20 noiembrie 2015

continuare nedorita

In articolul anterior am promis o continuare.
Nu am intentionat sectionarea postarii 'fratilor mai mari" si nu o voi face ci va voi explica ce s-a intamplat. Ca sa pot da explicatiile astea mi-a trebuit ceva timp sa  inteleg.
Tocmai cand ma pregateam voios sa continui articolul anterior cu enumerarea "fratilor mai mari", un sir de evenimente de "extrema urgenta" solicitau prezenta mea in alta parte decat in fata pc-ului. Sub presiunea si insistenta lor , am incheiat articolul cu  paranteza continua. Din acel moment nu am reusit sa ma apropii de calculator fara ca un sir de urgente sa nu intervina doar la aparitia intentiei de ' a continua". "Repetitio mater studiorum"  si la un moment dat am realizat coincidenta si mesajul ei nevazut: fratii si surorile mele mai mari doresc sa ramana nedenumiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu