23 februarie 2020

dragostea mea - viata mea

Nici un curent infoenergetic in bucla, jalnic, meschin, mediocru si rautacios, monstruos  din gandire, nu  poate domina, controla, folosi miliarde de fiinte daca nu are la dispozitie tehnologia ca arma si bici.

Aceasta evidenta releva de ce "ORICE NOUA DESCOPERIRE STIINTIFICA ESTE O NOUA ARMA"  Tehnologia este facatura razboiului incepand cu bata pana la armament nuclear instalat pe sateliti.  Ea da posibilitatea unui handicapat motor sa omoare un individ bine si frumos dezvoltat; da posibilitatea unui "insuficient" dezvoltat psihic si mental sa controleze, domine si stapaneasca  lumea. Acest "insuficient" este cunoscutul "nemultumit", "insatios" al profitului personal de imagine si mijloace ale comoditatii. .

Asta nu este dragostea mea si nici viata mea.
Dragostea mea esti tu si viata mea sunt eu. Intre tu si eu separare nu exista. Dragostea mea este viata mea si viata mea este dragostea mea. Suntem frati in dragoste si viata , iar singuri  doar in moarte suntem, moartea ca expresie a rutinei obsesiei puterii si importantei personale comparative in sfera a ceea ce nu poate fi comparat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu