20 iunie 2014

mituri

Istoria este un mit; mintea este istorie de unde si obsesia cautarii in trecut a originilor,
cautarea de sine, autoregenerarea mitului original; intre timp  traim in mitul profitului, acumularii ; desi existenta in acest mit este violenta si degradanta, continuam schimband formele aceluiasi mit, amagindu-ne cu diferentele formale pe care le consideram 'evolutie a civilizatiei" care in fapt bate pasul pe loc in fundatura neputintei reglementarii libertatii. Cele mai fine simtaminte si aspiratii sunt abandonate pentru soliditatea contului in banca, o efemerida numerica fluida si instabila in dinamica viului. Consecintele sunt evidente dar suntem orbi in inima noastra; justificarea cu 'asa face toata lumea' nu ne comunizeaza cu lumea ci ne  izoleaza de semeni si viata. Din teama de singuratate , evidenta egocentrismului ca atitudine, alegem angajarea in izolarea nemultumirii colective, adevarata cooperativa (de productie) emotionala de suferinte si degradare. Cu cat suferinta este mai intensa cu atat promisiunea raiului viitor ofertata de amagitorii de profesie este mai atractiva si dezamagirea faptul ca viitorul nu este niciodata acum (traire) este mai demolatoare. Irationalitatea revoltei nu este "ratiunea libertatii". Nu putem obtine decat surogate ale dragostei si libertatii prin lupta si competitie in existenta. Promisiunea constiintei divine este nemurirea fiecarui om, daca...; evident este o inselaciune in promovare, o deturnare a sensului libertatii prin conditionare . Constiinta divina afirma nemurirea nu ca pe opozitie la moarte sau timp, asta doar bigotismul constiintei confunda opusurile cu diferrentele; nu pot si nu poti sa nu fii este dubla negare in spatele careia se intuieste sensul responsabilitatii individuale in existenta. Nu teama de moarte ne salveaza si nici lupta de supravietuire nu ne elibereaza, ci trecerea prin zidul perceptiei sau cunoasterii psihologice dincolo de care ni se releva libertatea esentiala ca dat original al structurii sinelui propriu nealterat. Asta insemna ca nu exista cineva deasupra noastra in fata caruia trebuie sa demonstram sau sa justificam , aparam sau sa evitam condamnarea la abandonul vietii. Nu exista teama de moarte ci doar atasament de viata , atasament care releva constiintei dualitatea sa; nu poti fi atasat de viata daca nu consideri viata exterioara tie si acesta consideratie este mitul istoric sau mintea hipnotica."Eu sunt viata ' releva ca afirmatie si consecinta implicta de peste 2000 de ani adevarul sinelui uman si aceasta revelatie informationala inactiva in existenta lumii datorita responsabilitatii implicite si opozitiei hipnozei vinovatiei (timpul istoric sau mitul caderii din rai) care nu o  poate exprima. Nasterea gandului este in sine o actiune, cand gandul se naste din adevarul constiintei si nu din manipularea ei prin false mituri experimentale (traditiile sau folclorul local) atunci simtamintul si fapta sunt unitate, intregime. Cand gandul este nascut din premeditarea hipnotica a miturilor caderii, simtamantul nemultumirii troneaza si se confrunta cu nemultumitii perpetuand caderea sau experienta ei, degradarea accentuata. ADN-ul este pervertit de experiente prin condensarea lor la nivel biologic in adaogiri pseudoinformationale care se reverbereaza ca structuri biologice ale bolilor si degradarii, ca ordini (porunci , domni, legi) straine corpului uman sau adevarul a ceea ce sunt acele informatii sau consideratii istorice. Vestea buna pe care oamenii stiintei o releva este ca putem curata adn-ul fara intermedierea instrumentala a geneticii prin comunicare directa si intentia constienta a curatirii falsului informational (cunosterii psihologice descriptive), prin rostire sau afirmarea puritatii si perfectiunii informatiilor vii ale imanentei de nepervertit a adn-ului original fara de care  tineretea nu ar fi posibila ; fara tinerete nu am avea ce degrada prin comportamentul hipnotic al supravietuirii prin consumul semenilor sau dominatie si control al semenilor. Cand nu mai onorezi acest model comportamental  nu iti ramane decat sa parasesti societatea acestui model, adica sa parasesti tipul de relationare interindividuala al luptei pentru putere personala falsa, teatrul de control si profit al inselaciunii semenilor. Te detasezi, dar aceasta detasare la propriu conduce la fericirea de a fi singur si responsabil de relationarea ta cu semenii. Amestecul este distructiv pentru sisteme incompatibile si in matematica si in existenta. Relationarea prin respect si blandete nu poate starni decat conflicte in lumea conflictelor de aceea inteleptii se retrag in comunitati intime si invizibile celorlalti care nu pot intelege un alt mod relational. As putea spune ca este o alta limba in care te exprimi prin fapte si nu poti fi inteles si ca atare nu poti comunica decat cu cei ce vorbesc aceeasi limba. Durerea imposibilitatii comunicarii , lipsei de puncte de contact cu proprii copii si apropiati te poate face sa te intorci , dar, 'nu te intoarce te astepta trecutul". Nu este necesar sa parasim corpul sau sa murim, moartea ca abandon al corpului este abandon de sine, tradare de sine si ea survine prin degradarea la care esti supus in mediile intunecate ale ambitiilor de putere si superioritate, autoafirmarii, in care ti se va demonstra, prin coborare la nivelul lor si soliditatea cunoasterii istorice neschimbatoare, inferioritatea si falsitatea propriilor valori vii ale aspiratiilor si simtamintelor umane. Ti se cere sa demonstrezi si ti se neaga astfel fiinta; Chiar daca demonstrezi, demonstratia este nevazuta pentru cei intunecati de propriile certitudini ale inferioritatii fiintei umane demonstrate de istoria mitului caderii si "pacatului" invaziv si considerat 'original' adica origine.   Cu toate astea fara sa demonstram ceva din ce in ce mai multi oameni recunosc adevarul libertatii lor imanente, originale si il exrpima ; oaze de libertate interumana se concretizeaza ca molecule noi ale unui noi societati care multiplicandu-se si diferentiindu-se functional vor da nastere unui nou corp social sau comun, iar nasterea lui desi nu se vede ascuns in 'burta mamei" se petrece chiar acum , dovada faptului fiind caderea vechilor sisteme  sociale ale profitului celor putini pe spatele celor multi ; un nou 'pamant' se naste.Chiar daca nu suntem impreuna fizic suntem impreuna in spiritul inoirii si renasterii, al tineretii si iubirii, al libertatii si creatiei din libertate in cea mai inalta si imaculata nastere a cristului colectiv al cocreatiei constiente si responsabile. Creierele tuturor purtatoarelor de creiere de pe pamant formeaza un creier indestructibil planetar in care fiecare creier individul este un neuron. In acest creier nu exista informatie secreta sau ascunsa si nici intamplare (cunoascandu-se sursa si scopul oricaror proiectii gandite) si astfel inselaciunea nu mai functioneaza social. Manipularile si scenariile controlului mental sunt desconspirate si aceasta desconspirare se posteaza pe internet , sistemul nervos planetar constient al libertatii circulatiei de informatii directe. Tendinta cenzurarii internetului si controlului informatiilor postate, este reactia si opozitia la nasterea creierului planetar al constiintei umane sau la mentinerea controlului asupra lui- asa cum a fost pana astazi - dar nu exista nici o forta care sa se poata opune liberei comunicari interumane asa cum telepatic sau natural este. Telepatia este expresia liberei comunicari si maximei transparente informationale si asa cum  sistemul nervos prin care circula informatia vie in corpul copilului se formeaza ultimul si la suprafata corpului si aceasta evidenta se manifesta  in aparitia si nasterea sistemului nervos planetar constient  reflectat  ca internet. CEEa ce trebuie sa pastram este vigilenta , nu orice inf este din adevar sau adevar, ci smanta sa sau intentia este relevanta, iar cantitatea informationala blocheaza functionalitatea sau viteza de actiune a faptelor producand confuzii si rataciri asa cum pana acum s=a produs prin religii si educatie incetinind gandul si creatia lui, conditionandu-l de rezultate anticipate, scop, sau  premeditare. De aceea propun un instrument informational al vigilentei; ceea ce aflati din internet este pe placul inimilor voastre, va face sa simtiti bine sau va sperie, va impovareaza sau va elibereaza?  Liberi fiind , ati face asa spre folosinta voastra? Doar dorinta inimilor noastre este adevar in libertate, chiar daca gresim, consecinta ne releva greseala si putem reveni la noi ca sa descoperim adevarul dorintei inimii sau intentiei vietii, spiritul propriu.  

5 comentarii:

  1. "lipsei de puncte de contact cu proprii copii si apropiati" si parinti

    Speriatii nu se simt bine daca nu sunt speriati (cum, nu mai e nimic de care sa ma sperii?).

    Cautarea punctului fix cu care poate fi rasturnat universul inceteaza cand punctul percepe ca este universul (miscare in nemiscare).

    Dor(ul) este intre 1 si 13 (adorm).

    Gil (cunoscut si sub numele de Doru)
    : - )

    RăspundețiȘtergere
  2. Intre 1 si 13 exista cele 12 zodii, cunoasterea psihologica. Asadar dorul apare in cadrul cunoasterii psihologice care este folosita pe post de somnifer pentru adormirea speriatilor care cauta punctul fix. Cand dorul (de 1-totul sau de 13-miscare in nemiscare, si de fapt acelasi dor) inceteaza ramane in perceptie ceea ce este cu adevarat (sunt ceea ce sunt si nu caut a fi altceva).

    Gil, Doru, si altele
    :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vigilenta la dor(uri/inte/mit).

    Gil
    :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cunosti expresia ?: ' nu stiu cine esti, dar stiu ce esti!'
    Cine esti este necunoscutul dar ce esti este cunoscutul. Necunoscutul scoate ce este mai bun din tine, energizeaza, cunoscutul este repetitia trecutului, consuma. Daca graul ar fi constient ar spune:" eu sunt hrana pentru om" Daca omul ar fi constient ar spune:" eu sunt hrana pentru emanatiile (comportamentul) personalitatii" Ceea ce numim personalitate dincolo de consideratiile si catalogarile descriptive formale se releva ca modalitate de reactie la alte tipuri de reactii; aceste reactii sunt exaltari emotionale si senzoriale in contact cu ceva ce nu se afla in perceptie sau atentie dar pe care le percepem ca simtaminte. Te simti bine faci bine ,arati bine; te simti rau, arati rau, faci rau. Iata ca ceea ce controleaza comportamentul nu este ideatica sau ratiunea individului ci simtamintele. ele sunt sursele comportamentului si sunt intrumentate comportamental prin reactii idealizate si exaltate ca emotii pozitive sau negative iar controlul emotional sau al gandirii nu are efecte in dinamica individului din moment ce sunt efecte si efecte ale efectelor. Pentru o ratiune mecanica, tehnica care lucreaza cu polaritati si diferente formale nu este relevanta existenta neconditionata, libera, dinamica si inoitoare pentru ca nu are elemente contradictorii si in conflict sau rezonanata; un simtamant nu are opus, si ca atare cu ce sa-l conditionezi? la ce sa-l atasezi ca sa obtii structuri din fragmente? iata cunoasterea psihologica si tehnologica lucreaza cu fragmente si opusuri (pozitiv- negativ emotional sau tehnologic) si prin asociere si combinatii obtine structuri instrumente pe care apoi le manipuleaza in diferite interese; interesele spihologice personale se obtin prin manipulari ideatice si emotionale , exaltarea ideilor si emotiilor, iar cele materiale prin manipularea numita munca, exaltarea sau cantitatea muncii..

    RăspundețiȘtergere
  5. Gandirea asa cum o cunoastem ca reverberatie a ceea ce a fost facut, nu poate face decat structuri si in domeniul tehnologic al instrumentarii energiei universului produce instrumente tehnologice si este in stare sa rezolve orice prob;ema de tip tehnologic; dar in domeniul uman-social , adica in inteactiunile umane, natura face gandirea de ras! interactiunile umane nu pot fi conditionate de gandire; desi se straduie sa trateze omul ca si pe un instrument material oarecare sau masa biologica de manevra in interese indoielnice si irationale,;toate structurile sociale reglementate si modelate precum rutinele programelor de calculator se dovedesc fluide, instabile si consumatoare de enorma energie ca atare privite prin ratiunea mecanica pragmatica -rebuturi . Diriguitorii acestori rebuturi de structuri sociale in final sfarsesc prin epuizare individuala incapabili sa sustina structurile respective fara un imens consum energetic ceea ce le face nerentabile si le abandioneaza; odata abandonate de sustinatorii lor ,fara energia lor structurile respective se dezintegreaza ca si cum nu ar fi existat vreodata( toate imperiile si alt gen de structuri s-au dizolvat in cenusa istoriei si reinvierea lor este inutila sau nerentabila ca si cost individual- amintirile sunt umbrele a ceea ce a murit, a incercarilor de structurari sociale ale unor ambitii de putere individuala. Iata de ce nici o reglementare restrictiva nu este rezolvare, ci cost individual si pas inapoi cu semnificatia de pas spre disolutia reglementarii si individului care o sustine. Abandonul atasementului de ceea ce este fals si relevat ca fals prin experienta sa numita moarte, inclusiv in fata vip-rilor sistemelor respective si renuntarea la a le considera modele pentru existenta( ca sa nu ajungem parodii ale altor parodii individuale personalitati), nu inseamna abandonul vietii sau existentei asa cum este prezentat de sistem ci dezlipirea propriei energii de ceea ce o risipeste in sustinerea acelor structuri cu care contactul se releva ca suferinta si nefericire, teama si vinovatie. Aceasta detasare sau discontinuitate in risipirea vitalitaii individului se poate instantaneu pentru constiinta dar se reverbereaza temporal in corp si necesita rabdare, sa asteptam reverberatia libertatii propriului corp, asteptam dar stim ce asteptam ca sa nu mai primim altceva, sau sa acceptam altceva ca libertate , de regula o reglementare si conditionarile ei.

    RăspundețiȘtergere