25 iulie 2013

miscarea dupa dorinta, continuare

Doriti o casa?
Ignorati faptul ca dorinta implinita sunteti voi insiva, casa spiritului planetar a carei casa este natura planetei, planeta insasi. Aici as aminti un curent de miscare determinat de relevarile autentice din cartile  care descriu faptele si cunoasterea femeii umane Anastasia. Minunata expresia a sa evident ca starneste dorinta de a fi la fel sau a face ce ea face. Dar adevarul nu poate fi copiat. Anastasia nu are alta casa in afara naturii virgine a mediului sau natal.Nu are dresinguri pline de haine desi asprimea conditiilor naturale ale locului este "de neconceput" a fi suportata "fara conditionarea mijloacelor care sa creeze un mediu artificial de temperatura". Anastasia emite sau radiaza iubire , isi poate muta dupa dorinta corpul sau energetic si fizic. Anastasia nu are bucatarie alta decat bucataria naturii. Anastasia cunoaste adevarul conceptiei imaculate a fiintei umane si nu-l abjura prin comportament si comunicare, il promoveaza faptic in orice imprejurare oricat de ostila ei ar fi. Anastasia cunoste dorintele inimilor si intromisiunilor straine in intimitatea fiintelor umane, are constiinta limpede in relatie cu istoria creatiei si a pervertirii constiintelor care a intervenit la un moment dat. Cunoaste puterea viziunilor nascute din dorinta inimii si ratiunea  lor. Dar cel mai imbucurator este ca ea cunoaste ordinea conceptiei sau nasterii si a educatiei noii fapturi aduse in eistenta planetara. Cunoaste semnificatiile profunde ale creatiei si existentei si educatia viului prin cuvintele vii. Am enumerat cateva din cele ce suntem lasati sa intelegem din descrierile cartilor respective. Acum sa revenim la miscarea dupa dorinta "Anastasia". Ca orice dorinta , exista deja dar nu putem face dorinta. Cu toate astea foarte multi "doritori" incearca sa o copieze parasind "civuilizatia" ; dar o muta in natura si noile asezaminte care facute cu bani seamana mai mult cu investii imobiliare in dorinta. Dar aceste "investitii" nu fac dorinta.Daca urmam ceva ca sa scapam de altceva , mai devreme sau mai tarziu vom regreta situatia de care am fugit. Anastasia insasi afland de acesta situatie a afirmat ca ea nu a dat astfel de "indicatii";  de altfel este rational ca daca ai facut mizerie intr-un loc nu fugi de el (este imposibil) fara sa faci curatenie in acel loc, iar ideile vii ale vetrei de familie se referea la comportament in locul respectiv, nu la parasirea locului si lasarea curateniei pe seama altora. De altfel acesta intelegere gresita poate fi evidentiata ca irationala prin ducerea ei in extrema; ce s-ar intampla daca toti oamenii ar parasi locurile in care traiesc si s-ar muta in natura virgina primordiala? Ar face ce au facut si pana acum, dar, in alt loc pe pamant. Ce s-ar intampla cu locurile parasite? In 20 de ani (cum arata un studiu) ar fi "recucerite" de natura virgina. Apoi se vor intoarce, cautand tot o alta natura virgina, satui de degradarile conflictelor produse in  locurile virgine anterioare. Evident ca desconspirarile Anastasiei nu sunt formale, ca sa determine schimbari formale dar cu acelasi continut, continuitati sub alte forme, sau in alte locuri Va voi povesti o situatie revelatoare pentru "fuga de..." . Un grup de bucuresteni s-au hotarat sa paraseasca mizeria, unul dintre ei a cumparat o suprafata de pamant mai mare intr-o zona muntoasa; apoi a impartit-o cu altul care nu avea mijloace de a cumpara si el impins de nevoi si singuratate. Initial oferta era libera de conditionari. Dar dupa un timp, cei doi si cele doua cupluri, au ajuns la conflictul in care primul pasionat de macete apela la puterea lor ca sa -si elibereze pamantul de intrusul invitat acolo. Miscarea pe orizontala in perceptie si constiinta nu produce schimbari profunde, ci doar formale, naravul se pastreaza, tenditele dominatoare si de control persista. Reelevarile Anastasiei produc miscari in profunzimea constiintei umane, intorcerea la inceputurile "prezente" si nu istorice sau spatiale ale constiintei de sine. Fara acesta miscare de o dinamica uluitoare a actiunilor meditate anterior, prin racodare la esenta si actiunea esentei creative, orice schimbari formale sunt din aceeasi premeditare sau intromisiune in intimitatea proprie. Am ales sa relev si reflect 'fasul conceptual', adica sa raiesc si suport consecintele, tocmai pentru ca am realizat ca omul oricat de "in necaz ar fi", "nu da vrabia din mana pe cioara de pe gard" (si bine face) daca nu se lamureste ca vrabia de fapt era o ciara vopsita sa para vrabie. Atunci renunta si la cioara si la vrabie, se produce o discontinuitate a atasarii de impresii false si din acea discontinuitate mentala se releva adevarul libertatii sale imanente si cauzale manifestate prin responsabilitatea sau iresponsabilitatea  sa. Este greu, este foarte greu, ca inaintea oricarei actiuni sa meditezi racordandu-te la claritatea interioara sau constiinta ta elevata si de acolo sa exprimi dorinta inimii tale ca raspuns conjuncturilor violente si violatoare. Insemna a nu te razbuna pentru ca ai fost "violat psihologic", violand psihologic la randul tau. Acest fapt releva  Anastasia cand la replicile grosolaniei traditionale ale stangaciei barbatului in fata unei femei inteligente, raspundea ca poate ea nu a explicat clar ce vroia sa spuna si cu iubire relua raspunsurile exemplificand in contextul mentalitatilor traditiei istorice. La exaltarile de vitejie masculina raspundea ''poti tu sa nu reactionezi la rau", cu alte cuvinte sa nu raspunzi raului cu rau? In locul raului putem face binele, nu avem unde in alta parte. Unde e bine , mai binele e raul binelui de acolo.Anastasia nu a imbunatatit conditiile pesterii unde locuia si nici fauna si vegetatia locului perfect in armonia sa creata si care reflecta acesta armonie cu care ne putem impartasi fara sa o imbunatatim dupa conceptiile nemultumitului si dependentului de carje tehnologice. Pentru cei mai multi pare imposibil de crezut ca se poate trai in natura fara prelucrarea ei, dar in armonie si prelucrarea sau imbunatatirea conditiilor este posibila fara sa o perturbe daca respectam  locul ca pe noi insine, adica fara importanta imaginara a superioritatii proprii fata de... .Premeditarea superioritatii este sursa distrugerilor in fiinta naturii. A stapani natura insemna a stapani pornirile violente si distructive, insemna a nu produce dizarmonie in locul prezentei tale si asta este foarte greu fara actiunea meditatiei, fara perceptia a ce este fals si adevarul acitunii tale. Evident ca relevarea posibilitatilor naturale ale fiintei umane barbat sau femeie, neconditionate de conceptiile istorice ale cunosterii psihologice cu care ne identificam, sau starea de hipnoza generalizata, starneste invidie, amplifica complexele neputintei si insuficientei propriei persoane, declanseaza razbunari, contestari si incercarea de a pune stapanire pe promotorii lor. In ultima instanta neputinta implinirii dorintelor de dominatie, teama de necunoscut si propria neputinta, conduce la crima (vezi istoria Golgotei si atacurile suferite de Anastasia si descrise in carte). A urma dorinta inimii nu insemna a copuia modelele la care ravnim a fi sau a face. Ar rezulta o parodie  A exprima originalul nu este complicat ci doar foarte greu. Nici unul nu are nevoie de 'model' a cum sa iubesca si nici nu cere , iubeste firesc spontan si perfect. Nu mi s-a cerut vreodata un model 'sau cunoastere "a cum se face bine, sau cum se iubeste", fiecare stie s-o faca, dar este greu . Modele ' a cum se face ' se solicita doar in starea de hipnoza a gandirii fragmentate in care premeditarea este cauza, o cauza secunda a cunosterii acumulate sau memoriei, deci un efect de la care daca pornim ajungem la defect sau batranete. batranetea este ceea ce noi obiectivam si percepem pentru ca ea este cauza, mintea batrana sau istorica de milenii a irationalului posibil fara intelegerea sinelui uman. Dorinta inimii, sunteti, si datoria dorintei insemna a o exprima si aduce in manifestare sau obiectivare prin intruparea ei in faptele individuale, a iubi, a face binele sau bine orice ati face. Este greu , este foarte greu si tocmai aceasta este provocarea temei de proiect al carui proiect este nefacut inca, neobiectivat dar prezent in ceruri. Aducerea cerurilor pe pamant nu implica a sti ce si cum, ci a iubi ceea ce faci sau cum spune ardeleanul 'daca-i musai cu placere". Aceasta atitudine face curatenie in locul mizeriei si ordine in dezordine, si bine in locul raului. Se face individual si este facut ( cerul sau gandul unic al unicei dorinte care suntem, intrega pace si frumusete a tineretii perene) dar socialmente intrupat implica comunitatea in comuniune. In comuniune nu exista proprietate materiala ,ci angajament comun personal. La fel este si in marile companii ale puterii banilor,  numai ca nu dorinta inimii este targhetul lor, ci nevoia insuficientei. Trecerea de la puterea banilor la puterea omului nu exclude sau distruge banii ci ii supune targhetului sincer al inimilor. Am vazut un film pentru si despre crocodili si m-am indragostit de ei descoperind uimitaorele lor capacitati de folosire a energiei solare in mod direct, fara tehnologie. Nu cred ca oamenii nu au aceasta capacitate de a folosi direct energia solara pentru insanatosire individula si colectiva. In fapt intrega tehnologie e prin copierea naturii si posibilitatilor sale intermediind interesat folosirea lor.Si acesta situatie are ratiunea ei buna, necesar a fi relevata fiecaruia de fiecare..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu