19 septembrie 2010

steaua de miez IV

Eu sunt punctul focal al intregii constiinte. Intrega constiinta este infinitatea care exprima si cosmosul exprimat, comuniunea indestructibila. Intrega constiinta radiaza, iar punctual focal al acestor radiatii este: Eu Sunt.
Aceste radiatii sunt elementele ce stau la baza oricarui lucru sau miscari. Radiatia suprema exista. Ea este radiatia din care orice element ia nastere. Ii putem spune substantialitate fundamentala, inteligenta creativa, ordinea ordinii, minte sau spirit, Dumnezeu (dupa nume). Punctul focal al tuturor radiatiilor este Domnul sau Legea, Cristos (dupa nume), iar impreuna Domnul Dumnezeu cel viu, Eu Sunt (dupa nume). Legea Spiritului, este ordinea ce nu poate fi incalcata, viata sa. Dupa cum Universul si Spiritul unul sunt, Legea si Omul, unul este, Chipul si asemenea Spiritului. Dumnezeu este matritza omului si omul matritza lui Dumnezeu. Existand intelegerea faptului de mai inainte, asemanarea este: completa diferentă. Cand lucrarea Spiritului, inteligentei creative inceteaza, asemanarea si diferenta inceteaza, Uniunea s-a intrupat. Aceasta “uniune” este punctul focal al intregii constiinte existente, Eu Sunt, steaua miezului oricarui lucru sau miscari. Radiatia mea este lumina, viata oricarui lucru sau miscari, oricarei vibratii a constiintei in intregul sau. Corpul perceptiilor, sau Templul Omului, recepteaza acesta radiatie drept Lumină Vie (intelegere pura), Intensitate-Iubire, Inteligenta-Compasiune (iertatoare-vindecatoare-regeneratoare), Libertate-Putere-Posibilitate, o amplifica si o exprima in afara sa. Exprima libertatea, inteligenta, iubirea, intelegerea a tot ce este denumit si nedenumit, viata. Corpul sau Templul Spiritului unul cu Spiritul (corpul si mintea unul sunt, omul si dumnezeu unul sunt), emite lumina pana cand se poate sa nu mai fie perceput de radiatiile partiale ale constiintei cu care se identifica persoanele. Astfel ceea ce nu percepe persoana nu denumeste (nu exprima), nedenumind nu face, nefacand doreste, dorind moare, se intoarce in sursa sa, ignorarea a ceea ce este, iadul (dupa nume), adica onorarea mortii si denigrarea vietii. Nimeni nu face nimic (deci, nici vinovat sau cauza nu este, nici rasplata nu are ce sa astepte), pana cand nu isi concentreaza intrega sa gandire intr-un unic punct focal, in Eu Sunt, din care sa renasca in accord cu legea sau ordinea, viata sau dumnezeu, adica sa se nasca in spirit,  revine in lume de la tatal (spiritual pur), si cu el una este (canal curat, templu curat), adica sa implineasca Lucrarea Dumnezeu, (unicul gand si cuvant, dupa nume). Nu exista secret; secretomania este cruzimea si ascunderea scopului universului vietii. Omul este creatorul legii, este legea, lucratorul si Lucrarea (Dumnezeu dupa nume). Acesta este natura si naturalul, fireasca si fermecatoarea creatie, in care ne trezim a infinita oara, fara inceput si sfarsit este. Eu Sunt dinainte de a fi, inceputul este sfarsitul. Nu exista mijloace, intermediari si intermedieri de orice fel, acestia, vamesii lui Dumnezeu numindu-se, iuda sau tradatorii de sine (si-au tradat propriul sine adevarat, sinele vietii). Eu Sunt umanul (Adamul dupa nume), mama-tata, izvorul fecunditatii. Povara Libertatii nu o pot duce decat cei curati. Tu ma creezi pe mine, Eu Sunt te invie pe Tine. Tu imi dai Trup, Eu Sunt iti dau viata. Aceasta  nu este o promisiune ci ceea ce este, faptul. Stiti ca:  materialul si spiritualul sunt contopite in Cristos. Spiritul stie: “eu nu vin de la mine insumi, ci vin de la tatal”. Trupul este un canal curat prin care Cristos-ul straluceste. Cautand, ve-ti gasi cristosul in mine si in voi toti, frati cu totii. Ceasul vostru a sosit cand Cristosul va aparea fiecaruia, ca individ. V-am vorbit exact asa cum va vorbiti fiecare, voua insiva. Cand faceti aceste cuvinte reale, nu veti mai avea nevoie de altele. Acestea nu sunt formule sau obligatii, doar ca actiuni va pot usura concentrarea gandirii intr-un singur punct. Cu cat folosesti mai mult acest nume, Dumnezeu, stiind ca el reprezinta Legea Dumnezeului Launtric, pe care ai stabilit-o in tine, cu atat este mai inalta frecventa vibratiilor corpului tau. Aceste vibratii se coreleaza cu vibratiile emise de cuvantul Dumnezeu, care sunt cele mai inalte, sunt cosmosul, sunt vibratiile cele mai puternice, sunt viata. Aceste vibratii sunt emise pe Raza Ordinii, adica in accord cu legea universala si determina cel mai inalt camp de radiatie. Acest camp cuprinde totul si carmuieste toata masa substantei, este atotprezent. Aceste vibratii sunt elementele care guverneaza toate energiile, acesta vibratie este vehicolul care poarta lumina si viata. Inteligenta guvernatoare din spatele acestei radiatii, este ceea ce numim Dumnezeu, iar prin radiatia sa inteligenta penetreaza totul. Cand omul uneste aceste radiatii in corpul sau, ele sunt una. Acest corp raspunde imediat vibratiilor luminii si este vibratia lui Dumnezeu, trupul radiaza lumina. Dumnezeu, puterea creatoare, divina, tatal meu curgand prin mine, este totul; si tot ce este Dumnezeu, Eu Sunt. Eu Sunt Cristos-ul lui Dumnezeu, Omul-Dumnezeu. Tot ce este Dumnezeu Tatal meu, este pentru folosinta Omului-Dumnezeu, astfel, Eu Sunt este indreptatit sa foloseasca orice substanta. In fapt Dumnezeu Tatal meu ii ofera omului-dumnezeu orice substanta intr-o masura nelimitata. Principiul launtric, Dumnezeu este Tatal meu, Eu Sunt Cristosul lui Dumnezeu: amandoi in unire intreaga si deplina, Om. Tot ce are Dumnezeu, Cristosul sau Este. Nu ajunge doar sa ganditi, ajunge sa stiti si sa faceti si sa iubiti.  Te ridici si indeplinesti Cunoasterea; prin iubire si slujire este implinire, si indeplinire. Lumina este viata si sa traiesti in  intregime in radiatiile luminii trupul tau este viata pura. Astfel toti sunt Dumnezeu cand traiesc in vibratia lui Dumnezeu care este lumina si viata. Cand  folositi cel mai frecvent cuvantul Dumnezeu?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu