismul este specific moralei si moralizarilor, modelelor si normelor de comportament . Comportamentul impecabil desi seamana cu cel moral nu implica excluderea ci perceptia directa si inteligenta denumita bun simt, buna perceptie, curata, clara, claritate mentala sau interioara in raport cu circumstantele. Este vreun om care nu are bun simt sau decenta, discernamant? Daca nu are deja, nu este om , doar o forma biologica fara continut, un preuman pe drumul evolutiei sale spre intregire, un singur in gramada, forma goala care-si umple golul cu regulile moralei si exclusivismului ideologic, fiul discriminarilor ideologice, psihologice, ,religioase, culturale, economice si rasiale, un important plangacios de mila  propriului statut disimulta in umilinta, neputinta si nedemnitate, umbrele inchipurilor maretiei sale  Noi stam in lumina dara cu spatele la soare si credem ca ratiunea lui este sa genereze umbre si consideram umbrele psihologice si conceptualizarile realitate.


"Trebuie' este constrangere si orice constrangere refuzam instinctiv, iar ceea ce acceptam in acord neconditionat este viata iar in viata iubirea-libertate. Alegerea liberului arbitru nu este o trebuinta ci exprimarea acordurilor sale existentiale si mijlocul alegerii este Atentia iar instrumentul ei ochii. La ce suntem atenti releva alegerile si negarea lor este ipocrizie, unde este atentia noastra acolo suntem ca fapta. Aceasta perceptie releva ipocrizia afirmatiilor conform carrora facem ce nu dorim sau vrem sa face, ca suntem constransi sa facem. Atentia nu poate fi constransa sau conditionata. Insa se poate ca rutina in care ne folosim atentia sa o foloseasca in locul nostru fapt care releva lenevia si comoditatea care se culca cu noi pe perna si-si bate joc de carne. Profesorii invoca atentia copiilor si daca acestia le-o acorda vor percepe adevarul invatamintelor lor. A nu acorda atentie este imposibil, intotdeauna atentia noastra este undeva, cu noi insine la faptele noastre sau in alta parte producandu-se disolutia si incongruenta faptelor. Cand acordam atentie dialogului interior nu suntem in trup  ci in planul lucrurilor, a ceea ce deja a fost gandit, in planul mineral, planul in care spiritul "doarme"  Cand suntem atenti la emotii suntem in planul vegetal in care spiritul "viseaza", iar cand suntem atenti la  potrivniciile circumstantelor suntem in planul animal in care spiritul se afla intre somn si veghe, zona crepusculara. Numai cand suntem atenti la fapte suntem in zona responsabilitatii lor in care spiritul se trezeste in om. Corespondenta  releva capacitatea polarizarii formale diferite a undelor mentale prin fortele gandirii asociat spiritului lor sau directorului ca ratiune existentiala de om recunoscuta. "Nimic Nou sub Soare", noul putem fi doar  Noi prin fiecare in parte sau prin sfera sa existentiala  naturala . Complexul simtamintelor si cel al gandirii par a fi in conflict, insa doar in functionare monadica sunt eul perenitatii sau fapta divinitatii, inteligentei creative ,miscarea mereu inoitoare, evolutiva.







Un comentariu:

  1. Doamne te iubesc!,procent? interesat doar de Adevavar.
    Om prezent!,vei sti ca doar pe tine te conditionezi si tie iti faci ...toti avem abilitatea cunoscuta de a atinge ...
    Fiinta Unitara sacra si cu cel de pe sfintul pamint-fizicosenzorial .Firesc U L ,pentru al stapinii/al lua in stapinire .
    Natura sinelui este fericirea ,si firescul fiintei este bucuria .
    Vehicul al Costiintei, o sursa de fericire si iubire !,blinda dragoste din interiorul tau -experimentata direct.Dansul...Eul Cosmic!,cel profund .
    Intelepciunea intuitiva Intelepciunea Constienta Cunoasterea ,intelegerea lui Christos.
    Independent si Interdependent,Traind conexiunea cu motorul creatiei.
    In trup si minte , Inima Constiinta.Universul nu este partinitor.
    In si de iubire divina lasindu ne armonizati.Eu sunt una cu vibratia iubirii universale .
    Incredere n corp-sanatate.Incredere n Viata -armonie .
    Sa terminam cu toate atasamentele ...,sa depasim toate limitarile gindirii,sa traim in Lumina si Iubire .Sa mergem in directia in care simtim Iubire si Bucurie pura .
    Prin emanatia iubirii si compasiuniii,toate fiintele pot fi re Aduse la LUMINA1
    Relaxati va in iubire !Fiti in pace!,bucura ti va .A Luminii Christice!,vesnic Acasa .Esti finitul,sculptat de infinit.Imortalitatea .Din Spirit ,legatura directa ...reinoirealitatea -infinitaeternaviatadintine-fantasticminunatuimitorsublim.
    Te iubesc Respect Recunostinta
    Fii binecuvintat!,fii tu acela .
    Eu iti multumesc,mulumesc,multumesc Doamne ,Dumnezeul meu pentru tot!
    Slava lui Dumnezeu pentru toate !

    Namaste,de copil Cosmic !
    Eu sunt Suntem 1
    Vointa Creatorului ,unica valoare cosmica .

    RăspundețiȘtergere