28 martie 2013

colaborarea cu astrograma 4


Presupunand (macar) ca la intalnirea cu aceste randuri nu ati dat peste un “astrolog” ci peste un mare iubitor de astrologie dar mai ales un mare iubitor de om, sa facem pasul urmator.

Gata! Am ajuns prin decizie si nu altfel la un astrolog (fac distinctia, apasat aici, intre cel ce se joaca cu astrologia… si cel ce cu adevarat i se dedica). Astrologul este in stare (stie cum!) sa verifice corectitudinea momentului nasterii, sa il identifice si chiar recalculeze.
Aici nu intru in amanunte, este treaba astrologului (imi suna tare nepotrivita aceasta numire dar o voi folosi pentru a usura exprimarea).
Tu, ai de acum, la fel astrologului, un desen in fata. Acest desen, cuprinde , arata, exprima, toate (toate cate iti sunt necesare acum, la aceasta intalnire), aspectele energetice personale.
Cu buna voie nu intru in exemple, pentru a nu complica lucrurile (fac o fina dar cu drag aluzie la observatia lui Adrian…)
Revenind, te afli fata in fata cu toate informatiile (astrograma sau harta natala) de care tu ai nevoie pentru o functionare perfecta. Este ca si cum, ai un telefon mobil nou si inainte de toate, citesti TOATA CARTEA TEHNICA. Mare atentie la aceasta metafora. Degeaba ti-ai cumparat cel mai scump telefon din momentul acela de pe piata, daca in loc de a-l pune in priza potrivita il pui la o tensiune de 10 ori mai mare. Degeaba daca totusi nu ai facut asta, incepand sa il folosesti, din toate optiunile posibile tu folosesti doar functia de convorbiri telefonice sau, te astepti si suferi nespus ca el, telefonul, nu iti macina si carnea pentru mititei.
Tot asa, exact asa, pana cand ne intalnim cu astrograma, habar nu avem cate functii avem, care sunt prizele reale, fizice, prin care ne conectam CORECT la sursele universale de energie, care sunt cele mai fine abilitati ale noastre si care sunt actiunile pe care nu le putem face pentru ca ne descarcam total de energie (ca si cand am vrea sa spalam telefonul cel nou cu masina de spalat ca poate s-a umplut de praf…).
Incepem deci sa descoperim propria carte tehnica de functionare. Este o metafora cam dura dar ma folosesc dinadins de ea pentru a se vedea pragmatismul.
Nu confound si nu compar un aparat cu tine dar da, de foarte multe ori te-ai putut descoperi facand cate ceva doar pentru ca asa este la moda sau toti vecinii o fac, si tie nu ti se potrivea deloc!!!!!!!!!!
Cat despre capitolele cartii noastre tehnice si potentialul pragmatic al folosirii corecte (aici a folosi are sensul de a actiona), mai vorbim maine
In egala masura astept feed back, rodia

9 comentarii:

  1. Vis a vis de comparatii.. uneori, iti pui singur un sablon,"sunt leu, sunt gemeni, etc." la care mai adaugi atributele sau descrierile auzite la TV sau citite pe internet.. moment in care, atunci cand apar situatii mai provocatoare, te confrunti cu o dilema: sa apelezi la ce ai face tu insuti folosindu-ti propriul cap (ceea ce nu are nici o treaba cu tiparele respective), sau sa apelezi la ce ar face "zodia"/tiparul auzit. E evident ca o astfel de perceptie despre astrologie poate duce exact in polul opus decat unde ar trebui sa ne duca. Astfel sesizez o diferenta intre ce se crede despre astrologie (o fabrica de noi tipare, care in loc sa ne readuca la ce stim si suntem, ne da altele 'noi':) si ce este ea, o unealta menita sa scoata la iveala "cum" suntem de fapt in spatele tiparelor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte fin si adevarat, Cristi... incep sa resimt ca planul in care dezvoltam impreuna "subiectul", ne conduce chiar el inspre pragmatism. Si unde mai pui, Cristi draga, ca la fel sexului, la fel atrocitatilor, "astrologia" aceea despre care ai sesizat ca nu ar fi, vinde foarte bine...

      Ștergere
  2. Rodia, iti multumesc pentru rabdarea nerabdarii mele.
    Am observat si acceptarea lui Vio pt o cafea vorbita; ma lamuresc daca ne revedem (dupa vreo 12 ani) pur si simplu, sau abordam (scolareste) astrograma mea (pe care urmeaza sa o desenam si analizam). Apoi ne intalnim.
    Nu cochetez cu astrologia, pt ca sunt cam dezamagit de relatia dintre mine si ea, pana acum. Caut ceva de la practic la abstract, de la teoria spirituala la painea cea de toate zilele, pentru ca simt ca am ceva (nou) de spus si inca nu mie clar ce. Dar nu exclud ca raspunsul mi-ar putea veni (cu sensul de a se revela) chiar si pe calea astrogramei.
    Ca sa fiu direct, ma intereseaza (atrage) mai mult sa-mi inteleg si sa-mi urmez intuitia, decat sa caut interpretarea cristalelor, astrelor, simbolurilor Reiki si a altora. Nu le desconsider pe toate acestea si stiu ca toate au rostul lor, ba chiar i-am indrumat pe altii sa le foloseasca (cu incredere), dupa cum am observat ca li se potriveste; doar ca nu m-am regasit urmand aceste cai.
    Scuze daca sunt off topic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...candva am aflat ca "rabdarea este prima calitate a zeilor"... mai, sa fie... mi-am zis... si am inceput sa verific...
      Intre practic si abstract, sunt convinsa ca vei da peste tine si toate vor incepe sa se clarifice. Modalitatea oricum este absolut particulara (pentru oricine) iar daca "intuitia" inseamna a iti urma inima, atunci chiar ca nu ai cum sa dai gres. Putem insa foarte bine (si o facem al naibii de des :)) sa ne dam cu stangul in dreptul si sa ne si intrebam de ce ne doare?, urmand strict calea desteptaciunii, uitand de inima).

      Ștergere
    2. Foarte corect. Exact asta am vrut sa spun.

      Ștergere
  3. Multumesc Rodia pentru necuvinte :)

    G I L
    : )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...mereu cu drag, Gil! Daca macar pentru ca tu sa treci cu bine (folos, in armonie...) peste ceea ce iti solicita inchiderea personala de ciclu evolutiv, am avut ghesul de a incepe sa scriu (asez seminte noi), pe aici pe ogorul vostru fertil, merita...

      Ștergere
  4. Te rog, te rog din suflet nu mai insista cu inchiderea. Mi-ai zis o data, ti-am raspuns, gata, ajunge. Sinceritatea ce razbate din ceea ce scrii m-a facut sa spun da si nu despre ceea ce scrii.
    Ghesul de a scrie pe blog este un impuls cosmic, este un moment in desfasurarea blogului-proiectului, este momentul unei noi actiuni si poate intru adevar este momentul unei prezente umane feminine constante pe blog. Mai bine mai tarziu decat niciodata.
    Orice facem din iubire merita.

    G I L
    : - )

    Meritul este al iubirii in tot ceea ce fac :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Rodia,mi-am dorit sa iau legatura cu tine de mai mult timp, dar acum sper ca am reusit, sa intru pe acest blog, sper ca al tau. Tin neaparat să te întâlnesc ! Imi asum riscul de a-mi lasa numarul de telefon pentru a ma contacta cat mai curând 0736 123 260. D.Flory

    RăspundețiȘtergere